Probleme Cu Lichidul De Racire
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
inainte de a demonta chiulasa te-ai gandit intai sa speli radiatorul?
si in plus de asta sa verifici functionarea ventilatorului de racire / ac si termostatul - cursa de deschidere - din varii motive poate a vea o cursa de deschidere a supapei prea mica si atunci n-ai sectiune de trecere deci nici debit de lichid care sa-ti raceasca motorul!
Dupa ce verifici toate astea poti sa mergi la demontat chiulasa si alte distractii.
si in plus de asta sa verifici functionarea ventilatorului de racire / ac si termostatul - cursa de deschidere - din varii motive poate a vea o cursa de deschidere a supapei prea mica si atunci n-ai sectiune de trecere deci nici debit de lichid care sa-ti raceasca motorul!
Dupa ce verifici toate astea poti sa mergi la demontat chiulasa si alte distractii.
DeBogdan are dreptate, dar de obicei eu as asocia problemele astea cand temperatura tinde sa fie mai mare decat cea normala, sau chiar sa cresca nesimtit. Ca e GMV, ca e termostat, ca e radiator, pana la urma transferul termic are loc de la motor spre lichid, dar de la lichid in natura deloc sau prea putin...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori