Noutati Auto
QUOTE Audi A7 - va debuta oficial la Munchen
Audi A7 ? primele imagini reale
Audi A7 coupe-ul cu patru uşi de categorie mare are marea premieră luni pe 26 Iulie. Iata ?nsă primele imagini cu noul automobil ?nainte de ?nfăţişarea oficială. Nu este vreo mare surpriză acest model, fiind destul de similar cu conceptul Sportback, dar ?ntr-o interpretare realistă cu multe elemente preluate de la noul Audi A8, model cu care este şi ?nrudit.
Un lucru foarte ?mbucurător pentru cei care apreciază interioarele Audi este că versiunea de serie a lui A7 preia foarte fidel habitaclul conceptului, singurul element diferit fiind volanul, mult mai sportiv la concept, destul de banal şi acelaşi de pe Audi A8 la automobilul de faţă.
Sursa
Audi A7 ? primele imagini reale
Audi A7 coupe-ul cu patru uşi de categorie mare are marea premieră luni pe 26 Iulie. Iata ?nsă primele imagini cu noul automobil ?nainte de ?nfăţişarea oficială. Nu este vreo mare surpriză acest model, fiind destul de similar cu conceptul Sportback, dar ?ntr-o interpretare realistă cu multe elemente preluate de la noul Audi A8, model cu care este şi ?nrudit.
Un lucru foarte ?mbucurător pentru cei care apreciază interioarele Audi este că versiunea de serie a lui A7 preia foarte fidel habitaclul conceptului, singurul element diferit fiind volanul, mult mai sportiv la concept, destul de banal şi acelaşi de pe Audi A8 la automobilul de faţă.
Sursa
Volkswagen Caddy - facelift
Noul Volkswagen Caddy va fi disponibil cu sase noi propulsoare TDI si TSI, o parte frontala redesenata, un interior imbunatatit si noi dotari standard. La exterior se poate observa partea frontala comuna noilor modele Volkswagen, iar in spate stopurile noi.
La interior trebuie sa mentionam noul design al volanului, noile instrumente de comanda, designul cadranelor imbunatatit si materialele de calitate superioara. Pentru prima data in istoria modelului Caddy, al doilea rand de scaune este complet detasabil pentru toate modelele. Acest lucru ofera un spatiu de depozitare de 3.030 de litri pentru modelul standard si de 3.880 de litri pentru modelul Maxi. Volkswagen ofera de asemenea ca si standard si sistemul ESP si luminile de zi.
Noile propulsoare diesel si pe benzina sunt dotate cu sisteme turbo si injectie directa. Volkswagen ofera patru propulsoare diesel de 75 CP, 102 CP, 110 CP si 140 CP. Modelele de 102 si 140 CP pot fi dotate cu transmisia automata DSG, iar modelul de 110 CP este dotat din standard cu tractiunea integrala 4Motion. Tehnologia Bluemotion va fi disponibila pe modelele de 75 si 102 CP. Aceasta tehnologie permite reducerea drastica a consumului si a emisiilor de CO2. Tehnologia Bluemotion consta in folosirea sistemului start and stop si a celui de regenerare a energiei prin franare.
Germanii ofera un propulsor 1.2 TSI disponibil in doua versiuni, cel de 86 si 105 CP. Propulsorul de 105 CP are un consum de 6.6 litri/100 km si emite 154 g CO2/km. Cetatenii europeni pot opta si pentru versiunea GPL de 2.0 litri EcoFuel. Acesta dezvolta o putere maxima de 109 CP.
Pretul noului Volkswagen Caddy facelift incepe de la 13.500 de euro pentru versiunea de persoane si de la 14.200 de euro pentru cea de marfa, ambele fara TVA. Noul model va fi disponibil incepand cu aceasta toamna.
Sursa
Noul Volkswagen Caddy va fi disponibil cu sase noi propulsoare TDI si TSI, o parte frontala redesenata, un interior imbunatatit si noi dotari standard. La exterior se poate observa partea frontala comuna noilor modele Volkswagen, iar in spate stopurile noi.
La interior trebuie sa mentionam noul design al volanului, noile instrumente de comanda, designul cadranelor imbunatatit si materialele de calitate superioara. Pentru prima data in istoria modelului Caddy, al doilea rand de scaune este complet detasabil pentru toate modelele. Acest lucru ofera un spatiu de depozitare de 3.030 de litri pentru modelul standard si de 3.880 de litri pentru modelul Maxi. Volkswagen ofera de asemenea ca si standard si sistemul ESP si luminile de zi.
Noile propulsoare diesel si pe benzina sunt dotate cu sisteme turbo si injectie directa. Volkswagen ofera patru propulsoare diesel de 75 CP, 102 CP, 110 CP si 140 CP. Modelele de 102 si 140 CP pot fi dotate cu transmisia automata DSG, iar modelul de 110 CP este dotat din standard cu tractiunea integrala 4Motion. Tehnologia Bluemotion va fi disponibila pe modelele de 75 si 102 CP. Aceasta tehnologie permite reducerea drastica a consumului si a emisiilor de CO2. Tehnologia Bluemotion consta in folosirea sistemului start and stop si a celui de regenerare a energiei prin franare.
Germanii ofera un propulsor 1.2 TSI disponibil in doua versiuni, cel de 86 si 105 CP. Propulsorul de 105 CP are un consum de 6.6 litri/100 km si emite 154 g CO2/km. Cetatenii europeni pot opta si pentru versiunea GPL de 2.0 litri EcoFuel. Acesta dezvolta o putere maxima de 109 CP.
Pretul noului Volkswagen Caddy facelift incepe de la 13.500 de euro pentru versiunea de persoane si de la 14.200 de euro pentru cea de marfa, ambele fara TVA. Noul model va fi disponibil incepand cu aceasta toamna.
Sursa
Noul Ford Explorer ? informaţii oficiale
Ford Explorer este cel mai bine v?ndut SUV din istorie, ?n cei 20 de ani de carieră, fiind v?ndut ?n peste 6 milioane de unităţi, o performanţă considerabilă, dacă, teoretic, ne g?ndim că a pornit ca un automobil de nişă. De fapt Explorer a fost modelul care ?n anii '90 a făcut trecerea de la un segment de nişă către publicul larg, fiind al doilea cel mai bine v?ndut Ford din acea perioadă.
Deşi Ford nu ne spune ?ncă nimic despre dimensiuni , noul Explorer nu pare mai mic dec?t precedenta generaţie, care se plasa ?ntre BMW X5 şi Audi Q7. ?n materie de aspect noua generaţie combină ?ntr-un mod interesant limbajul de design american, preluat de la Ford Taurus, cu ceva tuşe kinetice, dar este clar că vorbim de un automobil desenat cu g?ndul la americani fără a fi alterat prea mult de influenţele europene.
La interior ?nsă, se pot observa ?nsă uşoare influenţe de la noua generaţie Ford Focus, ?n special la volan, şi per total reprezintă o evoluţie considerabilă faţă de precedentul. Spaţiul este unul din atu-urile noului model, put?nd transporta ?n deplin confort şapte persoane, datorită celor trei r?nduri de scaune. Din păcate oamenii de comunicare americani preferă să ne servească metafore ?n loc de date concrete şi nu ?l putem compara cu modelele similare europene ?n termeni concreţi de spaţiu pentru pasageri şi bagaje.
?n schimb, acest model face un pas important la capitolul economie de combustibil (dacă privim prin ochii unui american, desigur). Motorizarea de bază a lui Explorer este un 3.5 litri Ti-VCT V6,motor ce oferă 290 CP şi un cuplu de 346 Nm. Marea noutate este ?nsă introducerea unui motor cu doar patru cilindri pentru Explorer. Este vorba de propulsorul 2.0 litri EcoBoost, disponibil şi ?n Europa, care dezvoltă 237 CP la 5.500 rpm şi un cuplu de 350 Nm ?ntre 1.700 şi 4.000 rpm. Iarăşi, cifrele de consum lipsesc din comunicatul oficial, preciz?ndu-se că noua generaţie este cu 30% mai eficientă dec?t precedenta. Ambele versiuni vin cuplate la o cutie automată cu 6 rapoarte şi cu un sistem 4WD inteligent.
Sistemul de tracţiune integrală este unul ?n care computerul ia deciziile cele mai bune pentru şofer. Astfel cel de la volan selectează tipul de teren pe care se rulează - normal, noroi, nisip, sau zăpadă - şi sistemul 4WD se adaptează la aceste condiţii pentru cea mai bună tracţiune. Asistarea la cobor?rea pantelor, Hill Descent Control?, face, de asemenea, parte din arsenalul pentru teren accidentat al noii generaţii Ford Explorer.
?n privinţa dotărilor există trei nivele de echipare: Base, XLT şi Limited. ?ncă de la nivelul de echipare standard noul Explorer vine cu sistemul multimedia MyFord, inclusiv ecranul de 4,2 inch de pe consola centrală, cheie inteligentă, sistem de filtrare a aerului, coloană ajustabilă a volanului, cruise control, geamuri electrice şi ?nchidere centralizată. Preţurile nu au fost ?ncă anunţate şi nici dacă acest model va ajunge ?n Europa.
Sursa
Ford Explorer este cel mai bine v?ndut SUV din istorie, ?n cei 20 de ani de carieră, fiind v?ndut ?n peste 6 milioane de unităţi, o performanţă considerabilă, dacă, teoretic, ne g?ndim că a pornit ca un automobil de nişă. De fapt Explorer a fost modelul care ?n anii '90 a făcut trecerea de la un segment de nişă către publicul larg, fiind al doilea cel mai bine v?ndut Ford din acea perioadă.
Deşi Ford nu ne spune ?ncă nimic despre dimensiuni , noul Explorer nu pare mai mic dec?t precedenta generaţie, care se plasa ?ntre BMW X5 şi Audi Q7. ?n materie de aspect noua generaţie combină ?ntr-un mod interesant limbajul de design american, preluat de la Ford Taurus, cu ceva tuşe kinetice, dar este clar că vorbim de un automobil desenat cu g?ndul la americani fără a fi alterat prea mult de influenţele europene.
La interior ?nsă, se pot observa ?nsă uşoare influenţe de la noua generaţie Ford Focus, ?n special la volan, şi per total reprezintă o evoluţie considerabilă faţă de precedentul. Spaţiul este unul din atu-urile noului model, put?nd transporta ?n deplin confort şapte persoane, datorită celor trei r?nduri de scaune. Din păcate oamenii de comunicare americani preferă să ne servească metafore ?n loc de date concrete şi nu ?l putem compara cu modelele similare europene ?n termeni concreţi de spaţiu pentru pasageri şi bagaje.
?n schimb, acest model face un pas important la capitolul economie de combustibil (dacă privim prin ochii unui american, desigur). Motorizarea de bază a lui Explorer este un 3.5 litri Ti-VCT V6,motor ce oferă 290 CP şi un cuplu de 346 Nm. Marea noutate este ?nsă introducerea unui motor cu doar patru cilindri pentru Explorer. Este vorba de propulsorul 2.0 litri EcoBoost, disponibil şi ?n Europa, care dezvoltă 237 CP la 5.500 rpm şi un cuplu de 350 Nm ?ntre 1.700 şi 4.000 rpm. Iarăşi, cifrele de consum lipsesc din comunicatul oficial, preciz?ndu-se că noua generaţie este cu 30% mai eficientă dec?t precedenta. Ambele versiuni vin cuplate la o cutie automată cu 6 rapoarte şi cu un sistem 4WD inteligent.
Sistemul de tracţiune integrală este unul ?n care computerul ia deciziile cele mai bune pentru şofer. Astfel cel de la volan selectează tipul de teren pe care se rulează - normal, noroi, nisip, sau zăpadă - şi sistemul 4WD se adaptează la aceste condiţii pentru cea mai bună tracţiune. Asistarea la cobor?rea pantelor, Hill Descent Control?, face, de asemenea, parte din arsenalul pentru teren accidentat al noii generaţii Ford Explorer.
?n privinţa dotărilor există trei nivele de echipare: Base, XLT şi Limited. ?ncă de la nivelul de echipare standard noul Explorer vine cu sistemul multimedia MyFord, inclusiv ecranul de 4,2 inch de pe consola centrală, cheie inteligentă, sistem de filtrare a aerului, coloană ajustabilă a volanului, cruise control, geamuri electrice şi ?nchidere centralizată. Preţurile nu au fost ?ncă anunţate şi nici dacă acest model va ajunge ?n Europa.
Sursa
Ioan Andone - va conduce un Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D de 200 CP
Antrenorul Ioan Andone va conduce timp de un an de zile un Mitsubishi Pajero cu un propulsor de 3.2 litri Di-D de 200 CP. Modelul ales este nava amiral din gama 4x4 a constructorului nipon şi reprezintă o referinţă ?n segmentul său.
Ioan Andone, antrenorul echipei de fotbal Dinamo Bucureşti şi Daniel Antor, directorul executiv al M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru Rom?nia şi parte a grupului Ţiriac Holdings, au semnat un parteneriat de imagine. Potrivit acordului, antrenorul Ioan Andone va conduce timp de un an de zile un Mitsubishi Pajero cu un propulsor de 3.2 litri Di-D de 200 CP. Modelul ales este nava amiral din gama 4x4 a constructorului nipon şi reprezintă o referinţă ?n segmentul său, lucru certificat, deopotrivă, de recordurile stabilite ?n competiţiile sportive, dar şi de cifrele de v?nzări realizate de-a lungul istoriei sale.
Alegerea lui Ioan Andone nu este deloc ?nt?mplătoare. Lansat ?n fotbalul mare de Mircea Lucescu, Ando reprezintă un nume de referinţă pentru fotbalul rom?nesc, impresion?nd, ca jucător şi antrenor, prin tăria de caracter, capacitatea de luptă, ştiinţa de a depăşi şi cele mai grele obstacole. Palmaresul său ca jucător include două titluri şi trei Cupe ale Rom?niei, precum şi 55 de prezente ?n echipa naţională, ?n cadrul căreia a jucat inclusiv ?n 1990, la prima prezenţă după 20 de ani la un turneu final al Campionatului Mondial. Ca antrenor, Andone s-a remarcat construind o nouă echipă a Sportului Studenţesc, dar şi, ulterior, prin faptul că a devenit unul dintre puţinii antrenori rom?ni care şi-au trecut ?n cont eventul (campionat, Cupa) cu două echipe diferite, Dinamo şi CFR Cluj.
"Suntem onoraţi de ?ncheierea acestui parteneriat. Ne-am propus să asociem mărcii personalităţi importante din toate domeniile, ale căror valori sunt similare cu cele ale Mitsubishi, iar domnul Andone face parte din această categorie. S-a remarcat prin seriozitate, munca depusă pentru a-şi atinge obiectivele, dar şi prin faptul că a demonstrat de-a lungul timpului că este un ?nvingător, trăsătură de care a dat dovadă şi Pajero, care şi-a demonstrat potenţialul c?ştig?nd de 12 ori ?n cea mai dură competiţie din lume, Raliul Dakar?, a declarat Daniel Antor, directorul executiv al Distribuitorului General Mitsubishi ?n Rom?nia.
La r?ndul său, Ioan Andone a precizat: "Sunt onorat de acest parteneriat şi mi-aş dori ca toţi jucătorii mei de astăzi sau cei pe care ?i voi antrena de-acum ?ncolo să aibă calităţile lui Pajero, un campion prin excelenţă, un simbol al eleganţei, forţei şi capacităţii de a depăşi orice obstacol".
Sursa
Antrenorul Ioan Andone va conduce timp de un an de zile un Mitsubishi Pajero cu un propulsor de 3.2 litri Di-D de 200 CP. Modelul ales este nava amiral din gama 4x4 a constructorului nipon şi reprezintă o referinţă ?n segmentul său.
Ioan Andone, antrenorul echipei de fotbal Dinamo Bucureşti şi Daniel Antor, directorul executiv al M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru Rom?nia şi parte a grupului Ţiriac Holdings, au semnat un parteneriat de imagine. Potrivit acordului, antrenorul Ioan Andone va conduce timp de un an de zile un Mitsubishi Pajero cu un propulsor de 3.2 litri Di-D de 200 CP. Modelul ales este nava amiral din gama 4x4 a constructorului nipon şi reprezintă o referinţă ?n segmentul său, lucru certificat, deopotrivă, de recordurile stabilite ?n competiţiile sportive, dar şi de cifrele de v?nzări realizate de-a lungul istoriei sale.
Alegerea lui Ioan Andone nu este deloc ?nt?mplătoare. Lansat ?n fotbalul mare de Mircea Lucescu, Ando reprezintă un nume de referinţă pentru fotbalul rom?nesc, impresion?nd, ca jucător şi antrenor, prin tăria de caracter, capacitatea de luptă, ştiinţa de a depăşi şi cele mai grele obstacole. Palmaresul său ca jucător include două titluri şi trei Cupe ale Rom?niei, precum şi 55 de prezente ?n echipa naţională, ?n cadrul căreia a jucat inclusiv ?n 1990, la prima prezenţă după 20 de ani la un turneu final al Campionatului Mondial. Ca antrenor, Andone s-a remarcat construind o nouă echipă a Sportului Studenţesc, dar şi, ulterior, prin faptul că a devenit unul dintre puţinii antrenori rom?ni care şi-au trecut ?n cont eventul (campionat, Cupa) cu două echipe diferite, Dinamo şi CFR Cluj.
"Suntem onoraţi de ?ncheierea acestui parteneriat. Ne-am propus să asociem mărcii personalităţi importante din toate domeniile, ale căror valori sunt similare cu cele ale Mitsubishi, iar domnul Andone face parte din această categorie. S-a remarcat prin seriozitate, munca depusă pentru a-şi atinge obiectivele, dar şi prin faptul că a demonstrat de-a lungul timpului că este un ?nvingător, trăsătură de care a dat dovadă şi Pajero, care şi-a demonstrat potenţialul c?ştig?nd de 12 ori ?n cea mai dură competiţie din lume, Raliul Dakar?, a declarat Daniel Antor, directorul executiv al Distribuitorului General Mitsubishi ?n Rom?nia.
La r?ndul său, Ioan Andone a precizat: "Sunt onorat de acest parteneriat şi mi-aş dori ca toţi jucătorii mei de astăzi sau cei pe care ?i voi antrena de-acum ?ncolo să aibă calităţile lui Pajero, un campion prin excelenţă, un simbol al eleganţei, forţei şi capacităţii de a depăşi orice obstacol".
Sursa
Hyundai Avante ? detalii oficiale
Hyundai Avante, sau probabil Elantra ?n nomenclatorul european, este un nou sedan coreean care se autoinvită cu argumente ?n segmentul lui Chevrolet Cruze, Skoda Octavia sau Renault Fluence.
Pentru că producătorii coreeni nu şi-au format imagini de marcă prea puternice, se pot reinventa ?n orice moment. Acest lucru se ?nt?mplă şi cu Hyundai iar reinventarea se numeşte Hyundai Avante. Acest sedan existent pe piaţă din anii '90, şi disponibil ?n Europa sub titulatura de Elantra, a fost o prezenţă c?t se poate de inexpresivă care nu trezea niciun fel de sentiment, p?nă acum ?nsă... Lucrurile s-au schimbat şi noua generaţie, adoptă imaginea foarte dinamică şi dramatic sculptată avansată iniţial de gama ix, pusă ?n cuvinte sub metafora "Fluidic Sculpture" .
Teoretic acest model este un rival pentru Chevrolet Cruze şi Skoda Octavia, av?nd lungimea de 4,53 metri, lăţimea de 1,775 metri, ?nălţimea de 1,43 metri şi ampatamentul de 2,7 metri. Avante ?şi bate ?nsă concurenţa europeană prin prisma proporţionării inteligente. Datorită consolelor foarte scurte Avante prezintă aceleaşi ampatament ca şi Renault Fluence, liderul la acest capitol, deşi modelul coreean este mai scurt cu 8 cm dec?t omologul său franco-coreean.
Din punct de vedere al stilului Avante/Elantra se plasează parcă cu ceva ani ?n viitor faţă de Cruze şi Octavia, av?nd linii mult mai sofisticate şi o siluetă care converge spre curentul sedan-urilor coupe, at?t de pomenit ?n aceste zile. De asemenea, plasarea roţilor c?t mai aproape de extremităţi (console scurte adică) ?i conferă o notă de sportivitate mai rar ?nt?lnită ?n acest segment. Jantele disponibile sunt de 15, 16 sau 17 inch, ultimele fiind recomandate pentru a pune ?n evidenţa silueta zveltă a lui Avante.
Apogeul modernismului pentru un sedan compact de familie este ?nsă interiorul, acolo unde coreeni surprind printr-o temă foarte "kinetică". Designul habitaclului pare foarte atent studiat, miz?nd pe o simetrie perfectă. Cel puţin ?n versiunea de top la nivel vizual acest model nu prea are rival printre modelele similare ?n materie de linii sofisticate. Mai răm?ne de văzut la nivel tactil cum se prezintă şi cel mai important dacă şi ?n versiunea de bază dacă arată la fel de sofisticat.
Hyundai a anunţat doar specificaţiile pentru piaţa coreeană, dar lu?nd ?n considerare faptul că vorbim de un motor pe benzină de mici dimensiuni este foarte probabil ca acesta să fie oferit şi clienţilor europeni. Acest motor 1.6 GDI (Gasoline Direct Injection) dezvoltă 140 CP şi un cuplu de 170 Nm. Motorul va fi oferit ?n standard cu o transmisie manuală cu 6 rapoarte, cea automată figur?nd ca opţional. Consumul mediu pretins de acest propulsor este de 5,8 litri la 100 km, o valoare mai mică dec?t al unui 1.4 TSI de la Skoda, sau 1.6 de la Chevrolet.
Avante/Elantra stă foarte bine şi c?nd vine vorba de gadget-uri, oferind sistemul Smart Parking Assist System, care preia toate atribuţiile şoferului la manevrele de parcare . De asemenea, acest model oferă blocuri optice cu Xenon HID (High Intensity Discharge) şi LED-uri pentru blocurile optice spate, cel mai probabil ca opţionale.
Preţurile anunţate pentru Hyundai Avante ?n Coreea se ?ncadrează ?n intervalul 9.700euro şi 12.700euro. Aceste tarife semnalează că nu va fi un automobil scump şi ?l plasează aproape de Chevrolet Cruze, unul dintre cele mai avantajoase modele compacte de pe piaţă ?n prezent.
Sursa
Hyundai Avante, sau probabil Elantra ?n nomenclatorul european, este un nou sedan coreean care se autoinvită cu argumente ?n segmentul lui Chevrolet Cruze, Skoda Octavia sau Renault Fluence.
Pentru că producătorii coreeni nu şi-au format imagini de marcă prea puternice, se pot reinventa ?n orice moment. Acest lucru se ?nt?mplă şi cu Hyundai iar reinventarea se numeşte Hyundai Avante. Acest sedan existent pe piaţă din anii '90, şi disponibil ?n Europa sub titulatura de Elantra, a fost o prezenţă c?t se poate de inexpresivă care nu trezea niciun fel de sentiment, p?nă acum ?nsă... Lucrurile s-au schimbat şi noua generaţie, adoptă imaginea foarte dinamică şi dramatic sculptată avansată iniţial de gama ix, pusă ?n cuvinte sub metafora "Fluidic Sculpture" .
Teoretic acest model este un rival pentru Chevrolet Cruze şi Skoda Octavia, av?nd lungimea de 4,53 metri, lăţimea de 1,775 metri, ?nălţimea de 1,43 metri şi ampatamentul de 2,7 metri. Avante ?şi bate ?nsă concurenţa europeană prin prisma proporţionării inteligente. Datorită consolelor foarte scurte Avante prezintă aceleaşi ampatament ca şi Renault Fluence, liderul la acest capitol, deşi modelul coreean este mai scurt cu 8 cm dec?t omologul său franco-coreean.
Din punct de vedere al stilului Avante/Elantra se plasează parcă cu ceva ani ?n viitor faţă de Cruze şi Octavia, av?nd linii mult mai sofisticate şi o siluetă care converge spre curentul sedan-urilor coupe, at?t de pomenit ?n aceste zile. De asemenea, plasarea roţilor c?t mai aproape de extremităţi (console scurte adică) ?i conferă o notă de sportivitate mai rar ?nt?lnită ?n acest segment. Jantele disponibile sunt de 15, 16 sau 17 inch, ultimele fiind recomandate pentru a pune ?n evidenţa silueta zveltă a lui Avante.
Apogeul modernismului pentru un sedan compact de familie este ?nsă interiorul, acolo unde coreeni surprind printr-o temă foarte "kinetică". Designul habitaclului pare foarte atent studiat, miz?nd pe o simetrie perfectă. Cel puţin ?n versiunea de top la nivel vizual acest model nu prea are rival printre modelele similare ?n materie de linii sofisticate. Mai răm?ne de văzut la nivel tactil cum se prezintă şi cel mai important dacă şi ?n versiunea de bază dacă arată la fel de sofisticat.
Hyundai a anunţat doar specificaţiile pentru piaţa coreeană, dar lu?nd ?n considerare faptul că vorbim de un motor pe benzină de mici dimensiuni este foarte probabil ca acesta să fie oferit şi clienţilor europeni. Acest motor 1.6 GDI (Gasoline Direct Injection) dezvoltă 140 CP şi un cuplu de 170 Nm. Motorul va fi oferit ?n standard cu o transmisie manuală cu 6 rapoarte, cea automată figur?nd ca opţional. Consumul mediu pretins de acest propulsor este de 5,8 litri la 100 km, o valoare mai mică dec?t al unui 1.4 TSI de la Skoda, sau 1.6 de la Chevrolet.
Avante/Elantra stă foarte bine şi c?nd vine vorba de gadget-uri, oferind sistemul Smart Parking Assist System, care preia toate atribuţiile şoferului la manevrele de parcare . De asemenea, acest model oferă blocuri optice cu Xenon HID (High Intensity Discharge) şi LED-uri pentru blocurile optice spate, cel mai probabil ca opţionale.
Preţurile anunţate pentru Hyundai Avante ?n Coreea se ?ncadrează ?n intervalul 9.700euro şi 12.700euro. Aceste tarife semnalează că nu va fi un automobil scump şi ?l plasează aproape de Chevrolet Cruze, unul dintre cele mai avantajoase modele compacte de pe piaţă ?n prezent.
Sursa
Renault Megane RS - de 300 CP
Se pare ca Renault lucreaza la dezvoltarea unui model Megane RS mai puternic. Modelul curent are cu 50 CP mai putin decat Ford Focus RS. Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si este echipat cu tehnologii de ultima generatie, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600 euro, cu TVA inclus.
Noul Megane RS ar putea folosi un propulsor de 2.0 litri supraalimentat modificat sa dezvolte 300 CP. Puterea in plus ar fi mai mult decat suficienta pentru a concura cu noul Focus RS si noul Astra OPC.
In ceea ce priveste design-ul, acesta va fi putin optimizat pentru a oferi o aerodinamica si o racire imbunatatita. Partea frontala va primi o noua grila si bara, rolul acestora va fi de a facilita racirea motorului si a sistemului de franare. Noul Megane RS va fi unul dintre primele modele care nu va fi realizat de inginerul britanic Steve Marvin.
Renault ar putea lansa si un model de performanta. Acesta va folosi geamuri din plastic si panouri din fibra de carbon pentru a reduce greutatea masinii. Noul RS va fi produs Spania pentru a optmiza costurile de productie.
Sursa
Se pare ca Renault lucreaza la dezvoltarea unui model Megane RS mai puternic. Modelul curent are cu 50 CP mai putin decat Ford Focus RS. Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si este echipat cu tehnologii de ultima generatie, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600 euro, cu TVA inclus.
Noul Megane RS ar putea folosi un propulsor de 2.0 litri supraalimentat modificat sa dezvolte 300 CP. Puterea in plus ar fi mai mult decat suficienta pentru a concura cu noul Focus RS si noul Astra OPC.
In ceea ce priveste design-ul, acesta va fi putin optimizat pentru a oferi o aerodinamica si o racire imbunatatita. Partea frontala va primi o noua grila si bara, rolul acestora va fi de a facilita racirea motorului si a sistemului de franare. Noul Megane RS va fi unul dintre primele modele care nu va fi realizat de inginerul britanic Steve Marvin.
Renault ar putea lansa si un model de performanta. Acesta va folosi geamuri din plastic si panouri din fibra de carbon pentru a reduce greutatea masinii. Noul RS va fi produs Spania pentru a optmiza costurile de productie.
Sursa
Mercedes-Benz S63 AMG ? informaţii oficiale
Mercedes-Benz reuşeşte un lucru extraordinar cu somptuoasa limuzină Mercedes-Benz S63 AMG, adică să ofere performanţe demne de un supercar cu o ?mbunătăţire a consumului de peste 25%! Această eficientizare se datorează downsizing-ului şi adoptarea tehnologiei Biturbo, ?n locul fostului motor V8 de 6.208 cmc, fiind folosit unul de 5.5 litri. Noul propulsor este ?n versiunea standard mai puternic cu 19 CP şi mai generos cu 170 Nm, oferind 544 CP la 5.500 rpm şi un cuplu de 800 Nm pe plaja de turaţii dintre 2.000 şi 4.500 rpm. Dacă ?nsă se optează pentru pachetul AMG Performance, resursele motorului ?nseamnă 571 CP şi un cuplu de 900 nm. Marea diferenţă dintre cele două versiuni este dată de presiunea din turbine ?n cazul AMG Performance aceasta fiind urcată de la 1.0 bar, p?nă la 1.3 bari. Puterea este valorificată de o transmisie SPEEDSHIFT cu 7 trepte, preluată de la SL63 AMG.
Graţie tehnologiei bi-turbo şi a sistemului start-stop, Mercedes-Benz pretinde că a redus consumul cu 3,9 litri, ajung?nd la un mixt de 10,5 litri la fiecre 100 km parcurşi, conform standardului NEDC. Raportat la BMW 760i, care are aceeaşi putere, servită ?nsă de un V12, S63 AMG este mai economic cu 2,4 litri! Nu doar bavarezii ar trebui să se arate surprinşi de realizarea rivalilor, noul S63 AMG fiind la fel de economic ca un S450, care are ?nsă 200 CP mai puţin. La fel şi emisiile au fost reduse cu 30%, p?nă la nivelul versiunii V8 cu motor de 4.663 cmc adică 244 g per km. Această bijuterie tehnică va fi, la fel ca toate unităţile AMG, produsă manual la uzina Affalterbach şi aşa cum germanii spun va fi v?rf de lance al ofensivei eficiente AMG.
Estetic va fi destul de greu de diferenţiat un S63 AMG V8 bi-turbo, faţă de unul de 6.2 litri, singurul semn particular fiind plăcuţele de pe lateral inscriptionate V8 Biturbo. De asemenea o dată cu noua uzină de forţă vin şi jantele pe 19 inch cu spiţe triple de culoarea gri titanium. Cei care vor urca ?n interior, vor putea observa uşoara redesenare a ceasurilor de bord, tot ca şi noutate. Lista de dotări se mai ?mbogăţeşte cu un sistem audio super performant Bang&Olufsen BeoSound de 1.200 watt, cu 15 incinte acustice şi un modul de procesară digitală a sunetului pentru o experienţă c?t se poate de fidelă unei săli de concert.
Preţurile anunţate pentru această limuzină sunt de 128.800euro (fără TVA). Pachetul AMG Performance mai adaugă din start ?ncă 7.400euro (fără TVA). Acest model va fi disponibil pe piaţă imediat după expunerea oficială la Salonul de la Paris.
Sursa
Mercedes-Benz reuşeşte un lucru extraordinar cu somptuoasa limuzină Mercedes-Benz S63 AMG, adică să ofere performanţe demne de un supercar cu o ?mbunătăţire a consumului de peste 25%! Această eficientizare se datorează downsizing-ului şi adoptarea tehnologiei Biturbo, ?n locul fostului motor V8 de 6.208 cmc, fiind folosit unul de 5.5 litri. Noul propulsor este ?n versiunea standard mai puternic cu 19 CP şi mai generos cu 170 Nm, oferind 544 CP la 5.500 rpm şi un cuplu de 800 Nm pe plaja de turaţii dintre 2.000 şi 4.500 rpm. Dacă ?nsă se optează pentru pachetul AMG Performance, resursele motorului ?nseamnă 571 CP şi un cuplu de 900 nm. Marea diferenţă dintre cele două versiuni este dată de presiunea din turbine ?n cazul AMG Performance aceasta fiind urcată de la 1.0 bar, p?nă la 1.3 bari. Puterea este valorificată de o transmisie SPEEDSHIFT cu 7 trepte, preluată de la SL63 AMG.
Graţie tehnologiei bi-turbo şi a sistemului start-stop, Mercedes-Benz pretinde că a redus consumul cu 3,9 litri, ajung?nd la un mixt de 10,5 litri la fiecre 100 km parcurşi, conform standardului NEDC. Raportat la BMW 760i, care are aceeaşi putere, servită ?nsă de un V12, S63 AMG este mai economic cu 2,4 litri! Nu doar bavarezii ar trebui să se arate surprinşi de realizarea rivalilor, noul S63 AMG fiind la fel de economic ca un S450, care are ?nsă 200 CP mai puţin. La fel şi emisiile au fost reduse cu 30%, p?nă la nivelul versiunii V8 cu motor de 4.663 cmc adică 244 g per km. Această bijuterie tehnică va fi, la fel ca toate unităţile AMG, produsă manual la uzina Affalterbach şi aşa cum germanii spun va fi v?rf de lance al ofensivei eficiente AMG.
Estetic va fi destul de greu de diferenţiat un S63 AMG V8 bi-turbo, faţă de unul de 6.2 litri, singurul semn particular fiind plăcuţele de pe lateral inscriptionate V8 Biturbo. De asemenea o dată cu noua uzină de forţă vin şi jantele pe 19 inch cu spiţe triple de culoarea gri titanium. Cei care vor urca ?n interior, vor putea observa uşoara redesenare a ceasurilor de bord, tot ca şi noutate. Lista de dotări se mai ?mbogăţeşte cu un sistem audio super performant Bang&Olufsen BeoSound de 1.200 watt, cu 15 incinte acustice şi un modul de procesară digitală a sunetului pentru o experienţă c?t se poate de fidelă unei săli de concert.
Preţurile anunţate pentru această limuzină sunt de 128.800euro (fără TVA). Pachetul AMG Performance mai adaugă din start ?ncă 7.400euro (fără TVA). Acest model va fi disponibil pe piaţă imediat după expunerea oficială la Salonul de la Paris.
Sursa
QUOTE (Tanaka)Noua Honda Civic
Noua generaţie Honda Civic a fost surprinsă de fotografii spioni ?n timpul unor teste ?n Germania. Programată iniţial pentru lansarea ?n acest an, dar am?nată p?nă la finalul anului 2011, noua Honda Civic va fi mai uşoară şi mai economică.
După turnură dată de contextul economic mondial, Takanobu Ito, CEO-ul Honda, a luat decizia de a reevalua planurile companiei, renunţ?nd la motoarele V8 şi modelele cu tracţiune spate, acord?nd prioritate revitalizării produselor actuale.
Modelele Honda Civic europene vor avea motorizări pe benzină, diesel şi hibrid; mai t?rziu va urma şi o versiune complet electrică, ce foloseşte noua generaţie de baterii Li-Ion, cu autonomie crescută şi performanţe ?mbunătăţite.
Sursa
Noua generaţie Honda Civic a fost surprinsă de fotografii spioni ?n timpul unor teste ?n Germania. Programată iniţial pentru lansarea ?n acest an, dar am?nată p?nă la finalul anului 2011, noua Honda Civic va fi mai uşoară şi mai economică.
După turnură dată de contextul economic mondial, Takanobu Ito, CEO-ul Honda, a luat decizia de a reevalua planurile companiei, renunţ?nd la motoarele V8 şi modelele cu tracţiune spate, acord?nd prioritate revitalizării produselor actuale.
Modelele Honda Civic europene vor avea motorizări pe benzină, diesel şi hibrid; mai t?rziu va urma şi o versiune complet electrică, ce foloseşte noua generaţie de baterii Li-Ion, cu autonomie crescută şi performanţe ?mbunătăţite.
Sursa
Noul Nissan X-Trail
Din septembrie, clienţii SUV-ului Nissan X-TRAIL vor beneficia de o serie extinsă de ?mbunătăţiri ale maşinii, menite să o menţină ?ntr-o poziţie fruntaşă a clasei sale.
Cea mai evidentă modificare se observă la aspectul frontal al modelului Nissan X-Trail, cu o grilă complet revizuită, faruri şi spoiler modificate. ?n spate, blocurile optice distinctive, au fost ?mbunătăţite cu lumini LED pentru semnalizatoare şi fr?nare ce conduc la o vizibilitate mai bună.
Noul Nissan X-TRAIL a primit şi roţi mai mari, din aliaj de 18? cu 10 spiţe, echipate cu pneuri 225/55 R18. Modelul este disponibil de asemenea şi cu jante de 17? pentru versiunea de echipare Acenta, ce-i oferă un aspect premium.
Dimensiunile exterioare ale noului X-TRAIL au fost puţin modificate, ca rezultat al modificărilor exterioare; lungimea maşinii este acum cu 10 mm mai mare ca urmare a modicărilor aduse spoilerului frontal, iar lăţimea şi ?nălţimea sunt de asemenea mai mari cu 10 mm din cauza echipării cu jante şi pneuri mai mari.
?n interior, designul a fost modificat pentru a oferi o ambianţă mai armonioasă, prin combinaţii de materiale şi culori mai bune. Şoferul va aprecia ?mbunătăţirea vizibilităţii şi eligibilităţii noilor instrumente de bord, cu cadrane mai mari pentru vitezometru şi turometru. ?ntre cele două cadrane principale se află display-ul noului computer de bord, cu afişaj alb pe fundal negru pentru o mai bună claritate. Calculatorul oferă o serie de informaţii utile şoferului, inclusiv: economia de carburant, temperatura exterioară (inclusiv avertisment de ?ngheţ), autonomie, viteză medie şi un avertizor pentru a face o pauză de condus.
Confortul ocupanţilor din spate a fost ?mbunătăţit graţie redesignului scaunelor din faţă, ce a condus la crearea unui spaţiu suplimentar de 10 mm pentru picioare, fără a compromite confortul celor din faţă.
Sub capotă, noul Nissan X-Trail a primit modificări semnificative pentru versiunea diesel, ce a condus la ?ndeplinirea normelor de poluare Euro 5. Cutia manuală a fost de asemenea revizuită pentru un mai bun compromis ?ntre acceleraţie, economie de carburant şi emisii, ?n timp ce cutia automată a fost modificată pentru a reduce frecarea. O facilitate nouă o constituie indicatorul pentru schimbarea optimă a treptei de viteză - funcţie a computerului de bord.
Sursa
Din septembrie, clienţii SUV-ului Nissan X-TRAIL vor beneficia de o serie extinsă de ?mbunătăţiri ale maşinii, menite să o menţină ?ntr-o poziţie fruntaşă a clasei sale.
Cea mai evidentă modificare se observă la aspectul frontal al modelului Nissan X-Trail, cu o grilă complet revizuită, faruri şi spoiler modificate. ?n spate, blocurile optice distinctive, au fost ?mbunătăţite cu lumini LED pentru semnalizatoare şi fr?nare ce conduc la o vizibilitate mai bună.
Noul Nissan X-TRAIL a primit şi roţi mai mari, din aliaj de 18? cu 10 spiţe, echipate cu pneuri 225/55 R18. Modelul este disponibil de asemenea şi cu jante de 17? pentru versiunea de echipare Acenta, ce-i oferă un aspect premium.
Dimensiunile exterioare ale noului X-TRAIL au fost puţin modificate, ca rezultat al modificărilor exterioare; lungimea maşinii este acum cu 10 mm mai mare ca urmare a modicărilor aduse spoilerului frontal, iar lăţimea şi ?nălţimea sunt de asemenea mai mari cu 10 mm din cauza echipării cu jante şi pneuri mai mari.
?n interior, designul a fost modificat pentru a oferi o ambianţă mai armonioasă, prin combinaţii de materiale şi culori mai bune. Şoferul va aprecia ?mbunătăţirea vizibilităţii şi eligibilităţii noilor instrumente de bord, cu cadrane mai mari pentru vitezometru şi turometru. ?ntre cele două cadrane principale se află display-ul noului computer de bord, cu afişaj alb pe fundal negru pentru o mai bună claritate. Calculatorul oferă o serie de informaţii utile şoferului, inclusiv: economia de carburant, temperatura exterioară (inclusiv avertisment de ?ngheţ), autonomie, viteză medie şi un avertizor pentru a face o pauză de condus.
Confortul ocupanţilor din spate a fost ?mbunătăţit graţie redesignului scaunelor din faţă, ce a condus la crearea unui spaţiu suplimentar de 10 mm pentru picioare, fără a compromite confortul celor din faţă.
Sub capotă, noul Nissan X-Trail a primit modificări semnificative pentru versiunea diesel, ce a condus la ?ndeplinirea normelor de poluare Euro 5. Cutia manuală a fost de asemenea revizuită pentru un mai bun compromis ?ntre acceleraţie, economie de carburant şi emisii, ?n timp ce cutia automată a fost modificată pentru a reduce frecarea. O facilitate nouă o constituie indicatorul pentru schimbarea optimă a treptei de viteză - funcţie a computerului de bord.
Sursa
Pagani Zonda HH - primele imagini
Au aparut primele trei imagini cu cel mai nou supercar propus de italienii de la Pagani. Bolidul Zonda HH a luat nastere din dorinta unui excentric colenctionar american cu dare de mana.
Modelul este un melange intre Zonda F si Zonda Cinque si este animat de un urias V12 AMG de 7.3 litri si 680 CP. Propulsorul este cuplat la o transmisie manuala in sase trepte.
Cantarind numai 1200 kg, Pagani Zonda HH atinge o viteza maxima de 350 km/h si realizeaza sprintul de la 0 la 100 km/h in numai 3,4 secunde.
Masina se mai poate lauda cu sasiu tubular din carbon-titan, frane carbon-ceramine si evacuare din titan.
Pretul este inca necunoscut, insa in mod sigur va depasi 1,6 milioane de euro, tariful pentru Zonda Cinque.
Este foarte probabil ca supercarul sa fie prezentat la Salonul Auto de la Paris.
Sursa
Au aparut primele trei imagini cu cel mai nou supercar propus de italienii de la Pagani. Bolidul Zonda HH a luat nastere din dorinta unui excentric colenctionar american cu dare de mana.
Modelul este un melange intre Zonda F si Zonda Cinque si este animat de un urias V12 AMG de 7.3 litri si 680 CP. Propulsorul este cuplat la o transmisie manuala in sase trepte.
Cantarind numai 1200 kg, Pagani Zonda HH atinge o viteza maxima de 350 km/h si realizeaza sprintul de la 0 la 100 km/h in numai 3,4 secunde.
Masina se mai poate lauda cu sasiu tubular din carbon-titan, frane carbon-ceramine si evacuare din titan.
Pretul este inca necunoscut, insa in mod sigur va depasi 1,6 milioane de euro, tariful pentru Zonda Cinque.
Este foarte probabil ca supercarul sa fie prezentat la Salonul Auto de la Paris.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator