Antigel
- twicesfine
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Noi 14, 2010 3:07 pm
QUOTE (Alex44 @ Nov 15 2010, 05:02 PM) 4 ani sau 80.000 km. Asta e intervalul. Vezi ca sunt 2 dopuri, unul la radiator in partea stanga, spre motor, cu robinet ca fluture ca la calorifer, si unul pe motor (neidentificat de mine) . Culoarea nu conteaza, e doar orientativa sa iti dai seama la ochi cam ce ar trebui, dar e data de coloranti, logic. Conteaza standardul, si anume sa fie G-11 sau G-12.
Rabdare cu carul pana se aeriseste instalatia si incepe sa aibe randament instalatia de racire si sa bage si caldura in masina. Eu stateam cu ochii pe ceasul de temp lichid de racire ca pe butelie, in 2 mil la relanti urca la 110, ulra ventilatoru si tot degeaba. M-am speriat un pic ca nu se mai aerisea odata si mi-era sa nu ard naibii garnitura de chiulasa.
Din ce vad, Inugel Expert e G-11. Mercedez-Benz 325.0/325.2. MB 325.3 e pt G-12.
Si acum vad ca ai CZT. Nu stiu cum e la astea, eu am 1.3. Probabil ca G-11-le ala e cel mai indicat. Vezi si cartea ce zice.
Salut! Unde vezi nivelul? Ai colt 2005+? Ai indicator de temperatura lichid?
Rabdare cu carul pana se aeriseste instalatia si incepe sa aibe randament instalatia de racire si sa bage si caldura in masina. Eu stateam cu ochii pe ceasul de temp lichid de racire ca pe butelie, in 2 mil la relanti urca la 110, ulra ventilatoru si tot degeaba. M-am speriat un pic ca nu se mai aerisea odata si mi-era sa nu ard naibii garnitura de chiulasa.
Din ce vad, Inugel Expert e G-11. Mercedez-Benz 325.0/325.2. MB 325.3 e pt G-12.
Si acum vad ca ai CZT. Nu stiu cum e la astea, eu am 1.3. Probabil ca G-11-le ala e cel mai indicat. Vezi si cartea ce zice.
Salut! Unde vezi nivelul? Ai colt 2005+? Ai indicator de temperatura lichid?
Am smart forfour. Dar e la fel. Am computer de bord+ ceasuri suplimentare, si in ambele indica temperatura lichidului de racire. Computerul e mai rapid, dar pe ceas vezi mai precis desi are refresh mai lent. Nivelul lichidului e indicat pe o latura a vasului de expansiune (ala pe care scrie coolant, e in dreapta, intre baterie si radiator). Daca te uiti atent, si bagi si o lanterna sa lumineze pe gura vasului, observi imediat.
QUOTE (Alex44 @ Nov 15 2010, 06:02 PM) 4 ani sau 80.000 km. Asta e intervalul. Vezi ca sunt 2 dopuri, unul la radiator in partea stanga, spre motor, cu robinet ca fluture ca la calorifer, si unul pe motor (neidentificat de mine) . Culoarea nu conteaza, e doar orientativa sa iti dai seama la ochi cam ce ar trebui, dar e data de coloranti, logic. Conteaza standardul, si anume sa fie G-11 sau G-12.
Rabdare cu carul pana se aeriseste instalatia si incepe sa aibe randament instalatia de racire si sa bage si caldura in masina. Eu stateam cu ochii pe ceasul de temp lichid de racire ca pe butelie, in 2 mil la relanti urca la 110, ulra ventilatoru si tot degeaba. M-am speriat un pic ca nu se mai aerisea odata si mi-era sa nu ard naibii garnitura de chiulasa.
Din ce vad, Inugel Expert e G-11. Mercedez-Benz 325.0/325.2. MB 325.3 e pt G-12.
Si acum vad ca ai CZT. Nu stiu cum e la astea, eu am 1.3. Probabil ca G-11-le ala e cel mai indicat. Vezi si cartea ce zice.
cine a identificat dopul de pe motor??? poate ne ajuta sa-l identificam si noi
Rabdare cu carul pana se aeriseste instalatia si incepe sa aibe randament instalatia de racire si sa bage si caldura in masina. Eu stateam cu ochii pe ceasul de temp lichid de racire ca pe butelie, in 2 mil la relanti urca la 110, ulra ventilatoru si tot degeaba. M-am speriat un pic ca nu se mai aerisea odata si mi-era sa nu ard naibii garnitura de chiulasa.
Din ce vad, Inugel Expert e G-11. Mercedez-Benz 325.0/325.2. MB 325.3 e pt G-12.
Si acum vad ca ai CZT. Nu stiu cum e la astea, eu am 1.3. Probabil ca G-11-le ala e cel mai indicat. Vezi si cartea ce zice.
cine a identificat dopul de pe motor??? poate ne ajuta sa-l identificam si noi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori