probleme la pornirea de dimineata
- cristinavasile
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm
- cristinavasile
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm
GDI este benzinar. Motorul de 1.8 GDI este un motor care (din cate stiu, a se verifica) poate avea probleme de la 60 de mii de km in sus in cazul folosirii de benzina neadecvata, asta insemnand ca pentru el este recomandata benzina > cifra octanica 95. In acest caz marea problema ar fi cred eu injectoarele.
Cel mai probabil, eu zic sa verifici bujiile, iar un set nou de 4 bujii NGK sunt vreo 60 RON. Oricum merita operatia de schimbare la vreo 60 de mii de km periodic.
O alta problema care sper sa nu o ai, dar pentru astea ar trebui sa iti semnalizeze computerul de bord (insa asta se intampla si in cazul bujiilor) sunt cele doua bobine de aprindere si fisele. Daca este asta problema cam doare, adica 1600-1800 RON originale. Am avut si eu problema cu un piston ca dadea uneori rateu si am verificat preturile dar bafta mea este ca au fost bujiile. Odata schimbate, totul e brici.
Sfaturile mele ar fi:
1. vezi daca iti da eroare in bord si in acest caz, fa un tester. Daca ai probleme la 1 singur piston, inseamna ca e bujie. Daca ai la doua, ori sunt doua bujii (al naibii coincidenta) ori verifica bobina de aprindere pentru pistoanele respective (parca e 1 cu 3 si 2 cu 4) si fisele.
2. daca nu ai eroare in bord, ori nu merge bine computerul de bord ori buba e mai naspa (injectoare sau ce o mai fi).
3. benzina cu multa apa???? baga un litru de acool etilic la un plin sa mai diluezi apa si schimba benzinaria de unde alimentezi.
Oricum sa ne ti la curent sa vedem cu ce putem ajuta.
bafta!
Cel mai probabil, eu zic sa verifici bujiile, iar un set nou de 4 bujii NGK sunt vreo 60 RON. Oricum merita operatia de schimbare la vreo 60 de mii de km periodic.
O alta problema care sper sa nu o ai, dar pentru astea ar trebui sa iti semnalizeze computerul de bord (insa asta se intampla si in cazul bujiilor) sunt cele doua bobine de aprindere si fisele. Daca este asta problema cam doare, adica 1600-1800 RON originale. Am avut si eu problema cu un piston ca dadea uneori rateu si am verificat preturile dar bafta mea este ca au fost bujiile. Odata schimbate, totul e brici.
Sfaturile mele ar fi:
1. vezi daca iti da eroare in bord si in acest caz, fa un tester. Daca ai probleme la 1 singur piston, inseamna ca e bujie. Daca ai la doua, ori sunt doua bujii (al naibii coincidenta) ori verifica bobina de aprindere pentru pistoanele respective (parca e 1 cu 3 si 2 cu 4) si fisele.
2. daca nu ai eroare in bord, ori nu merge bine computerul de bord ori buba e mai naspa (injectoare sau ce o mai fi).
3. benzina cu multa apa???? baga un litru de acool etilic la un plin sa mai diluezi apa si schimba benzinaria de unde alimentezi.
Oricum sa ne ti la curent sa vedem cu ce putem ajuta.
bafta!
- cristinavasile
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm
- cristinavasile
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 06, 2008 4:39 pm
in targoviste nu gasesc un service care sa mi faca diagnosticarea pe calculator. am incercat sa gasesc in ploiesti un atelier, dar fara succes. cineva mi a spus ca s ar putea sa fie de la pompa de benzina, numai ca aia costa vreo 10 mil si nu vreau sa ma apuc sa cumpar toata masina de noua. in bucuresti mi e greu sa ajung ca nu cunosc orasul si nici nu prea am timp sa o fac.
as dori sa ma ajutati cu niste sugestii despre cum as putea cumpara softul si cablajul pentru diagnoza. ar fi cea mai buna solutie, in special pentru viitor, ca sa nu mi fac abonament pe drumurile romaniei de fiecare data cand am probleme cu masina.
as dori sa ma ajutati cu niste sugestii despre cum as putea cumpara softul si cablajul pentru diagnoza. ar fi cea mai buna solutie, in special pentru viitor, ca sa nu mi fac abonament pe drumurile romaniei de fiecare data cand am probleme cu masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori