Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Vin Oct 30, 2009 3:30 pm

Salut,
am o problema care incepe sa ma enerveze. La viteze pana la 60km/h am niste batai care nu stiu de unde vin, pare ca vin de la roti. Sunt niste batai infundate. Se pare, pentru ca am luat si verificat fiecare roata cu masina urcata pe cric , le-am rotit in toate felurile si nu am observat nimic anormal. Bataile se inmultesc cu cresterea vitezei iar la viteza mare dispar . Am verificat rotile din fata si cu motorul pornit cu o roata suspendata. Pana cand voi pune noile jenti (nu prea curand) sunt in deruta totala. Am mutat rotile intre ele de mai multe ori si tot nu am scapat, desi parca in unele situatii bataia s-a mai diminuat, cred, dar nu sunt sigur.
Daca are cineva vreo sugestie este foarte bine venita.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Vin Oct 30, 2009 3:50 pm

S-ar putea sa fie de la anvelope. Poate te ajuta vreun coleg sa incerci rotile lui, sau inlocuiesti cu rezerva (daca ai) prin rotatie fiecare roata, pana o dibui.

Avatar utilizator
cryacc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 25, 2009 8:26 am
Contact:

Mesaj de cryacc » Vin Oct 30, 2009 4:12 pm

QUOTE (Mugurcolt @ Oct 30 2009, 03:30 PM) Salut,
am o problema care incepe sa ma enerveze. La viteze pana la 60km/h am niste batai care nu stiu de unde vin, pare ca vin de la roti. Sunt niste batai infundate. Se pare, pentru ca am luat si verificat fiecare roata cu masina urcata pe cric , le-am rotit in toate felurile si nu am observat nimic anormal. Bataile se inmultesc cu cresterea vitezei iar la viteza mare dispar . Am verificat rotile din fata si cu motorul pornit cu o roata suspendata. Pana cand voi pune noile jenti (nu prea curand) sunt in deruta totala. Am mutat rotile intre ele de mai multe ori si tot nu am scapat, desi parca in unele situatii bataia s-a mai diminuat, cred, dar nu sunt sigur.
Daca are cineva vreo sugestie este foarte bine venita.

Depinde ce batai ( din micile mele cunostiinte de mecanica pot da idei)..
-daca era rulment huruia.. ( mai ales la viraje)
-mai poate fi huruit daca depasesti linia de marcaj ( in zonele montane)
-daca e bataie mai mica si se aude periodic..poate ti-a intrat ceva pietricele intre "ridurile" de la anvelope..:
-poate sa fie orice chair de la telescop.
-poate sa fie de la caseta de directie..
-poate sa fie de la rulmentul de la toba ( glumeam)

PS: hai ma oameni buni sa povestim ceva constructiv.. Mugur in principiu trebuie sa mergi la mecanic.. asa sa ghicim noi?? e cam greu nu crezi.. ( poate alti isi pot inchipui bataile tale mai bine)

Avatar utilizator
Colty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 12, 2008 4:07 pm

Mesaj de Colty » Vin Oct 30, 2009 7:27 pm

Mugur, desi poate parea de ris, bataia poate fi de la o piatra ceva mai mare prinsa in cauciuc. Am avut si eu zgomote ca alea de care zici si era cit p-aci sa ma duc la service, dar am observat piatra la timp...

Avatar utilizator
Mugurcolt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 27, 2008 10:16 am

Mesaj de Mugurcolt » Joi Noi 05, 2009 10:45 am

Am fost la mecanic si nu a gasit nimic. A verificat si el rotile pe rand asa cum am facut eu. Nu am cu cine sa schimb rotile pentru proba (proba care mi se pare cea mai buna ), iar roata de rezerva este aia originala, care este mai mica si nu stiu cat de potrivita pentru aceasta verificare. Cum sa verific amortizoarele daca este cumva de acolo ? Totusi cu niste anvelope la mana a doua puse recent se aude la fel, in conditiile in care am aceleasi jante(otel). Ce stiu clar este ca jentile de otel originele sunt slabe si se deformeaza usor. Sunt din Craiova si daca ma poate ajuta un coleg de forum sa schimbam rotile pentru o mica proba, raman dator.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Noi 05, 2009 2:51 pm

QUOTE (Mugurcolt @ Nov 5 2009, 10:45 AM) Cum sa verific amortizoarele daca este cumva de acolo ?
Mergi la un service si cere o proba pt amortizoare.

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Vin Noi 13, 2009 12:11 am

QUOTE (dogy @ Apr 23 2009, 10:42 AM) Vad ca multi au probleme cu marsarierul. Am avut si eu. Intra tot mai greu in marsarier, caraia rau de tot si mai-mai ca nu mai intra deloc, mai ales cind motorul era rece. Si aveam doar 10.000 de kilometri! Am fost in service si mi-au schimbat discul de ambreiaj (pe garantie). Acum intra bine, doar ca imediat dupa ce i-au schimbat discul, a aparut un zgomot ciudat la relanti, care dispare cind apas pedala de ambreiaj. E un tacanit ca de tractoras. Am fost iar cu ea in service, i-au dat cutia din nou jos, dar nu i-au dat de cap... Laser, frate! Dar constat ca nu sunt singurul cu acest zgomot din cutia de viteze, asa ca incep sa ma consolez cu gindul. Deh, bani putini, masina pe masura. Nu mai sunt nici japonezii ce au fost...


Schimba rulmentul de ambreiaj, e cu to cu priza si costa mai nimic - problema e ca vei da ceva bani mecanicului pe manopera . Parerea mea e sa-l lasi asa ca nu se intampla nimic.

QUOTE (vscerb @ Oct 26 2009, 01:16 PM) cryace fii atent si eu am avut un matiz timp de 3 ani cu 154.000 km si mergea ok,dar cum mergea,nu se compara,toate pica,mai tarziu sau mai devreme,diferenta la japoneze e ca pica tarziu,dar cand pica te costa nu gluma.
Credema ca e diferenta inimaginabila intre matiz-colt....cu toate ce auzi aici eu o recomand.


Cred ca dpdv al calitatii nu exista comparatie...decat ca e un fier...care mai devreme sau mai tarziu tot cedeaza. Diferenta o face confortul, consumul si chiar nu in ultimul rand siguranta, iar cand platesti 5000 euro pe o masina noua...nu cred ca mai ai si pretentii, pe cand cu 12.000....si un bec daca se arde mergi la dealer

mai spunea cineva de pretul crescut pentru pisele de masini japoneze - mi-e lene sa mai quote - asta se intampla in 90-95 acum se gasesc peste tot.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Vin Noi 13, 2009 11:02 am

Dragilor va sfatuiesc sa nu mai duceti masinile la service care sint in garantie pentru zgomote (adica scartait, troncanit, zdranganit si altele) pentru ca orice manifestare de genul asta nu este acoperita de garanatie, atita timp cat nu este afectata functionarea masinii. Am aflat acest lucru ieri la MCar dupa ce un angajat de-al lor a incercat sa imi explice acest lucru pe un ton ridicat care nu mi-a facut placere.
Eu am fost la ei cu o roata care scartie in continuare la viraje, insa nu se manifesta tot timpul si un zdranganit care nu pare sa fie de la roti desi am facut teste cu cel putin doi mecanici care mi-au confirmat si ei ca se aude. Raspunsul oficial a fost ca nu stiu care este cauza acelui zgomot si ca nu au ce sa ii faca. Dupa insistentele mele, spunand ca o treaba nu se lasa neterminata, au inceput sa imi indruge chestia de mai sus. Am inteles ca declaratia de mai sus este trecuta si incartea de service. Desi eu nu am semnat nici o carte de service voi consulta contractul pe care l-am semnat la cumparare sa vad daca este mentionat acelasi lucru. Este posibil sa fie, nu cred ca au scapat ei asa ceva, dar merita citit inca o data...
Deci, cu alte cuvinte, daca scartie, troncane, zdrangane, nu le duceti la garantie ca nu vi le rezolva. Sint "zgomote tehnologice"...

Aaa, si am uitat sa audaug, faptul ca masina se considera a fi defecta in momentul in care ceva anumte nu mai functioneaza. Adica mi-au recomandat sa merg cu ea pina crapa si sa o aduc tractata, desi eu le-am explicat ca incerc sa previn o problema si nu sa o aduc gata facuta pulbere.

Avatar utilizator
yuli EBX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 27, 2009 12:36 am

Mesaj de yuli EBX » Vin Noi 27, 2009 2:12 am

salut membrilor de pe forum si posesorilor de Colt !
eu am 63.000 de km cu un 1.1 75 CP. detin acest colt de nou din iulie 2007. am citit acest topic cap-coada si m-am speriat vazand atatea defecte. defecte ideentificate si la mine pe care le-am vazut si la alti proprietari de colt :
- zdranganit tabla evacuare
-greierasi in interior ( din cauza utilizarii in mediul rural si a plasticului predominant )
-carait in marsarier, mai ales cand este motorul rece
Reviziile au fost facute la timp si in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea. nu am avut probleme cu ambreiajul, cu amortizoarele, cu bucse, desi o folosesc in mediul rural, avand pe putin 35000-40000 de km facuti pe drumuri rele si foarte rele. De precizat faptul ca inainte de revizii am fost si la alt service auto pentru verificarea mecanicii pentru a nu fi inselat de mecanicii de la MCar.

Am totusi o intrebare in legatura cu un defect aparut de curand, in ultimii 2000-3000 de km si kre ma ingrijoreaza: pe la 60.000 de km am constatat k in motor nu mai aveam ulei nici kt sa-mi murdareasca varful jojei de ulei. am completat cu un litru si m-am prezentat la reprezentanta pt lamuriri. acolo mi-au spus k e posibil sa fie o problema la motor dar din cauza faptului k am modificat admisia aerului ( filtru sport ) si evacuarea ( toba finala sport ), acest lucru duce la pierderea garantiei, implicit la plata lucrarilor de reparatie. Insa am motive sa cred k la revizia facuta la 50.000.km mi s-a pus un ulei mai prost calitativ si mai ieftin dupa cum reiese si din factura pt revizie care dupa aprox 8000 km s-a subtiat f tare si s-a ars fiind evacuat. este posibil acest lucru sau este o cauza ce tine de motor? Astept raspuns.

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Mar Dec 15, 2009 7:31 am

Salut, am si eu o mica problema cu care am trecut pe la 5 mecanici si nici unu nu ia dat de cap, am un Colt GLX din 96, are 134000 km la bord, de vreo 2 luni a aparut un sunet ciudat care apare numa cand vrea el si nu intro anumita conditie, sa ma explic, acum 2 luni am schimbat placutele de frana, la vreo saptamana stand la semafor, cand sa plec, apas ambreiaj, bag treapta 1 si bang, un sunet ascutit care se aseamana cu cel care il scot niste placute de frana tocite la maxim, zic buuuun, o fi prins ceva pe la placute si sa intamplat, dupa fix o saptamana iarasi, aceiasi situatie, ma duc cu ea la service si zice omu "ambreiaju trebuie schimbat", il schimb, era tocit pana la capse si omu mia zis ca era ambreiajul original (nu prea cred) am pus un ambreiaj facut de VALEO, toate bune si frumoase ptr inca vreo 2 saptamani dupa care iar o patesc, ma intorc la service sa il iau pe ala de gat ca am schimbat ambreiajul si nam rezolvat ( dar oricum trebuia sa il schimb asa ca am lasato cum a cazut ) surpriza, mecanicul respectiv nu mai lucra acolo, caut pe altu, zice el ca placutele au fost montate prost, da jos roti, da jos placute, le curata, niveleaza discul de frana ca avea un mic canal, pune la loc si plec, dupa 1 sapt iar scartaie, ma duc la alt service si mi se zice ca sar putea sa fie din cauza placutelor de frana, sa fie proaste si deaia sa scartaie asa, treaba e ca am mai patito si in trafic, la 20-30-40-50-60 km/h deci nu se intampla doar la plecarea de pe loc, am mai vorbit cu diferiti mecanici la telefon sau face to face, toti zic "domne vino cu ea cand face ca daca nu o aud nu stiu ce are" dar nu am cum sa ma duc cu ea cand face ptr ca nu stiu cand o apuca, deci va rog, daca a mai patit cineva asa ceva sau macar a auzit de treaba asta poate ma scoate si pe mine din impas multumesc de rabdare

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori