Baterii Auto

Modificari aftermarket ale instalatiei electrice
Scrie răspuns
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Mai 10, 2010 11:29 pm

Deci morala e ca nu afecteaza alte chestii la masina presupunand ca e slaba... Asa am zis si la inceputul iernii ca se mai innegrea, ca o schimb in prima dimineata cand nu porneste, dar ea nu tu Batman, a pornit mereu la prima . Face deja 3 ani, e firma lu' peste, ia ajunge insa eram curios daca incurca cu ceva la masina (sau poate da semne ca se scurge acidul sau alte aberatii)... habar n-am, de aia intreb

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Sep 22, 2010 6:30 pm

Reinviu putin acest topic: vreau toamna asta sa schimb bateria auto si am rugamintea daca cineva poate verifica ce baterie trebuie pentru Carisma mea (1.6 76kW 2001), adica ce capacitate? Nu as pune nici mai mult, nici mai putin. Din discutii generale, mi s-a spus ca pentru un benzinar de 1.6, o baterie de 55 e suficienta. Mie personal mi se pare prea putin dar nici nu as pune mai mare decat e recomandat ca o distrug aiurea prematur, neputand alternatorul sa o incarce...

In carte atat zice la tipul bateriei: 56216 ceea ce nu mi-a spus multe nici cu Google.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mie Sep 22, 2010 8:01 pm

Uite aici am gasit ceva pt masina ta.

Au un fel de configurator,eu am selectat MITSUBISHI CARISMA Berlina (09.1996-06.2006) 1.6 (76 / 103; 1597 si imi apar 2 modele de Bosch,unul de 63 A si altul de 60 A,pret intre 440,59 si 657,45 ron.

Nu stiu daca-s bune sau nu,eu mai luasem piese de la ei si stiam ca au un configurator.Insa poate-ti faci o idee.

Uite si la Varta cam acelasi lucru zice,60 si 63.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Sep 22, 2010 10:35 pm

Multumesc mult, radurin. Chiar merg pe mana configuratorului Varta, pana la urma ei fac baterii, dar bateria cumparata va fi probabil Rombat din 2 motive:

1. Sprijinim economia locala si cand ma refer locala, zic faptul ca fabrica e la vreo 4 km de mine
2. Acumulatorii de Varta se aude ca ii face tot Rombat de vreo 3 ani

De Bosch, am auzit de rau in ultimii ani, insa asta de pe la mecanici. Nu stiu daca sa o iau de buna sau nu. Cert e ca asa am auzit.

Inca o data multumesc de sfat. O sa caut o baterie de 63 la Rombat.

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Joi Sep 23, 2010 8:47 am

Cu placere ! Hotararea tu o iei,eu cred ca sunt ok si Varta si Bosch in egala masura.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Sep 24, 2010 3:32 pm

Am vazut ca au uneori promotii la Rombat la Metro. Am mai vazut preturi mici si in noul catalog carrefour. Sunt si eu interesat de o baterie noua. Sa ne tii, te rog, la curent cu pretul la care o gasesti si sursa.

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Joi Oct 14, 2010 11:26 am

Salut !

Si bateria de la Mitsu meu are deja peste 3 ani si ma gandesc ca ar putea sa-mi faca surprize in aceasta iarna; personal am avut ocazia sa verific comportamentul de la Varta pe mai multe tipuri de masini de-a lungul a cativa ani. Concluzia o Varta - fara intretinere (gel) cred ca este o alegere buna.
Am auzit pe cinava spunand despre acumulatorii Banner, ca ar fi un fel de "Mercedes" in gama acumulatorilor, dar personal nu cunosc aceasta marca. Stie cineva mai multe despre Banner ?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Oct 14, 2010 11:34 am

Eu n-am auzit de ea.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Oct 27, 2010 4:22 pm

A venit si randul bateriei mele
Cand m-am dus astazi sa iau masina, pauza, nu mai mergea nici macar inchiderea centralizata. Chestia e ca de duminica n-am mai pornit-o insa mi se pare suspect, sa se duca asa dintr-o data. Becurile la bord inca se mai aprind insa foarte palid iar de pornit, nici macar n-a incercat sa invarta motorul.
Duminica n-a avut nici o problema sa porneasca iar azi e moarta total... insa tocmai mi-am adus aminte, cand am turnat lichid de parbriz sapt trecuta vineri, mi-a curs putin pe firele de la far si un drosser de la xenon. Oare e ceva acid lichidul respectiv si sa-mi fi facut un scurt pe-acolo?

Update: deja mi-am cumparat o Varta de 63 amperi (400 roni), o sa o montez diseara si maine sa merg la o verificare de tensiune.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Oct 27, 2010 4:50 pm

Si eu inca nu am avut timp sa o schimb si merge desi dupa o zi de stat, proneste mai lung la prima cheie iar indicatorul de stare este negru mereu la baterie dimineata (adica pe romaneste SCHMB-O) dar inca nu am ajuns sa o schimb din lipsa de timp. Deah, tot pe drumuri, poate de aia nu prea apuca sa moara de tot

Oricum la mine decizia e cam luata: Rombat, doar sunt de ai mei din Bistrita. Daca va fi proasta, tot pe topicul asta ii voi porci

Scrie răspuns

Înapoi la “Electrica auto”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator