Service story
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
[quote name='fastcarjunkie'
Deci nu sunt buni cei de la Cluj?
Salut!
Sunt buni, daca vrei sa-ti gasesti masina murdara de ulei pe aripi dupa revizie(si la tractor pui o laveta sa nu se murdareasca), o lipsa totala de flexibilitate vis-a-vis de consumabile si ulei de la client, sa-ti factureze 3 ore revizia si nici macar sa nu o ridice pe elevator,sa te fure la ulei cu factura..... etc.
Am inteles ca si cu partea de vopsitorie "stau bine"!
Alegerea este a ta, poate eu nu am fost suficient de "simpatic"!
Deci nu sunt buni cei de la Cluj?
Salut!
Sunt buni, daca vrei sa-ti gasesti masina murdara de ulei pe aripi dupa revizie(si la tractor pui o laveta sa nu se murdareasca), o lipsa totala de flexibilitate vis-a-vis de consumabile si ulei de la client, sa-ti factureze 3 ore revizia si nici macar sa nu o ridice pe elevator,sa te fure la ulei cu factura..... etc.
Am inteles ca si cu partea de vopsitorie "stau bine"!
Alegerea este a ta, poate eu nu am fost suficient de "simpatic"!
UPDATE:
vineri am avut un necaz cu masina si azi am fost sa imi deschid dosar de dauna (Casco).
Toate bune pana aici. Azi in jurul orei 12:00 am ajuns la MCAR din Expozitiei in vederea reparatiilor. Ajung acolo, sunt preluat de cineva de la receptie service, se uita baiatu la masina, face si poze, dupa care mergem la birou sa imi faca fisa de preluare.
In timp ce asteptam sa fie facuta fisa de intrare in service, baiatul de la receptie intra la Directorul de service in birou. Iese de acolo si ma invita sa am o discutie cu domnul Director.
Intru in birou intind mana pt salut, mi se raspunde la fel si urmeaza o discutie:
Dvs sunteti cu GGO?
Da
Ne pare rau, nu puteam sa va reparam masina - cu toate ca la ultima vizita a dvs ne-am "impacat" dar dupa v-ati intors si iar am luat-o de la capat cu nu stiu ce capac si etc.
Detaliez episodul la care face referire Dl Director - am fost sa imi fac revizia de 45.000 km prin luna August daca nu ma insel - moment in care cineva din service a scapat un obiect contondent pe masina mea (asta urmare al altui capitol petrecut in acest service) - o mica razbunare.
In fine, a venit chiar Domnul Director sa ma instiinteze ca pe capota masinii mele a "rasarit" o zgarietura si ca atare sa vin sa vad. Dupa ce am constatat "julitura" am cerut sa vad camere video din service - in vederea identificarii problemei ("normal" camera care supraveghea masina mea nu functiona - din cauza unei erori de soft)
Toate bune si frumoase, am fost asigurat ca se rezolva "julitura" si am fost programat intr-o alta zi pt remedierea prb.
Dupa ce am remediat si aceasta problema (foarte civilizat din partea ambelor tabere) am plecat acasa. Pe drum am observat ca imi atarna un fel de carpa care imi iesea de sub torpedou, pun mana...evident era o componenta a masinii fara protectie de plastic. In acel mom m-am intors la service sa verificam daca cumva masina mea (sau altele de acest tip) ar trebui sa aiba o protectie acolo.
La receptie service prezint problema - curiozitate (doream sa ma informez si eventual daca cumva lipsea acea componenta sa imi fie returnata) si sunt intampinat cu ostilitate si nemultumire. Se uita baiatul sub torpedou si ma asigura ca aceste Colturi nu vin cu capac/protectie sub torpedou si ca asa e normal.
II multumesc pt info, imi cer si scuze pt deranj si plec.
revin la capitoul intamplat azi:
Imi spune ca nu ma poate primi in service..si colaborarea nostra nu mai poate continua - si ma informeaza prieteneste
Eu ii zic ca in acest caz cum mai putem ramane prieteni (logic) daca eu nu mai pot beneficia de serviciile Service-ului Principal/Reprezentant Mitsubishi Romania si ca mi se pare aiurea ceea ce spune el. Deci nu putem ramane nimic..logic
La care el imi raspunde: bine atunci, sa nu ne scuipam pe strada.
Il asigur ca nu are cum sa se intample asta si parasesc biroul.
Imi strang documentele, iau talonul, cheia si parasesc incinta.
Astept pareri, sfaturi...si eventual daca se poate la subiect.
Scuze pt eventualele greseli..am nervi
Ms
GGO
vineri am avut un necaz cu masina si azi am fost sa imi deschid dosar de dauna (Casco).
Toate bune pana aici. Azi in jurul orei 12:00 am ajuns la MCAR din Expozitiei in vederea reparatiilor. Ajung acolo, sunt preluat de cineva de la receptie service, se uita baiatu la masina, face si poze, dupa care mergem la birou sa imi faca fisa de preluare.
In timp ce asteptam sa fie facuta fisa de intrare in service, baiatul de la receptie intra la Directorul de service in birou. Iese de acolo si ma invita sa am o discutie cu domnul Director.
Intru in birou intind mana pt salut, mi se raspunde la fel si urmeaza o discutie:
Dvs sunteti cu GGO?
Da
Ne pare rau, nu puteam sa va reparam masina - cu toate ca la ultima vizita a dvs ne-am "impacat" dar dupa v-ati intors si iar am luat-o de la capat cu nu stiu ce capac si etc.
Detaliez episodul la care face referire Dl Director - am fost sa imi fac revizia de 45.000 km prin luna August daca nu ma insel - moment in care cineva din service a scapat un obiect contondent pe masina mea (asta urmare al altui capitol petrecut in acest service) - o mica razbunare.
In fine, a venit chiar Domnul Director sa ma instiinteze ca pe capota masinii mele a "rasarit" o zgarietura si ca atare sa vin sa vad. Dupa ce am constatat "julitura" am cerut sa vad camere video din service - in vederea identificarii problemei ("normal" camera care supraveghea masina mea nu functiona - din cauza unei erori de soft)
Toate bune si frumoase, am fost asigurat ca se rezolva "julitura" si am fost programat intr-o alta zi pt remedierea prb.
Dupa ce am remediat si aceasta problema (foarte civilizat din partea ambelor tabere) am plecat acasa. Pe drum am observat ca imi atarna un fel de carpa care imi iesea de sub torpedou, pun mana...evident era o componenta a masinii fara protectie de plastic. In acel mom m-am intors la service sa verificam daca cumva masina mea (sau altele de acest tip) ar trebui sa aiba o protectie acolo.
La receptie service prezint problema - curiozitate (doream sa ma informez si eventual daca cumva lipsea acea componenta sa imi fie returnata) si sunt intampinat cu ostilitate si nemultumire. Se uita baiatul sub torpedou si ma asigura ca aceste Colturi nu vin cu capac/protectie sub torpedou si ca asa e normal.
II multumesc pt info, imi cer si scuze pt deranj si plec.
revin la capitoul intamplat azi:
Imi spune ca nu ma poate primi in service..si colaborarea nostra nu mai poate continua - si ma informeaza prieteneste
Eu ii zic ca in acest caz cum mai putem ramane prieteni (logic) daca eu nu mai pot beneficia de serviciile Service-ului Principal/Reprezentant Mitsubishi Romania si ca mi se pare aiurea ceea ce spune el. Deci nu putem ramane nimic..logic
La care el imi raspunde: bine atunci, sa nu ne scuipam pe strada.
Il asigur ca nu are cum sa se intample asta si parasesc biroul.
Imi strang documentele, iau talonul, cheia si parasesc incinta.
Astept pareri, sfaturi...si eventual daca se poate la subiect.
Scuze pt eventualele greseli..am nervi
Ms
GGO
Cu alte cuvinte "ti-au dat de te-au julit". E aiurea cum aceeasi oameni din service-uri pot sa dea dovada de rabdare si bun simt cu unii si de nesimtire cu altii care probabil nu le-au cazut cu tronc.
O varianta ar fi sa insisti: le dai frumos o cerere scrisa prin care iti manifesti dorinta de a-ti repara masina in serviceul lor. Daca se nesimtesc atat de tare incat sa iti refuze cererea, le ceri un raspuns tot in scris. De-aici se poate merge mai departe cu sesizari pe la OPC (daca masina e pe persoana fizica), la importator si poate chiar mai departe la Mitsubishi Europa. Astea doua ultimele nu ma astept sa te ajute in vre-un fel.
Daca alegi varianta asta nu cred ca o sa mai vrei sa iti repare ei masina. Exista solutii ca sa te faca sa iti para rau.
O alta varianta ar fi sa iti cauti un service mai bun. In Bucuresti sunt sigur ca gasesti cel putin un service care nu e legat de o anumita marca, unde o sa fi tratat cu respect si lucrarea o sa fie de calitate.
O varianta ar fi sa insisti: le dai frumos o cerere scrisa prin care iti manifesti dorinta de a-ti repara masina in serviceul lor. Daca se nesimtesc atat de tare incat sa iti refuze cererea, le ceri un raspuns tot in scris. De-aici se poate merge mai departe cu sesizari pe la OPC (daca masina e pe persoana fizica), la importator si poate chiar mai departe la Mitsubishi Europa. Astea doua ultimele nu ma astept sa te ajute in vre-un fel.
Daca alegi varianta asta nu cred ca o sa mai vrei sa iti repare ei masina. Exista solutii ca sa te faca sa iti para rau.
O alta varianta ar fi sa iti cauti un service mai bun. In Bucuresti sunt sigur ca gasesti cel putin un service care nu e legat de o anumita marca, unde o sa fi tratat cu respect si lucrarea o sa fie de calitate.
inteleg ce spui dar nu mai am nevoie de asa ceva...m-am obisnuit deja si prefer sa imi vad de drumu meu.
incidentele la ei au fost asa:
1. in urma unei revizii am constatat ca aveam niste zgarieturi pe bara spate...cand le-am spus s-au suparat ca cica erau de la mine...am verificat fisa de intrare si nu erau mentionate acolo...si am dedus ca au aparut in service ori cel care a preluat masina nu s-a uitat bine - s-au simtit lezati cand au fost nevoiti sa remedieze zgarietura
2. in urma unei accident masina a ajuns la ei...a fost reparata si inlocuit tot ce trebuia...numai ca m-am ales cu o janta stramba (noua) si am observat in service aceasta problema - aici am facut scandal ca nu au vrut sa o schimbe - la fel au fost lezati de atitudinea mea
3. povestea cu revizia de 45.000 km + grasunelul de la receptie service a vrut el sa imi dea o lectie - cum ca daca vrea imi scoate masina din garantie ca am SB si statie pe masina - am fost "iertat" pana la urma...viata mea a fost mai frumoasa dupa ce mi-a aratat cat de puternic poate fi el...dar nu a facut-o
4. povestea de azi
eu pot sa inteleg ca greselile sunt omenesti...si nu consider ca sunt cea mai mare victima...si poate am sarit si eu calul atunci cand m-am simtit lezat...dar...totusi...sa ajungi sa te razbuni pe clienti si sa il dai afara din service...cu o defectiune la roata...sper sa nu am parte de vreo prb cu masina si sa se intample vreun eveniment nefericit...pt ca atunci sincer...pot spune ca mi-au pus viata in pericol si o dam in altele
Am plecat sa imi duc masina in alt service.
Revin
GGO
incidentele la ei au fost asa:
1. in urma unei revizii am constatat ca aveam niste zgarieturi pe bara spate...cand le-am spus s-au suparat ca cica erau de la mine...am verificat fisa de intrare si nu erau mentionate acolo...si am dedus ca au aparut in service ori cel care a preluat masina nu s-a uitat bine - s-au simtit lezati cand au fost nevoiti sa remedieze zgarietura
2. in urma unei accident masina a ajuns la ei...a fost reparata si inlocuit tot ce trebuia...numai ca m-am ales cu o janta stramba (noua) si am observat in service aceasta problema - aici am facut scandal ca nu au vrut sa o schimbe - la fel au fost lezati de atitudinea mea
3. povestea cu revizia de 45.000 km + grasunelul de la receptie service a vrut el sa imi dea o lectie - cum ca daca vrea imi scoate masina din garantie ca am SB si statie pe masina - am fost "iertat" pana la urma...viata mea a fost mai frumoasa dupa ce mi-a aratat cat de puternic poate fi el...dar nu a facut-o
4. povestea de azi
eu pot sa inteleg ca greselile sunt omenesti...si nu consider ca sunt cea mai mare victima...si poate am sarit si eu calul atunci cand m-am simtit lezat...dar...totusi...sa ajungi sa te razbuni pe clienti si sa il dai afara din service...cu o defectiune la roata...sper sa nu am parte de vreo prb cu masina si sa se intample vreun eveniment nefericit...pt ca atunci sincer...pot spune ca mi-au pus viata in pericol si o dam in altele
Am plecat sa imi duc masina in alt service.
Revin
GGO
nesimtire maxima. chiar daca nu poti proba cele intamplate iti recomand sa trimiti reclamatii de la dealer, importator, pana la tiriac auto. eu asa am facut si dupa rezolvarea problemelor se rugau de mine sa le trimit mail de multumire si sa le spun ca sunt multumit ca s-au rezolvat problemele.
daca in tarasenie e implicat si vreun angajat mcar care are legatura cu asigurarile iti recomand sa trimiti reclamatie inclusiv la comisia de supraveghere a asigurarilor. incearca sa te mai duci inca o data, dar de data asta "cablat" adica cu ceva tehnica audio-video pe tine, si dupa aceea sa trimiti mail-uri.
succes.
daca in tarasenie e implicat si vreun angajat mcar care are legatura cu asigurarile iti recomand sa trimiti reclamatie inclusiv la comisia de supraveghere a asigurarilor. incearca sa te mai duci inca o data, dar de data asta "cablat" adica cu ceva tehnica audio-video pe tine, si dupa aceea sa trimiti mail-uri.
succes.
Salut,
Multulmesc pentru raspunsuri! Am fost ieri si am bagat masina in alt service - nu dau nume si sper sa fie totul bine acolo.
Momentan vreau sa imi rezolv situatia cu masina si dupa aceea (in limita timpului disponibil) o sa consult un avocat si o sa incerc sa caut solutii de atac.
Reclamatie s-a facut si la Importator (care este tot MCAR - si nu cred ca o sa se rezolve nimic) si la Mitsubishi Europe.
Am uitat sa spun ceva : ieri am incercat sa il contactez pe Dl Director al Service-ului telefonic si normal nu a dorit sa discute
Eu am o dorinta: acest domn sa aiba pregatirea si simtul de profesionist si sa ma contacteze sa punem pe foaie toate cele intamplate, dupa care sa tragem o concluzie sa vedem pana la urma ce vina am eu fata de acest service si ce vina au ei fata de mine. ORICUM eu acolo NU MAI CALC cu masina...dar asa sa vad daca e barbat...ca la partea cu "sa nu ne scuipam pe strada" ramane o chestie de educatie
O zi buna tuturor,
GGO
Multulmesc pentru raspunsuri! Am fost ieri si am bagat masina in alt service - nu dau nume si sper sa fie totul bine acolo.
Momentan vreau sa imi rezolv situatia cu masina si dupa aceea (in limita timpului disponibil) o sa consult un avocat si o sa incerc sa caut solutii de atac.
Reclamatie s-a facut si la Importator (care este tot MCAR - si nu cred ca o sa se rezolve nimic) si la Mitsubishi Europe.
Am uitat sa spun ceva : ieri am incercat sa il contactez pe Dl Director al Service-ului telefonic si normal nu a dorit sa discute
Eu am o dorinta: acest domn sa aiba pregatirea si simtul de profesionist si sa ma contacteze sa punem pe foaie toate cele intamplate, dupa care sa tragem o concluzie sa vedem pana la urma ce vina am eu fata de acest service si ce vina au ei fata de mine. ORICUM eu acolo NU MAI CALC cu masina...dar asa sa vad daca e barbat...ca la partea cu "sa nu ne scuipam pe strada" ramane o chestie de educatie
O zi buna tuturor,
GGO
salutare
am cumparat in luna august un L 200 instyle a91,cica cea mai dotata varianta.am ridicat masina si dupa o zi am constatat ca nu are computer de bord,am vbit cu directorul de la mcar si mi a spus ca pot trai si fara computer , bine ca macar are roti care se invart.
astazi 06.01.2010 am fost la brasov cu un prieten si am trecut pe langa un dealer mitsubishi, am intrat si m am dat drept cumparator de L 200 instyle a 91 exact ca a mea. imi da lista cu dotari si stupoare acelasi display central cu computer de bord. am luat foc il intreb daca sigur are si el imi confirma.
mergem la masina noua care avea aceiasi problema ca a mea---computer de bord , pauza,lipsa.
ii zic tipui :daca veneam acum cu o sacosa de bani si vreiam sa o cumpar nu cumva ma pacaleai!!!
in concluzie fie painea cat de rea tot mai bine iti cumperi masina din germania. eu mi am cumparat audi a 5 nou din germania acum 4 ani care n a vazut reprezentanta niciodata si nici nu o sa o vada cat voi fi eu proprietar.
asa ca atentie la ce cumparati ca e cam jale in romanica
am cumparat in luna august un L 200 instyle a91,cica cea mai dotata varianta.am ridicat masina si dupa o zi am constatat ca nu are computer de bord,am vbit cu directorul de la mcar si mi a spus ca pot trai si fara computer , bine ca macar are roti care se invart.
astazi 06.01.2010 am fost la brasov cu un prieten si am trecut pe langa un dealer mitsubishi, am intrat si m am dat drept cumparator de L 200 instyle a 91 exact ca a mea. imi da lista cu dotari si stupoare acelasi display central cu computer de bord. am luat foc il intreb daca sigur are si el imi confirma.
mergem la masina noua care avea aceiasi problema ca a mea---computer de bord , pauza,lipsa.
ii zic tipui :daca veneam acum cu o sacosa de bani si vreiam sa o cumpar nu cumva ma pacaleai!!!
in concluzie fie painea cat de rea tot mai bine iti cumperi masina din germania. eu mi am cumparat audi a 5 nou din germania acum 4 ani care n a vazut reprezentanta niciodata si nici nu o sa o vada cat voi fi eu proprietar.
asa ca atentie la ce cumparati ca e cam jale in romanica
- Fişiere ataşate
-
[Extensia rtf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori