Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel
Auzi la el ce reclama face la Lancer, sportiva a, daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar. Cica nu are concurenta, auzi mai revino pe Pamant si dupa aia poti sa scrii. Macar daca scriai si tu mai echidistant, dar asa si alora care vor sa isi ia Lancer cam le dai de banuit. Dotari standard de exceptie auzi, pai cred ca tu vii de pe Dacia berlina si ti se par toate chestiile de pe Lancer super dotari evident, ai vazut si tu masina cu mai multe decat volan si pedale.
Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.
Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.
2dor, omul a vrut sa spuna ca in Romania, conform zicalei "baa frateee masina germana e masina germanaaaa", lancerul o sa rupa orice concurenta. Cred ca are dreptate...
80% dintre romani sunt amatori de tedei, noi sau sh, de cand s-au nascut, turbo, consum mic, cuplu mare...astea sunt cerintele majoritatii de la o masina si e normal... amuzant e cuvantul "sportiv", dar in fine, daca Monica Columbeanu e una dintre cele mai frumoase fotomodele, lancerul tdi de ce nu ar fi masina sport ? asta cu masina japoneza deja e ridicola...
in fine la noi orice e posibil...
In alta ordine de idei Mitsubishi nu fabrica de ieri, de astazi motoare diesel, ma refer la motoarele lor.
Pajero si L200 au motoare diesel MITSUBISHI 100%.
Si acestea chiar sunt motoare adevarate fara sa fac referire la putere/cilindree...
Nu cred ca e nevoie sa spun de Pajero ca la 4x4 e tatal lor al offroadelor, campion Paris - Dakar de 12 ori, samd.
TDI-ul de la VW a luat premiu de fiabilitate...
Fas. )
Se poate compara (nu din punct de vedere al puterii) cu cel de pe Pajero ?
Din punct de vedere al fiabilitatii ma refer.
Crezi ca TDI-ul german indiferent de cilindree/putere ar fi rezistat macar 5% din cursa in conditiile de la Dakar ?
Nici vorba.
OK, nu iei masina sa participi la Dakar cu ea...dar oricum ceea ce am vrut sa se inteleaga e ca Mitsubishi fabrica motoare bune, chiar si diesel... si ma refer strict la motoarele concepute si produse de ei...mecanica, electronica, softul 100% Mitsu.
E ok si vechiul TDI german insa nu il vad potrivit pentru lancer dar fiecare cu preferintele sale.
Mitsubishi a decis sa fabrice masini pentru consumatori si...masini pentru fani.
Ca sa poata fabrica masini pentru fani e nevoie de resurse financiare si cum fanii nu asigura suficient profit atunci e nevoie de consumatori...cat mai multi consumatori...si acestia nu pot fi decat tedeistiiiiii. )
O parte dintre acesti consumatori de masini sport TDI vor deveni fani si vor incepe sa aiba alte preferinte, ceilalti vor migra catre alte marci care vor avea eventual preturi mai mici,ca motorizare vechiul TDI obligatoriu ca e si pe audi dar ala e prea scump...si care bineinteles arata mistoooo ...si si si e spooortt. )
Si cine e cuminte si invata bine primeste si un naviiiigatoor. )
Pun pariu ca in curand o sa auzim manele cu lancerul TDI interpretate de Guta si altii ca el...
Cu lanceru' , cu lanceru', nu ma prinde gaboru,
Cu lanceru, cu lanceru, alerg ca shumacheru,
Toti dusmanii-mi poarta pica,
Dar cu lanceru nu-mi e frica
...
)
80% dintre romani sunt amatori de tedei, noi sau sh, de cand s-au nascut, turbo, consum mic, cuplu mare...astea sunt cerintele majoritatii de la o masina si e normal... amuzant e cuvantul "sportiv", dar in fine, daca Monica Columbeanu e una dintre cele mai frumoase fotomodele, lancerul tdi de ce nu ar fi masina sport ? asta cu masina japoneza deja e ridicola...
in fine la noi orice e posibil...
In alta ordine de idei Mitsubishi nu fabrica de ieri, de astazi motoare diesel, ma refer la motoarele lor.
Pajero si L200 au motoare diesel MITSUBISHI 100%.
Si acestea chiar sunt motoare adevarate fara sa fac referire la putere/cilindree...
Nu cred ca e nevoie sa spun de Pajero ca la 4x4 e tatal lor al offroadelor, campion Paris - Dakar de 12 ori, samd.
TDI-ul de la VW a luat premiu de fiabilitate...
Fas. )
Se poate compara (nu din punct de vedere al puterii) cu cel de pe Pajero ?
Din punct de vedere al fiabilitatii ma refer.
Crezi ca TDI-ul german indiferent de cilindree/putere ar fi rezistat macar 5% din cursa in conditiile de la Dakar ?
Nici vorba.
OK, nu iei masina sa participi la Dakar cu ea...dar oricum ceea ce am vrut sa se inteleaga e ca Mitsubishi fabrica motoare bune, chiar si diesel... si ma refer strict la motoarele concepute si produse de ei...mecanica, electronica, softul 100% Mitsu.
E ok si vechiul TDI german insa nu il vad potrivit pentru lancer dar fiecare cu preferintele sale.
Mitsubishi a decis sa fabrice masini pentru consumatori si...masini pentru fani.
Ca sa poata fabrica masini pentru fani e nevoie de resurse financiare si cum fanii nu asigura suficient profit atunci e nevoie de consumatori...cat mai multi consumatori...si acestia nu pot fi decat tedeistiiiiii. )
O parte dintre acesti consumatori de masini sport TDI vor deveni fani si vor incepe sa aiba alte preferinte, ceilalti vor migra catre alte marci care vor avea eventual preturi mai mici,ca motorizare vechiul TDI obligatoriu ca e si pe audi dar ala e prea scump...si care bineinteles arata mistoooo ...si si si e spooortt. )
Si cine e cuminte si invata bine primeste si un naviiiigatoor. )
Pun pariu ca in curand o sa auzim manele cu lancerul TDI interpretate de Guta si altii ca el...
Cu lanceru' , cu lanceru', nu ma prinde gaboru,
Cu lanceru, cu lanceru, alerg ca shumacheru,
Toti dusmanii-mi poarta pica,
Dar cu lanceru nu-mi e frica
...
)
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
QUOTE (paul.todea)2dor. tdi-ul de 1.9 are 105 cp, nu 102(fiecare calut conteaza :-D ).
Cristi decat extraordinarul diesel de pe coltzisor care consuma 12% mai bine cel de pe lancer de manelisti 8)
motorul ala nu consuma 12% dar daca vrei sa-l ucizi este posibil sa consume mai mult decat ar trebui.
eu care sunt anti-diesel recunosc ca motorul ala e de 5 stele.
Cristi decat extraordinarul diesel de pe coltzisor care consuma 12% mai bine cel de pe lancer de manelisti 8)
motorul ala nu consuma 12% dar daca vrei sa-l ucizi este posibil sa consume mai mult decat ar trebui.
eu care sunt anti-diesel recunosc ca motorul ala e de 5 stele.
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
Va salut...de cateva zile sunt fericitul....zic eu....posesor ul unui Lancer.....
Impresii...?....pozitive.....sta bine pe sosea...motorul desi nu este un sportiv adevarat....trage suficient de bine pentru un om la 47 de ani cum sunt eu....cu un condus mediu si fara excese.....aspectul....ei...masina asta arata extraordinar...mai ales in varianta Intense....sistemul audio este excelent dupa mintea mea...interiorul este destul de decent simplu si aerisit....nu e luxul de pe lume dar e destul de agreabil....
...negative..?....corecta remarca de mai sus ca motorul este cam zgomotos....eu am avut pana acum numai masini pe benzina si o sa imi fie destul de greu sa ma obisnuiesc cu orice diesel...nu numai cu asta....si inca doua minusuri....portbagajul desi este destul de mare...cel putin pt nevoile mele....este jalnic ca aspect interior si materiale.....si al doilea...pasajele interioare la roti.....nush cum sunt facute...dar daca dai de un drum cu griblura se aude in masina un zgomot de tabla infernal....
...consum....am facut pana acum ...455km....din care aproape 300 numai in Bucuresti....consum mediu...8.16 %
...una peste alta masina este chiar ok....eu sunt multumit deocamdata...chiar daca privirile admirative pe care le primeste masina la fiecare intersectie nu sunt din cele mai linistitoare....masina cam atrage atentia....si nu toti care o admira sunt si bine intentionati....prin urmare i-am pus alarma si i-am facut CASCO....
Impresii...?....pozitive.....sta bine pe sosea...motorul desi nu este un sportiv adevarat....trage suficient de bine pentru un om la 47 de ani cum sunt eu....cu un condus mediu si fara excese.....aspectul....ei...masina asta arata extraordinar...mai ales in varianta Intense....sistemul audio este excelent dupa mintea mea...interiorul este destul de decent simplu si aerisit....nu e luxul de pe lume dar e destul de agreabil....
...negative..?....corecta remarca de mai sus ca motorul este cam zgomotos....eu am avut pana acum numai masini pe benzina si o sa imi fie destul de greu sa ma obisnuiesc cu orice diesel...nu numai cu asta....si inca doua minusuri....portbagajul desi este destul de mare...cel putin pt nevoile mele....este jalnic ca aspect interior si materiale.....si al doilea...pasajele interioare la roti.....nush cum sunt facute...dar daca dai de un drum cu griblura se aude in masina un zgomot de tabla infernal....
...consum....am facut pana acum ...455km....din care aproape 300 numai in Bucuresti....consum mediu...8.16 %
...una peste alta masina este chiar ok....eu sunt multumit deocamdata...chiar daca privirile admirative pe care le primeste masina la fiecare intersectie nu sunt din cele mai linistitoare....masina cam atrage atentia....si nu toti care o admira sunt si bine intentionati....prin urmare i-am pus alarma si i-am facut CASCO....
QUOTE (2dor)Auzi la el ce reclama face la Lancer, sportiva a, daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar. Cica nu are concurenta, auzi mai revino pe Pamant si dupa aia poti sa scrii. Macar daca scriai si tu mai echidistant, dar asa si alora care vor sa isi ia Lancer cam le dai de banuit. Dotari standard de exceptie auzi, pai cred ca tu vii de pe Dacia berlina si ti se par toate chestiile de pe Lancer super dotari evident, ai vazut si tu masina cu mai multe decat volan si pedale.
Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.
Din toata insiruiala aia de cuvinte goale aruncate nu ai reusit sa dai nici un raspuns, sau sa combati vreun statement.
Asta e parerea mea obiectiva, argumentata, dupa ce am facut test driveul.
Dupa cum ziceam in postul precedent sunt destui frustrati pe forumul asta si se intelege cand zici daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar ) E greu pentru tine sa poti sa mai ai o parere dupa ce ai fost expus toata viata la Dacie.
eu ti-as recomanda daciaclub.ro sa vorbesti acolo despre ce tunning pe logan mi-am facut, cum am reusit sa depasesc suta cu loganu , chestii din asta whatever.
Observ ca un criteriu important, de fapt si singuru, pentru tine cand iti iei masina e zgomotul motorului . ) .
Daca ai fost expus si la manele toata viata e si mai de inteles : n-auzi maneaua frateeee in habitaclu cum o auzi in logan ))
Alt motiv ar fi prea pueril pentru tine =))
Deci ,inca o data daca nu te duce capu sa imi raspunzi la o simpla intrebare pe care am pus-o in postul precedent :
unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie?
ti-am zis :
Daciaclub.ro - acolo e locul tau
Si apropo de zgomotul motorului, la Octavia 2 cu motor de 1.9 diesel si 102 CP, cand turezi motorul suna de o mie de ori mai misto decat la Lancer, turat motorul ala chiar e placut.
Din toata insiruiala aia de cuvinte goale aruncate nu ai reusit sa dai nici un raspuns, sau sa combati vreun statement.
Asta e parerea mea obiectiva, argumentata, dupa ce am facut test driveul.
Dupa cum ziceam in postul precedent sunt destui frustrati pe forumul asta si se intelege cand zici daca Lancer e sportiv atunci Logan DCI cu I rosu este supercar ) E greu pentru tine sa poti sa mai ai o parere dupa ce ai fost expus toata viata la Dacie.
eu ti-as recomanda daciaclub.ro sa vorbesti acolo despre ce tunning pe logan mi-am facut, cum am reusit sa depasesc suta cu loganu , chestii din asta whatever.
Observ ca un criteriu important, de fapt si singuru, pentru tine cand iti iei masina e zgomotul motorului . ) .
Daca ai fost expus si la manele toata viata e si mai de inteles : n-auzi maneaua frateeee in habitaclu cum o auzi in logan ))
Alt motiv ar fi prea pueril pentru tine =))
Deci ,inca o data daca nu te duce capu sa imi raspunzi la o simpla intrebare pe care am pus-o in postul precedent :
unde mai gasesti un 2.0 diesel de 140 CP pus pe o masina , din 2008 ,ce rupe din punct de vedere al designului la pretul asta- lasand la o parte dotarile standard de exceptie?
ti-am zis :
Daciaclub.ro - acolo e locul tau
QUOTE (Cristi)QUOTE (thor)...masina cam atrage atentia....si nu toti care o admira sunt si bine intentionati....prin urmare i-am pus alarma si i-am facut CASCO....
Sa o conduci sanatos!
Cu alarma ai facut bine ceea ce recomand tuturor.
Pun pariu ca o sa fie o masina "comandata" si de multi.
Taci, ca ieri am visat ca mi-au furat masina :roll:
Sa o conduci sanatos!
Cu alarma ai facut bine ceea ce recomand tuturor.
Pun pariu ca o sa fie o masina "comandata" si de multi.
Taci, ca ieri am visat ca mi-au furat masina :roll:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori