Sfat Cumparare Outlander
Foarte tare, felicitari!
te asteptam cu topic de prezentare aici - http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=75
te asteptam cu topic de prezentare aici - http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=75
Buna! Sunt nou pe forum si sunt in cautarea unui Outlander la mana a 2-a care sa inlocuiasca actualul Sharan 2006 2.0 140 cp; am 3 copii, vreau un spatiu de bagaje suficient (700 litri cu bancheta culisata in fata par suficienti) si sa aiba capacitati "heavy road"- drumuri de iarna mai grele pt statiunile de ski mai cocotzate, drumuri forestiere cu noroaie neasteptate ec.).
Deja de2 luni bat internetul pentru familiarizare cu modelul si pentru diferitele oferte- chiar am testat 2 variante (cu motor 2.2 did si 2.0vw cipat in reprezentanta Mitsu si Germania de la inceput - cip Ralitronik care ii da 170 cp). Bugetul este de 12-12.500 E.
Doresc sfaturi din partea voastra privind urmatoarele dileme:
1. Motor 2.0 (cipat oficial) sau 2.2 diesel - diferenta anuala la impozit nu m-ar impiedica (o iau pe pfa)
2. Rulata din Romania de la inceput (cu dovezi de buna intretinere, bineinteles! - la astea m-as incadra si la an 2012-2013, si cu Km mai putini) - sau neaparat de provenienta Germania, ca alea "este din start" de calitate mai buna - vorba unuia din mecanicii mei
3. Sa iau mai bine una pana in anul 2009, ca sa nu aiba filtru de particule cu aditiv Eolys?
Asta este ultima masina testata azi https://www.autovit.ro/en/anunt/mitsubi ... GmcdI.html ; cu ciparea la 170 cp a tras foarte bine pe cativa km de autostrada, si intr-a 6-a mai avea elan la talpa; cip montat oficial dela inceput de angajatul reprezentantei Mitsubishi din Ingolstadt - care a fost si proprietarul; am vazut toate actele; exista in 2013 un "schaden" cu nr. 10 - despre care "brazilianul" mai alb si mai stilat care o vinde "nu stie nimic" - despre care as putea afla detalii poate direct din reprezentanta respectiva.
Astept parerile voastre.
Deja de2 luni bat internetul pentru familiarizare cu modelul si pentru diferitele oferte- chiar am testat 2 variante (cu motor 2.2 did si 2.0vw cipat in reprezentanta Mitsu si Germania de la inceput - cip Ralitronik care ii da 170 cp). Bugetul este de 12-12.500 E.
Doresc sfaturi din partea voastra privind urmatoarele dileme:
1. Motor 2.0 (cipat oficial) sau 2.2 diesel - diferenta anuala la impozit nu m-ar impiedica (o iau pe pfa)
2. Rulata din Romania de la inceput (cu dovezi de buna intretinere, bineinteles! - la astea m-as incadra si la an 2012-2013, si cu Km mai putini) - sau neaparat de provenienta Germania, ca alea "este din start" de calitate mai buna - vorba unuia din mecanicii mei
3. Sa iau mai bine una pana in anul 2009, ca sa nu aiba filtru de particule cu aditiv Eolys?
Asta este ultima masina testata azi https://www.autovit.ro/en/anunt/mitsubi ... GmcdI.html ; cu ciparea la 170 cp a tras foarte bine pe cativa km de autostrada, si intr-a 6-a mai avea elan la talpa; cip montat oficial dela inceput de angajatul reprezentantei Mitsubishi din Ingolstadt - care a fost si proprietarul; am vazut toate actele; exista in 2013 un "schaden" cu nr. 10 - despre care "brazilianul" mai alb si mai stilat care o vinde "nu stie nimic" - despre care as putea afla detalii poate direct din reprezentanta respectiva.
Astept parerile voastre.
Salut.
Nu stiu daca 2.0 TDI de pe Sharan 2006 e acelasi cu 2.0 facut de VW de pe Outlander, dar daca da, probabil ca stii foarte bine cu ce vine la pachet (bune si rele).
Asta a fost primul diesel pus pe Outlander 2 in 2007.
Apoi, prin 2008 au inceput sa puna un 2.2 diesel de provenienta PSA care utilizau Eolys. Astea aveau stock 156cp. (pe surorile Ourlander - Citroen C-Crosser si Peugeot 4007 a fost pus doar acest motor diesel)
Apoi, cand a aparut Outlander 2 cu facelift (cel cu bot de lancer), pe cutiile automate (TCSST) au lasat motorul frantuzesc de 2.2 (cel de 156cp) iar pe cutiile manuale au inceput sa puna un 2.2 de 177cp, fara Eolys, cica 'Mitsubishi'.
Sunt pe forumul asta de prin 2009, de cand mi-am luat Outlanderul si iata cam care ar fi lucrurile care mi s-au intiparit in minte in decursul anilor:
- 2.0 TDI facut de VAG, pentru care exista si kit de putere oficial 'Rallyart' - consum mic, intretirere ieftina, haleste ulei, probleme regenerare FAP, limp mode, turbine.
- 2.2 - 156cp facut de PSA (Peugeot Citroen) - cazuri cu simeringul de palier care scapa ulei si se schimba pe garantie. Problema aparea in general in priimii 50-80.000km. In rest nu tin minte sa fi citit despre probleme la acest motor. Unii (inclusiv eu) au spart rezervorul de eolys in offroad aiurea. Solutia: cumparat si montat scut metalic de rezervor eolys (OEM) sau facut la comanda.
- 2.2 - 177cp facut de Mitsubishi. De vreo 2 ani, de cand au inceput sa ajunga motoarele astea la ~150.000km au tot aparut pe forum plangeri pe forum despre zgomote ciudate care in multe cazuri veneau de la arborele balansier.
Daca asta e modelul pe care il vrei, incearca sa gasesti un mecanic la un service autorizat mirsubishi si sa-l intrebi si el care dintre cele 3 variante a avut cele mai putine sau cele mai ieftin de rezolvat probleme.
Cu siguranta va avea statistici mai exacte decat putem noi sa-ti oferim.
Bafta.
Nu stiu daca 2.0 TDI de pe Sharan 2006 e acelasi cu 2.0 facut de VW de pe Outlander, dar daca da, probabil ca stii foarte bine cu ce vine la pachet (bune si rele).
Asta a fost primul diesel pus pe Outlander 2 in 2007.
Apoi, prin 2008 au inceput sa puna un 2.2 diesel de provenienta PSA care utilizau Eolys. Astea aveau stock 156cp. (pe surorile Ourlander - Citroen C-Crosser si Peugeot 4007 a fost pus doar acest motor diesel)
Apoi, cand a aparut Outlander 2 cu facelift (cel cu bot de lancer), pe cutiile automate (TCSST) au lasat motorul frantuzesc de 2.2 (cel de 156cp) iar pe cutiile manuale au inceput sa puna un 2.2 de 177cp, fara Eolys, cica 'Mitsubishi'.
Sunt pe forumul asta de prin 2009, de cand mi-am luat Outlanderul si iata cam care ar fi lucrurile care mi s-au intiparit in minte in decursul anilor:
- 2.0 TDI facut de VAG, pentru care exista si kit de putere oficial 'Rallyart' - consum mic, intretirere ieftina, haleste ulei, probleme regenerare FAP, limp mode, turbine.
- 2.2 - 156cp facut de PSA (Peugeot Citroen) - cazuri cu simeringul de palier care scapa ulei si se schimba pe garantie. Problema aparea in general in priimii 50-80.000km. In rest nu tin minte sa fi citit despre probleme la acest motor. Unii (inclusiv eu) au spart rezervorul de eolys in offroad aiurea. Solutia: cumparat si montat scut metalic de rezervor eolys (OEM) sau facut la comanda.
- 2.2 - 177cp facut de Mitsubishi. De vreo 2 ani, de cand au inceput sa ajunga motoarele astea la ~150.000km au tot aparut pe forum plangeri pe forum despre zgomote ciudate care in multe cazuri veneau de la arborele balansier.
Daca asta e modelul pe care il vrei, incearca sa gasesti un mecanic la un service autorizat mirsubishi si sa-l intrebi si el care dintre cele 3 variante a avut cele mai putine sau cele mai ieftin de rezolvat probleme.
Cu siguranta va avea statistici mai exacte decat putem noi sa-ti oferim.
Bafta.
Multumesc pentru raspunsul prompt! 2.0 TDI-ul de pe Mitsubishi are alta infatisare decat cel de pe masina mea - usor alta arhitectura.
Cu toate ca merg predominent prin orasul meu mic (Sf. Gheorghe) - 50-60 % din km - ies cel putin la 2 saptamani la un "extra" de 70-100 km si pana acum nu am avut probleme cu regenearea DPF (pe Sharan il am tot cu aditiv de circa 300 lei litrul!) - singurele situatii in care s-a aprins martorul tineau defapt de valva electronica EGR blocata de calamina (inlocuita) si de necesitatea completarii cu aditiv. Cu toate ca m-m descurcat onorabil, as prefera pe noua masina sa nu mai am grija DPF-ului,dar se pare ca nu scap... Din ce spui, si la2.0 fara eolys cu DPF deschis sunt probleme cu regenerarea; deci regenerarea este mai putin problematica daca ai aditiv? Atunci as lua cu 2.2 156cp PSA si am grija sa pun un scut metalic...
Si la treaba cu provenienta - Germania sau Romania? Problema ca daca iau direct din Germania peste valoarea de 8600 euro inclusiv TVA (adica echivalentul a 40.000 lei) - trebuie sa-mi inregistrez pt PFA aceasta achizitie pentru a plati in Ro TVA pe diferenta de la 8600 euro in sus (actual sunt neplatitor deTVA), pe cand daca acizitionezdin Ro, nu mai am aceasta limitare -cel putin din cate stiu eu. Stiu ca cele din Germania sunt mai ok, ar trebui sa iau una gata adusa de curand sau sa ma bg la una rulata doar in Ro?
Cu toate ca merg predominent prin orasul meu mic (Sf. Gheorghe) - 50-60 % din km - ies cel putin la 2 saptamani la un "extra" de 70-100 km si pana acum nu am avut probleme cu regenearea DPF (pe Sharan il am tot cu aditiv de circa 300 lei litrul!) - singurele situatii in care s-a aprins martorul tineau defapt de valva electronica EGR blocata de calamina (inlocuita) si de necesitatea completarii cu aditiv. Cu toate ca m-m descurcat onorabil, as prefera pe noua masina sa nu mai am grija DPF-ului,dar se pare ca nu scap... Din ce spui, si la2.0 fara eolys cu DPF deschis sunt probleme cu regenerarea; deci regenerarea este mai putin problematica daca ai aditiv? Atunci as lua cu 2.2 156cp PSA si am grija sa pun un scut metalic...
Si la treaba cu provenienta - Germania sau Romania? Problema ca daca iau direct din Germania peste valoarea de 8600 euro inclusiv TVA (adica echivalentul a 40.000 lei) - trebuie sa-mi inregistrez pt PFA aceasta achizitie pentru a plati in Ro TVA pe diferenta de la 8600 euro in sus (actual sunt neplatitor deTVA), pe cand daca acizitionezdin Ro, nu mai am aceasta limitare -cel putin din cate stiu eu. Stiu ca cele din Germania sunt mai ok, ar trebui sa iau una gata adusa de curand sau sa ma bg la una rulata doar in Ro?
Până la urmă am plusat din anumite considerente (locurile 6-7 să fie individuale pentru o mai bună modularitate, îmbunătățirea greutății vehiculului și a consumului, aspectul mai ok decât cel de jet-fighter) și mi-am luat Outlander III - 2013 octombrie, 145k, culoare maro- cupru metalizat - adusă din Olanda. Am parcurs până acum 350 km - o îndrăgesc tot mai mult, pe măsură ce mai descopăr ce știe să facă! Mai revin cu postări!...
Foarte bune informațiile @Extremero, mulțumim.
Așmai avea câte întrebări:
1. Motorul 2.2 - 177cp nu are "Eolys"? Care din câte am înțeles e un sistem pentru curățarea DPF-ului? Asemănător cu Adblue la VW?
2. Ce anume este arborele balansier? O piesă din motor? Și cam cât costă reparația, dacă ai idee.
Mulțumesc
Așmai avea câte întrebări:
1. Motorul 2.2 - 177cp nu are "Eolys"? Care din câte am înțeles e un sistem pentru curățarea DPF-ului? Asemănător cu Adblue la VW?
2. Ce anume este arborele balansier? O piesă din motor? Și cam cât costă reparația, dacă ai idee.
Mulțumesc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator