Chip
Tati nu iti recomand asa ceva, parerea mea, am vrut si eu sa fac asa ceva dar niste prieteni de la service mi-au spus mai bine nu. Motorul oboseste mult mai repede, diferente foarte mari nu o sa vezi. Inainte sa vrei sa faci asta , mergi cu una cu chip si ai sa vezi. Vad ca ai masina din 2007 deci motorul are ceva km. Chip la masini cu peste 60k iti uzeaza motorul mult mai repede. PAREREA MEA
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Aici sunt de acord cu Garsia,nu prea se merita . Nu neaparat ca motorul se uzeaza mai repede ( in loc de 500 000 km va tine 400 000km) dar daca japonezul a gandit ca 130 cai e deajuns eu merg pe mana lui. In plus dupa cip trebuie sa faci reviziile mai des,consumabilele se duc mai repede bineinteles.Si filtre si ulei si placute de frana si ambreiaj. Si daca totsui nu ai ce face cu banii eu zic sa faci operatiunea la reperezentanta,ei iti vor da un ecu programat personalizat pentru masina ta ,in functie de kilometraj. Dar eu zic totusi de banii aia sa faci un tur de romanie si sa te bucuri de masina.
Eu am vazut ca pe la thailandezi, englezi, de prin 2007 masinile lor cu 2500cmc aveau 170cp, dar si tehnic un motor de 2500cmc poate suporta 170-180caluti fara a fi fortat. Nu este vorba de tuning extrem pt puteri exorbitante. Si, da , am mers cu unul de 170cp pe traseu de offroad si se simteau cei 30 caluti. Turatia era un pic mai mica. Ca uzura .... tot ce am gasit eu, si pe la noi si pe afara, special pt L200, a fost ca pana in 30cp motorul se incadreaza intr-o marja de putere care nu-i afecteaza fiabilitatea si comportamentul. L200 care particia la Dakar de la noi este pregatit tot cu un chip exterior (fara resoftare) si a fost gandit special pt o fiabiliate foarte mare - pt rally raid, si echipe cu buget mic este vital aceasta. Inca nu vad un impediment. Am vorbit cu posesori de cip cu masini L200 din 2008, deci cu ceva km la bord, unii l-au pus la reprezentanta, altii la tunneri, si nici unul nu a semnalat vreo uzura timpurie sau alte probleme. Poate au vrut doar sa se laude, dar chiar toti? Oricum, multumesc de sfaturi, si apreciez ca ma pot consulta pe forum.
Cine doreste chiptuning, il pot ajuta.
Motorul nu are de suferit, tolerantele sale mecanice sunt suficient de mari. Japonezul a gandit in asa fel motorul ca sa reziste in conditii extreme, cu consumabile proaste, cu noxe in limite etc. Avem chiar forumisti care si-au resoftat la mine L200, vezi aici http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=49339
Motorul nu are de suferit, tolerantele sale mecanice sunt suficient de mari. Japonezul a gandit in asa fel motorul ca sa reziste in conditii extreme, cu consumabile proaste, cu noxe in limite etc. Avem chiar forumisti care si-au resoftat la mine L200, vezi aici http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=49339
Ceva ieftin da nu stiu cat de bun....
http://cgi.ebay.de/Mitsubishi-L200-2-5- ... 3efb7a340c
sau
http://cgi.ebay.de/Tuningchip-Chiptunin ... 45f118513f
http://cgi.ebay.de/Mitsubishi-L200-2-5- ... 3efb7a340c
sau
http://cgi.ebay.de/Tuningchip-Chiptunin ... 45f118513f
Un powerbox este un modul electronic care altereaza semnalele calculatorului de motor si astfel modifica parametrii de injectie. Nu este o modificare fizica a motorului dar ii afecteaza in mod direct functionarea. Chiptuning este mai sanatos pentru motor, powerbox este o alternativa la chiptuning - fiecare face ce vrea cu masina lui. Pentru toata lumea, am un singur sfat: informati-va, cititi, intrebati in cat mai multe locuri ce inseamna una sau alta, inainte sa luati o decizie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori