Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
Adi,
Am intelesa ca ti-ai rectificat discurile. Acum zici ca iar ai probleme. Din cauza asta te intreb: Dupa rectificarea discurilor, ai fost "cuminte" macar 250 km? Adica ai evitat franarile puternice de la viteze mari, franarile prelungite, etc...
Ca daca nu ai facut asta e posibil sa le fi deformat...
Sau pur si simplu sa ai o roata dezechilibrata..
Numai in service pot sa-ti spuna exact ce se intampla...
Am intelesa ca ti-ai rectificat discurile. Acum zici ca iar ai probleme. Din cauza asta te intreb: Dupa rectificarea discurilor, ai fost "cuminte" macar 250 km? Adica ai evitat franarile puternice de la viteze mari, franarile prelungite, etc...
Ca daca nu ai facut asta e posibil sa le fi deformat...
Sau pur si simplu sa ai o roata dezechilibrata..
Numai in service pot sa-ti spuna exact ce se intampla...
Bogdane, eu recunosc ca sunt un idiot notoriu si te rog frumos sa-mi explici CA LA PROSTI: daca nu am voie sa frinez puternic si nu am voie sa frinez prelung, CUM AM VOIE SA FRINEZ? NU de alta da' eu n-am vazut nicio ancora prin masina, n-am vazut niciun alt dispozitiv de frinare alternativ instalat pe masina, deci te rog frumos sa-mi explici CUM SA FRINEZ!
Pentru problema lu alextreme, spune-mi, rogu-te-as, nu s-a asezat materialu' pina la 11 mii de km.?
In alta ordine de idei, dupa cum ziceam si mai devreme intr-un alt post: inainte de a va cataloga clientii ca fiind idioti, ati incercat sa schimbati placutele de frina originale, cu placute de frina aftermarket (Textar, Ferodo, Mintex, etc.) sau vi s-a parut mai simplu si fara batai de cap sa rectificati discuri la infinit, poate dispare dracu' vreodata problema sau se plictiseste lumea de sictirul vostru?
Pentru problema lu alextreme, spune-mi, rogu-te-as, nu s-a asezat materialu' pina la 11 mii de km.?
In alta ordine de idei, dupa cum ziceam si mai devreme intr-un alt post: inainte de a va cataloga clientii ca fiind idioti, ati incercat sa schimbati placutele de frina originale, cu placute de frina aftermarket (Textar, Ferodo, Mintex, etc.) sau vi s-a parut mai simplu si fara batai de cap sa rectificati discuri la infinit, poate dispare dracu' vreodata problema sau se plictiseste lumea de sictirul vostru?
@DeBogdan: nu am un stil sportiv de condus; rar ma "apuca" si brushez masina. Plus ca in perioada aceea inca aveam sub 4000 km si atunci mi-am promis ca nu o sa o omor pana la 5000 km.
@Marty: nu au facut ei nimic pana acum, dar acum ca mai mult de un an nu cred ca mai rezista masina pe piata?! Cum s-au carpit 4-5 ani, asa se vor carpi si de acum.
De data asta ar face bine sa le schimbe.
@Marty: nu au facut ei nimic pana acum, dar acum ca mai mult de un an nu cred ca mai rezista masina pe piata?! Cum s-au carpit 4-5 ani, asa se vor carpi si de acum.
De data asta ar face bine sa le schimbe.
- greenlight
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Aug 25, 2008 3:02 pm
Nou nout pe la voi prin forum si prin comunitatea Mitsubishi (de fix 1 ora am un Lancer Clasic 1.6 nou cu tipla pe el)
Revenind la subiect cu o poveste amuzanta privita din afara, numa sa nu fii tu ala de o pateste.
Un amic are o masina, nu conteaza care. La franare aceleasi simptome+ii arunca pedala de frana inapoi, destul de putin, dar o arunca.
Se duce la service la rectificat de discuri. 250 Km brici dupa care treaba revine. Le mai rectifica odata si schimba si placutele. 300 Km treaba revine. Se enerveaza omul si urla la aia in service, ca rezultat se schimba discurile si placutele in garantie. 1000 km problema revine. Oamenii in service se pun pe rectificat. Prietenul meu le spune ca daca-i fac numai atat el nu o ia si le spune de fir a par toata patania. Aia ca nu si nu. Pana la urma pleaca cu masina sa se intoarca dupa fix inca 200 Km cu aceleasi probleme zicandu-le ca el nu mai ia masina de acolo. Au pus aia masina pe bancuri la masuratori, dandu-si seama ca un rulment era usor excentric din fabricatie. In alta ordine de idei, daca dupa rectificarea discurilor problema apara ingrijorator de repede ea se afla in alta parte si trebuie identificata pentru ca dupa un numar de x Km problema va reveni. In plus depinde de modul de franare, daca este unul relativ lent (o franare mai prelungita sa-i spunem asa) problema apare mai tarziu, daca este o franare mai brusca (la limita de intrare a ABS-ului sau chiar si dupa) problema apare mai devreme din cauza fortelor mai mari ce apar in sistemul de franare.
Hope it helps
Revenind la subiect cu o poveste amuzanta privita din afara, numa sa nu fii tu ala de o pateste.
Un amic are o masina, nu conteaza care. La franare aceleasi simptome+ii arunca pedala de frana inapoi, destul de putin, dar o arunca.
Se duce la service la rectificat de discuri. 250 Km brici dupa care treaba revine. Le mai rectifica odata si schimba si placutele. 300 Km treaba revine. Se enerveaza omul si urla la aia in service, ca rezultat se schimba discurile si placutele in garantie. 1000 km problema revine. Oamenii in service se pun pe rectificat. Prietenul meu le spune ca daca-i fac numai atat el nu o ia si le spune de fir a par toata patania. Aia ca nu si nu. Pana la urma pleaca cu masina sa se intoarca dupa fix inca 200 Km cu aceleasi probleme zicandu-le ca el nu mai ia masina de acolo. Au pus aia masina pe bancuri la masuratori, dandu-si seama ca un rulment era usor excentric din fabricatie. In alta ordine de idei, daca dupa rectificarea discurilor problema apara ingrijorator de repede ea se afla in alta parte si trebuie identificata pentru ca dupa un numar de x Km problema va reveni. In plus depinde de modul de franare, daca este unul relativ lent (o franare mai prelungita sa-i spunem asa) problema apare mai tarziu, daca este o franare mai brusca (la limita de intrare a ABS-ului sau chiar si dupa) problema apare mai devreme din cauza fortelor mai mari ce apar in sistemul de franare.
Hope it helps
Sa va spun ce am patit eu cu Dacia mea din 1998 . La vre-o 2000 km incepe puternic la franare sa tremure volanul . Service , schimbat discul pe dreapta , merg circa 300-400 km , se repeta problema . Dupa ce am schimbat 3 ( trei ) discuri pe dreapta , cu scandalul de rigoare vad cei de la service ca planetara dreapta avea axul stramb si etrierul actiona sacadat stramband in timp scurt discul de frana . Au schimbat planetara si etrierul si de atunci nu am mai avut nici o problema . Ce vreau sa spun este ca ar putea fi si altceva , nu in mod obligatoriu discul .
QUOTE (body)Sa va spun ce am patit eu cu Dacia mea din 1998 . La vre-o 2000 km incepe puternic la franare sa tremure volanul . Service , schimbat discul pe dreapta , merg circa 300-400 km , se repeta problema . Dupa ce am schimbat 3 ( trei ) discuri pe dreapta , cu scandalul de rigoare vad cei de la service ca planetara dreapta avea axul stramb si etrierul actiona sacadat stramband in timp scurt discul de frana . Au schimbat planetara si etrierul si de atunci nu am mai avut nici o problema . Ce vreau sa spun este ca ar putea fi si altceva , nu in mod obligatoriu discul .
Daca ar fi alta cauza acestor trepidatii ar trebui, dupa parerea mea, sa se simta si la viteze mai mari. Dar, din ce am inteles de la cei care s-au plans si din ce am simtit si eu la masina mea, aceste trepidatii apar doar pe la 120km/h.
Raman la concluzia ca discurile de frana sunt fabricate din materiale slabe si ca nu vom scapa de problema decat inlocuindu-le cu ceva similar de la un alt producator.
Daca ar fi alta cauza acestor trepidatii ar trebui, dupa parerea mea, sa se simta si la viteze mai mari. Dar, din ce am inteles de la cei care s-au plans si din ce am simtit si eu la masina mea, aceste trepidatii apar doar pe la 120km/h.
Raman la concluzia ca discurile de frana sunt fabricate din materiale slabe si ca nu vom scapa de problema decat inlocuindu-le cu ceva similar de la un alt producator.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori