Service story
60 %??? Mi se pare cam mult. sa inteleg ca daca ajungi cu el la 50k e bine. ciudat. nici la masini cu calitate mult mai slaba a pieselor nu am auzit asa ceva. si zici ca nu l-ai patinat. dar daca il mai si forjezi un pic, de nevoie.....o bordura, mers pe drumuri de munte....ce sa ne asteptam ca la 2 ani schimbam kitul?
apropos. programare revizie 1 an pe 13 dec. trebuie sa verifice si un zgomot roata fata dreapta care apare numai la viraje pe drum prost sau piatra cubica. se aude ca si cum ar fi ceva fier pe fier.....nu stiu daca e de la suspensie sau nu cumva o fi vreo piesa slabita prin zona. pe sub spoiler. sunt curios sa vad ce rezulta din verificare.
o sa postez oricum.
apropos. programare revizie 1 an pe 13 dec. trebuie sa verifice si un zgomot roata fata dreapta care apare numai la viraje pe drum prost sau piatra cubica. se aude ca si cum ar fi ceva fier pe fier.....nu stiu daca e de la suspensie sau nu cumva o fi vreo piesa slabita prin zona. pe sub spoiler. sunt curios sa vad ce rezulta din verificare.
o sa postez oricum.
50.000 km ...da, cam asa ceva....
Ambreiajele nu mai sunt ca alta data, acum sunt foarte subtiri, nu mai au "carne" pe ele , sunt consumabile...
In plus, la colt, cel putin la al meu...ambreiajul cupleaza de noua, sus, la capat de cursa si iti poti da seama ca as minti
daca as spune ca chiar nu l-am patinat deloc in 2 ani si jumatate...deci de voie, de nevoie a mai fost forjat, insa nimic voluntar.
Cand un ambreiaj lucreaza la modul asta si nu cupleaza de unde incepe sa lucreze acceleratia, nu e sincronizat cu pedala de acceleratie, cupleaza de nou la capat de cursa...chiar fara sa vrei si din cand in cand tot il mai patinezi catusi de putin,
in special cand te grabesti.
Perfect nu o sa ma pot obisnui niciodata cu un ambreiaj care lucreaza in acest mod...nu este normal.
Pui o acceleratie pe senzor, cu delay la plecare si un ambreiaj care induce si el delayul sau datorat cursei....nu mi-a
placut treaba asta de la bun inceput, m-am obisnuit...dar modul asta de lucru nu l-am intalnit la nici o masina.
Sigur, am intalnit si colturi la care ambreiajul lucreaza corect...
Acum...eu conduc mai sportiv, un MRC, o ... dar parca am auzit si de colt ajuns la 70.000 km fara sa schimbe nimic...dar nici nu stiu cum se prezenta...ca multi zic ca nu au avut nevoie de service, dar masinile sunt "dauna"... )
Ce pot spune cu siguranta e ca la colt cutia + ambreiaj sunt slabe, sunt mai slabe decat la orice masina condusa de mine pana acum si am condus destule ieftineli de firma.
Cel putin la al meu, cutia e execrabila...daca s-a potrivi... as pune oricand una de logan care e de 1000 de ori mai bine gandita si realizata.
Astept sa primeasca ulei Mobil I si sa schimb uleiul in cutie...daca dupa asta face la fel, cer schimbarea ei pe garantie.
Zgomot fier pe fier, roata dreapta fata, pe drum denivelat, volan virat maxim stanga...imi apare si mie, in special cand e frig afara.
Asta e si la tine ?
Ambreiajele nu mai sunt ca alta data, acum sunt foarte subtiri, nu mai au "carne" pe ele , sunt consumabile...
In plus, la colt, cel putin la al meu...ambreiajul cupleaza de noua, sus, la capat de cursa si iti poti da seama ca as minti
daca as spune ca chiar nu l-am patinat deloc in 2 ani si jumatate...deci de voie, de nevoie a mai fost forjat, insa nimic voluntar.
Cand un ambreiaj lucreaza la modul asta si nu cupleaza de unde incepe sa lucreze acceleratia, nu e sincronizat cu pedala de acceleratie, cupleaza de nou la capat de cursa...chiar fara sa vrei si din cand in cand tot il mai patinezi catusi de putin,
in special cand te grabesti.
Perfect nu o sa ma pot obisnui niciodata cu un ambreiaj care lucreaza in acest mod...nu este normal.
Pui o acceleratie pe senzor, cu delay la plecare si un ambreiaj care induce si el delayul sau datorat cursei....nu mi-a
placut treaba asta de la bun inceput, m-am obisnuit...dar modul asta de lucru nu l-am intalnit la nici o masina.
Sigur, am intalnit si colturi la care ambreiajul lucreaza corect...
Acum...eu conduc mai sportiv, un MRC, o ... dar parca am auzit si de colt ajuns la 70.000 km fara sa schimbe nimic...dar nici nu stiu cum se prezenta...ca multi zic ca nu au avut nevoie de service, dar masinile sunt "dauna"... )
Ce pot spune cu siguranta e ca la colt cutia + ambreiaj sunt slabe, sunt mai slabe decat la orice masina condusa de mine pana acum si am condus destule ieftineli de firma.
Cel putin la al meu, cutia e execrabila...daca s-a potrivi... as pune oricand una de logan care e de 1000 de ori mai bine gandita si realizata.
Astept sa primeasca ulei Mobil I si sa schimb uleiul in cutie...daca dupa asta face la fel, cer schimbarea ei pe garantie.
Zgomot fier pe fier, roata dreapta fata, pe drum denivelat, volan virat maxim stanga...imi apare si mie, in special cand e frig afara.
Asta e si la tine ?
da, pare sa fie acelasi zgomot. dar eu l-am auzit si la viraj stanga si la viraj dreapta. dar ciudat ca nu intotdeauna. in drum drept nu apare deloc. chiar daca e piatra cubica sau drum stricat. de aici ma gandesc ca va fi destul de greu de identificat in service, sper sa nu ma puna sa mergem la test de drum, pt ca o sa refuz. o sa le spun sa verifice sa nu fie o defectiune care sa ma puna in pericol.
daca nu e cazul de asa ceva pot trai cu sunetul acela. in experienta mea de 11 ani de condus am invatat sa trec cu vederea sau auzul peste niste lucruri minore. pana sa invat asta cautam nod in papura la orice; dar in remedierea problemei dadeam de alte probleme si uite asa. deja incep sa devin imun la zgomote si tot felu de scartiieli. sa nu cada roata, asta conteaza ))))))))
de fapt cred ca pot pune problema si altfel: decat sa imi desfaca cei din service stiu io ce......daca totul pe la suspensie e bine....mai bine cu zgomotul.
daca nu e cazul de asa ceva pot trai cu sunetul acela. in experienta mea de 11 ani de condus am invatat sa trec cu vederea sau auzul peste niste lucruri minore. pana sa invat asta cautam nod in papura la orice; dar in remedierea problemei dadeam de alte probleme si uite asa. deja incep sa devin imun la zgomote si tot felu de scartiieli. sa nu cada roata, asta conteaza ))))))))
de fapt cred ca pot pune problema si altfel: decat sa imi desfaca cei din service stiu io ce......daca totul pe la suspensie e bine....mai bine cu zgomotul.
exact...nu se aude intotdeauna.
garantat cand ajungi in service nu mai face, )
coltu' meu are chestia asta de nou si se manifesta cu precadere la temperaturi scazute.
mi s-a spus ca e de la pompa de servo care la capat de cursa e suprasolicitata...am lasat-o balta.
daca in 25.000 km nu s-a rupt nimic atunci nu e nimic grav.
intr-adevar e unul din lucrurile minore care pot fi trecute cu vederea atat timp cat nu reprezinta un pericol...dar cine poate garanta asta 100% ?
daca afli ce e sa-mi spui si mie!
garantat cand ajungi in service nu mai face, )
coltu' meu are chestia asta de nou si se manifesta cu precadere la temperaturi scazute.
mi s-a spus ca e de la pompa de servo care la capat de cursa e suprasolicitata...am lasat-o balta.
daca in 25.000 km nu s-a rupt nimic atunci nu e nimic grav.
intr-adevar e unul din lucrurile minore care pot fi trecute cu vederea atat timp cat nu reprezinta un pericol...dar cine poate garanta asta 100% ?
daca afli ce e sa-mi spui si mie!
in leg cu ansamblul cutie+ambreiaj sunt de acord cu tine ca este pct slab al masinii. desi la mine nu se caraie deloc in mers, sunt dezamagit de faptul ca a 1-a si a 2-a agata, a 1-a intra f greu mai ales la rece sau in anotimpul rece. marche arrier-ul e o loterie.
si la mine tine destul de sus ambreiajul, nici mie nu imi place asta dar tot ca si tine m-am obisnuit. e f greu sa reusesti jocul acela ambreiaj acceleratie cu setarea asta a ambreiajului. de aici si patinarile de care ziceai. pana sa apuci sa dai drumul la ambreiaj motorul deja se tureaza. oricum asta este situatia.....oricum eu mai mult ca sigur dupa 3 ani ma voi orienta spre altceva. as face miscarea de acuma dar pierd prea mult la ea daca o dau la un an.
si la mine tine destul de sus ambreiajul, nici mie nu imi place asta dar tot ca si tine m-am obisnuit. e f greu sa reusesti jocul acela ambreiaj acceleratie cu setarea asta a ambreiajului. de aici si patinarile de care ziceai. pana sa apuci sa dai drumul la ambreiaj motorul deja se tureaza. oricum asta este situatia.....oricum eu mai mult ca sigur dupa 3 ani ma voi orienta spre altceva. as face miscarea de acuma dar pierd prea mult la ea daca o dau la un an.
QUOTE (c_codrut)in leg cu ansamblul cutie+ambreiaj sunt de acord cu tine ca este pct slab al masinii. desi la mine nu se caraie deloc in mers, sunt dezamagit de faptul ca a 1-a si a 2-a agata, a 1-a intra f greu mai ales la rece sau in anotimpul rece. marche arrier-ul e o loterie.
si la mine tine destul de sus ambreiajul, nici mie nu imi place asta dar tot ca si tine m-am obisnuit. e f greu sa reusesti jocul acela ambreiaj acceleratie cu setarea asta a ambreiajului. de aici si patinarile de care ziceai. pana sa apuci sa dai drumul la ambreiaj motorul deja se tureaza. oricum asta este situatia.....oricum eu mai mult ca sigur dupa 3 ani ma voi orienta spre altceva. as face miscarea de acuma dar pierd prea mult la ea daca o dau la un an.
Codrut, eu vad lucrurile la modul urmator:
S-a dorit o cutie ieftina ca si pret de productie...pentru ca ea costa de fapt minim 2000 euro ceea ce nu e chiar un chilipir.
Bun!
Pai cutii ieftine sunt si pe alte masini si as folosi exemplul daciei supernova sau solenza.
Cine a condus aceste masini si coltu' poate spune ca diferentele sunt foarte mari, cutia de pe dacie functionand bine in toate treptele.
Evident ca orice cutie care echipeaza masinile low cost mai poate agata cateodata sau mai stiu eu ce...dar nu asa cum se intampla la colt.
Si se cam intampla urmatoarele:
1. Treapta I agata, intra greu, uneori foarte greu, alteori intra foarte usor.
Masina oprita, ambreiajul apasat la maxim, da?
Sa nu incepem cu polemici de 3 lei...
Nu ma deranjeaza, e OK!
2. Treapta a II-a agata, alteori nu.
Asta e sincronizata, nu ar trebui sa agate deloc, uneori scoate un zgomot ca la daciile din 76 uzate, dupa 100.000 km, cand schimbai a II-a si atingeai marsarieru'...un fel de chhhhh.
Nu face mereu, se intampla cu precadere cand e frig afara sau pana se incalzeste uleiul in cutie.
Sper ca problema asta sa se rezolve cu schimbatul uleiului in cutie...desi imi suna a solutie folosita de mecanicii dacia pe vremuri cand puneau vaselina
si rumegus in cutie ca sa "rezolve" problema pana iesea dacia din garantie...
3. Treapta a III-a agata cateodata, in special la turatii mari
Asta ma deranjeaza cel mai rau.
Pe la 5000 rpm in treapta a II-a ii dau a III-a si nu intra pana la capat, caraiee ca dracu, ma si sperie ca nu ma astept la asa ceva.
Uneori sunt in depasire...e foarte nasol.
Si atunci imi amintec fata omului de service..."nu are nimic, daca se mai intampla reveniti" )
Si aici mi s-a oferit ca solutie schimbatul uleiului...sper sa se rezolve pentru ca astea sunt probleme vechi, de cand masina era noua... care au devenit din ce in ce mai concludente si nu mai pot fi trecute cu vederea.
4. Marsarieru' agata, trebuie gadilat din ambreiaj, altfel nu intra...in masa.
Asta e normala...
Nu ma deranjeaza desi cand trebuie sa fac niste manevre rapide e cam de kkt.
5. Ambreiajul cupleaza sus!
Asta deja e veche, insa nu e normal la o masina cand e noua.
6. La relanti zornaie un rulment, ceva...din cate am inteles un rulment in cutie si e buba cunoscuta, la frig sau la f cald zgomotul se amplifica, calc
ambreiajul si nu se mai aude.
De noua!!!
Cica e normala si asta!
7. Ambreiajul pacane la cuplare.
Asta e normala...am mai auzit-o si la alte stifturi dar in nici un caz la masini noi.
Legat de ansamblul cutie + ambreiaj se pot spune multe...
E o chestie neamteasca conceputa in vr-un atelier mestesugaresc sau de vr-un student la mecanica...
PS. Urmatoarea masina va fi una japan 100%, nu jumi juma...germany low cost, iar daca nu rezolv chestiile astea in garantie, pe urmatoarea mea masina,
in nici un caz nu va mai scrie mitsubishi.
si la mine tine destul de sus ambreiajul, nici mie nu imi place asta dar tot ca si tine m-am obisnuit. e f greu sa reusesti jocul acela ambreiaj acceleratie cu setarea asta a ambreiajului. de aici si patinarile de care ziceai. pana sa apuci sa dai drumul la ambreiaj motorul deja se tureaza. oricum asta este situatia.....oricum eu mai mult ca sigur dupa 3 ani ma voi orienta spre altceva. as face miscarea de acuma dar pierd prea mult la ea daca o dau la un an.
Codrut, eu vad lucrurile la modul urmator:
S-a dorit o cutie ieftina ca si pret de productie...pentru ca ea costa de fapt minim 2000 euro ceea ce nu e chiar un chilipir.
Bun!
Pai cutii ieftine sunt si pe alte masini si as folosi exemplul daciei supernova sau solenza.
Cine a condus aceste masini si coltu' poate spune ca diferentele sunt foarte mari, cutia de pe dacie functionand bine in toate treptele.
Evident ca orice cutie care echipeaza masinile low cost mai poate agata cateodata sau mai stiu eu ce...dar nu asa cum se intampla la colt.
Si se cam intampla urmatoarele:
1. Treapta I agata, intra greu, uneori foarte greu, alteori intra foarte usor.
Masina oprita, ambreiajul apasat la maxim, da?
Sa nu incepem cu polemici de 3 lei...
Nu ma deranjeaza, e OK!
2. Treapta a II-a agata, alteori nu.
Asta e sincronizata, nu ar trebui sa agate deloc, uneori scoate un zgomot ca la daciile din 76 uzate, dupa 100.000 km, cand schimbai a II-a si atingeai marsarieru'...un fel de chhhhh.
Nu face mereu, se intampla cu precadere cand e frig afara sau pana se incalzeste uleiul in cutie.
Sper ca problema asta sa se rezolve cu schimbatul uleiului in cutie...desi imi suna a solutie folosita de mecanicii dacia pe vremuri cand puneau vaselina
si rumegus in cutie ca sa "rezolve" problema pana iesea dacia din garantie...
3. Treapta a III-a agata cateodata, in special la turatii mari
Asta ma deranjeaza cel mai rau.
Pe la 5000 rpm in treapta a II-a ii dau a III-a si nu intra pana la capat, caraiee ca dracu, ma si sperie ca nu ma astept la asa ceva.
Uneori sunt in depasire...e foarte nasol.
Si atunci imi amintec fata omului de service..."nu are nimic, daca se mai intampla reveniti" )
Si aici mi s-a oferit ca solutie schimbatul uleiului...sper sa se rezolve pentru ca astea sunt probleme vechi, de cand masina era noua... care au devenit din ce in ce mai concludente si nu mai pot fi trecute cu vederea.
4. Marsarieru' agata, trebuie gadilat din ambreiaj, altfel nu intra...in masa.
Asta e normala...
Nu ma deranjeaza desi cand trebuie sa fac niste manevre rapide e cam de kkt.
5. Ambreiajul cupleaza sus!
Asta deja e veche, insa nu e normal la o masina cand e noua.
6. La relanti zornaie un rulment, ceva...din cate am inteles un rulment in cutie si e buba cunoscuta, la frig sau la f cald zgomotul se amplifica, calc
ambreiajul si nu se mai aude.
De noua!!!
Cica e normala si asta!
7. Ambreiajul pacane la cuplare.
Asta e normala...am mai auzit-o si la alte stifturi dar in nici un caz la masini noi.
Legat de ansamblul cutie + ambreiaj se pot spune multe...
E o chestie neamteasca conceputa in vr-un atelier mestesugaresc sau de vr-un student la mecanica...
PS. Urmatoarea masina va fi una japan 100%, nu jumi juma...germany low cost, iar daca nu rezolv chestiile astea in garantie, pe urmatoarea mea masina,
in nici un caz nu va mai scrie mitsubishi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori