Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Buna. Am avut aceeasi problema cu Mitsubishi Colt. In prima faza facea figuri dimineatza ca si la tine, dupa care a inceput sa faca asa la fiecare pornire, scadea turatia, trepida si daca vroiam sa pornesc se chinuia.
In prima faza s-a blocat termostatul, nu a depistat nimeni si s-a dus si garnitura de chiulasa. Nici aia nu a depistat-o nimeni si nu se vedea nici pe joja de ulei spume sa iti poti da seama. In final, de la cat a fiert apa in motor a ajuns sa se ovalizeze chiulasa.
In concluzie, sfatul meu este sa mergi sa verifice termostatul, o tureaza putin si verifica ceva furtune de cald si rece. La mine de la o piesa care costa 60 de lei am ajuns la o cheltuiala de 850 lei doar pentru ca nu a stiut nimeni ce sa ii faca si e "prea complicat motorul", de parca la buburuza ar fi tehnologie de ultima ora.
In prima faza s-a blocat termostatul, nu a depistat nimeni si s-a dus si garnitura de chiulasa. Nici aia nu a depistat-o nimeni si nu se vedea nici pe joja de ulei spume sa iti poti da seama. In final, de la cat a fiert apa in motor a ajuns sa se ovalizeze chiulasa.
In concluzie, sfatul meu este sa mergi sa verifice termostatul, o tureaza putin si verifica ceva furtune de cald si rece. La mine de la o piesa care costa 60 de lei am ajuns la o cheltuiala de 850 lei doar pentru ca nu a stiut nimeni ce sa ii faca si e "prea complicat motorul", de parca la buburuza ar fi tehnologie de ultima ora.
Nu stiu ce sa zic. La prima ora, dimineata cand este rece, termostatul nu intra in functiune (adica nu se deschide) pana cand temperatura apei nu ajunge la o anumita valoare (85 de grade?)
Dupa ce se incalzeste apa intra termostatul si se deschide pentru a recircula apa prin radiator ca sa o raceasca, etc etc etc... Deci la prima pornire dimineata nu stiu ce legatura ar putea avea termostatul in primele 5 secunde cand nu se tureaza motorul asa cum ar trebui.
Poate COObra ne ajuta aici cu ceva informatii.
Zilele astea cand a fost peste 10 grade dimineata, n-am mai avut probleme la pornire. Dimineata asta a pornit perfect...
Dupa ce se incalzeste apa intra termostatul si se deschide pentru a recircula apa prin radiator ca sa o raceasca, etc etc etc... Deci la prima pornire dimineata nu stiu ce legatura ar putea avea termostatul in primele 5 secunde cand nu se tureaza motorul asa cum ar trebui.
Poate COObra ne ajuta aici cu ceva informatii.
Zilele astea cand a fost peste 10 grade dimineata, n-am mai avut probleme la pornire. Dimineata asta a pornit perfect...
exact la ce spune tiborg ma refeream si eu ...la noi problema e la prima cheie (deci motorul e rece si nu are ce treaba sa aiba termostatul); in schimb vreau sa va spun ca zilele acestea datorita imprejurarilor in care m-a pus m car-ul (am deja de 2 sapt masina in service) am cochetat cu italiencele (nu dati cu pietre ) si vreau sa va spun ca exact aceiasi problema am intalnit-o la fiat bravo cu motorizarile t jet pe benzina...la ei s-ar cam fi rezolvat prin schimbarea unei piese care se numeste motoras pas cu pas daca am retinut bine (face amestecul aer-combustibil)...noi avem acest gen de piesa pe masina?
pai eu nu am mai zis nimic ca mi-a pornit masina bine
a fost si cald e adevarat.
pornind bine, nu am cum sa reproduc fenomenul si atunci nu am de unde stii ca ce am facut e ok.
ultimele lucruri, am verificat relele de la pompa, am verificat valva pcv ... si am schimbat benzina dupa cum am mai zis si in alt topic.
cu temperatura nu are nimic, eu am scangauge si urmaresc si temperatura motorului si a admisiei in timp real, plus ca ajuns la destinatie, am posibilitatea sa vad temperatura maxima inregistrata in timpul calatoriei respective.
pana acum nimic iesit din normal.
am valva de sens cumparata, dar asteapta in masina. nu vreau sa imi tai furtunul de benzina de pomana. nu de alta da e 30 de iepuroi fara tva.
am colegi care sunt dispusi sa vina si sambata la munca sa o demontam pe a mea, dar nu are rost pana nu se face frig sa putem repeta conditiile. si asa sa muncim fara sa aflam rezultatele.......nu are rost.
a fost si cald e adevarat.
pornind bine, nu am cum sa reproduc fenomenul si atunci nu am de unde stii ca ce am facut e ok.
ultimele lucruri, am verificat relele de la pompa, am verificat valva pcv ... si am schimbat benzina dupa cum am mai zis si in alt topic.
cu temperatura nu are nimic, eu am scangauge si urmaresc si temperatura motorului si a admisiei in timp real, plus ca ajuns la destinatie, am posibilitatea sa vad temperatura maxima inregistrata in timpul calatoriei respective.
pana acum nimic iesit din normal.
am valva de sens cumparata, dar asteapta in masina. nu vreau sa imi tai furtunul de benzina de pomana. nu de alta da e 30 de iepuroi fara tva.
am colegi care sunt dispusi sa vina si sambata la munca sa o demontam pe a mea, dar nu are rost pana nu se face frig sa putem repeta conditiile. si asa sa muncim fara sa aflam rezultatele.......nu are rost.
salutare din nou colegilor coforumisti! am revenit si eu din nou printre voi dupa cea mai nefasta experienta cu cel mai execrabil service pe care l-am intalnit de cand ma stiu: mcar metalurgiei...nu va duceti (cel putin la tinichigerie/vopsitorie) ca e durere. . .dar atat, ca daca intru in detalii va fi off topic...voi cauta sa vad daca exista un topic (poate ma ajutati cu un link) dedicat service-urilor proaste mitsubishi pentru a nu mai trece si altii (sau cat mai putini) prin ce am trecut eu cu incompetetntii/nesimtitii de acolo... in ceea ce priveste problema on topic, mai pot veni cu urmatoarele noutati:curatat corp clapeta acceleratie si senzor presiune aer(daca am retinut corect numele pieselor, am factura in torpedou, daca am gresit denumirea revin cu corectarea). Rezultat: pornit la 8 grade dimineata foarte bine...acum asteptam frigul,dar cam sub 8 grade facea figurile...
Si cat au costat operatiunile de curatare?
Cred ca poti posta aici nemultumirile tale legate de service.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=280
sau aici
http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=2
Cred ca poti posta aici nemultumirile tale legate de service.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... &start=280
sau aici
http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=2
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori