Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
Daca stam sa filtram cele 76 de pagini cu probleme despre Lancer cred ca gasim zeci sau poate chiar sute de posturi fara nicio legatura cu subiectul topicului, fara prea mult efort. Rugamintea mea e sa ramaneti on-topic si sa postati aici numai daca simtiti ca postul vostru poate contribui cu ceva la problemele dezbatute.
P.S. : un neinitiat ce se gandeste oare, cand vede 76 de pagini "de probleme" ?
P.S. : un neinitiat ce se gandeste oare, cand vede 76 de pagini "de probleme" ?
Zice aoleu...si fuge de-si ia o nemtoaica si apoi invata ce inseamna schei?e.
Ca sa fiu on topic, stie cineva cum se strange manerul de la frana de mana? Mi se pare ca are nitel joc pe laterala.
Si ca sa cer si-un sfat, credeti ca e vreo problema daca o spal pe temperaturile astea (bine in spalatorie e mai cald ca altfel nu ar putea folosi apa). Ca nu vreau sa stea cu sarea aia pe ea atata timp.
Ca sa fiu on topic, stie cineva cum se strange manerul de la frana de mana? Mi se pare ca are nitel joc pe laterala.
Si ca sa cer si-un sfat, credeti ca e vreo problema daca o spal pe temperaturile astea (bine in spalatorie e mai cald ca altfel nu ar putea folosi apa). Ca nu vreau sa stea cu sarea aia pe ea atata timp.
Masina are 12 ani garantie la perforare prin coroziune, decie de presupus ca japonezii au tratat corect tabla. Totusi vopseaua sufera la diversele combinatii de saruri de pe sosea. De asemenea micile lovituri (in general din partea frontala) de la pietricele etc, inevitabile in trafic, sunt "scurtaturi" pe drumul catre rugina. S-o speli nu e o idee rea deloc. Si mai bine ar fi sa incerci, inainte de plecare, s-o zvanti un pic, cu aer comprimat, cu aspiratorul pe invers...
Iarna trecuta am lovit capota outlanderului de o laterala de banda transportoare (oarecum ca de usa unui tir). Paguba: o adancitura in capota lunga de 2cm, lata de 5mm si adanca de 2mm. Vopseaua a fost complet luata, era un luciu metalic perfect. Nu aveam Casco. Pe cuvantul meu, pana in vara cand am reparat-o nu a aparut rugina, mi-a lucit tabla in fiecare dimineata. Scuze de "derapaj".
Eu am insa o alta problema: ma tot uit pe sub roti si mi se pare ca incinta e captusita cu un fel de material textil...sa exagerez, parca e o mocheta mai tare, putin putin bitumoasa...oare cum se va comporta dupa prima iarna?!?
Iarna trecuta am lovit capota outlanderului de o laterala de banda transportoare (oarecum ca de usa unui tir). Paguba: o adancitura in capota lunga de 2cm, lata de 5mm si adanca de 2mm. Vopseaua a fost complet luata, era un luciu metalic perfect. Nu aveam Casco. Pe cuvantul meu, pana in vara cand am reparat-o nu a aparut rugina, mi-a lucit tabla in fiecare dimineata. Scuze de "derapaj".
Eu am insa o alta problema: ma tot uit pe sub roti si mi se pare ca incinta e captusita cu un fel de material textil...sa exagerez, parca e o mocheta mai tare, putin putin bitumoasa...oare cum se va comporta dupa prima iarna?!?
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut.
In general , iarna se recomanda sa se spele masina pentru a indeparta sarea si materialul antiderapant de pe ea. Si data trecuta cand au fost -19 in Bucuresti dai si acum cand sunt -15, ma duc sa spal masina. Mai ales ca la mine la masina, in zona rotii deja sunt sleauri de zapada inghetata si cand fac la stanga sau dreapta se simt ceva dificultati. Am incercat sa o dau jos dar degeaba, este beton armat. Dupa ce speli masina si ajungi in parcare , ( daca ai garaj nu este necesar) dar daca stai ca mine , cu loc de la ADP, si ai primul loc la marginea blocului unde bate vantul si masina este expusa direct in vant , inainte de a pleca acasa , da cu o solutie pe chederele masinii, pentru a nu ingheta. Iar dimineata cand deschizi masina, dupa o noapte friguroasa nu ramai cu chederele in mana . Asta m a invatat cineva.
In general , iarna se recomanda sa se spele masina pentru a indeparta sarea si materialul antiderapant de pe ea. Si data trecuta cand au fost -19 in Bucuresti dai si acum cand sunt -15, ma duc sa spal masina. Mai ales ca la mine la masina, in zona rotii deja sunt sleauri de zapada inghetata si cand fac la stanga sau dreapta se simt ceva dificultati. Am incercat sa o dau jos dar degeaba, este beton armat. Dupa ce speli masina si ajungi in parcare , ( daca ai garaj nu este necesar) dar daca stai ca mine , cu loc de la ADP, si ai primul loc la marginea blocului unde bate vantul si masina este expusa direct in vant , inainte de a pleca acasa , da cu o solutie pe chederele masinii, pentru a nu ingheta. Iar dimineata cand deschizi masina, dupa o noapte friguroasa nu ramai cu chederele in mana . Asta m a invatat cineva.
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
salut baieti , am si eu o intrebare , azi in mers mi s-a aprins senzorul de abs fond galben si imi spune ca trebuie sa merg la sevice ,
aveti idee despre ce s=este vorba ?
am vorbit cu dealerul si a zis ca ma programeaza la un test dar problema este ca am ramas fara abs , si mai ales pe gheata asta doamne fereste .........
prin urmare as dori sa stiu daca cineva dintre voi a patit asa ceva si cum s-a rezolvat ...multumesc anticipat pt raspunsuri
aveti idee despre ce s=este vorba ?
am vorbit cu dealerul si a zis ca ma programeaza la un test dar problema este ca am ramas fara abs , si mai ales pe gheata asta doamne fereste .........
prin urmare as dori sa stiu daca cineva dintre voi a patit asa ceva si cum s-a rezolvat ...multumesc anticipat pt raspunsuri
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori