Nivel Ulei Crescut
- Rares Latcu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Iun 16, 2014 9:28 pm
Buna Seara,
eu am un ASX din 2011, 1.8 diesel, iar in acest moment am 53000 km, ultima revizie am facut-o la 45000 la reprezentanta (masina fiind inca in garantie). Acum 2 zile in drum spre serviciu s-a aprins in bord indicatorul de ulei. Am verificat joja si imi indica un nivel foarte ridicat al uleiului din motor. In service la reprezentanta mi-au spus din cauza faptului ca folosesc masina mai mult in oras decat in afara poate aparea acest fenomen, dar nu am primit nici o alta explicatie pertinenta si profi. Solutia a fost schimbul de ulei si ceva resoftare gratis in baza garantiei.
Mentiona mai sus "lpoede" ceva legat de un suierat / aspirat, si al mine face acel zgomot si nu stiu cu sa il asociez...
E ceva de facut pentru a evita pe viitor aceste probleme?
eu am un ASX din 2011, 1.8 diesel, iar in acest moment am 53000 km, ultima revizie am facut-o la 45000 la reprezentanta (masina fiind inca in garantie). Acum 2 zile in drum spre serviciu s-a aprins in bord indicatorul de ulei. Am verificat joja si imi indica un nivel foarte ridicat al uleiului din motor. In service la reprezentanta mi-au spus din cauza faptului ca folosesc masina mai mult in oras decat in afara poate aparea acest fenomen, dar nu am primit nici o alta explicatie pertinenta si profi. Solutia a fost schimbul de ulei si ceva resoftare gratis in baza garantiei.
Mentiona mai sus "lpoede" ceva legat de un suierat / aspirat, si al mine face acel zgomot si nu stiu cu sa il asociez...
E ceva de facut pentru a evita pe viitor aceste probleme?
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Cred ca toate motoarele 1.8 DID au problema asta. Si mie la service mi s-a recomandat sa fac un drum lung cel putin o data pe saptamana.
Am schimbat uleiul in martie si in iulie aveam deja 400ml in plus.(motorina din cauza ca nu s-a facut regenerarea)
Deyutzu daca reusesti sa faci regenerarea prin ODB sa ne spui.
Am schimbat uleiul in martie si in iulie aveam deja 400ml in plus.(motorina din cauza ca nu s-a facut regenerarea)
Deyutzu daca reusesti sa faci regenerarea prin ODB sa ne spui.
Nu pot face regenerarea prin OBD ci pot doar sa citesc parametrii. Pentru ios folosesc aplicatia dash commander este cu plata dar garantez functioneaza. Si obd fusion la fel este cu plata dar este ceva mai ieftina si puteti citi si cu asta temperatura pe evacuare. In mod normal sta undeva la 200-300 iar in timpul regenerarii 800-900 grade(valoarea citita din catalyst sensor). Daca nu va descurcati cu aplicatiile va ajut cu mare placere.
Inseamna ca nivelul e crescut sau scazut. Verifica-l, sigur stii sa scoti o joja. Daca e prea putin, completezi cu ulei de care scrie in manualul utilizatorului, daca e prea mult iei de la farmacie o seringa sanatoasa si niste furtunel, scoti joja, masori o bucata de furtun de la manerul jojei pana la nivelul marcajului maxim pe joja, marchezi, si apoi cand o bagi pe tubul jojei o bagi doar pana la semn si aspiri cu seringa tot ce poti, si vei ramne cu nivelul corect in baie.
Decat sa mergi cu inima indoita 120km...
Decat sa mergi cu inima indoita 120km...
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori