A Schimbat Cineva Bara Spate Cu Ralliart Sau Evo?
Daca esti baiat destept cand ai o dauna, (fortuita sau nu ), cand bagi masina in service poti sa te intelegi cu baietii sa-ti aduca bara de Ralliart care e oricum la acelasi pret. Asta ca sa nu ramai cu o bara si sa n-ai ce face cu ea. Apoi la evacuare in functie de doleantele tale, te ocupi de problema si scoti cashu'. Unii au dat 1000 Ron sau mai mult numai pe evacuare, altii mai putin, si tot asa.
Salut!
Urmeaza sa inlocuisc bara spate cu una RAllyart. Ma intereseaza ce solutii de modificare a evacurii sunt. Va ca majoritatea au fost foarte zgarciti la detalii.
Pana acum eu am dat cam de 3 variante:
1. Toba finala rallyart. Ma poate ajuta carea cu un pret aproximativ?
2. Gaurire toba finala si adaugare inca o teava. Mi s-a spus ca e posibil sa sune funny pt ca toba e gandita sa evacueze prin dreapta si gazele ies inegal(la fel si zgomotul).
3. Inlocuire toba finala cu o evacuare din teava in forma de Y.
Ma intereseaza atat preturi cat si cam cat de zgomotoasa e fata de stock.
Urmeaza sa inlocuisc bara spate cu una RAllyart. Ma intereseaza ce solutii de modificare a evacurii sunt. Va ca majoritatea au fost foarte zgarciti la detalii.
Pana acum eu am dat cam de 3 variante:
1. Toba finala rallyart. Ma poate ajuta carea cu un pret aproximativ?
2. Gaurire toba finala si adaugare inca o teava. Mi s-a spus ca e posibil sa sune funny pt ca toba e gandita sa evacueze prin dreapta si gazele ies inegal(la fel si zgomotul).
3. Inlocuire toba finala cu o evacuare din teava in forma de Y.
Ma intereseaza atat preturi cat si cam cat de zgomotoasa e fata de stock.
O toba finala de ralli art e putin peste 1000Ron la reprezentanta si are 2 tevi de evacuare. Toba actuala daca o gauresti sa ii mai pui o teava e posibi lsa sune ca o dacie din 1900 toamna pt ca interiorul ei e gandit sa circule gazele spre teava existenta din fabrica, mai adaugand o teava e ca si cum sar gauri accidental(rugina, lovituri externe) in alta zona.
Ca o concluzie ori pui toba finala de ralli art ori iti confectionezi una aftermarket la un centru specializat, parerea mea e ca toba actuala nu poate fi modificata saou poti incerca cu riscul 99% de o distruge ireversibil.
Ca o concluzie ori pui toba finala de ralli art ori iti confectionezi una aftermarket la un centru specializat, parerea mea e ca toba actuala nu poate fi modificata saou poti incerca cu riscul 99% de o distruge ireversibil.
eu am intrebat la service,pe metalurgiei chiar azi si mi-au zis ca evacuarea costa in jur de 1600 ron cu manopera. bara de ralliart se monteaza joia viitoare,intrebare intrebatoare e ce fac cu evacuarea?
voi cat ziceti ca e cea de ralliart? am fost si la stelco,intr-adevar omul foarte profi,dar,marea problema e ca la benzina nu prea merge "improvizat" nimic. am vazut poze din timpul executiei evacuarii unui coleg de forum dar el are diesel si pur si simplu a fost necesara o teava in "Y" sudata cu 2 tips-uri. la benzinare problema e ca sunt f galagioase fara toba finala iar la stelco,ce au nu prea intra in spatiul dintre puntea spate si bara ca toba finala. a ramas ca dupa ce montez bara ralliart sa merg la el si sa demontam toba stock si sa incercam sa punem in loc de toba finala 2 intermediare de Mazda 5(cate una pe fiecare teava) la care apoi sa sudam tips-urile. ca pret intermediarele de mazda sunt 66 ron/buc,tips-uri 126 ron/bucata si ora de manopera 65ron. tobele ar face 384 cu tipsuri cu tot si pana la 1600 cat mi-au zis mie ca e toba de ralli ar insemna cam 19 ore de munca pt omul de la stelco. sper sa nu fie prea zgomotoasa cu cele 2 intermediare in loc de finala sau macar sa se potriveasca in spatiul de sub masina. daca aveti alte solutii ,va rog sunt bine venite.
voi cat ziceti ca e cea de ralliart? am fost si la stelco,intr-adevar omul foarte profi,dar,marea problema e ca la benzina nu prea merge "improvizat" nimic. am vazut poze din timpul executiei evacuarii unui coleg de forum dar el are diesel si pur si simplu a fost necesara o teava in "Y" sudata cu 2 tips-uri. la benzinare problema e ca sunt f galagioase fara toba finala iar la stelco,ce au nu prea intra in spatiul dintre puntea spate si bara ca toba finala. a ramas ca dupa ce montez bara ralliart sa merg la el si sa demontam toba stock si sa incercam sa punem in loc de toba finala 2 intermediare de Mazda 5(cate una pe fiecare teava) la care apoi sa sudam tips-urile. ca pret intermediarele de mazda sunt 66 ron/buc,tips-uri 126 ron/bucata si ora de manopera 65ron. tobele ar face 384 cu tipsuri cu tot si pana la 1600 cat mi-au zis mie ca e toba de ralli ar insemna cam 19 ore de munca pt omul de la stelco. sper sa nu fie prea zgomotoasa cu cele 2 intermediare in loc de finala sau macar sa se potriveasca in spatiul de sub masina. daca aveti alte solutii ,va rog sunt bine venite.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori