RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
Lupta pentru titlul la grupa H5 va fi si mai animata.
PILOT: Paul Andronic
MASINA: Evo 9 RS
SETARE: RacingCode.
In ciuda look-ului "cuminte" pe dinafara masina nu prea mai are nimic in comun cu un evo de serie.
Usile nu cred ca au mai mult de 2 kg/bucata. Rezervorul special "inghite" doar cativa litri de benzina de curse. (cifra octanica 109)
Filtrul conic de aer este imens. La fel si evacuarea sau mai bine zis tzeava imensa creaza un sunet aparte.
Toate acestea si multe altele fac ca puterea acestei maisini sa fie cu cateva sute de cai peste cea inscrisa in talon.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
PILOT: Paul Andronic
MASINA: Evo 9 RS
SETARE: RacingCode.
In ciuda look-ului "cuminte" pe dinafara masina nu prea mai are nimic in comun cu un evo de serie.
Usile nu cred ca au mai mult de 2 kg/bucata. Rezervorul special "inghite" doar cativa litri de benzina de curse. (cifra octanica 109)
Filtrul conic de aer este imens. La fel si evacuarea sau mai bine zis tzeava imensa creaza un sunet aparte.
Toate acestea si multe altele fac ca puterea acestei maisini sa fie cu cateva sute de cai peste cea inscrisa in talon.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
QUOTE (mfdunhill @ May 20 2010, 04:11 PM) salut cat costa resoftarea unui lancer 1.5 si cam care este castigul de puitere/cuplu? se poate un PM?
multam
Revin cat de curand cu un PM.
Citirea softului este gratuita. Poti veni (oricand - cu un telefon inainte) la sediul din Strada Binelui nr. 9-11 (vis-a-vis de Mitsubishi Metalurgiei) pentru citirea softului.
multam
Revin cat de curand cu un PM.
Citirea softului este gratuita. Poti veni (oricand - cu un telefon inainte) la sediul din Strada Binelui nr. 9-11 (vis-a-vis de Mitsubishi Metalurgiei) pentru citirea softului.
Primul Lancer Ralliart resoftat!
Mitsubishi Lancer 2010 Ralliart cu cutie de viteze SST este o bijuterie ce ne-a impresionat atat prin aspect cat si prin faptul ca este un lup camuflat sub blana de oaie, asta pentru a exprima plastic castigul de 42wbhp si aproape 100Nm obtinut doar in urma modificarii softului.
Vor urma modificari ale sistemului de evacuare si admisie, montarea unei supape blow-off cu descarcare in atmosfera si o noua calibrare a softului cu un nou castig de putere/cuplu.
Referitor la soft, o particularitate a modelelor Mitsubishi din 2008 respectiv Lancer, Lancer EVO X este aceea de introducere in softul de serie al ECU, a unor rutine speciale de monitorizare a debitelor de aer, a presiunii, turatiei si sarcinii astfel incat la orice modificare hardware (i.e admisie, blow-off extern, modificare turbo) ECU poate declansa asa numitul "limp mode".
Acesta este o forma de limitare temporara a turatiei si sarcinilor (pana la o noua pornire), foarte neplacuta pentru sofer ce poate aparea in timpul mersului la masinile modificate fara o corectie aferenta a softului.
Acest limp mode fiind declansat nu de depasirea unui limite maxime ci pur si simplu, adica poate aparea si la sarcini mici si medii.
Datorita neintelegerii modului de functionare al limp-mode-ului, multi tuneri se feresc de a recomanda clientilor inlocuirea admisiei, a blow-off-ului cu unul extern , a turbocompresorului, etc.
"Dezasambland" softul am aflat modul de functionare, ce este identic cu un watchdog hardware dar avand trei dimensiuni.
Binenteles nici o masina cu soft Racing Code nu va intra in limp mode prin inlocuirea blow-off-ului, turbo etc, altfel nu am fi putut realiza Mitsubishi EVO X cu peste 400wbhp functionand perfect.
By Andrei_RC at 2010-06-13
By Andrei_RC at 2010-06-13
By Andrei_RC at 2010-06-13
Mitsubishi Lancer 2010 Ralliart cu cutie de viteze SST este o bijuterie ce ne-a impresionat atat prin aspect cat si prin faptul ca este un lup camuflat sub blana de oaie, asta pentru a exprima plastic castigul de 42wbhp si aproape 100Nm obtinut doar in urma modificarii softului.
Vor urma modificari ale sistemului de evacuare si admisie, montarea unei supape blow-off cu descarcare in atmosfera si o noua calibrare a softului cu un nou castig de putere/cuplu.
Referitor la soft, o particularitate a modelelor Mitsubishi din 2008 respectiv Lancer, Lancer EVO X este aceea de introducere in softul de serie al ECU, a unor rutine speciale de monitorizare a debitelor de aer, a presiunii, turatiei si sarcinii astfel incat la orice modificare hardware (i.e admisie, blow-off extern, modificare turbo) ECU poate declansa asa numitul "limp mode".
Acesta este o forma de limitare temporara a turatiei si sarcinilor (pana la o noua pornire), foarte neplacuta pentru sofer ce poate aparea in timpul mersului la masinile modificate fara o corectie aferenta a softului.
Acest limp mode fiind declansat nu de depasirea unui limite maxime ci pur si simplu, adica poate aparea si la sarcini mici si medii.
Datorita neintelegerii modului de functionare al limp-mode-ului, multi tuneri se feresc de a recomanda clientilor inlocuirea admisiei, a blow-off-ului cu unul extern , a turbocompresorului, etc.
"Dezasambland" softul am aflat modul de functionare, ce este identic cu un watchdog hardware dar avand trei dimensiuni.
Binenteles nici o masina cu soft Racing Code nu va intra in limp mode prin inlocuirea blow-off-ului, turbo etc, altfel nu am fi putut realiza Mitsubishi EVO X cu peste 400wbhp functionand perfect.
By Andrei_RC at 2010-06-13
By Andrei_RC at 2010-06-13
By Andrei_RC at 2010-06-13
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori