Disponibilitatea unor modele pt test-drive
am citit pana la ce a zis santo dupa care m-am plictisit si chiar scarbit.
o sa raspund doar cateva chestii rapide pentru ca observ ca intradevar ati transformat o discutie explicativa (a mea catre voi, dece nu exista orice, oriunde, oricand), intr-un razboi cu mine ca de ce nu are ala de la cluj sau baia mare ralliart la testdrive.
chiar nu ma intereseaza.
domnului santo, pentru ca nu a reusit sa observe ironia mea, tin sa-l anunt ca toate masinile se livreaza cu covorase din fabrica.
la restul nu am ce sa mai raspund, ca vad ca s-a transformat intr-un razboi in care am ajuns sa fiu eu judecat despre cum imi fac treaba, desi nici unul din cei care isi permit acest lucru nu ma cunosc.
dar iar nu am vazut sa sara cineva cu businessul lui in fata sa judec si eu. toti sunteti crema iar eu am fost transformat in zmeul zmeilor.
PS - si iar ca sesizam o mica ironie, pe mine nu m-a intrebat nimeni daca si ce am la testdrive ca sa constatati ca totusi vorbesc din prisma celui care am cele mai multe masinile disponibile pentru testdrive. adica chiar stiu despre ce vorbesc.
o sa raspund doar cateva chestii rapide pentru ca observ ca intradevar ati transformat o discutie explicativa (a mea catre voi, dece nu exista orice, oriunde, oricand), intr-un razboi cu mine ca de ce nu are ala de la cluj sau baia mare ralliart la testdrive.
chiar nu ma intereseaza.
domnului santo, pentru ca nu a reusit sa observe ironia mea, tin sa-l anunt ca toate masinile se livreaza cu covorase din fabrica.
la restul nu am ce sa mai raspund, ca vad ca s-a transformat intr-un razboi in care am ajuns sa fiu eu judecat despre cum imi fac treaba, desi nici unul din cei care isi permit acest lucru nu ma cunosc.
dar iar nu am vazut sa sara cineva cu businessul lui in fata sa judec si eu. toti sunteti crema iar eu am fost transformat in zmeul zmeilor.
PS - si iar ca sesizam o mica ironie, pe mine nu m-a intrebat nimeni daca si ce am la testdrive ca sa constatati ca totusi vorbesc din prisma celui care am cele mai multe masinile disponibile pentru testdrive. adica chiar stiu despre ce vorbesc.
- dahntheboss
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
- Contact:
@Andrei
Nu comentez despre intentia mea de a cumpara sau nu. M-ai mai facut odata sa zambesc .
Cat despre alte modele, tocmai ca la majoritatea marcilor modelele "deosebite" pun accentul pe dotari interioare/exterioare, de regula motorizarile lor sunt mai mult sau mai putin echivalente. Tocmai de aceea e mai simplu sa incerci/vezi pe viu atuurile acestor modele "deosebite", sau macar echivalentul lor.
Despre energia irosita , da cred ca ai dreptate. Prea multa si poate ca intradevar nu se merita.
Nu comentez despre intentia mea de a cumpara sau nu. M-ai mai facut odata sa zambesc .
Cat despre alte modele, tocmai ca la majoritatea marcilor modelele "deosebite" pun accentul pe dotari interioare/exterioare, de regula motorizarile lor sunt mai mult sau mai putin echivalente. Tocmai de aceea e mai simplu sa incerci/vezi pe viu atuurile acestor modele "deosebite", sau macar echivalentul lor.
Despre energia irosita , da cred ca ai dreptate. Prea multa si poate ca intradevar nu se merita.
Inclusiv Ralliart.
QUOTE (COObra @ Oct 13 2010, 09:39 AM) PS - si iar ca sesizam o mica ironie, pe mine nu m-a intrebat nimeni daca si ce am la testdrive ca sa constatati ca totusi vorbesc din prisma celui care am cele mai multe masinile disponibile pentru testdrive. adica chiar stiu despre ce vorbesc.
QUOTE (COObra @ Oct 13 2010, 09:39 AM) PS - si iar ca sesizam o mica ironie, pe mine nu m-a intrebat nimeni daca si ce am la testdrive ca sa constatati ca totusi vorbesc din prisma celui care am cele mai multe masinile disponibile pentru testdrive. adica chiar stiu despre ce vorbesc.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Da, concluzia mea este ca e bine ca cei care vor sa cumpere masini sa ia modelele de volum si sa puna repede cash-ul pe masa, fara prea multe intrebari. Cine vrea ceva mai deosebit n-are decat sa se zbata... daca stau sa ma gandesc asa este si in viata, cine nu se multumeste cu putin trebuie sa alerge mai mult. Eu un mod mioritic de a pune problema, dar cred ca discutia nu mai are rost dincolo de acest punct.
- dahntheboss
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
- Contact:
Si ca sa fim fairplay pana la capat, nu am fost uitat (probabil ca postul meu pe forum a contribuit la asta). Dealerul din Timisoara m-a contactat si mi-a oferit posibilitatea de a testa masina in Bucuresti. Ceea ce e o propunere, cam exotica trebuie sa recunosc, insa e o propunere pe care o pot accepta sau nu.
Am asa o banuiala ca Coobra a avut o contributie la povestea asta (ca am fost contactat si mi-a fost oferita alternativa asta), ceea ce mie cel putin imi arata ca e interesat de afacerea pe care o are si chiar tine cont de feedbackul nostru.
Pana la urma poate ca paginile astea 2 au schimbat ceva pentru viitor.
Am asa o banuiala ca Coobra a avut o contributie la povestea asta (ca am fost contactat si mi-a fost oferita alternativa asta), ceea ce mie cel putin imi arata ca e interesat de afacerea pe care o are si chiar tine cont de feedbackul nostru.
Pana la urma poate ca paginile astea 2 au schimbat ceva pentru viitor.
- dahntheboss
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
- Contact:
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
Pana la urma am facut si eu test-drive-ul cu Ralliart. Am avut drum in Bucuresti, iar cei din Cluj au vorbit pentru test drive acolo. Am fost la centrul logistic din Otopeni, ieri, pe zapada si ninsoare.
Ma astepta un Ralliart Sportback alb. Primul lucru la care m-am uitat au fost cauciucurile si am avut surpriza sa vad ca sunt de vara (afara zapada si -3 grade...) si nu Yokohama ci Michelin. In aceste conditii a trebuit sa fiu grijuliu cu masina. O alta problema a fost traficul Otopeni/Baneasa si retur vinerea dupa-masa...
Oricum, am fost multumit de test. Sigur ca as fi vrut sa merg mai mult si in conditii diferite, dar ceea ce ma interesa am cam aflat: masina e comoda, nu e rigida, iar daca o conduci relaxat se poarta ca o masina normala. Referitor la partea sportiva, nu am prea avut cum sa o verific, dar oricum nu acest aspect ma ingrijora.
Ca si minusuri (probabil ca relative datorita faptului ca abea am luat contact cu masina) as mentiona zgomotul in jurul a 3000 de ture, parca prea mare si modul de lucru al cutiei in regim automat la viteze mici. Parca raspunsul e lent si cutia mi s-a parut uneori "indecisa". In schimb in modul manual e o placere, mai ales cu padelele.
Ma astepta un Ralliart Sportback alb. Primul lucru la care m-am uitat au fost cauciucurile si am avut surpriza sa vad ca sunt de vara (afara zapada si -3 grade...) si nu Yokohama ci Michelin. In aceste conditii a trebuit sa fiu grijuliu cu masina. O alta problema a fost traficul Otopeni/Baneasa si retur vinerea dupa-masa...
Oricum, am fost multumit de test. Sigur ca as fi vrut sa merg mai mult si in conditii diferite, dar ceea ce ma interesa am cam aflat: masina e comoda, nu e rigida, iar daca o conduci relaxat se poarta ca o masina normala. Referitor la partea sportiva, nu am prea avut cum sa o verific, dar oricum nu acest aspect ma ingrijora.
Ca si minusuri (probabil ca relative datorita faptului ca abea am luat contact cu masina) as mentiona zgomotul in jurul a 3000 de ture, parca prea mare si modul de lucru al cutiei in regim automat la viteze mici. Parca raspunsul e lent si cutia mi s-a parut uneori "indecisa". In schimb in modul manual e o placere, mai ales cu padelele.
chiar daca putin a trecut povestea.....inteleg ca e scump sa ai toate modelele pt test drive, insa nu pot sa nu remarc ca sunt multe parteneriate de imagine cu tot felul de personalitati. majoritatea au primit pajero. de ce nu variaza modele, bineinteles dandu-le varf de gama si sa ii oblige prin contract sa faca anumite sedinte de test drive in diverse orase din tara......
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori