Noile Radare Mph Bee Iii
Acesta est eun mail pe care l-am primit si eu ieri.... situatia se anunta naspa pentru cei cu viteza in sange...
E vorba de noi radare, care ne pot descoperi fără probleme chiar de la 1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.
Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona de luna aceasta pe străzile din Romania . Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile maşini au ?n dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie ?n Europa.
Loganuri break cu aer conndiţionat
O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste radare.. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 85 CP, dotate ?nsă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca poliţiştii care stau vara la p?ndă să nu mai moară de cald ?n maşini. Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel ?nc?t şoferii din trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit c?nd au fost somaţi să tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea ?n dotare etilotest, staţie de emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel ?nc?t un membru al echipajului să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de cauciucuri de vară şi altul de iarnă.
Camere video mai performante
Noutatea absolută o constituie ?nsă dispozitivele radar. Fabricate ?n Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au ?ncorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai pot să susţină că viteza ?nregistrată de aparat era a maşinii de pe celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai 18x, c?t au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare ?n ?ntuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie sa acţioneze noaptea doar ?n zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de ?nmatriculare ale maşinilor filmate.
Detectoare inutile
Coşmarul şoferilor ?l reprezintă ?nsă faptul că noile aparate radar acţionează ?n regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci c?nd poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea t?rziu să calce fr?na ?n momentul ?n care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului ?nregistrează pe hard-disk nu doar ?nregistrarea video din perioada ?n care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde ?nainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat m?na de pe buton.
E vorba de noi radare, care ne pot descoperi fără probleme chiar de la 1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.
Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona de luna aceasta pe străzile din Romania . Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile maşini au ?n dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie ?n Europa.
Loganuri break cu aer conndiţionat
O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste radare.. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 85 CP, dotate ?nsă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca poliţiştii care stau vara la p?ndă să nu mai moară de cald ?n maşini. Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel ?nc?t şoferii din trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit c?nd au fost somaţi să tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea ?n dotare etilotest, staţie de emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel ?nc?t un membru al echipajului să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de cauciucuri de vară şi altul de iarnă.
Camere video mai performante
Noutatea absolută o constituie ?nsă dispozitivele radar. Fabricate ?n Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au ?ncorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai pot să susţină că viteza ?nregistrată de aparat era a maşinii de pe celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai 18x, c?t au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare ?n ?ntuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie sa acţioneze noaptea doar ?n zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de ?nmatriculare ale maşinilor filmate.
Detectoare inutile
Coşmarul şoferilor ?l reprezintă ?nsă faptul că noile aparate radar acţionează ?n regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci c?nd poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea t?rziu să calce fr?na ?n momentul ?n care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului ?nregistrează pe hard-disk nu doar ?nregistrarea video din perioada ?n care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde ?nainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat m?na de pe buton.
QUOTE (ligla @ Feb 12 2010, 08:32 AM) da tu mergi legal de esti asa revoltat?!
Sa zicem....suficient de legal ca sa nu imi bat capul CE radare are pulitia, UNDE le pune, CUM sa ii pacalesc , etc. Mai iau o ameda la 2-3 ani, dar stiu ca o fac pe banii mei, dar nu mi-as acoperi nici "investitia" in detector la ce amenzi iau.
Ca sa nu prea iei amenzi, prin sate, localitati (chiar daca is multe), se merge cu maxim 60. Nu neaparat din cauza radarelor, ci ca de multe ori si viteza asta e mare pentru cate pericole sunt prin satele romanesti. Dar ..... trebuie sa constientizezi astea ....
Sa zicem....suficient de legal ca sa nu imi bat capul CE radare are pulitia, UNDE le pune, CUM sa ii pacalesc , etc. Mai iau o ameda la 2-3 ani, dar stiu ca o fac pe banii mei, dar nu mi-as acoperi nici "investitia" in detector la ce amenzi iau.
Ca sa nu prea iei amenzi, prin sate, localitati (chiar daca is multe), se merge cu maxim 60. Nu neaparat din cauza radarelor, ci ca de multe ori si viteza asta e mare pentru cate pericole sunt prin satele romanesti. Dar ..... trebuie sa constientizezi astea ....
situatia e clara...cei care fac multe drumuri in afara au cam puso...pentru ca daca ai sa zicem 3 drumuri dus intors pe o distanta de aprox 600 de km pe satpamana.....ma indoiesc ca poti mentine viteza legala ...si nu e vb de reiceri...ci pentru ca sunt atatea zone cu limite tampite...sau multe zone unde ai limita la 90-100 si 130 merge fff relaxat
singura solutie cat decat o sa fie statia pe masina...mai creste procentul..
singura solutie cat decat o sa fie statia pe masina...mai creste procentul..
hmmm ... am auzit de ele, deja in Craiova din cate am inteles sunt 5 astfel de bucati, dar nu am auzit sa fie in logan-uri break cu sau fara inscriptie ... clar trebuie sa mergem conform limitelor chiar daca sunt ele fara cap puse ...
@driverx: esti in urmatoarea situatie: esti in localitatea, limita 50 da ?! bun, fara sa-ti dai seama (ca esti atent la pericolele din sate si comune) intri intr-o zona de 1-2 KM cu limita de 30 ca e acolo nu stiu ce mat, tu iti mentii viteza de 50 ca esti sofer constiincios si mergi conform legii, peste 3 Km te opreste nenea politisul si iti da amenda si puncte de iti vine sa plangi ca ai avut 20 peste limita ... cum reactionezi ?!
nu cred ca e MPH Bee III
http://www.mphindustries.com/radar_lidar.php
e cam old school ala
@driverx: esti in urmatoarea situatie: esti in localitatea, limita 50 da ?! bun, fara sa-ti dai seama (ca esti atent la pericolele din sate si comune) intri intr-o zona de 1-2 KM cu limita de 30 ca e acolo nu stiu ce mat, tu iti mentii viteza de 50 ca esti sofer constiincios si mergi conform legii, peste 3 Km te opreste nenea politisul si iti da amenda si puncte de iti vine sa plangi ca ai avut 20 peste limita ... cum reactionezi ?!
nu cred ca e MPH Bee III
http://www.mphindustries.com/radar_lidar.php
e cam old school ala
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori