Probleme Colt CZT

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Mar 09, 2008 7:52 pm

.............

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Dum Mar 09, 2008 8:23 pm

De verificarea calculatorului principal nu scrie nimic pe fisele lor? :?
Parca vad ca imi baga un termen dala de 2-3 saptamani.
Nici nu stiu ce sa fac - sa mor de nu le-as cere despagubiri.
Ca in timpul asta in afara de masina care sta pe bara mai pierd si ceva bani din asigurarile Casco si RCA si rovigneta care le-am platit degeaba(ca nu folosesc masina in timpul asta)
Dar in cel mai mare parte ma oftic ca mi-au vandut o masina defecta

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 09, 2008 9:57 pm

QUOTE (VooN)Dar in cel mai mare parte ma oftic ca mi-au vandut o masina defecta

Asta e partea nasola.
Ce-i drept e un defect nou.
Nu am mai auzit de asa ceva...

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Dum Mar 09, 2008 11:00 pm

pai hai s-o luam logic.oricat de indolenti ar fi olandezii,totusi la iesirea din fabrica,sansele ca acea parte de circuit sa fie stricata sunt aproape nule (spun aproape pentru ca nu exista lot care sa fie verificat dpdv calitativ si sa nu se gaseasca macar un defect) lucru care ar insemna ca esti nefericitul beneficiar al unui defect dintr-o mie sau 10000.daca nu, rezulta ca s-a defectat undeva pe parcurs.cauze posibile sunt doua : fie masina a suportat un soc puternic in timpul transportului fie un soc electromagnetic care a afectat ceva pe acolo.oricum, ai un ghinion extraordinar.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 09, 2008 11:06 pm

Poate s-a defectat de la vr-un extraterestru care a fost curios sa vada ce reprezinta gramajoara de circuite electronice si tabla.

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Dum Mar 09, 2008 11:48 pm

Mi s-a aprins beculetul.Situatia nu e unica.Am auzit o tanti exact cu problema ta in decembrie cand am fost in service.Probabil ca din cauza oboselii mi-am adus aminte.Din pacate,mecanicul receptioner de acolo i-a zis "nicio problema,rezolvam" fara insa a preciza cauza

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Mar 10, 2008 12:01 am

scoatem becu... )

Avatar utilizator
robbycar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 08, 2008 12:01 am

Mesaj de robbycar » Lun Mar 10, 2008 1:17 am

Daca masina da rateuri la accelerari serioase , eu presupun ca e o problema de alimentare.
Daca ar fi softul din ECU presupun ca s-ar putea rescrie si ar dura cateva minute.
Nu m-ar mira sa schimbe aia ECU-ul si pe urma sa constate ca e de la filtrul de benzina.
Eu totusi cred ca e o problema care se datoreaza faptului ca masina nu e rulata(filtre,regulator de presiune blocat,injectoare cu depuneri....)
Faptul ca se aprinde becul de la ECU nu inseamna ca ECU e defect.
La unele modele ti se poate aprinde chiar daca nu iti functioneaza stopul pe frana(cel mai banal exemplu)
La A6 cu motor V6 tdi daca se infunda filtrul de motorina testerul da defect pe pompa de injectie.
Sunt f multe variante dar....depinde de profesionalismul celui care da diagnosticul.
In final eu spun asa:Rateuri la turatie mare si acceleratie la maxim inseamna probleme de alimentare.Eu,prima data as fi schimbat filtrul de benzina si apoi pompa de benzina.
Astept cu nerabdare sa aflu ce a avut.
Daca ai scos consum de 8 la suta inseamna ca mergi f usor cu ea.Eu am reusit sa scot si un consum de 5 la suta dar nedepasind 80 km/ora.In rest...daca scot sub 12 la suta e f multumitor :-D
Pe curand!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Lun Mar 10, 2008 7:20 pm

Am scos 8 % mergand destul de lejer(dar nu foarte incet) Am facut un drum de 250 de km si am tinut-o constant la 120-130 exceptand localitatile(dar nu sunt f multe si limita oricum este de 70pe Bucuresti Brasov(eu merg cu 90-100 pe acolo) . Cam 200 de km drumul pana la Bv si 50 km in oras.
Azi m-au sunat de la reprezentanta si mi-au pus la dipozitie un CZC turbo sa-l folosesc in perioada in care a mea sta pe bara. Chiar am fost surprins de rapiditatea si profesionalismul cu care s-au miscat.
Sa auzim de bine!

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Lun Mar 10, 2008 9:55 pm

Am vaga impresie ca pe undeva,ascuns adanc, scrie ca trebuie sa-ti dea o masina care sa-ti inlocuiasca pe cea existenta pe perioada reparatiei in cazul in care e defect de fabricatie.din pacate in cautarile mele pe siteul anpc nu am putut da de unele legi foarte folositoare care ar descrie o situatie ca a ta. de exemplu, teoretic, ar trebui sa-ti puna la dispozitie o metoda de a-ti urmari masina cat e in service printr-o camera video sau un geam.legea spune "ar fi indicat" care lasa loc de interpretari numai in favoarea hotului nu si a pagubitului

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori