Pajero 2007 - eventuale probleme, sfaturi, etc
salutare, am fost la service astazi, in Debrecen...ca zdranganea ceva sub masina....credeam ca e catalizatorul, scutul, esapamentul, pana la urma era un amarat de surub.destul de profesionisti cei de acolo...am facut si revizia de 40 de mii de km.Zdraganitul a disparut....si..sa speram ca nici nu mai apare.
QUOTE (fishtish @ Aug 30 2009, 11:16 PM) Stie cine cum ar influenta diferenta (aprox 30mm /Diam) tinuta de drum, consum etc?
Nesimnificativa. Eu am schimbat la al meu de la marimea de fabrica (americana/inch) 27.5/8/15 in 33/10.5/15. Intradevar, se simte diferenta, dar eu il folosesc mai mult pe teren decat pe asfalt. La diferenta pe care ai spus-o tu, chiar ca se simte mai nimic. De care BFG iei ? AT sau MT ?
Nesimnificativa. Eu am schimbat la al meu de la marimea de fabrica (americana/inch) 27.5/8/15 in 33/10.5/15. Intradevar, se simte diferenta, dar eu il folosesc mai mult pe teren decat pe asfalt. La diferenta pe care ai spus-o tu, chiar ca se simte mai nimic. De care BFG iei ? AT sau MT ?
sunt AT. Am observat ca daca itzi patineaza mult timp rotile, apre un semnal sonor intermitent, si daca contiunui, devine continuu si destul de deranjant. stitzi cumva de ce? protejaza ce? mentionez ca ASC-OFF. e voie sa continui? eram pe o panta destul de lunga si inclinata cand a inceput. daca opream sigur nu mai reuseam sa trec.
va salut, sint nou pe acest forum cu toate ca am pajero din 2007.Aveam nevoie de sfaturi de la detinatori pajero pt. ca de la service nu are cinesa-ti ofere.Locuiesc la cimpie si nu am avut ocazia sa vad ce face pe drumuri foarte grele. Din aceasta cauza mi-a parut lenes in demaraj si drept urmare i-am aplicat CIP original cu inca 30 CP .diferenta nenica sa tot faci depasiri linistite .In oferta am si un rind de jenti de 22'' .Schimba aspectul ,dar ce te faci ca in 60000 km am schimbat doua rinduri de discuri de frina f-s.Sa te fereasca dumnezeu sa te duci la service sa ceri schimbare de piesa in garantie?Vorbesti singur.
Avertizarea respectiva indica faptul ca s-au incalzit excesiv franele. Daca se continua sistemul de control se va decupla pentru o perioada, pana la racirea placutelor si discurilor de frana.
Pentru abordarea pantei respective sau a altora de genul ala, e bine sa alegi 4LLc si sa blochezi spatele, inainte de a aborda panta. Trebuie sa acorzi o mare atentie la procesul de cuplare, cand rotile puntii spate trebuie sa aiba aceeasi viteza. Daca rotile puntii spate au viteze diferite in timpul trecerii de la stare libera la stare blaocata poti rupe mecanismul de cuplare, pentru ca mecanismul respectiv are doar rolul de a bloca diferentialul nu de a prelua cuplu in plina sarcina a motorului. Cat timp tine procesul de blocare martorul portocaliu dintre rotile spate (verzi) clipeste. In momentul cand diferentialul este complet blocat martorul respectiv ramane permanent aprins.
Pentru a bloca corect si fara probleme diferentialul spate este bine sa fii stationat. Dupa inceperea procesului de blocare, pune masina usor in miscare - in D si in relanti pentru a usura blocarea. Dupa blocare, poti sa-i dai gaz din plin.
Utilizare transmise - la urcare D sau mod manual tr1, iar la coborare mod manual cu treapta 1. Daca esti in 4LLC beneficiezi de asistenta la coborare - ia piciorul de pe pedala de frana sau acceleratie si vezi ce se intampla. Daca totusi panta este excesiva, foloseste frana cu moderatie.
Pentru abordarea pantei respective sau a altora de genul ala, e bine sa alegi 4LLc si sa blochezi spatele, inainte de a aborda panta. Trebuie sa acorzi o mare atentie la procesul de cuplare, cand rotile puntii spate trebuie sa aiba aceeasi viteza. Daca rotile puntii spate au viteze diferite in timpul trecerii de la stare libera la stare blaocata poti rupe mecanismul de cuplare, pentru ca mecanismul respectiv are doar rolul de a bloca diferentialul nu de a prelua cuplu in plina sarcina a motorului. Cat timp tine procesul de blocare martorul portocaliu dintre rotile spate (verzi) clipeste. In momentul cand diferentialul este complet blocat martorul respectiv ramane permanent aprins.
Pentru a bloca corect si fara probleme diferentialul spate este bine sa fii stationat. Dupa inceperea procesului de blocare, pune masina usor in miscare - in D si in relanti pentru a usura blocarea. Dupa blocare, poti sa-i dai gaz din plin.
Utilizare transmise - la urcare D sau mod manual tr1, iar la coborare mod manual cu treapta 1. Daca esti in 4LLC beneficiezi de asistenta la coborare - ia piciorul de pe pedala de frana sau acceleratie si vezi ce se intampla. Daca totusi panta este excesiva, foloseste frana cu moderatie.
- zamfir dragos
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Noi 09, 2009 8:32 pm
salut , daca nu va suparati cum reusiti sa schimbati piese in garantie , de exemplu discurile de frana ?
am fost pe la 30000 km si au spus ca pentru ovalizarea discurilor este recomandat de catre producator a se rectifica dicurile prin luarea unui span .
ce parere aveti ?
as vrea sa trimit un email la producator dar nu gasesc o adresa valida , daca ma puteti ajuta ,
va multumesc mult
am fost pe la 30000 km si au spus ca pentru ovalizarea discurilor este recomandat de catre producator a se rectifica dicurile prin luarea unui span .
ce parere aveti ?
as vrea sa trimit un email la producator dar nu gasesc o adresa valida , daca ma puteti ajuta ,
va multumesc mult
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator