2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Instyle Orient Red Dudu
Acum 4 zile mi-a venit si mie dracusorul. Am deocamdata 1100 km, am mers putin pe serpentine, sunt foarte incantat.
Sunt mici chestii care ma deranjeaza totusi
1)farurile sunt prea jos reglate si nu stiu de unde sa le reglez(chiar daca sunt automate...se regleaza ele..prea jos)
2)cutia de la subwofer vibreaza ..nu e bine fixata, sau nu e bine izolata,daca apas cu mana pe incinta nu mai vibreaza.
3)de servo, cu care daca prinzi o denivelare mai mare, o simti urat in volan, poti sa o scapi de sub control daca ai si viteza mare
4)HDDul nu imi copiaza si mp3-urile de pe cd.poate am eu o versiune mai veche de soft, scrie ceva de 2006.
5)altimeterul imi arata 0m, apoi 50m..nu prea alterneaza, chiar daca urc sau cobor.
In rest, numai de bine. merge perfect, se tine bine pe sosea, e o placere sa conduci tare, mai ales pe serpentine, franeaza foarte bine, se simt cauciucurile mari, sistemul audio e super, navigatia inca nu am incercat-o pentru ca nu am harti, dar arata foarte bine.Exteriorul e bestial, intoarce capete:P
urmeaza sa pun cateva poze.
Sunt mici chestii care ma deranjeaza totusi
1)farurile sunt prea jos reglate si nu stiu de unde sa le reglez(chiar daca sunt automate...se regleaza ele..prea jos)
2)cutia de la subwofer vibreaza ..nu e bine fixata, sau nu e bine izolata,daca apas cu mana pe incinta nu mai vibreaza.
3)de servo, cu care daca prinzi o denivelare mai mare, o simti urat in volan, poti sa o scapi de sub control daca ai si viteza mare
4)HDDul nu imi copiaza si mp3-urile de pe cd.poate am eu o versiune mai veche de soft, scrie ceva de 2006.
5)altimeterul imi arata 0m, apoi 50m..nu prea alterneaza, chiar daca urc sau cobor.
In rest, numai de bine. merge perfect, se tine bine pe sosea, e o placere sa conduci tare, mai ales pe serpentine, franeaza foarte bine, se simt cauciucurile mari, sistemul audio e super, navigatia inca nu am incercat-o pentru ca nu am harti, dar arata foarte bine.Exteriorul e bestial, intoarce capete:P
urmeaza sa pun cateva poze.
Felicitari pentru masina.
QUOTE 4)HDDul nu imi copiaza si mp3-urile de pe cd.poate am eu o versiune mai veche de soft, scrie ceva de 2006.
Sistemul multimedia copiaza doar cd-uri audio si le salveaza pe HDD intr-un alt format, nu mp3. O sa vezi ca nu iti citeste nici dvd cu mp3-uri pe el, doar cd.
QUOTE 5)altimeterul imi arata 0m, apoi 50m..nu prea alterneaza, chiar daca urc sau cobor.
Altimeterul afiseaza doar din 50 in 50 m. Poate din cauza ca nu poate determina exact altitudinea. La tine la constanta vezi doar 0 si 50m, dar daca faci o excursie la munte o sa vezi ca stie si numere mai mari.
QUOTE 4)HDDul nu imi copiaza si mp3-urile de pe cd.poate am eu o versiune mai veche de soft, scrie ceva de 2006.
Sistemul multimedia copiaza doar cd-uri audio si le salveaza pe HDD intr-un alt format, nu mp3. O sa vezi ca nu iti citeste nici dvd cu mp3-uri pe el, doar cd.
QUOTE 5)altimeterul imi arata 0m, apoi 50m..nu prea alterneaza, chiar daca urc sau cobor.
Altimeterul afiseaza doar din 50 in 50 m. Poate din cauza ca nu poate determina exact altitudinea. La tine la constanta vezi doar 0 si 50m, dar daca faci o excursie la munte o sa vezi ca stie si numere mai mari.
Cat ati luat maxim cu Lancerele voastre?
de curiozitate, intreb pe cine-i place sa-i dea.
eu am luat cam 220, ma intreceam cu un C-class d-ala nou.nush ce motor avea.
Fuge de rupe dracushoru Treptele 1 si 2 sunt foarte scurte, demareaza foarte bine.
La o liniuta cum se schimba? din cate am inteles primele doua trepte e de preferat sa le duci cat pot, pana exact inainte sa "dea in gat", deci cam 4600rot/min? nu stiu ca nu am dus-o niciodata in maxim, iar restul terptelor in 3500 sa le schimbi, ca sa pice pe cuplu mare?
de curiozitate, intreb pe cine-i place sa-i dea.
eu am luat cam 220, ma intreceam cu un C-class d-ala nou.nush ce motor avea.
Fuge de rupe dracushoru Treptele 1 si 2 sunt foarte scurte, demareaza foarte bine.
La o liniuta cum se schimba? din cate am inteles primele doua trepte e de preferat sa le duci cat pot, pana exact inainte sa "dea in gat", deci cam 4600rot/min? nu stiu ca nu am dus-o niciodata in maxim, iar restul terptelor in 3500 sa le schimbi, ca sa pice pe cuplu mare?
sedinta foto (1)
- Fişiere ataşate
-
- IMG_8601.jpg (64.57 KiB) Vizualizat de 3266 ori
-
- IMG_8603.jpg (61.62 KiB) Vizualizat de 3268 ori
-
- IMG_8609.jpg (51.67 KiB) Vizualizat de 3267 ori
-
- IMG_8625.jpg (68.03 KiB) Vizualizat de 3266 ori
-
- IMG_8626.jpg (46.66 KiB) Vizualizat de 3265 ori
-
- IMG_8635.jpg (64.14 KiB) Vizualizat de 3268 ori
-
- IMG_8639.jpg (60.9 KiB) Vizualizat de 3268 ori
-
- IMG_8641.jpg (53.91 KiB) Vizualizat de 3268 ori
incearca sa inchizi farurile, audio, de la power, ecranu de la set... clima pe off, cat mai multi consumatori inchisi..oleak de vale, sa nu bata prea tare vantu..sau daca bate, sa bata din spate ) eu eram in spatele C-classului, chiar merge faza aia din jocuri, daca esti in spatele altei masini, vantu nu se mai opune atat de rau..oricum ai de asteptat muuult..un tip cu un lancer la fel, zicea ca a luat 235, dar mi-e greu sa cred, pentru ca erau si multi in masina..e posibil, turatiile duc, iti trebuie doar o vale mai abrupta si lunga.
Dudu , nu prea e indicat sa faci liniute cu ''tractorasul''. trage bine e adevarat , dar ii scurtezi viata motorului si turbinei. Dar daca nu te poti abtine , intai incearca masina si vezi unde iti taie alimentarea in sarcina si atunci stii clar cand trebuie sa schimbi. Incearca dupa ce o alergi si ai tras in parcare, inainte de a opri motorul sa o lasi un pic ( 1-2 min) sa mearga la relanti . Turbina trebuie sa-si faca ciclul de racire natural , nu o opri imediat.
Apropos , liniutele le faci in afara orasului , nu ? Ca noi suntem oameni seriosi aici .
Drive safe
Apropos , liniutele le faci in afara orasului , nu ? Ca noi suntem oameni seriosi aici .
Drive safe
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 46 vizitatori