Consum Mare De Ulei
QUOTE (costy ktb @ May 13 2014, 12:10 AM) salutare,exact acceasi problema o am si eu ca si sofeimic.eu ma gandesc ca mai bine ar fi sa ii schimb motorul cu totul la a mea,dar nu prea gasesc la mana a doua.daca stie cineva de unde as putea cumpara un motor secondhand sau ce pret are unul nou,roguva sa imi ziceti si mie!multam fain!!!
http://www.pieseauto.ro/dezmembrari-aut ... 82938.html
http://www.pieseauto.ro/dezmembrari-aut ... 24617.html
http://www.pieseauto.ro/dezmembrari-aut ... 82938.html
http://www.pieseauto.ro/dezmembrari-aut ... 24617.html
Ei, dragii mosului, si eu am aceeasi problema . cam 700ml la 1000 km. 5w40 Motul 8100excess folosesc. s-au schimbat semeringurile la supape, consuma la fel,nu da cu fum ,nu ”trage mai greu, nu trage mai bine”, doar tips-urile de la toba sunt negre(afumate). test de compresie facut la reprezentanta ,nu sunt probleme. Masina are 115000 km, si pana asta vara , nu a consumat gram de ulei. Parerea mecanicilor e ca sunt segmentii aliniati pe unul dintre pistoane, ar trebui sa o segmentez, are cineva , vreo idee, oare asta sa fie cauza consumuli de ulei? P.S. am facut probe, nu pierde pe nicaieri.
QUOTE (m_mosu @ May 4 2015, 11:38 AM) Ei, dragii mosului, si eu am aceeasi problema . cam 700ml la 1000 km. 5w40 Motul 8100excess folosesc. s-au schimbat semeringurile la supape, consuma la fel,nu da cu fum ,nu ”trage mai greu, nu trage mai bine”, doar tips-urile de la toba sunt negre(afumate). test de compresie facut la reprezentanta ,nu sunt probleme. Masina are 115000 km, si pana asta vara , nu a consumat gram de ulei. Parerea mecanicilor e ca sunt segmentii aliniati pe unul dintre pistoane, ar trebui sa o segmentez, are cineva , vreo idee, oare asta sa fie cauza consumuli de ulei? P.S. am facut probe, nu pierde pe nicaieri.
Baga un 10 w 40 de la Liqui Moly,daca si atunci ai consum inseamna ca trebui segmentare.Cu toate ca la nr.tau de km este cam devreme pentru segmentare.De asta primul meu sfat a fost inlocuirea semeringurilor de la supape.Acum puteti da cu pietre cit vreti dar problema ta imi intareste convingerea ca Motul este un ulei de slaba calitate.
Baga un 10 w 40 de la Liqui Moly,daca si atunci ai consum inseamna ca trebui segmentare.Cu toate ca la nr.tau de km este cam devreme pentru segmentare.De asta primul meu sfat a fost inlocuirea semeringurilor de la supape.Acum puteti da cu pietre cit vreti dar problema ta imi intareste convingerea ca Motul este un ulei de slaba calitate.
QUOTE (m_mosu @ May 4 2015, 11:38 AM) Ei, dragii mosului, si eu am aceeasi problema . cam 700ml la 1000 km. 5w40 Motul 8100excess folosesc. s-au schimbat semeringurile la supape, consuma la fel,nu da cu fum ,nu ”trage mai greu, nu trage mai bine”, doar tips-urile de la toba sunt negre(afumate). test de compresie facut la reprezentanta ,nu sunt probleme. Masina are 115000 km, si pana asta vara , nu a consumat gram de ulei. Parerea mecanicilor e ca sunt segmentii aliniati pe unul dintre pistoane, ar trebui sa o segmentez, are cineva , vreo idee, oare asta sa fie cauza consumuli de ulei? P.S. am facut probe, nu pierde pe nicaieri.
Schimba uleiul caci nu e stralucit si se evapora mai mult decat trebuie lasand depuneri in motor. Iti las un link unde vei gasi Motul-ul 8100 X-cess si de unde vei trage concluzia ca nu e cine stie ce ulei.
Despre uleiuri
Schimba uleiul caci nu e stralucit si se evapora mai mult decat trebuie lasand depuneri in motor. Iti las un link unde vei gasi Motul-ul 8100 X-cess si de unde vei trage concluzia ca nu e cine stie ce ulei.
Despre uleiuri
QUOTE (cristi4x4 @ May 5 2015, 12:41 PM) Baga un 10 w 40 de la Liqui Moly,daca si atunci ai consum inseamna ca trebui segmentare.Cu toate ca la nr.tau de km este cam devreme pentru segmentare.De asta primul meu sfat a fost inlocuirea semeringurilor de la supape.Acum puteti da cu pietre cit vreti dar problema ta imi intareste convingerea ca Motul este un ulei de slaba calitate.
Un 10W40 nu rezolva ci mascheaza problema. Trebuie vazut daca motorul necesita segmentare sau nu, apoi sa foloseasca un ulei sintetic bun. In link-ul postat de mine se poate vedea ceea ce tu bine ai precizat: Motul 8100 X-cess NU este un ulei de calitate. Se evapora mai mult decat trebuie si lasa depuneri in motor.
Un 10W40 nu rezolva ci mascheaza problema. Trebuie vazut daca motorul necesita segmentare sau nu, apoi sa foloseasca un ulei sintetic bun. In link-ul postat de mine se poate vedea ceea ce tu bine ai precizat: Motul 8100 X-cess NU este un ulei de calitate. Se evapora mai mult decat trebuie si lasa depuneri in motor.
Luni e programata la Mitsubishi sa ”demontam” motorul , scoatem pistoanele si vedem care e problema. motulul a fost ultimul pus, dupa schimbul de semeringuri. pana acum, am avut mobil de la 0 km pana acum. e adevarat ca disparea mai putin dar consum tot era. Singurul simptom sunt tips-urile de la esapament care sunt negre, e clar ca nu-l pierde ,intr-o forma sau alta iese pe esapapment,ca sub forma de fum sau ca atare si e ars de esapamentul fierbinte nu stiu,dar pe acolo se duce. inainte tips-urile erau curate-curate.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori