Noutati Auto
Mitsubishi L200 - a castigat titlul "Cel mai 4x4 pick-up"
Mitsubishi L200 a c?ştigat concursului anual "Cel mai 4x4 pick-up", ediţia 2010. Succesul reconfirmă at?t calităţile deosebite ale produselor Mitsubishi pe piaţa 4x4, certificate de inegalabilul record de succese ?n Dakar, c?t şi ale modelului L200.
Concursul ?Cel mai 4x4" 2010 a acordat şi anul acesta premii, la patru categorii distincte: general SUV, premium SUV, Pick-up şi Off-roader. C?ştigătorii au fost, ?n ordinea categoriilor de mai sus: Dacia Duster, Audi Q5, Mitsubishi L200 şi Volkswagen Touareg.
Juriul de specialitate al competiţiei nu a avut niciun dubiu ?n ceea ce priveşte ?nvingătorul L200, acesta reuşind să impresioneze at?t ?n testele off-road derulate ?n Poiana F?nt?nii, pe raza comunei Lereşti din judeţul Argeş, c?t şi ?n cele on-road, derulate pe drumul naţional care leagă C?mpulung Muscel de Rucăr. Aspectele vizate au fost, ?ntre altele, stabilitate, acceleraţie, fr?nare, căţărare, cobor?re, trecere peste obstacole, dar au fost evaluate şi detalii precum gradul de poluare, consum, calitate sau preţ.
"Ca dovada a performanţelor sale excepţionale, L200 a făcut faţă cu succes tuturor provocărilor ediţiei 2010 a concursului "Cel mai 4x4", indiferent de gradul de dificultate al acestora. Suntem ?nc?ntaţi să punem la dispoziţia clienţilor noştri cel mai puternic jucător al acestei clase", declara Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru Rom?nia şi parte a Ţiriac Holdings.
Actuala generaţie este cea de-a patra ?n arborele genealogic al modelului L200. Imediat după lansare, analiştii, dar şi clienţii, deopotrivă, au semnalat, cu bucurie, că acest model vine cu o nouă abordare, demonstr?nd că un pick-up nu mai trebuie privit precum un vehicul utilitar, ci drept unul care are toate atuurile pentru a se preta unei utilizări zilnice. O idee care a prins, mărturie st?nd rezultatele comerciale excelente ale acestui model care, ?n Rom?nia, deţine o cotă de piaţă de 45%. Acest procent de piaţă are toate şansele să sporească, ?n condiţiile ?n care, pe l?ngă buna poziţionare ca preţ sau atuurile deja consacrate - fiabilitate, robusteţe, confort, utilitate, Mitsubishi L200 se prezintă acum ?n fata publicului cu un face-lift care-i sporeşte atractivitatea din punctul de vedere al imaginii.
C?ştigătorul categoriei "General SUV" este Dacia Duster. Modelul s-a luptat cu Kia Sorento, Ford Kuga, Peugeot 4007 şi Suzuki Grand Vitara.
Categoria "Premium SUV" a fost c?ştigată de Audi Q5, care a ?nvins modelele BMW X1, BMW X3, Mercedes-Benz GLK şi Volvo XC60.
Categoria "Pick-up" i-a avut ca ?jucători" pe Mitsubishi L200 şi Isuzu D-Max.
La categoria "Off-roader" au participat Volkswagen Touareg, Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder şi Suzuki Jimny.
Sursa
Mitsubishi L200 a c?ştigat concursului anual "Cel mai 4x4 pick-up", ediţia 2010. Succesul reconfirmă at?t calităţile deosebite ale produselor Mitsubishi pe piaţa 4x4, certificate de inegalabilul record de succese ?n Dakar, c?t şi ale modelului L200.
Concursul ?Cel mai 4x4" 2010 a acordat şi anul acesta premii, la patru categorii distincte: general SUV, premium SUV, Pick-up şi Off-roader. C?ştigătorii au fost, ?n ordinea categoriilor de mai sus: Dacia Duster, Audi Q5, Mitsubishi L200 şi Volkswagen Touareg.
Juriul de specialitate al competiţiei nu a avut niciun dubiu ?n ceea ce priveşte ?nvingătorul L200, acesta reuşind să impresioneze at?t ?n testele off-road derulate ?n Poiana F?nt?nii, pe raza comunei Lereşti din judeţul Argeş, c?t şi ?n cele on-road, derulate pe drumul naţional care leagă C?mpulung Muscel de Rucăr. Aspectele vizate au fost, ?ntre altele, stabilitate, acceleraţie, fr?nare, căţărare, cobor?re, trecere peste obstacole, dar au fost evaluate şi detalii precum gradul de poluare, consum, calitate sau preţ.
"Ca dovada a performanţelor sale excepţionale, L200 a făcut faţă cu succes tuturor provocărilor ediţiei 2010 a concursului "Cel mai 4x4", indiferent de gradul de dificultate al acestora. Suntem ?nc?ntaţi să punem la dispoziţia clienţilor noştri cel mai puternic jucător al acestei clase", declara Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru Rom?nia şi parte a Ţiriac Holdings.
Actuala generaţie este cea de-a patra ?n arborele genealogic al modelului L200. Imediat după lansare, analiştii, dar şi clienţii, deopotrivă, au semnalat, cu bucurie, că acest model vine cu o nouă abordare, demonstr?nd că un pick-up nu mai trebuie privit precum un vehicul utilitar, ci drept unul care are toate atuurile pentru a se preta unei utilizări zilnice. O idee care a prins, mărturie st?nd rezultatele comerciale excelente ale acestui model care, ?n Rom?nia, deţine o cotă de piaţă de 45%. Acest procent de piaţă are toate şansele să sporească, ?n condiţiile ?n care, pe l?ngă buna poziţionare ca preţ sau atuurile deja consacrate - fiabilitate, robusteţe, confort, utilitate, Mitsubishi L200 se prezintă acum ?n fata publicului cu un face-lift care-i sporeşte atractivitatea din punctul de vedere al imaginii.
C?ştigătorul categoriei "General SUV" este Dacia Duster. Modelul s-a luptat cu Kia Sorento, Ford Kuga, Peugeot 4007 şi Suzuki Grand Vitara.
Categoria "Premium SUV" a fost c?ştigată de Audi Q5, care a ?nvins modelele BMW X1, BMW X3, Mercedes-Benz GLK şi Volvo XC60.
Categoria "Pick-up" i-a avut ca ?jucători" pe Mitsubishi L200 şi Isuzu D-Max.
La categoria "Off-roader" au participat Volkswagen Touareg, Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder şi Suzuki Jimny.
Sursa
Noul Saab 9-5 - costa 32.713euro ?n Rom?nia
Noul Saab 9-5 Sedan marchează startul unei noi ere pentru marca Saab. Fluid, sofisticat şi inconfundabil Saab, noul sedan 9-5 combină o ?nfăţişare impecabilă şi tehnologii avansate. ?n Rom?nia, noul Saab 9-5 este disponibil de la 32713euro.
Forma curată, sculptată ?nglobează puritatea designului scandinav iar expresia parbrizului curbat reverberează moştenirea aviatică a Saab. Cu stilizarea frontală inspirată de mult premiatul concept Aero X şi cu o caroserie masivă, joasă, noul 9-5 vesteşte introducerea unui limbaj de design mai curajos, mai expresiv.
Matricea trăsăturilor high-tech din ofertă conţin: un head-up display inspirat din aviaţie (Pilot HUD); iluminare adaptivă (Bi-Xenon Smart Beam); tempomat adaptiv; şasiu adaptiv Saab DriveSense cu control al amortizării ?n timp real; deschidere portiere şi pornire a maşinii fără cheie; aer condiţionat controlabil pe trei zone; asistenţă dinamică la parcare şi Saab XWD cu unitate eLSD, leaderul industriei ?n sisteme de tracţiune pe toate roţile.
Toate motoarele aliniate sunt turbo, ?ncep?nd de la numai 1,6 litri şi continuă mai departe strategia de "rightsizing" a motorizărilor Saab, păstr?nd atenţia pe performanţă responsabilă pe parcursul dezvoltării unor motoare cu patru cilindrii relativ mici şi foarte eficiente. Se poate alege ?ntre trei combustibili - benzină, diesel şi etanol E85 - iar cu diesel, noul 9-5 oferind emisii de CO2 de doar 139g/km.
Partea frontală a noului 9-5 este definită de o grilă ad?ncă flancată de unităţi optice curbate, "?ngheţate". Suprafaţa vitrată este prezentată ca o unitate curbată unitară, parbrizul mascat şi pilonii laterali d?nd cabinei semnătura specifică unui cockpit Saab. Pentru ochii specialistului, proporţiile parbrizului şi ale plafonului trădează reminiscenţe ale clasicului model de succes 900.
Privit din orice unghi, noul 9-5 afişează o alură puternică şi hotăr?tă. "Sculptura organică" a caroseriei joase ?mbină linii curate cu forme rotunde, naturale. Elementele de design ale brandului sunt evidente ?n linia "hockey-stick", puternicii st?lpi C şi suprafaţa lină de fuselaj a caroseriei. Sigla Saab mare, ?n relief, plasată ?n centrul grilei evidenţiază limbajul de design ?ncrezător, mai asertiv.
Caracterul dinamic al maşinii este ?ntărit de linia descendentă a tavanului care culminează cu puternicii st?lpi posteriori alungiţi ce susţin luneta. Energia latentă este dirijată de apărătoarele posterioare subtil ?nălţate deasupra roţilor. Sub linia lină, netedă a portbagajului se află o f?şie de iluminare "ice-block" marca Saab, ce ?mbracă ?ntreaga lăţime a maşinii.
Proporţiile noului 9-5 extind silueta tradiţionalului sedan ?n trei volume, reuşind totuşi să evite clişeul de coup? rapid cu patru uşi.
?n habitaclul spaţios, forme simple ?i definesc arhitectura, reverber?nd puritatea designului de la exterior. Comparat cu modelul precedent, spaţiul la picioare şi umeri a fost crescut at?t ?n faţă c?t şi ?n spate. Alegerea materialelor, ergonomia, finisarea şi calitatea palpabilă a controalelor reflectă toate chemarea premium a noului 9-5.
Conceptul cockpitului orientat către şofer este tradiţional Saab, ?n timp ce implementarea sa este complet nouă. Consola centrală ad?ncă se ?ntinde şi se arcuieşte p?nă ?n faţa şoferului ?nglob?nd instrumentele de bord deasupra cărora se ?ntinde o zonă de ventilare elegantă. Cadranele principale ad?nc scufundate includ un indicator gen 'altimetru', amintind de istoricul aeronautic al Saab-ului preluat de pe conceptul Aero X. Afişajul şoferului, incluz?nd şi afişajul opţional Pilot HUD de pe parbriz sunt predominant iluminate ?ntr-un verde marca Saab, vioi şi plin de viaţă. Pornirea maşinii, acum printr-un buton start/stop, răm?ne poziţionată ?ntre scaunele faţă, l?ngă schimbătorul de viteză.
Opţiunile Infotainment includ un sistem audio surround v?rf de gamă de la Harman/Kardon şi un sistem de navigaţie cu ecran de 20cm, cu harddisk pentru hărţi şi 10Gb de fişiere cu muzică. Consola centrală largă oferă spaţii de depozitare şi conectori USB şi Aux pentru diferite dispozitive portabile pe l?ngă o sursă de curent de 12V.
Pasagerii din spate pot controla independent sistemul audio sau pot urmări un DVD. Sistemul de divertisment din spate include controale pentru partea audio şi ecrane LCD rabatabile instalate ?n spatele scaunelor din faţă. Căşti cu cablu şi wireless sunt oferite pentru ascultare şi vizionare. Sistemul mai include şi două guri de ventilare şi un modul de control al temperaturii independent pentru pasagerii din spate, suplimentar faţă de sistemul de aer condiţionat dual din faţă.
Sistemul de tracţiune pe toate roţile Saab XWD, leader al industriei, deja disponibil pe Saab 9-3, este oferit la lansare cu toate motorizările except?nd motorul de 1,6 litri benzină şi cel de 160 CP turbodiesel .
Disponibil ?ntregii game este şasiul cu control adaptiv cu posibilitatea selectării setărilor pentru şofer prin Saab DriveSense, sistemul de iluminare adaptivă Bi-Xenon Smart Beam şi un tempomat adaptiv. Există trei versiuni de suspensii, adaptate direct din uzină la puterea motorului instalat şi disponibile cu setări pentru şasiu sport.
Saab are deja peste 30 de ani de experienţă ?n motoare turbo iar lista motorizărilor turbo aliniate de noul 9-5 continuă strategia de "rightsizing" a motoarelor Saab. La lansare, oferta de motoare ?n patru cilindrii cuprinde un motor turbodiesel de 2.0 litri capabil de 160 cp cu emisii CO2 de doar 139g/km şi un motor turbo pe benzină de 2.0 litri furniz?nd 220 cp. V?rful de gamă de 2.8 litri V6 turbo capabil a genera 300 cp şi un cuplu de 400Nm, va fi oferit exclusiv cu Saab XWD.
La scurt timp după lansare, se va mai introduce un motor micuţ de 1,6 litri turbo benzină capabil a furniza 180 cp şi un motor de 2.0 litri BioPower alimentat cu bioetanol E85. Toate transmisiile sunt cu şase trepte.
Sedanul 9-5 definit şi echipat de Saab pentru a concura ?n segmentul premium, reprezintă cel mai avansat model din punct de vedere tehnologic produs de companie p?nă ?n prezent. Va fi produs ?n uzina de casă a Saab-ului, ?n Trollh?ttan, unde a fost conceput şi dezvoltat.
Disponibil ?n versiunile Linear, Vector sau Aero, noul 9-5 anunţă startul unei noi ere pentru Saab.
Preţurile Saab 9-5 Sedan pentru Rom?nia:
- Saab 9-5 2.0 TiD 160 CP Linear - 27.490 Euro
- Saab 9-5 2.0 TiD 160 CP Vector - 29.490 Euro
- Saab 9-5 2.0T 220 CP Linear - 31.990 Euro
- Saab 9-5 2.0T 220 CP Vector - 33.990 Euro
- Saab 9-5 2.0T 220 CP Aero - 38.490 Euro
- Saab 9-5 2.0T XWD 220 CP Linear - 34.190 Euro
- Saab 9-5 2.0T XWD 220 CP Vector - 36.190 Euro
- Saab 9-5 2.0T XWD 220 CP Aero - 40.690 Euro
- Saab 9-5 2.8TS XWD 300 CP Aero - 43.490 Euro
Noul Saab 9-5 Sedan marchează startul unei noi ere pentru marca Saab. Fluid, sofisticat şi inconfundabil Saab, noul sedan 9-5 combină o ?nfăţişare impecabilă şi tehnologii avansate. ?n Rom?nia, noul Saab 9-5 este disponibil de la 32713euro.
Forma curată, sculptată ?nglobează puritatea designului scandinav iar expresia parbrizului curbat reverberează moştenirea aviatică a Saab. Cu stilizarea frontală inspirată de mult premiatul concept Aero X şi cu o caroserie masivă, joasă, noul 9-5 vesteşte introducerea unui limbaj de design mai curajos, mai expresiv.
Matricea trăsăturilor high-tech din ofertă conţin: un head-up display inspirat din aviaţie (Pilot HUD); iluminare adaptivă (Bi-Xenon Smart Beam); tempomat adaptiv; şasiu adaptiv Saab DriveSense cu control al amortizării ?n timp real; deschidere portiere şi pornire a maşinii fără cheie; aer condiţionat controlabil pe trei zone; asistenţă dinamică la parcare şi Saab XWD cu unitate eLSD, leaderul industriei ?n sisteme de tracţiune pe toate roţile.
Toate motoarele aliniate sunt turbo, ?ncep?nd de la numai 1,6 litri şi continuă mai departe strategia de "rightsizing" a motorizărilor Saab, păstr?nd atenţia pe performanţă responsabilă pe parcursul dezvoltării unor motoare cu patru cilindrii relativ mici şi foarte eficiente. Se poate alege ?ntre trei combustibili - benzină, diesel şi etanol E85 - iar cu diesel, noul 9-5 oferind emisii de CO2 de doar 139g/km.
Partea frontală a noului 9-5 este definită de o grilă ad?ncă flancată de unităţi optice curbate, "?ngheţate". Suprafaţa vitrată este prezentată ca o unitate curbată unitară, parbrizul mascat şi pilonii laterali d?nd cabinei semnătura specifică unui cockpit Saab. Pentru ochii specialistului, proporţiile parbrizului şi ale plafonului trădează reminiscenţe ale clasicului model de succes 900.
Privit din orice unghi, noul 9-5 afişează o alură puternică şi hotăr?tă. "Sculptura organică" a caroseriei joase ?mbină linii curate cu forme rotunde, naturale. Elementele de design ale brandului sunt evidente ?n linia "hockey-stick", puternicii st?lpi C şi suprafaţa lină de fuselaj a caroseriei. Sigla Saab mare, ?n relief, plasată ?n centrul grilei evidenţiază limbajul de design ?ncrezător, mai asertiv.
Caracterul dinamic al maşinii este ?ntărit de linia descendentă a tavanului care culminează cu puternicii st?lpi posteriori alungiţi ce susţin luneta. Energia latentă este dirijată de apărătoarele posterioare subtil ?nălţate deasupra roţilor. Sub linia lină, netedă a portbagajului se află o f?şie de iluminare "ice-block" marca Saab, ce ?mbracă ?ntreaga lăţime a maşinii.
Proporţiile noului 9-5 extind silueta tradiţionalului sedan ?n trei volume, reuşind totuşi să evite clişeul de coup? rapid cu patru uşi.
?n habitaclul spaţios, forme simple ?i definesc arhitectura, reverber?nd puritatea designului de la exterior. Comparat cu modelul precedent, spaţiul la picioare şi umeri a fost crescut at?t ?n faţă c?t şi ?n spate. Alegerea materialelor, ergonomia, finisarea şi calitatea palpabilă a controalelor reflectă toate chemarea premium a noului 9-5.
Conceptul cockpitului orientat către şofer este tradiţional Saab, ?n timp ce implementarea sa este complet nouă. Consola centrală ad?ncă se ?ntinde şi se arcuieşte p?nă ?n faţa şoferului ?nglob?nd instrumentele de bord deasupra cărora se ?ntinde o zonă de ventilare elegantă. Cadranele principale ad?nc scufundate includ un indicator gen 'altimetru', amintind de istoricul aeronautic al Saab-ului preluat de pe conceptul Aero X. Afişajul şoferului, incluz?nd şi afişajul opţional Pilot HUD de pe parbriz sunt predominant iluminate ?ntr-un verde marca Saab, vioi şi plin de viaţă. Pornirea maşinii, acum printr-un buton start/stop, răm?ne poziţionată ?ntre scaunele faţă, l?ngă schimbătorul de viteză.
Opţiunile Infotainment includ un sistem audio surround v?rf de gamă de la Harman/Kardon şi un sistem de navigaţie cu ecran de 20cm, cu harddisk pentru hărţi şi 10Gb de fişiere cu muzică. Consola centrală largă oferă spaţii de depozitare şi conectori USB şi Aux pentru diferite dispozitive portabile pe l?ngă o sursă de curent de 12V.
Pasagerii din spate pot controla independent sistemul audio sau pot urmări un DVD. Sistemul de divertisment din spate include controale pentru partea audio şi ecrane LCD rabatabile instalate ?n spatele scaunelor din faţă. Căşti cu cablu şi wireless sunt oferite pentru ascultare şi vizionare. Sistemul mai include şi două guri de ventilare şi un modul de control al temperaturii independent pentru pasagerii din spate, suplimentar faţă de sistemul de aer condiţionat dual din faţă.
Sistemul de tracţiune pe toate roţile Saab XWD, leader al industriei, deja disponibil pe Saab 9-3, este oferit la lansare cu toate motorizările except?nd motorul de 1,6 litri benzină şi cel de 160 CP turbodiesel .
Disponibil ?ntregii game este şasiul cu control adaptiv cu posibilitatea selectării setărilor pentru şofer prin Saab DriveSense, sistemul de iluminare adaptivă Bi-Xenon Smart Beam şi un tempomat adaptiv. Există trei versiuni de suspensii, adaptate direct din uzină la puterea motorului instalat şi disponibile cu setări pentru şasiu sport.
Saab are deja peste 30 de ani de experienţă ?n motoare turbo iar lista motorizărilor turbo aliniate de noul 9-5 continuă strategia de "rightsizing" a motoarelor Saab. La lansare, oferta de motoare ?n patru cilindrii cuprinde un motor turbodiesel de 2.0 litri capabil de 160 cp cu emisii CO2 de doar 139g/km şi un motor turbo pe benzină de 2.0 litri furniz?nd 220 cp. V?rful de gamă de 2.8 litri V6 turbo capabil a genera 300 cp şi un cuplu de 400Nm, va fi oferit exclusiv cu Saab XWD.
La scurt timp după lansare, se va mai introduce un motor micuţ de 1,6 litri turbo benzină capabil a furniza 180 cp şi un motor de 2.0 litri BioPower alimentat cu bioetanol E85. Toate transmisiile sunt cu şase trepte.
Sedanul 9-5 definit şi echipat de Saab pentru a concura ?n segmentul premium, reprezintă cel mai avansat model din punct de vedere tehnologic produs de companie p?nă ?n prezent. Va fi produs ?n uzina de casă a Saab-ului, ?n Trollh?ttan, unde a fost conceput şi dezvoltat.
Disponibil ?n versiunile Linear, Vector sau Aero, noul 9-5 anunţă startul unei noi ere pentru Saab.
Preţurile Saab 9-5 Sedan pentru Rom?nia:
- Saab 9-5 2.0 TiD 160 CP Linear - 27.490 Euro
- Saab 9-5 2.0 TiD 160 CP Vector - 29.490 Euro
- Saab 9-5 2.0T 220 CP Linear - 31.990 Euro
- Saab 9-5 2.0T 220 CP Vector - 33.990 Euro
- Saab 9-5 2.0T 220 CP Aero - 38.490 Euro
- Saab 9-5 2.0T XWD 220 CP Linear - 34.190 Euro
- Saab 9-5 2.0T XWD 220 CP Vector - 36.190 Euro
- Saab 9-5 2.0T XWD 220 CP Aero - 40.690 Euro
- Saab 9-5 2.8TS XWD 300 CP Aero - 43.490 Euro
Toyota - a lansat noul RAV4
Toyota RAV4 a debutat pe piaţa din Rom?nia cu un preţ de pornire de 23.587 de euro pentru versiunea 4x2 echipată cu un motor pe benzină şi tracţiune faţă. Cea mai ieftină versiune 4x4 a acestui model pleacă de la 25.127euro (DDP).
Toyota RAV4 facelift a debutat ieri pe piaţa din Rom?nia. Modelul este disponibil ?n trei versiuni de motorizare şi pleacă de la 23.587 euro cu toate taxele incluse. Cea mai scumpă versiune a lui RAV4 ? Luxury A/T Diesel D-CAT 2.2 L pleacă de la 36.177 de euro, iar cea mai ieftină versiune 4x4 a acestuia pleacă de la 25.127 de euro.Versiunea entry-level este echipată cu un motor pe benzină de 1.987 cmc care oferă 158 CP şi 198 Nm. Aceasta este disponibilă at?t ?n versiune cu transmisie manuală, c?t şi ?ntr-o versiune cu transmisie automata de tip CVT, intitulata Multidrive S.
Motorizările oferite sunt două unităţi diesel şi o unitate otto. Ambele motoare diesel respectă normele Euro 5 şi au o cilindree de 2.231 cmc, ?n timp ce unitatea pe benzină are 1.987 cmc şi dezvolta 158 CP. Unitatea D-4D cu DPF oferă 150 CP la 3.600 rpm şi un cuplu motor de 340 Nm ?ntre 2.000 şi 2.800 rpm şi este oferită doar ?n combinaţie cu o transmisie manuală cu şase trepte. Motorul 2.2 D-CAT dezvoltă 177 CP ?n versiunea care echipează modelele cu transmisie manuală şi 150 CP ?n versiunea care echipează modelele cu transmisie automată. Cuplul motor diferă şi el, fiind de 400 Nm ?ntre 2.000 şi 2.800 pentru versiunea 6 M/T, respectiv 340 Nm ?ntre 2.000 şi 2.800 pentru versiunea 6 A/T. Consumul cel mai redus de carburant este realizat de versiunea D-4D a acestui model ? fiind de 7.5 litri ?n regim urban, 6 litri la sută ?n regim mixt şi 5.2 litri la sută ?n regim extra-urban. Cel mai performant model este, de departe, versiunea 2.2 D-CAT echipată cu transmisie manuală, care poate accelera de la 0 la 100 km/h ?n 9.3 secunde şi poate atinge o vitezăa maxima de 200 km/h.
Modificările estetice operate de acest facelift sunt puţine şi se referă la partea frontală. Astfel, avem o nouă grilă faţă, un set de blocuri optice noi, o capotă motor nouă şi alte mici modificări la interior şi la partea din spate a acestui model. Toate modelele RAV4 vin ?n standard cu două airbag-uri faţă, airbag pentru genunchii şoferului, airbag-uri tip cortină faţă-spate, tetiere faţă active, sistem de asistenţă la pornirea din rampă HAC, direcţie asistată electric EPS, controlul tracţiunii şi multe altele.
Garda la sol a lui Toyota RAV4 este de 180 milimetri, unghiul de atac este de 28 de grade, iar unghiul de degarajre este de 24 grade. Unghiul ventral al acestul model este de 20 grade. Portbagajul oferă 410 litri, iar capacitatea maximă de tractare este de 2.000 kilograme ?n versiunea cu transmisie manuală şi 1.800 kg pentru versiunea cu trasmisie automată. Cei care aleg versiunea cu transmisie CVT pot tracta maximum 1.500 kilograme.
Sursa
Toyota RAV4 a debutat pe piaţa din Rom?nia cu un preţ de pornire de 23.587 de euro pentru versiunea 4x2 echipată cu un motor pe benzină şi tracţiune faţă. Cea mai ieftină versiune 4x4 a acestui model pleacă de la 25.127euro (DDP).
Toyota RAV4 facelift a debutat ieri pe piaţa din Rom?nia. Modelul este disponibil ?n trei versiuni de motorizare şi pleacă de la 23.587 euro cu toate taxele incluse. Cea mai scumpă versiune a lui RAV4 ? Luxury A/T Diesel D-CAT 2.2 L pleacă de la 36.177 de euro, iar cea mai ieftină versiune 4x4 a acestuia pleacă de la 25.127 de euro.Versiunea entry-level este echipată cu un motor pe benzină de 1.987 cmc care oferă 158 CP şi 198 Nm. Aceasta este disponibilă at?t ?n versiune cu transmisie manuală, c?t şi ?ntr-o versiune cu transmisie automata de tip CVT, intitulata Multidrive S.
Motorizările oferite sunt două unităţi diesel şi o unitate otto. Ambele motoare diesel respectă normele Euro 5 şi au o cilindree de 2.231 cmc, ?n timp ce unitatea pe benzină are 1.987 cmc şi dezvolta 158 CP. Unitatea D-4D cu DPF oferă 150 CP la 3.600 rpm şi un cuplu motor de 340 Nm ?ntre 2.000 şi 2.800 rpm şi este oferită doar ?n combinaţie cu o transmisie manuală cu şase trepte. Motorul 2.2 D-CAT dezvoltă 177 CP ?n versiunea care echipează modelele cu transmisie manuală şi 150 CP ?n versiunea care echipează modelele cu transmisie automată. Cuplul motor diferă şi el, fiind de 400 Nm ?ntre 2.000 şi 2.800 pentru versiunea 6 M/T, respectiv 340 Nm ?ntre 2.000 şi 2.800 pentru versiunea 6 A/T. Consumul cel mai redus de carburant este realizat de versiunea D-4D a acestui model ? fiind de 7.5 litri ?n regim urban, 6 litri la sută ?n regim mixt şi 5.2 litri la sută ?n regim extra-urban. Cel mai performant model este, de departe, versiunea 2.2 D-CAT echipată cu transmisie manuală, care poate accelera de la 0 la 100 km/h ?n 9.3 secunde şi poate atinge o vitezăa maxima de 200 km/h.
Modificările estetice operate de acest facelift sunt puţine şi se referă la partea frontală. Astfel, avem o nouă grilă faţă, un set de blocuri optice noi, o capotă motor nouă şi alte mici modificări la interior şi la partea din spate a acestui model. Toate modelele RAV4 vin ?n standard cu două airbag-uri faţă, airbag pentru genunchii şoferului, airbag-uri tip cortină faţă-spate, tetiere faţă active, sistem de asistenţă la pornirea din rampă HAC, direcţie asistată electric EPS, controlul tracţiunii şi multe altele.
Garda la sol a lui Toyota RAV4 este de 180 milimetri, unghiul de atac este de 28 de grade, iar unghiul de degarajre este de 24 grade. Unghiul ventral al acestul model este de 20 grade. Portbagajul oferă 410 litri, iar capacitatea maximă de tractare este de 2.000 kilograme ?n versiunea cu transmisie manuală şi 1.800 kg pentru versiunea cu trasmisie automată. Cei care aleg versiunea cu transmisie CVT pot tracta maximum 1.500 kilograme.
Sursa
Mercedes ML 63 AMG - facelift
Germanii de la Mercedes-Benz au prezentat facelift-ul discret aplicat lui ML 63 AMG. Modelul nu a primit noul motor V8 twin-turbo de 5.5 litri, ci a rămas la unitatea aspirată de 510 CP şi 6.2 litri.
Mercedes-Benz a ?mprospătat gama ML cu facelift-ul aplicat versiunii de performanţă ML 63 AMG. Modelul păstrează motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi ce a echipat această unitate ?ncă de la debutul pe piaţă. ?n mod suprinzător, cei de la Mercedes-Benz nu au integrat noua unitate V8 twin-turbo de 5.5 litri ce oferea 544 CP şi 800 Nm ?n versiunea standard, respectiv 571 CP şi 900 Nm ?n versiunea echipată cu pachetul sport. Nemţii au preferat să răm?nă la "clasicul" V8 aspirat ce dezvoltă 510 CP şi 630 Nm.
Unitatea V8 livrează puterea maximă la 6.800 rpm şi este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h ?n doar 5.0 secunde. Motorul respectiv a fost premiat ?n 2009 cu titlul "Cel mai bun motor de performanţă" ?n cadrul prestigiosului concurs "Motorul Anului", la categoria "peste patru litri". Propulsorul este cuplat unei transmiii AMG Speedshift 7G-Tronic echipată cu trei moduri de funcţionare, iar puterea este ?mpărţită 40:60 ?ntre punţile faţă/spate. Deşi are un motor aspirat ce dezvolta cu 45 CP mai puţin dec?t rivalul BMW X5 M, modelul este cu doar 0.3 secunde mai lent la accelerarea de la 0 la 100 km/h, iar ambele SUV-uri germane au o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.
Facelift-ul lui Mercedes-Benz Ml 63 AMG este disponibil deja pentru comandă şi are un preţ de pornire de 105.077 de euro ?n Germania. Modificările estetice includ o nouă capotă, blocuri optice cu xenon ce au fundalul fumuriu şi benzi de LED-uri pentru a oferi un contrast deosebit şi o imagine mai modernă. Comenzile pentru acest model s-au deschis deja, dar livrările ?ncep ?n luna iulie. Acelaşi regim ar putea fi aplicat şi de divizia rom?nă a mărcii "?n stea" din Stuttgart.
Sursa
Germanii de la Mercedes-Benz au prezentat facelift-ul discret aplicat lui ML 63 AMG. Modelul nu a primit noul motor V8 twin-turbo de 5.5 litri, ci a rămas la unitatea aspirată de 510 CP şi 6.2 litri.
Mercedes-Benz a ?mprospătat gama ML cu facelift-ul aplicat versiunii de performanţă ML 63 AMG. Modelul păstrează motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi ce a echipat această unitate ?ncă de la debutul pe piaţă. ?n mod suprinzător, cei de la Mercedes-Benz nu au integrat noua unitate V8 twin-turbo de 5.5 litri ce oferea 544 CP şi 800 Nm ?n versiunea standard, respectiv 571 CP şi 900 Nm ?n versiunea echipată cu pachetul sport. Nemţii au preferat să răm?nă la "clasicul" V8 aspirat ce dezvoltă 510 CP şi 630 Nm.
Unitatea V8 livrează puterea maximă la 6.800 rpm şi este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h ?n doar 5.0 secunde. Motorul respectiv a fost premiat ?n 2009 cu titlul "Cel mai bun motor de performanţă" ?n cadrul prestigiosului concurs "Motorul Anului", la categoria "peste patru litri". Propulsorul este cuplat unei transmiii AMG Speedshift 7G-Tronic echipată cu trei moduri de funcţionare, iar puterea este ?mpărţită 40:60 ?ntre punţile faţă/spate. Deşi are un motor aspirat ce dezvolta cu 45 CP mai puţin dec?t rivalul BMW X5 M, modelul este cu doar 0.3 secunde mai lent la accelerarea de la 0 la 100 km/h, iar ambele SUV-uri germane au o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.
Facelift-ul lui Mercedes-Benz Ml 63 AMG este disponibil deja pentru comandă şi are un preţ de pornire de 105.077 de euro ?n Germania. Modificările estetice includ o nouă capotă, blocuri optice cu xenon ce au fundalul fumuriu şi benzi de LED-uri pentru a oferi un contrast deosebit şi o imagine mai modernă. Comenzile pentru acest model s-au deschis deja, dar livrările ?ncep ?n luna iulie. Acelaşi regim ar putea fi aplicat şi de divizia rom?nă a mărcii "?n stea" din Stuttgart.
Sursa
Noul Suzuki Swift - primele detalii
Suzuki a dat publicităţii primele imagini şi informaţii ale celei de-a treia generaţie Swift, ce va fi pusă ?n v?nzare ca hatchback cu 3 şi 5 uşi ?n toamnă. Pe l?ngă un design modificat, noul Swift are şi motorizări mai performante şi mai economice.
Suzuki a prezentat ?n premieră mondială noua generaţie Swift la uzina sa din Ungaria. Noul Swift este poziţionat de Suzuki ca un model global strategic, venind pe piaţă cu modificări at?t stilistice, c?t şi ?n ceea ce priveşte siguranţa, performanţele dinamice, manevrabilitatea, eficienţa consumului de carburant şi micşorarea emisiilor poluante.
Noul Suzuki Swift are o caroserie mai uşoară dar şi mai rigidă, prin folosirea unor componente din oţel ultra rezistent. Designul noului model ajută de asemenea la ?mbunătăţirea siguranţei, at?t pentru pietoni c?t şi pentru ocupanţii săi, se arată ?n comunicatul de presă al producătorului japonez.
Designul interior are acum un aspect pentru dinamic, beneficiind de finisări de culoare neagră cu accente argintii.
Noul Swift a crescut uşor ?n dimensiuni, av?nd o lungime mai mare cu 90 mm şi un ampatament extins cu 50 mm. Lăţimea este cu 5 mm mai mare (1.695 mm) dec?t la vehicul model, iar ?nălţimea are un plus de 10 mm (1.510 mm).
?n ceea ce priveşte motorizările noul Suzuki Swift vine pe piaţă cu un nou motor de 1.2 litri pe benzină, cu tehnologia Dual VVT, ce produce 94 CP la 6.000 rpm, ce va ?nlocui unitatea de 1.3 litri. Cuplul generat este de 118 Nm la 4.800 rpm. Consumul noului motor ?nsă mai mic, av?nd o medie de 5 litri/100 km (?n scădere cu 0,8 litri/100 km faţă de motorul 1.3) ?n cazul transmisiei manuale.
Clienţii vor putea opta şi pentru un motor diesel de 1.3 litri, fiind disponibil la ?nceputul anului 2011. Acest motor are un consum mediu de 4,2 litri/100 km şi emisii de doar 109 g CO2/km, respect?nd totodată şi normele Euro 5.
Sursa
Suzuki a dat publicităţii primele imagini şi informaţii ale celei de-a treia generaţie Swift, ce va fi pusă ?n v?nzare ca hatchback cu 3 şi 5 uşi ?n toamnă. Pe l?ngă un design modificat, noul Swift are şi motorizări mai performante şi mai economice.
Suzuki a prezentat ?n premieră mondială noua generaţie Swift la uzina sa din Ungaria. Noul Swift este poziţionat de Suzuki ca un model global strategic, venind pe piaţă cu modificări at?t stilistice, c?t şi ?n ceea ce priveşte siguranţa, performanţele dinamice, manevrabilitatea, eficienţa consumului de carburant şi micşorarea emisiilor poluante.
Noul Suzuki Swift are o caroserie mai uşoară dar şi mai rigidă, prin folosirea unor componente din oţel ultra rezistent. Designul noului model ajută de asemenea la ?mbunătăţirea siguranţei, at?t pentru pietoni c?t şi pentru ocupanţii săi, se arată ?n comunicatul de presă al producătorului japonez.
Designul interior are acum un aspect pentru dinamic, beneficiind de finisări de culoare neagră cu accente argintii.
Noul Swift a crescut uşor ?n dimensiuni, av?nd o lungime mai mare cu 90 mm şi un ampatament extins cu 50 mm. Lăţimea este cu 5 mm mai mare (1.695 mm) dec?t la vehicul model, iar ?nălţimea are un plus de 10 mm (1.510 mm).
?n ceea ce priveşte motorizările noul Suzuki Swift vine pe piaţă cu un nou motor de 1.2 litri pe benzină, cu tehnologia Dual VVT, ce produce 94 CP la 6.000 rpm, ce va ?nlocui unitatea de 1.3 litri. Cuplul generat este de 118 Nm la 4.800 rpm. Consumul noului motor ?nsă mai mic, av?nd o medie de 5 litri/100 km (?n scădere cu 0,8 litri/100 km faţă de motorul 1.3) ?n cazul transmisiei manuale.
Clienţii vor putea opta şi pentru un motor diesel de 1.3 litri, fiind disponibil la ?nceputul anului 2011. Acest motor are un consum mediu de 4,2 litri/100 km şi emisii de doar 109 g CO2/km, respect?nd totodată şi normele Euro 5.
Sursa
Volkswagen CrossPolo
Volkswagen CrossPolo va debuta pe pieţele europene pe parcursul acestei luni. ?n urmă cu trei luni, modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva.
Oficialii Volkswagen pregătesc demararea v?nzărilor lui CrossPolo, model care a debutat ?n acest an la Salonul Auto de la Geneva. Noul Volkswagen CrossPolo a debutat la Geneva odata cu noul Polo GTI. Modelul este oferit cu motorizări ce dezvoltă ?ntre 70 şi 105 CP. Clienţii pot alege dintre trei motorizări diesel şi trei motorizări otto. Două dintre cele şase motoare pot fi echipate cu transmisii DSG cu şapte trepte. Versiunea entry-level ?n gama CrossPolo este reperzentată de un motor de 1.2 litri care dezvoltă 70 CP şi este urmat de o unitate de 1.4 litri de 85 CP. Motorizarea de top pe benzină este un TSI de 1.2 litri ce oferă 105 CP. Versiunea 1.2 TSI a lui Polo accelerează de la 0 la 100 km/h ?n 9.9 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 188 km/h şi are un consum de carburant de numai 5.5 litri la suta de kilometri. Aceste valori sunt atinse at?t de versiunea cu transmisie manuală cu şase trepte, c?t şi de versiunea DSG cu şapte rapoarte.
Noile unităţi TDI CR cu filtru de particule oferă ?ntre 75 şi 105 CP şi toate sunt oferite ?n versiunea de 1.6 litri. Toate cele trei motorizări diesel ale lui CrossPolo anunţă un consum mixt de carburant de numai 4.3 litri la sută şi emit 113 grame de CO2 pe kilometru. Opţional, versiunea de 90 CP a acestui model poate fi echipată cu transmisia DSG cu şapte trepte, caz ?n care realizează 4.6 litri la 100 kilometri. Toate motorizările lui Volkswagen CrossPolo respectă normele Euro5.
Volkswagen CrossPolo este deja la cea de-a treia generaţie şi este disponibil doar ?n versiunea cu cinci uşi. Modelul beneficiază de un ornament pentru bara faţă vopsit ?n nuanţa atracit, care integrează cele două proiectoare şi o fantă de aer centrală pentru răcirea radiatorului. Grila faţă are un tipar fagure vopsit ?n negru ce beneficiază de ornamente cromate. Blocurile optice sunt preluate de la versiunea standard a lui Polo şi integrează LED-uri pentru luminile de poziţie de zi. Profilul lui Polo prezintă ornamente negre la nivelul bosajelor aripilor faţă şi praguri laterale cu un design deosebit. Jantele de 17 inch ale acestui model sunt echipate cu anvelope de 215/40.
Un alt element definitoriu al lui CrossPolo este reprezentat de cele două bare longitudinale montate pe plafonul acestui model, care pot să susţină o greutate de maxim 75 kilograme. La fel ca oglinzile laterale, cele două elemente sunt vopsite ?n argintiu. CrossPolo este disponibil ?n şase nuanţe exterioare, dintre care două sunt exclusive pentru acesta ? "Magma Orange" şi "Terra Beige Metallic". Interiorul este ?mbrăcat ?n material textil ?n două nuanţe, care oferă un contrast deosebit ce are scopul de a oferi o ambianţă tinerească. Cei de la Volkswagen oferă patru combinaţii diferite de culori, disponibile ?n funcţie de culoarea aleasă pentru exterior. Graţie banchetei din spate pliabile 60/40 ? disponibilă ?n standard şi pentru versiunea obişnuită a lui Polo, modelul oferă un volum al portbagajului ?ntre 280 şi 952 de litri.
Pentru moment, cei de la Volkswagen nu au dezvăluit preţurile noului CrossPolo.
Sursa
Volkswagen CrossPolo va debuta pe pieţele europene pe parcursul acestei luni. ?n urmă cu trei luni, modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva.
Oficialii Volkswagen pregătesc demararea v?nzărilor lui CrossPolo, model care a debutat ?n acest an la Salonul Auto de la Geneva. Noul Volkswagen CrossPolo a debutat la Geneva odata cu noul Polo GTI. Modelul este oferit cu motorizări ce dezvoltă ?ntre 70 şi 105 CP. Clienţii pot alege dintre trei motorizări diesel şi trei motorizări otto. Două dintre cele şase motoare pot fi echipate cu transmisii DSG cu şapte trepte. Versiunea entry-level ?n gama CrossPolo este reperzentată de un motor de 1.2 litri care dezvoltă 70 CP şi este urmat de o unitate de 1.4 litri de 85 CP. Motorizarea de top pe benzină este un TSI de 1.2 litri ce oferă 105 CP. Versiunea 1.2 TSI a lui Polo accelerează de la 0 la 100 km/h ?n 9.9 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 188 km/h şi are un consum de carburant de numai 5.5 litri la suta de kilometri. Aceste valori sunt atinse at?t de versiunea cu transmisie manuală cu şase trepte, c?t şi de versiunea DSG cu şapte rapoarte.
Noile unităţi TDI CR cu filtru de particule oferă ?ntre 75 şi 105 CP şi toate sunt oferite ?n versiunea de 1.6 litri. Toate cele trei motorizări diesel ale lui CrossPolo anunţă un consum mixt de carburant de numai 4.3 litri la sută şi emit 113 grame de CO2 pe kilometru. Opţional, versiunea de 90 CP a acestui model poate fi echipată cu transmisia DSG cu şapte trepte, caz ?n care realizează 4.6 litri la 100 kilometri. Toate motorizările lui Volkswagen CrossPolo respectă normele Euro5.
Volkswagen CrossPolo este deja la cea de-a treia generaţie şi este disponibil doar ?n versiunea cu cinci uşi. Modelul beneficiază de un ornament pentru bara faţă vopsit ?n nuanţa atracit, care integrează cele două proiectoare şi o fantă de aer centrală pentru răcirea radiatorului. Grila faţă are un tipar fagure vopsit ?n negru ce beneficiază de ornamente cromate. Blocurile optice sunt preluate de la versiunea standard a lui Polo şi integrează LED-uri pentru luminile de poziţie de zi. Profilul lui Polo prezintă ornamente negre la nivelul bosajelor aripilor faţă şi praguri laterale cu un design deosebit. Jantele de 17 inch ale acestui model sunt echipate cu anvelope de 215/40.
Un alt element definitoriu al lui CrossPolo este reprezentat de cele două bare longitudinale montate pe plafonul acestui model, care pot să susţină o greutate de maxim 75 kilograme. La fel ca oglinzile laterale, cele două elemente sunt vopsite ?n argintiu. CrossPolo este disponibil ?n şase nuanţe exterioare, dintre care două sunt exclusive pentru acesta ? "Magma Orange" şi "Terra Beige Metallic". Interiorul este ?mbrăcat ?n material textil ?n două nuanţe, care oferă un contrast deosebit ce are scopul de a oferi o ambianţă tinerească. Cei de la Volkswagen oferă patru combinaţii diferite de culori, disponibile ?n funcţie de culoarea aleasă pentru exterior. Graţie banchetei din spate pliabile 60/40 ? disponibilă ?n standard şi pentru versiunea obişnuită a lui Polo, modelul oferă un volum al portbagajului ?ntre 280 şi 952 de litri.
Pentru moment, cei de la Volkswagen nu au dezvăluit preţurile noului CrossPolo.
Sursa
Kia Cee'd - echipate cu ESP rechemate in service
Kia a anunţat că performanţele de fr?nare ale unor modele cee'd pot fi afectate. Posesorii de Kia cee'd cu ESP (an 2008-2009) sunt rugaţi să meargă la service-urile autorizate Kia, fiind recomandată verificarea/schimbarea cilindrului de fr?nă.
Kia Motors roagă pe utilizatorii modelelor cee?d echipate cu ESP să ?şi programeze o vizită la dealerii locali pentru o verificare de siguranţă. Unii utilizatori de cee?d au raportat o scădere a performanţelor de fr?nare a maşinii, iar verificările ulterioare au condus la concluzia unei posibile apariţii a unei probleme de funcţionare a pompei centrale de fr?nă.
Examinările tehnice detaliate făcute pe diferite vehicule au confirmat că o verificare preventivă şi o eventuală ?nlocuire, ulterioară, a pompei centrale de fr?na se impun. ?n consecinţă, Kia Motors a pornit o campanie de rechemare pentru roate modelele cee?d (cee?d 5 uşi, cee?d Sporty Wagon şi pro_cee?d) echipate cu ESP şi construite ?ntre 1.04.2008 şi 30.03.2009.
?n toată Europa, Kia Motors verifică 56.000 de maşini şi estimează că p?nă la 35.000 de vehicule vor avea nevoie de o acţiune corectivă. Inspectarea vehiculului durează mai puţin de 15 minute, iar ?n cazul ?n care va fi necesară ?nlocuirea pompei centrale de fr?nă cu una nouă, timpul operaţiunii se va suplimenta cu ?ncă 35 de minute. Costurile acestor operaţiuni vor fi suportate de Kia Motors.
Kia Motors a ?nceput deja contactarea clienţilor afectaţi de această problemă pentru a se ?ntreprinde toate măsurile de verificare. Numărul efectiv de clienţi din fiecare ţară variază destul de mult, ?n funcţie de dotarea cu ESP a maşinilor, care ?n unele ţari s-a montat ?n varianta standard, ?n altele fiind opţional.
Proiectat şi fabricat exclusiv pentru piaţa europeană, modelul cee?d este cel mai popular model Kia din Europa cu peste 300.000 de exemplare v?ndute ?n ultimii 3 ani şi jumătate. Modelul Kia cee?d este susţinut de programul unic de garanţie Kia - 7ani / 150.000 de Km.
Sursa
Kia a anunţat că performanţele de fr?nare ale unor modele cee'd pot fi afectate. Posesorii de Kia cee'd cu ESP (an 2008-2009) sunt rugaţi să meargă la service-urile autorizate Kia, fiind recomandată verificarea/schimbarea cilindrului de fr?nă.
Kia Motors roagă pe utilizatorii modelelor cee?d echipate cu ESP să ?şi programeze o vizită la dealerii locali pentru o verificare de siguranţă. Unii utilizatori de cee?d au raportat o scădere a performanţelor de fr?nare a maşinii, iar verificările ulterioare au condus la concluzia unei posibile apariţii a unei probleme de funcţionare a pompei centrale de fr?nă.
Examinările tehnice detaliate făcute pe diferite vehicule au confirmat că o verificare preventivă şi o eventuală ?nlocuire, ulterioară, a pompei centrale de fr?na se impun. ?n consecinţă, Kia Motors a pornit o campanie de rechemare pentru roate modelele cee?d (cee?d 5 uşi, cee?d Sporty Wagon şi pro_cee?d) echipate cu ESP şi construite ?ntre 1.04.2008 şi 30.03.2009.
?n toată Europa, Kia Motors verifică 56.000 de maşini şi estimează că p?nă la 35.000 de vehicule vor avea nevoie de o acţiune corectivă. Inspectarea vehiculului durează mai puţin de 15 minute, iar ?n cazul ?n care va fi necesară ?nlocuirea pompei centrale de fr?nă cu una nouă, timpul operaţiunii se va suplimenta cu ?ncă 35 de minute. Costurile acestor operaţiuni vor fi suportate de Kia Motors.
Kia Motors a ?nceput deja contactarea clienţilor afectaţi de această problemă pentru a se ?ntreprinde toate măsurile de verificare. Numărul efectiv de clienţi din fiecare ţară variază destul de mult, ?n funcţie de dotarea cu ESP a maşinilor, care ?n unele ţari s-a montat ?n varianta standard, ?n altele fiind opţional.
Proiectat şi fabricat exclusiv pentru piaţa europeană, modelul cee?d este cel mai popular model Kia din Europa cu peste 300.000 de exemplare v?ndute ?n ultimii 3 ani şi jumătate. Modelul Kia cee?d este susţinut de programul unic de garanţie Kia - 7ani / 150.000 de Km.
Sursa
Subaru Legacy 2.5GT tS
Obisnuit sa straluceasca doar de pe caroseria celei mai puternice Impreza, logo-ul STi a aterizat acum si pe modelele Legacy 2.5GT din Japonia.
Boxerul turbo de 2.5 litri ramane neschimbat si dezvolta in continuare 265 cai putere, insa versiunea atinsa de STi se bucura de o manevrabilitate imbunatatita si un aspect mai sportiv. Legacy 2.5GT tS se diferentiaza de celelalte versiuni prin prelungirea spoilerului fata si eleronul pentru portbagaj/plafon, jantele pe 18 inci, noua evacuare si logo-urile STi.
Mai mult de atat, japonezul se mai lauda si cu suspensie Bilstein, in timp ce interiorul a fost decorat cu scaune sport, piele & alcantara, fibra de carbon si nu numai.
Noul Subaru Legacy 2.5GT tS va fi produs in doar 600 de exemplare si va avea un pret de pornire de aproximativ 45.000 dolari.
Obisnuit sa straluceasca doar de pe caroseria celei mai puternice Impreza, logo-ul STi a aterizat acum si pe modelele Legacy 2.5GT din Japonia.
Boxerul turbo de 2.5 litri ramane neschimbat si dezvolta in continuare 265 cai putere, insa versiunea atinsa de STi se bucura de o manevrabilitate imbunatatita si un aspect mai sportiv. Legacy 2.5GT tS se diferentiaza de celelalte versiuni prin prelungirea spoilerului fata si eleronul pentru portbagaj/plafon, jantele pe 18 inci, noua evacuare si logo-urile STi.
Mai mult de atat, japonezul se mai lauda si cu suspensie Bilstein, in timp ce interiorul a fost decorat cu scaune sport, piele & alcantara, fibra de carbon si nu numai.
Noul Subaru Legacy 2.5GT tS va fi produs in doar 600 de exemplare si va avea un pret de pornire de aproximativ 45.000 dolari.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator