@ volint:
Consumul pe benzina este in jur de 11-12,5 la drum intins. Am permanent 150Kg in masina + rezervoarele pline, GPL + Benzina. Roti 215/65R15 si o "tin" in 120Km/h. Cu A/C Automat cuplat ajungem la 13-13,5. Mi se pare destul de mult. In oras 22-25. Condus in stil nesportiv. Merg cu viteza dar nesportiv.
Erori: Fuel Trim Malfunction, Warm Up Catalyst. Pe Bank 1 si pe Bank 2. Catalizatoarele nu sunt murdare. Ochiometric, prin gaura Sondei Lambda. Sondele Lambda numerele 1 de pe ambele Bank-uri au fost inlocuite cu sonde originale DENSO. La fel, bujii noi-noute originale DENSO. Nu trepideaza, are cat de cat putere. Si nu conteaza ce benzina ii pun. E consecvent. In primii 300 Km de la Reset Erori mi le da inapoi. Momentan nu am la dispozitie interfata OBD pt coduri de avarie exacte, dar in 1-2 sapt o s-o am si ma apuc de sapat. :-D
Instalatie Gpl Pe Outlander
Pe benzina consumul e ok pt motorul tau. Stiu, pare mare dar nu e. La vapoarele astea viteza "de consum" e undeva intre 85-90 km/h.
Poti avea sondele alese gresit. Cel putin cea de dupa catalizator e sigur cu alti parametrii.
Sau ai catalizatorul infundat partial.
A treia varianta ar fi o gaura sau o garnitura ciupita in evacuare inainte de prima sonda lambda. Asta e cel mai putin credibila ca s-ar auzi fasaitul.
Admisia o fi etansa? Poate trage "aer fals".
Din pacat schema de rezolvare e doar trial and error. Si e al draq de costisitoare, ca necesita alte sonde si alt catalizator sau "desfundarea" celui existent (flex, sudura... - mai degraba imprumutat unul de la dezmembrari cu titlu de proba)
Alte idei n-am
Succes
Poti avea sondele alese gresit. Cel putin cea de dupa catalizator e sigur cu alti parametrii.
Sau ai catalizatorul infundat partial.
A treia varianta ar fi o gaura sau o garnitura ciupita in evacuare inainte de prima sonda lambda. Asta e cel mai putin credibila ca s-ar auzi fasaitul.
Admisia o fi etansa? Poate trage "aer fals".
Din pacat schema de rezolvare e doar trial and error. Si e al draq de costisitoare, ca necesita alte sonde si alt catalizator sau "desfundarea" celui existent (flex, sudura... - mai degraba imprumutat unul de la dezmembrari cu titlu de proba)
Alte idei n-am
Succes
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori