Service story

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 02, 2008 3:14 pm

QUOTE (Vibe)mai astept pana imi termina de zgariat vecinul de la 3 masina si ma duc cu ea la casco? )

Nu te grabi, mai asteapta.

QUOTE (Vibe)P.S. Cristi, avem amandoi dreptate in felul nostru . Hai sa o lasam asa ...
OK

QUOTE (Vibe)P.S. 2 , 60 % din posturi? ... ok ... scuza-ma ca te-am etichetat asa .
Eu m-am autoetichetat.

QUOTE (Vibe)P.S. 3 sa fim seriosi nu o sa se ajunga niciodata ca in Europa de ex sa se vanda toate masinile din aceeasi clasa cu aceeasi tehnologie si marci diferite, asta
in afara de Toyota Aygo , Citroen C1 si Peugeot 107 ... dar parca si aia au concurenti ...
Sa speram...

Avatar utilizator
c_codrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 20, 2008 8:51 pm

Mesaj de c_codrut » Mie Dec 03, 2008 10:15 am

neata cristi,
da,stiu ca e diferenta mare intre cutia de pe supernova si ce a de colt. am avut cred ca vreo 2 ani o supernova confort.
am dat-o pt ca ploua in ea, radiatorul se spargea periodic, axul volan pacanea, hayonul ma innebunea, soriceii din bord la fel. ))
sunt foarte curios daca va fi o imbunatatire dupa ce schimbi uleiul la cutie. eu la fel am zis ca e de vina uleiul din cutie la matiz, dar dupa schimbarea acestuia cutia facea la fel, asa era ea.
in schimb problema ta cu trecerea din a 2-a in a 3-a nu stiu ce sa zic, e adevarat ca nu schimb de multe ori la 5000 dar la mine nu face asa, cred ca de obicei schimb din a 2-a pe la 4000-4500 cand se poate, cred ca viteza a 2-a imi place cel mai mult sa o 'lungesc',in celelalte trepte schimb mai jos, sub 4000. poate si pt a compensa lipsa de putere a motorului de 3 cilindri.
cu marsarieru' eu fac in felul urmator:
-cand pornesc la rece daca am nevoie sa dau inapoi o pornesc deja in viteza, dupa manevra aceasta de mers inapoi intra si a -1a
mai usor, (de obicei o las aprox 20 de sec pana sa plec de pe loc)
-iar cand imi trebuie marsarierul la cald inainte de a baga in viteza astept 2-3 secunde cu ambreiajul calcat. in felul acesta am redus semnificativ cariiala in cutie.
ce am mai obs; daca bagi in marsarier cand inca masina se misca in fata sau chiar si in spate (miscare f f mica) intra f bine.
e valabila chestia asta si pt viteza a 1-a. exact ce ai spus si tu chestia aia cu lipsa sincronizarii. asta e buna in cazul in care fac manevre repede, intorc undeva in mijlocul strazii sau mai stiu eu ce alte situatii unde am nevoie de rapiditate in manevre.
masina asta e ceva deosebit, desi in toate cartile de specialitate se spune ca bagi in marsarier numai cu masina pe loc, la coltul meu cel putin, e invers ))
nici pacanitul nu a aprarut inca, zgomotul de rulment este dar nu la cote ingrijoratoare.
cu masina asta trebuie sa fii creativ, sa gasesti solutii pt a evita problemele de constructie.
p.s. si eu am pus ochii pe honda civic, mi se pare superba masina, dar poate cam scumpa pt mine acuma , cred ca pleaca de la 18500, dar peste 2 ani cand schimb coltul va fi una din variante.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 03, 2008 12:22 pm

salut codrut!

nu cred ca va fi o imbunatatire dupa ce voi schimba uleiul insa eu sunt client cuminte si ascultator..pana la un punct!

nu ma deranjeaza nici treapta I, nici marsarieru'...ma deranjeaza ce se intampla in mers...la viteza uneori....in treptele a II-a si a III-a...ma deranjeaza ca sunt chestii reclamate de noua..., ma deranjeaza vrajeala prin care se taraganeaza un eventual remediu care nu presupune decat schimbarea cutiei...se taraganeaza pana iese masina din garantie...ma deranjeaza ca trebuie sa gasesc "solutii" de care nu aveam nevoie nici la dacie, "solutii" de care eu nu am auzit pana la aceasta masina, ma deranjeaza improvizatiile, banii aruncati aiurea (pe ulei eventual), timpul pierdut fara nici un rezultat, discutii fara final.

stiu ca o parte din cele enumerate de mine mai sus se regasesc mai mult sau mai putin la toate colturile...dar nu toate!

o sa mai fac o incercare...ulei, samd.
e ultima!
dupa care voi sti ce am de facut...eu imi platesc datoriile intotdeauna!

nu trebuie sa fiu creativ cu o masina de 13.500 euro pentru a evita problemele de constructie...
despre cutie, ambreiaj vom mai discuta dupa ce voi schimba uleiul.
nu am decat urmatoarele variante: rezolvat problema intr-un fel sau altul sau vanzarea masinii dar nu asa oricum...

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Dec 03, 2008 12:26 pm

Si ce ai vrea sa-ti cumperi? sincer si realist vorbind.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 03, 2008 12:48 pm

QUOTE (Vibe)Si ce ai vrea sa-ti cumperi? sincer si realist vorbind.

Vibe, eu oricum intentionam ca in primavara sa-mi iau o masina noua, dar in acelasi timp sa pastrez si coltul de care sunt multumit pentru ceea ce ofera
ca masina.
Ca eu am avut ghinionul sa nimeresc o cutie...nu pot sa zic acum ca e o masina proasta.
Am alergat-o si o alerg, motorul e extraordinar, nici nu mai stiu sa merg normal de cand am masina asta. )
Mi-a oferit foarte multe satisfactii, mult mai mult decat ma asteptam eu.
Orice alta masina europeana exploatata de mine 1/2 din cat am facut-o cu coltu', a capatat abonament la service pe viata cu motoru'...
Coltu' e prima masina care a rezistat fara probleme.
Perfecta nu e si nici nu mi-am dorit asta...pe mine perfectiunea ma plictiseste... )
Este simpla, bine gandita, robusta si 109CP la o tona ofera ceva senzatii chiar si cand e traficul mai aglomerat, de pe la 4000 rpm masina e bomba, si
cum se aude si cum trage, se intinde mult in turatii, franeaza perfect....



As vrea sa o pastrez si sa o personalizez/tunez, sa investesc bani in ea pana iese ceva cu care sa pot participa la competitii.
Insa nu pot sa fiu nici prost...daca mitsubishi prin oamenii lor considera ca asta e cutie care functioneaza corect, atunci eu cu parere de rau ma
voi orienta catre altceva.
Si asa pentru viitoarea masina, cu exceptia ralliartului...altceva nu vad la mitsubishi.
Evo nu imi permit si nu neaparat din punct de vedere financiar...totusi nu sunt pilot, sunt amator si imi stiu limitele.

Referitor la intrebarea ta...subaru impreza 2.0 sport sau WRX , mitsubishi lancer ralliart si ar mai fi noul volkswagen sciroco megane rs f1, samd...sunt mai multe marci careau cate un model care imi place si unde m-as incadra financiar.
Nu sunt hotarat ce anume, dar nu mai iau masina fara drive-test si nu ma refer la o juma' de ora de condus ci la inchiriat masina respectiva 24 - 48 de ore.

Deocamdata nu stiu daca din februarie voi mai ramane in tara.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Dec 03, 2008 12:54 pm

Planuri mari ... idei marete ... mult bafta iti doresc!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 03, 2008 1:03 pm

QUOTE (Vibe)Planuri mari ... idei marete ... mult bafta iti doresc!

Nu sunt nici planuri mari, nici idei marete.
wrx si ralliartu' ce sunt mai marete asa, in rest din ce am mai enumerat eu mai sus...sunt cam la aceiasi bani cu masina ta.
daca e sa fiu cerebral, la 32 de ani ai mei ar trebui sa-mi iau ceva confortabil gen mazda 6, new honda accord, mitsubishi outlander...nu cai verzi pe pereti. )
s-a dus vremea...
cat despre ramas aici sau plecat afara...planurile sunt la fel de mari sau de mici.

bafta si tie!

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Joi Dec 04, 2008 2:31 pm

Luat azi masina. Schimbat pompa de frina si facut ceva unghiuri, echilibrat o roata si mutat pe spate. Total aproape 2 mil. Pompa de frina pe garantie.
Durata: cam 9 zile. 7 zile pentru pompa si inca vreo doua pina s-a montat.
Eu is multumit date fiind conditiile. Sarumina !

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 27, 2009 4:12 pm

Mers in service, schimbat ambreiaj (placa, disc, rulment), dupa o saptamana de rulat, totul e perfect.
Nu mai scartaie la actionarea ambreiajului (era de la soare), cursa parca un pic mai scurta, cupleaza mai de jos....minunat!
Nici noua nu a fost asa!
Schimbat stop spate, montat ornamente praguri noi, difuzoare....

E drept ca au trecut aproape 3 ani ca anumite probleme reclamate sa devina concludente, dar in cele din urma sunt multumit si poate ca e mai bine
asa, pentru ca aproape de iesirea din garantie, masina mea are ambreiaj nou.

Nota 10 pentru lucrare, timpi de executie, baietii s-au miscat ca la formula I.
Ce-i drept nu am stat pe capul lor, nu i-am stresat cu intrebari tampite si nici ei nu m-au luat cu vrajeli, nu au recurs la improvizatii de doi lei...

Daca e sa iau in calcul rezultatele interventiilor suferite in service de masina mea, in ultimul an, facand o medie, pot spune ca e cel mai OK service intalnit de mine pana acum.

Garantia functioneaza atunci cand vii cu argumente solide si reusesti sa-i convingi de anumite lucruri (ceea ce nu e usor), nu am intalnit jmecheri de birou formati la lopata, dar in costum si doi neuroni plictisiti care joaca ping pong cu al treilea, jmecheri care sa-mi explice ce e garantia, dar care nu au habar si nici nu vor sa aiba habar de nimic...am dat peste oameni tehnici si totul s-a rezolvat calm si rapid.
Prima data s-a gresat...solutia nu a dat roade, a doua oara s-a schimbat. Punct.

Oamenii la care ma refeream...Ovidiu care ca de obicei, a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a pleca multumit, un maistru foarte atent si receptiv, activ la lucrari, doi baieti care au lucrat cu simt de raspundere si o intreaga echipa care de fiecare data ma fac sa ma simt de-al casei... de fapt chiar sunt. )

Numai bine!

Avatar utilizator
dionut77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 03, 2008 3:50 pm

Mesaj de dionut77 » Mar Ian 27, 2009 5:54 pm

QUOTE (Cristi @ Jan 27 2009, 04:12 PM) Oamenii la care ma refeream...Ovidiu care ca de obicei, a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a pleca multumit, un maistru foarte atent si receptiv, activ la lucrari, doi baieti care au lucrat cu simt de raspundere si o intreaga echipa care de fiecare data ma fac sa ma simt de-al casei... de fapt chiar sunt. )

Numai bine!


Cristi, ma bucur pentru tine, sincer.

Eu am fost saptamana trecuta la revizie de 10k, tot la Ovidiu, si lucrurile au decurs extrem de neplacut pentru mine:

- Nu s-a acceptat uleiul de motor, desi era aceelasi cu cel pus de ei: MobilS 5W40.
- Am fost facturat cu 12,5RON pentru un litru de solutie de parbriz, fara a fi intrebat daca doresc sa mi se adauge lichidul, care din cate stiu nu face parte din lucrarea de revizie
- Am reclamat o mica pata de rugina descoperita cu o saptamana inainte, pe motiv ca provine de la o piatra.
- Am ramas socat de pretul unui filtru de aer, care ajunge la valoarea unuia K&N (aproape 100 E), total cost revizie 1000 RON

Cei drept s-au miscat repede, dar gustul este amar. Ma gandesc sa fac revizia la MIT, incerc sa vad ce se intampla si acolo.

Oricum, am ajuns la concluzia ca, noi ,clientii suntem tratati in functie de cat "scandal" si "tiganeala" facem sau cat de bine ne cunoastem cu angajatii M-Car. Iar eu sunt un tip pacifist si nu-mi place sa apelez la astfel de procedee. Drept urmare...............................$$$$$

Am fost si in Metalurgiei, tot asa la un om recomandat, aceeasi situatie, tratament diametral opus fata de cel cel recomandase. Mi-a fost montate proiectore de ceata si angajatul mi-a spus ca acestea nu se regleaza, cand m-am plans ca bat in copaci.

I rest my case.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori