Viata De Colt
Cand franezi la viteze foarte mici si masina e in viteza presupun ca motorul are o turatie foarte scazuta.
Deseori, scutul termic de pe galeria de evacuare se desprinde si vibreaza la turatie mica.
Tu avand tamponul anti-balans de la cutie defect + turatie mica e posibil sa fie ala momentul declansator al tzacanitului.
Important (vital pt siguranta tuturor participantilor la trafic) e sa-ti verifici franele si rotile, sa nu ai probleme cu etrierii sau sa nu fie vreo roata slabita. Daca nu descoperi nimic asa, trebuie sa incerci sa izolezi cati mai multi factori si sa vezi exact ce anume declanseaza zgomotul si ce e doar coincidenta.
Adica e importanta turatia motorului, cuplarea unei trepte de viteza, frana, mai multi factori si daca da exact ce combinatie a lor. Poate a fost o coincidenta ca a disparut cand debreiai, sau poate l-ai auzit pe frana dar se aude si altcandva...etc. Plus orice alte detalii despre factori ce influenteaza ritmicitatea sau intensiatea bataii. Daca poti inregistra sunetul si mai bine.
Daca ai access la elevator poti s-o ridici, s-o bagi in viteza si sa franezi sa vezi daca apare zgomot si asa.
Deseori, scutul termic de pe galeria de evacuare se desprinde si vibreaza la turatie mica.
Tu avand tamponul anti-balans de la cutie defect + turatie mica e posibil sa fie ala momentul declansator al tzacanitului.
Important (vital pt siguranta tuturor participantilor la trafic) e sa-ti verifici franele si rotile, sa nu ai probleme cu etrierii sau sa nu fie vreo roata slabita. Daca nu descoperi nimic asa, trebuie sa incerci sa izolezi cati mai multi factori si sa vezi exact ce anume declanseaza zgomotul si ce e doar coincidenta.
Adica e importanta turatia motorului, cuplarea unei trepte de viteza, frana, mai multi factori si daca da exact ce combinatie a lor. Poate a fost o coincidenta ca a disparut cand debreiai, sau poate l-ai auzit pe frana dar se aude si altcandva...etc. Plus orice alte detalii despre factori ce influenteaza ritmicitatea sau intensiatea bataii. Daca poti inregistra sunetul si mai bine.
Daca ai access la elevator poti s-o ridici, s-o bagi in viteza si sa franezi sa vezi daca apare zgomot si asa.
QUOTE (Alex44 @ Sep 19 2017, 04:18 PM) Cand franezi la viteze foarte mici si masina e in viteza presupun ca motorul are o turatie foarte scazuta.
Deseori, scutul termic de pe galeria de evacuare se desprinde si vibreaza la turatie mica.
Tu avand tamponul anti-balans de la cutie defect + turatie mica e posibil sa fie ala momentul declansator al tzacanitului.
Important (vital pt siguranta tuturor participantilor la trafic) e sa-ti verifici franele si rotile, sa nu ai probleme cu etrierii sau sa nu fie vreo roata slabita. Daca nu descoperi nimic asa, trebuie sa incerci sa izolezi cati mai multi factori si sa vezi exact ce anume declanseaza zgomotul si ce e doar coincidenta.
Adica e importanta turatia motorului, cuplarea unei trepte de viteza, frana, mai multi factori si daca da exact ce combinatie a lor. Poate a fost o coincidenta ca a disparut cand debreiai, sau poate l-ai auzit pe frana dar se aude si altcandva...etc. Plus orice alte detalii despre factori ce influenteaza ritmicitatea sau intensiatea bataii. Daca poti inregistra sunetul si mai bine.
Daca ai access la elevator poti s-o ridici, s-o bagi in viteza si sa franezi sa vezi daca apare zgomot si asa.
Da, exact la turatie mica (si viteza mica) cand calc doar frana (fara sa actionez si ambreiajul) si la hopuri scurte se manifesta acest sunet.
Aproape mereu la debraiere, el dispare.
Pe asfalt neted, la viteza constanta (medie-mare), franare, manevre, etc., nu apare niciodata acel sunet.
Rotile au fost verificate recent, acum nu stiu cat de bine.. Pe viitor le voi mai verifica si am sa incerc sa si inregistrez sunetul.
Aveti cumva idee de unde as putea achizitiona acea piesa (tampon) la un pret decent ?
Va multumesc pentru informatii !
Deseori, scutul termic de pe galeria de evacuare se desprinde si vibreaza la turatie mica.
Tu avand tamponul anti-balans de la cutie defect + turatie mica e posibil sa fie ala momentul declansator al tzacanitului.
Important (vital pt siguranta tuturor participantilor la trafic) e sa-ti verifici franele si rotile, sa nu ai probleme cu etrierii sau sa nu fie vreo roata slabita. Daca nu descoperi nimic asa, trebuie sa incerci sa izolezi cati mai multi factori si sa vezi exact ce anume declanseaza zgomotul si ce e doar coincidenta.
Adica e importanta turatia motorului, cuplarea unei trepte de viteza, frana, mai multi factori si daca da exact ce combinatie a lor. Poate a fost o coincidenta ca a disparut cand debreiai, sau poate l-ai auzit pe frana dar se aude si altcandva...etc. Plus orice alte detalii despre factori ce influenteaza ritmicitatea sau intensiatea bataii. Daca poti inregistra sunetul si mai bine.
Daca ai access la elevator poti s-o ridici, s-o bagi in viteza si sa franezi sa vezi daca apare zgomot si asa.
Da, exact la turatie mica (si viteza mica) cand calc doar frana (fara sa actionez si ambreiajul) si la hopuri scurte se manifesta acest sunet.
Aproape mereu la debraiere, el dispare.
Pe asfalt neted, la viteza constanta (medie-mare), franare, manevre, etc., nu apare niciodata acel sunet.
Rotile au fost verificate recent, acum nu stiu cat de bine.. Pe viitor le voi mai verifica si am sa incerc sa si inregistrez sunetul.
Aveti cumva idee de unde as putea achizitiona acea piesa (tampon) la un pret decent ?
Va multumesc pentru informatii !
Cauta pe http://www.pieseauto.ro
Colt 1.3 Benzina, af 2007, 4 usi, 180k km.
Am cumparat masina SH in 2011 la 68k km, luata din tara.
E pe GPL de la 88k km.
Am schimbat pana acum:
Bucse bara stabilizatoare de 2 ori.
Spirala airbag volan: in jur de 100k km.
Discuri frana fata: in jur de 110k km.
Saboti frana spate: in jur de 110k km.
Toate 4 telescoapele: in jur de 130k km.
Placute frana fata de 2ori.
Rulmenti roata stanga/fata dreapta in jur de 175k km.
Ce nu-mi place:
- e prost antifonata si suna cam tare dupa 90km pe ora
- e rigida si troncane tare pe denivelari
- faptul ca nu pot lasa complet pe spate scaunele din fata
- dupa mai mult de 300km scaunele devin tare incomode
- vizibilitate proasta mai ales in stanga fata datorita stalpului in forma de A din fata
Oricum per ansamblu sunt multumit de masina.
Are costuri de intretinere supermici si e relativ fiabila.
Am cumparat masina SH in 2011 la 68k km, luata din tara.
E pe GPL de la 88k km.
Am schimbat pana acum:
Bucse bara stabilizatoare de 2 ori.
Spirala airbag volan: in jur de 100k km.
Discuri frana fata: in jur de 110k km.
Saboti frana spate: in jur de 110k km.
Toate 4 telescoapele: in jur de 130k km.
Placute frana fata de 2ori.
Rulmenti roata stanga/fata dreapta in jur de 175k km.
Ce nu-mi place:
- e prost antifonata si suna cam tare dupa 90km pe ora
- e rigida si troncane tare pe denivelari
- faptul ca nu pot lasa complet pe spate scaunele din fata
- dupa mai mult de 300km scaunele devin tare incomode
- vizibilitate proasta mai ales in stanga fata datorita stalpului in forma de A din fata
Oricum per ansamblu sunt multumit de masina.
Are costuri de intretinere supermici si e relativ fiabila.
- stefanpomarac
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 02, 2014 12:38 am
Ai motor 1.3 si pe spate nu ai discuri cu placute?
Din ce am vazut eu, doar cele 1.1 au frana pe spate pe saboti.
QUOTE (ringo @ Feb 22 2018, 12:22 PM) Colt 1.3 Benzina, af 2007, 4 usi, 180k km.
Am cumparat masina SH in 2011 la 68k km, luata din tara.
E pe GPL de la 88k km.
Am schimbat pana acum:
Bucse bara stabilizatoare de 2 ori.
Spirala airbag volan: in jur de 100k km.
Discuri frana fata: in jur de 110k km.
Saboti frana spate: in jur de 110k km.
Toate 4 telescoapele: in jur de 130k km.
Placute frana fata de 2ori.
Rulmenti roata stanga/fata dreapta in jur de 175k km.
Ce nu-mi place:
- e prost antifonata si suna cam tare dupa 90km pe ora
- e rigida si troncane tare pe denivelari
- faptul ca nu pot lasa complet pe spate scaunele din fata
- dupa mai mult de 300km scaunele devin tare incomode
- vizibilitate proasta mai ales in stanga fata datorita stalpului in forma de A din fata
Oricum per ansamblu sunt multumit de masina.
Are costuri de intretinere supermici si e relativ fiabila.
Din ce am vazut eu, doar cele 1.1 au frana pe spate pe saboti.
QUOTE (ringo @ Feb 22 2018, 12:22 PM) Colt 1.3 Benzina, af 2007, 4 usi, 180k km.
Am cumparat masina SH in 2011 la 68k km, luata din tara.
E pe GPL de la 88k km.
Am schimbat pana acum:
Bucse bara stabilizatoare de 2 ori.
Spirala airbag volan: in jur de 100k km.
Discuri frana fata: in jur de 110k km.
Saboti frana spate: in jur de 110k km.
Toate 4 telescoapele: in jur de 130k km.
Placute frana fata de 2ori.
Rulmenti roata stanga/fata dreapta in jur de 175k km.
Ce nu-mi place:
- e prost antifonata si suna cam tare dupa 90km pe ora
- e rigida si troncane tare pe denivelari
- faptul ca nu pot lasa complet pe spate scaunele din fata
- dupa mai mult de 300km scaunele devin tare incomode
- vizibilitate proasta mai ales in stanga fata datorita stalpului in forma de A din fata
Oricum per ansamblu sunt multumit de masina.
Are costuri de intretinere supermici si e relativ fiabila.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori