Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
QUOTE (zanfirdm)Eu sunt multumit de raspunsul la comenzi.Schumbatorul are cursa scurta ceea ce ma multumeste enporm.La introducerea in viteza 1 stationand,la inceput am sesizat o mica impotrivire, dar in timp foarte scurt(1000-1500 km) ea a devenit insesizabila.Ambreiajul este undeva in plan median (ca si punct de cuplare) si din nou este pe hustul meu , nici foarte tare nici "fleoscait".Acum in alte detalii tehnice nu intri pt ca nu le cunosc. Comentariu de amator.Cei in masura pot detaliia )
Toti suntem amatori, deci nici o grija...difera gusturile, preferintele, prioritatile, modul de perceptie, cu ce comparam, ce ne dorim de la masina, samd.
Nu am condus nici macar lancerul de 1.5, asa ca nu imi pot spune parerea, dar daca e ok, e ok.
Am curiozitatea asta legata de cutie/ambreiaj pentru ca la la Colt, intr-o proportie de peste 50% ambreiajul cupleza la limita superioara a cursei, levierul de viteze agata, in special in treapta I si marsarier, cand uneori chiar caraie sau refuza sa intre din prima....pe alt forum s-au discutat mai aprins aceste probleme care nu si-au gasit nici o solutie nici la 4 ani de la lansarea sa...
Lancerul vechi de asemenea are un ambreiaj de tot rasul, cupleaza tot in pod.
Ok, unele chestii sunt absolut normale pentru toata clasa mica, unde marsarierul nu este sincronizat, samd...cel putin asta era explicatia finala a dealerului...pretul si clasa...OK, sunt de acord.
La noul lancer insa, toate aceste inconveniente, probleme ar trebuie sa nu mai existe, ar trebui sa existe bunul simt sa nu se mai foloseasca argumente legate de pret...noul lancer este chiar nou, (mai putin motorizarile actuale) dar apartine unei clase unde astfel de probleme nu prea sunt intalnite decat cu titlul de defect sau la marci slabe si nici acolo.
Pretul este influentat de dotari, motorizare...dar de la cea mai modesta echipare pana la cea mai scumpa, aceste fenomene nu au ce cauta!!
Cam toti producatorii au ajuns cu motoarele, transmisiile la maturitate, apar noi tehnologii, softuri din ce in ce mai avansate, gadgeturi...ar fi rusinica sa constat astfel de "mizerii" la dictamai limuzina cu sistem audio Rockford Fosgate, piele si alte minunatii...nu mai exista asa ceva.
Ma sui intr-un clio pe care nu l-as lua nici gratis si nu dau peste asa ceva, intra ca uns, ambreiajul prinde de jos, samd...chit ca masina per total e un junghi dar are rezolvate cateva chestii de bun simt, cateva, nu toate. )
Nu mai spun de situatii jenante..."ba da' de ce nu intra din prima in marsarier ? daaaa caraitul asta de unde vine, te-ai ba...t tu ?...ca de la masina asta minunata nu are cum sa vina"
De asta sunt curios sa testez noul Lancer!
Toti suntem amatori, deci nici o grija...difera gusturile, preferintele, prioritatile, modul de perceptie, cu ce comparam, ce ne dorim de la masina, samd.
Nu am condus nici macar lancerul de 1.5, asa ca nu imi pot spune parerea, dar daca e ok, e ok.
Am curiozitatea asta legata de cutie/ambreiaj pentru ca la la Colt, intr-o proportie de peste 50% ambreiajul cupleza la limita superioara a cursei, levierul de viteze agata, in special in treapta I si marsarier, cand uneori chiar caraie sau refuza sa intre din prima....pe alt forum s-au discutat mai aprins aceste probleme care nu si-au gasit nici o solutie nici la 4 ani de la lansarea sa...
Lancerul vechi de asemenea are un ambreiaj de tot rasul, cupleaza tot in pod.
Ok, unele chestii sunt absolut normale pentru toata clasa mica, unde marsarierul nu este sincronizat, samd...cel putin asta era explicatia finala a dealerului...pretul si clasa...OK, sunt de acord.
La noul lancer insa, toate aceste inconveniente, probleme ar trebuie sa nu mai existe, ar trebui sa existe bunul simt sa nu se mai foloseasca argumente legate de pret...noul lancer este chiar nou, (mai putin motorizarile actuale) dar apartine unei clase unde astfel de probleme nu prea sunt intalnite decat cu titlul de defect sau la marci slabe si nici acolo.
Pretul este influentat de dotari, motorizare...dar de la cea mai modesta echipare pana la cea mai scumpa, aceste fenomene nu au ce cauta!!
Cam toti producatorii au ajuns cu motoarele, transmisiile la maturitate, apar noi tehnologii, softuri din ce in ce mai avansate, gadgeturi...ar fi rusinica sa constat astfel de "mizerii" la dictamai limuzina cu sistem audio Rockford Fosgate, piele si alte minunatii...nu mai exista asa ceva.
Ma sui intr-un clio pe care nu l-as lua nici gratis si nu dau peste asa ceva, intra ca uns, ambreiajul prinde de jos, samd...chit ca masina per total e un junghi dar are rezolvate cateva chestii de bun simt, cateva, nu toate. )
Nu mai spun de situatii jenante..."ba da' de ce nu intra din prima in marsarier ? daaaa caraitul asta de unde vine, te-ai ba...t tu ?...ca de la masina asta minunata nu are cum sa vina"
De asta sunt curios sa testez noul Lancer!
Puteti sa stati linistiti ! Dupa un drive cu un 2 l pot sa va spun ca nu am intilnit niciuna dintre problemele pe care le semnalati. Si a fost totodata si prima oara cand m-am urcat intr-un Mitsu.Cutia e OK, in marsarier intra normal iar motorul, zgomotos intr-adevar , este vioi. Cat despre faptul ca e invechit si Grupul VAG se intoarce la common-rail -lucrurile se pare ca sunt mai complicate. Constructia motorului pompa-injector si arhitectura lui sunt destul de complexe iar acest lucru duce la costuri relativ ridicate de productie. Coroborand acest lucru cu faptul ca sunt destule nemultumiri cu privire la regimul de zgomot la care lucreaza precum si la avantul luat de japonezi cu dieselurile lor ajungem la concluzia ca se intimpla acelasi lucru peste tot in lume - goana dupa performanta la cel mai scazut pret. Repet nu am avut un Mitsu dar masina asta m-a convins aproape pe deplin. Reprosurile cu privire la calitatea materialelor din habitaclu sunt poate indreptatite dar un pasionat de asemenea masini cred ca pune acest lucru printre ultimele in clasament. Reprezentanta de la Mit mi-a zis ca zgomotul perceput in habitaclu vine nu atat din compartimentul motor ci de la galeria de evacuare care , chipurile ar fi fost lasata mai slab antifonata pentru un feeling sportiv si pentru care exista posibilitatea antifonarii aftermaket de catre ei ( asta mi se pare usor trasa de par, dar... cine stie, poate spunea adevarul). In rest ... astept primavara 
OK, ma bucur sa aud ca astfel de probleme sunt inexistente la noul lancer, era normal de altfel.
Problemele de mai sus nu sunt prezente la coltul diesel, doar la cel pe benzina si doar la unele, nu la toate.
Da, lancerul diesel e ok din punctul asta de vedere.
In mod clar calitatea materialor nu conteaza foarte mult, nu e vorba de nevoia de lux...un interior, in special bord, capitonaje portiere, imbinari perfecte, design simplu, sportiv, spartan si in acelasi timp stilat, unic in felul sau...ca la vechiul lancer nu cred ca o sa mai vad...un interior de masina sport si calitate japoneza.
Una peste alta e ok insa trebuiesc analizate si comentate cu bune sau mai putin bune...altfel nu ne-am numi fani, ci fanatici sau superficiali...nici o masina nu e perfecta.
Si eu am auzit-o p-asta cu antifonarea ulterioara... nici vorba, dar cine stie ?
La benzinar antifonarea nu e ncesara, sunetul motorului e destul de sportiv, mai prost e ca se aud si altele...dar la diesel zic eu ca ar fi necesar.
Problemele de mai sus nu sunt prezente la coltul diesel, doar la cel pe benzina si doar la unele, nu la toate.
Da, lancerul diesel e ok din punctul asta de vedere.
In mod clar calitatea materialor nu conteaza foarte mult, nu e vorba de nevoia de lux...un interior, in special bord, capitonaje portiere, imbinari perfecte, design simplu, sportiv, spartan si in acelasi timp stilat, unic in felul sau...ca la vechiul lancer nu cred ca o sa mai vad...un interior de masina sport si calitate japoneza.
Una peste alta e ok insa trebuiesc analizate si comentate cu bune sau mai putin bune...altfel nu ne-am numi fani, ci fanatici sau superficiali...nici o masina nu e perfecta.
Si eu am auzit-o p-asta cu antifonarea ulterioara... nici vorba, dar cine stie ?
La benzinar antifonarea nu e ncesara, sunetul motorului e destul de sportiv, mai prost e ca se aud si altele...dar la diesel zic eu ca ar fi necesar.
In sinteza, pare ca Mitsubishi isi pastreaza principalul atu cu noul Lancer - tinuta de drum - si nu reuseste sa rezolve prea grozav unele probleme de motorizare si pret. 1.5, o motorizare onorabila, dar potrivita numai versiunii de apel. 2.0TDI, un injector-pompa care face zgomot cam mare. Intermediarul de 1.8/143 cai, bine descris in testele le britanici, inca nu e la noi. Problemele de calitate a materialelor de la interior sunt in esenta, probleme de pret. Pentru un pret de 13000 usd in SUA, calitatea este OK, dar pentru un pret de minim 13000 euro (practic 50% in plus pentru aceeasi masina) putem fi pretentiosi si cere o calitate mai mare. De fapt, ar cam trebui sa intrebam si de unde aceasta diferenta de la 13000 usd la 13000 eur, fiindca noul Lancer ar trebui sa fie profitabil si la 13000 usd. Inteleg ca nici problema zgomotului nu e rezolvats. Pacat.
Am gasit pe net poza asta:
http://www.nihoncar.com/en/review_galle ... er_029.jpg
Lancerul comerciualizat in Japonia (Galant Fortis) are maner la portbagaj!
Ce se mai aude cu brosurile cu noul Lancer? Pana se rezolva cu postarea pe forum, cine e interesat imi poate trimite mesaj privat si o sa le trimit pe email.
LE: pare a fi mai degraba o camera video???
http://www.nihoncar.com/en/review_galle ... er_035.jpg
http://www.nihoncar.com/en/review_galle ... er_029.jpg
Lancerul comerciualizat in Japonia (Galant Fortis) are maner la portbagaj!
Ce se mai aude cu brosurile cu noul Lancer? Pana se rezolva cu postarea pe forum, cine e interesat imi poate trimite mesaj privat si o sa le trimit pe email.
LE: pare a fi mai degraba o camera video???
http://www.nihoncar.com/en/review_galle ... er_035.jpg
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori