Ambreiaj Outlander
Sunt posesorul unui Outlander 2,2 si am parcurs in 2 ani 24000. Mi-a aparut aceeasi problema cu patinarea ambreiajului. Atunci cand accelerez mai brusc, acul turometrului urca rapid, in functie de intensitatea accelerarii, dupa care scade 200-300 de ture si urca progresiv. Asta in conditiile in care acceleratia este pastrata constanta.
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Astazi s-a produs si la mine inevitabilul Dupa aproape 40.000 km si 1 an jumate a inceput sa patineze ambreiajul
Intrebarea me este daca exista cineva pe forum care a rezovat problema pe garantie pentru ca am de gand sa ma cert rau cu astia de la service daca incep sa umble cu fofarlica gen " nu stii tu sa conduci masina"
Intrebarea me este daca exista cineva pe forum care a rezovat problema pe garantie pentru ca am de gand sa ma cert rau cu astia de la service daca incep sa umble cu fofarlica gen " nu stii tu sa conduci masina"
salut,
sunt nou pe aici, doar problemele noastre par sa fie vechi. acum o saptamna am simtit si eu aceleasi simptome - in trapta a 4-a si a 5-a la accelerare brusca in jurul valorii de 2000-2100 rpm, turometrul are o crestere brusca de 250-300rpm, apoi coboara la valoarea initiala urmata la 2 secunde de o urcare in turatie normala raportat la o accelerare constanta. am fost la mitsubishi constanta si m-am programat la o verificare peste 2 zile, sunt tare curios ce este. in urma informatiilor oferite de voi pe forum, am intrebat si de un pret pentru kitul de ambreiaj + volanta = 5 400 ron (fara manopera). am 27 ooo km in 2 ani si un pic, un stil de condus lejer si peste 1 milion de km la activ, deci cade, spun eu, varianta unei folosiri necorespunzatoare a sistemului de ambreiaj. toate masinile firmei (6 la numar) fac revizia periodica la mitusbishi constanta si sunt mai mult decat hotarat sa plec de la ei, cu riscul pierderilor de garantie + o sesiune de reclamatii : MITSUBISHI EUROPE, OPC, CONSILIUL CONCURENTEI, etc, in cazul in care nu se gaseste o solutie de bun simt. consider ca pentru o masina de 35 000 euro si preturile exagerate platite la reviziile periodice ne indreptatesc sa ne dorim mai mult respect si discutii la un nivel corect intre PRODUCATOR, IMPORTATOR (PRESTATOR DE SERVICII) - CLIENT. luni merg la verificare si va tin la curent cu" noile motivatii de refuz a unui drept platit scump".
sunt nou pe aici, doar problemele noastre par sa fie vechi. acum o saptamna am simtit si eu aceleasi simptome - in trapta a 4-a si a 5-a la accelerare brusca in jurul valorii de 2000-2100 rpm, turometrul are o crestere brusca de 250-300rpm, apoi coboara la valoarea initiala urmata la 2 secunde de o urcare in turatie normala raportat la o accelerare constanta. am fost la mitsubishi constanta si m-am programat la o verificare peste 2 zile, sunt tare curios ce este. in urma informatiilor oferite de voi pe forum, am intrebat si de un pret pentru kitul de ambreiaj + volanta = 5 400 ron (fara manopera). am 27 ooo km in 2 ani si un pic, un stil de condus lejer si peste 1 milion de km la activ, deci cade, spun eu, varianta unei folosiri necorespunzatoare a sistemului de ambreiaj. toate masinile firmei (6 la numar) fac revizia periodica la mitusbishi constanta si sunt mai mult decat hotarat sa plec de la ei, cu riscul pierderilor de garantie + o sesiune de reclamatii : MITSUBISHI EUROPE, OPC, CONSILIUL CONCURENTEI, etc, in cazul in care nu se gaseste o solutie de bun simt. consider ca pentru o masina de 35 000 euro si preturile exagerate platite la reviziile periodice ne indreptatesc sa ne dorim mai mult respect si discutii la un nivel corect intre PRODUCATOR, IMPORTATOR (PRESTATOR DE SERVICII) - CLIENT. luni merg la verificare si va tin la curent cu" noile motivatii de refuz a unui drept platit scump".
luni, asa cum aveam programare, am fost la verificare. am plecat la un drive-test si au aparut si probleme asa cum le-am descris eu. au confirmat si ei banuiala mea, iar la intoarcerea in service au spus ca mai intai sa facem un up-date de soft (aveam 2 campanii lipsa - una pe contactor stopuri frana si inca una... optimizare vm.. nustiu cum) si apoi sa repetam drive-testul. la urmatoarea incercare la drum a facut si mai rau, deci.. solutia finala: demontare cutie de viteze si facuta o evaluare reala, apoi trase concluziile. va mai tin la curent cu alte detalii.
QUOTE (alex167 @ Apr 15 2010, 09:18 PM) Si eu am/am avut simptomele astea, dar patinajul era scurt, cam 250-300 rot/min (maxim o gradatie mica - am urmarit atent pe turometru) dupa care isi recapata aderenta la loc imediat si accelera masina mai departe (in tot acest timp eu nu slabeam acceleratia). In ultimile 3-4 saptamani am avut grija si nu am mai accelerat foarte brusc si nu s-a mai repetat fenomenul. Practic incerc sa accelerez un pic mai progresiv, nu calc brusc pedala, ci mai incet, asa ca si cum as astepta sa treaca turbo lagul ala. Am pierdut probabil cam 5-10% din sportivitate, dar parca mai sanatos e asa. Sunt tare curios cum se va manifesta masina cand va fi supraincarcata, in concediu...
Si inca ceva, la mine nu a mirosit niciodata (inca).
Hai te rog, spune-ne mai multe. Cat te-a costat reparatia si ce ai schimbat? Tot kitul ambreiaj? Te-ai dus s-o repari cat timp aveai patinajele, sau doar dupa ce ti-a cazut/uzat de tot ambreiajul?
Salut,
referitor la cele descrise mai sus, trebuie sa stiti ca este primul semn de patinare a ambreiajului. O sa observati ca se intampla in special in treapta IV sau V, imediat cum incepeti sa faceti o depasire. Dupa ce o sa mai parcurgi niste km, o sa vezi ca cele 250-300 rot/min vor fi din ce in ce mai mari.
Ca sa prelungiti viata ambreiajului, ar trebui sa nu o mai fortati in depasiri. Oricum, rezultatul va fi acelasi: pregatiti-va sa schimbati discul de ambreiaj, rulment de presiune, placa si, eventual si volanta (depinde de tipul de ambreiaj).
Si inca ceva, la mine nu a mirosit niciodata (inca).
Hai te rog, spune-ne mai multe. Cat te-a costat reparatia si ce ai schimbat? Tot kitul ambreiaj? Te-ai dus s-o repari cat timp aveai patinajele, sau doar dupa ce ti-a cazut/uzat de tot ambreiajul?
Salut,
referitor la cele descrise mai sus, trebuie sa stiti ca este primul semn de patinare a ambreiajului. O sa observati ca se intampla in special in treapta IV sau V, imediat cum incepeti sa faceti o depasire. Dupa ce o sa mai parcurgi niste km, o sa vezi ca cele 250-300 rot/min vor fi din ce in ce mai mari.
Ca sa prelungiti viata ambreiajului, ar trebui sa nu o mai fortati in depasiri. Oricum, rezultatul va fi acelasi: pregatiti-va sa schimbati discul de ambreiaj, rulment de presiune, placa si, eventual si volanta (depinde de tipul de ambreiaj).
QUOTE (pitesti @ Jun 26 2011, 11:48 AM) Salut,
referitor la cele descrise mai sus, trebuie sa stiti ca este primul semn de patinare a ambreiajului. O sa observati ca se intampla in special in treapta IV sau V, imediat cum incepeti sa faceti o depasire. Dupa ce o sa mai parcurgi niste km, o sa vezi ca cele 250-300 rot/min vor fi din ce in ce mai mari.
Ca sa prelungiti viata ambreiajului, ar trebui sa nu o mai fortati in depasiri. Oricum, rezultatul va fi acelasi: pregatiti-va sa schimbati discul de ambreiaj, rulment de presiune, placa si, eventual si volanta (depinde de tipul de ambreiaj).
Nu cred. Dupa cum am spus si in postul nr 27, cred ca fenomenul se leaga si de anotimp, cel putin in cazul meu. Deja sunt in al doilea an consecutiv cand se manifesta la fel. Patinajul imi apare doar intre lunile noiembrie si aprilie. Cum se incalzeste vremea, cam pe la mijlocul lui aprilie, fenomenul dispare. Interesant, nu? Iar plaja de 250 - 300 rot/min tot nu s-a marit. Si credeti-ma am testat masina cu acceleratia calcata la fund in treptele 4 si 5, pornind de sub 2000 rpm si tot n-am reusit sa o fac sa patineze. Dar ma astept ca sa o faca din nou, din noiembrie in colo. Sunt curios daca si la altii se manifesta la fel.
referitor la cele descrise mai sus, trebuie sa stiti ca este primul semn de patinare a ambreiajului. O sa observati ca se intampla in special in treapta IV sau V, imediat cum incepeti sa faceti o depasire. Dupa ce o sa mai parcurgi niste km, o sa vezi ca cele 250-300 rot/min vor fi din ce in ce mai mari.
Ca sa prelungiti viata ambreiajului, ar trebui sa nu o mai fortati in depasiri. Oricum, rezultatul va fi acelasi: pregatiti-va sa schimbati discul de ambreiaj, rulment de presiune, placa si, eventual si volanta (depinde de tipul de ambreiaj).
Nu cred. Dupa cum am spus si in postul nr 27, cred ca fenomenul se leaga si de anotimp, cel putin in cazul meu. Deja sunt in al doilea an consecutiv cand se manifesta la fel. Patinajul imi apare doar intre lunile noiembrie si aprilie. Cum se incalzeste vremea, cam pe la mijlocul lui aprilie, fenomenul dispare. Interesant, nu? Iar plaja de 250 - 300 rot/min tot nu s-a marit. Si credeti-ma am testat masina cu acceleratia calcata la fund in treptele 4 si 5, pornind de sub 2000 rpm si tot n-am reusit sa o fac sa patineze. Dar ma astept ca sa o faca din nou, din noiembrie in colo. Sunt curios daca si la altii se manifesta la fel.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori