Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 11, 2021 9:06 am

ANAF scoate mașini la licitație. Ce pot cumpăra românii cu 3.000 de lei
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) scoate la vânzare prin licitație mai multe autoturisme în perioada următoare, pe care le vinde la prețuri derizorii.

În perioada 10 februarie și 20 martie sunt scoase la licitație mașini precum Mercedes Benz E220 CDI, KIA Ceed, Dacia Logan, Dacia Duster, Peugeot 206, Audi A4, BMW 320 şi Toyota Avensis. Printre cele mai atrăgătoare oferte se numără și un Peugeot 206 la prețul de 3.155 lei, un Audi A4 la 4.298 lei sau o Dacia Logan la doar 2.375 de lei.

Mai mult, este scos la vânzare și un autoturism Mitsubishi Outlander, an fabricaţie 2013, 2268 centimetri cubi, 174.664 kilometri, tracţiune integrala. Preţul de evaluare sau de pornire al licitaţiei, exclusiv TVA (lei) – 60.320 lei.

https://redactia.ro/anaf-scoate-masini- ... -lei-97458



Hackerii țintesc proprietarii de mașini noi
Un nou raport întocmit de Kaspersky arată că hackerii țintesc proprietarii de mașini noi și încearcă să le manipuleze pentru a le folosi puterea de calcul.

Numeroase cazuri arată interesul atacatorilor cibernetici pentru securitatea auto. De la cercetători intependenți și amatori, până la infractori cibernetici, accentul a trecut de la securitatea dispozitivelor incorporate, iar acum se îndreaptă către securitatea vehiculelor per se. Acest lucru a dus la un număr tot mai mare de tehnici de atac și la introducerea de noi cerințe de reglementare pe care producătorii trebuie să le respecte pentru a rămâne protejați împotriva acestora.Soluția pe care compania de securitate o propune este compusă din mai multe rapoarte de care companiile ar putea beneficia pentru a-și proteja parcurile auto și investițiile în acest sector.

Serviciul TI pentru vehicule ajută organizațiile – de la producătorii de vehicule la furnizori – să rămână la curent cu problemele de securitate relevante care pot influența industria auto și le permite să ia măsurile de remediere corespunzătoare în timp util. Fiecare raport include o sinteză și o analiză a tendințelor tehnologice legate de atacurile cibernetice din industria auto, cum ar fi incidentele cibernetice, studii recente de securitate, conferințe, discuții pe subiecte importante, forumuri comunitare, precum și informații despre vectorii potențiali de atac asupra backend-ului vehiculului și a infrastructurii serviciilor. Principalele rezultate ale serviciului TI sunt raportul în rezumat, descrieri ale amenințărilor cibernetice și recomandări specifice, precum și notificări privind activitățile cu risc ridicat și vulnerabilitățile adaptate pentru OEM.

Dacă raportul TI constată o amenințare care trebuie soluționată urgent, clienții sunt informați în timp real.
https://4x4.ro/hackeri-tinte-masini-noi/



Culorile preferate ale companiilor auto în 2020. Spectrul cromatic, extins
Desi vanzările de mașini au scăzut de-a lungul anului pandemic, există un top al culorilor preferate al companiilor auto în 2020. Iată cum spectrul cromatic s-a extins!

Un nou raport arată că paleta de culori auto se schimbă de o manieră neconvențională, relevând o gamă mai largă de nuanțe cromatice aplicate pe liniile de asamblare a automobilelor din întreaga lume.Sunt culori, cum ar fi albastru și galben, care câștigă teren în unele regiuni, în timp ce roșu și violet detronează nuanțele acromatice în alte părți ale lumii. Extinderea suprafețelor colorate a făcut ca spectrul cromatic general să fie mai larg decât în 2019 și a adăugat un strop de strălucire.
În ciuda schimbărilor survenite la nivelul nuanțelor cromatice, cele acromatice – alb, negru, argintiu și gri – și-au urmat tendința lor cunoscută, fiind prezente pe majoritatea automobilelor produse anul trecut. Așa cum ne-am obișnuit de câțiva ani, albul este în continuare cea mai populară culoare pentru mașini, în întreaga lume. Are o frumusețe clasică, atemporală și o conexiune atât cu mediul, cât și cu tehnologia avansată.Datele menționate în acest raport arată că producția totală de automobile a fost mai mică decât în anii trecuți. Acest fapt a fost cauzat de perioadele în care producătorii de automobile au fost nevoiți să oprească fabricile din cauza COVID-19. Pandemia globală a afectat profund economia mobilității.Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) urmează tendința globală a culorilor cromatice. În 2020, aproximativ 11% din vehiculele noi din EMEA erau vopsite în albastru, acesta fiind campion al popularității. Violetul este un nou venit pe piață, sporind și mai mult diversitatea. De asemenea, alte culori cromatice câștigă popularitate, în special pe SUV-urile mai mici, pe măsură ce segmentul lor de piață crește.
Varietatea provine nu numai din diversitatea culorilor, ci și a nuanțelor.
Producătorii auto OEM au folosit peste 160 de nuanțe distincte de albastru în 2020 pe vehiculele din EMEA. Culoarea gri a fost pe locul al doilea, cu 140 de nuanțe. Ambele palete de culori au fost mai diverse decât albul, care a avut doar 70 de nuanțe distincte. În spectrul acromatic, albul este încă în top, acoperind 28% din piață, urmat de gri și negru.
„Varietatea culorilor se schimbă odată cu clasa de automobile. De exemplu, deși violetul are un loc privilegiat în producția de SUV-uri de dimensiuni medii, nu apare prea des pe SUV-urile de clasă mică sau de dimensiuni mari”, a declarat Mark Gutjahr, directorul diviziei Automotive Color Design, regiunea EMEA.
În același timp, clienții din America de Nord au mai puține opțiuni din rândul culorilor cromatice, dar asta nu înseamnă că aleg mai puține mașini, camioane sau SUV-uri colorate. Albastrul a câștigat mai multă popularitate pentru automobile în America de Nord, roșul a pierdut teren, în timp ce bejul și maroul au ieșit din listă. Acest lucru lasă verdele ca singura alternativă de culoare cromatică semnificativă din regiune.
Nuanțele de albastru sunt văzute ca fiind mai elegante, iar cumpărătorii care ar fi putut alege bej sau maro în trecut par să se mute către albastru sau gri. Designerii BASF au prevăzut acest lucru încă din 2016, când au descris albastrul drept „o direcție majoră de culoare pentru industria auto, care va câștiga cote de piață în anii următori”. Viziunea de acum 3-4 ani în ceea ce privește dezvoltarea culorilor, s-a concretizat anul trecut.
https://4x4.ro/culori-auto-2020-raport/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Feb 12, 2021 9:30 am

Cele mai populare mașini japoneze din România
Dacă mai luăm în considerare şi tehnologia propusă de inginerii japonezi şi de soluțiile ieftine de combustibil sau reducerile de taxe pentru vehiculele electrice, atunci trebuie să recunoaştem, că maşinile japoneze sunt visul românilor.


Conform, APIA (Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile) în ultimii ani s-a văzut o creştere constantă a numărului de vehicule japoneze intrate pe piaţă, lucru confirmat şi de portalul www.checkcardna.com, care furnizează rapoarte VIN complete, celor ce doresc să achiziţioneze maşini rulate. Pentru că au captat atenţia românilor, ne-am propus să descoperim care sunt cele mai populare mărci japoneze preferate de români.

Toyota
Toyota este una dintre mărcile care a reușit să capteze atenția tuturor amatorilor de confort. Vehiculele Toyota electrice sunt experienţe inovatoare, sunt soluţii de transport prietenoase durabile, pe bună dreptate că au reuşit să atragă chiar şi atenţia amatorilor de mulţi cai putere. Cei care nu sunt impresionaţi de soluţiile de optimizare a costurilor de consum cu siguranţă s-au lăsat surprinşi de aspectul compact şi ușurința de manevrare. Toyota este gândită să satisfacă necesarul orăşenilor, care cu greu reuşesc să găsească locuri de parcare potrivite.

Mitsubishi
Mitsubishi este o altă marcă japoneză care a reuşit să atragă atenţia şoferilor români, lucru văzut rapid în numărul de maşini noi comercializate, dar şi în rapoartele furnizorilor servicii de decodarea. Tot mai mulţi români aleg siguranța şi confortul furnizate de Mitsubishi în detrimentul cailor putere ce se găsesc sub capotele vehiculelor germane. Trebuie să recunoaştem, că soluțiile hibrid furnizate de compania niponă sunt tot mai tentante, cel puțin pentru tinerii care doresc confort cu costuri cât mai reduse.


Acestea sunt câteva dintre mărcile japoneze care au atras atenția românilor, însă nu sunt singurele, Lexus este un alt brand consacrat, preferat de amatorii de lux.
https://infooradea.ro/cele-mai-populare ... n-romania/




Asa arata doua dintre cele mai bune masini PHEV 4WD din lume!
Mitsubishi Outlander PHEV insa si noul Eclipse Cross PHEV 2021!
[/size][/b]
S-AWC (Super All Wheel Control)
Acest sistem de control integrat, disponibil doar la Mitsubishi Motors, furnizează o putere şi un control incredibile. Gestionând în mod optim AYC (Active Yaw Control), ABS (Anti-lock braking system) şi Active Stability Control [ASC] cu Traction Control [TCL], se relevă întregul potenţial al motorului dublu 4WD fără a se compromite siguranţa, confortul sau eficienţa consumului de combustibil.
Un nou buton pentru modul de condus vă permite să selectaţi modul NORMAL pentru condiţii obişnuite de mers, modul SNOW pentru pornire mai uşoară şi viraje în siguranţă pe suprafeţe de drum acoperite de zăpadă, sau modul LOCK pentru a simula blocarea unui diferenţial central şi distribuirea optimă a cuplului pe toate cele patru roţi pentru tracţiune şi stabilitate îmbunătăţite.

SURSA FB AUTOLATEST
Fişiere ataşate
149589398_3870711159616925_7489070568224137275_n.jpg
149589398_3870711159616925_7489070568224137275_n.jpg (58.4 KiB) Vizualizat de 1766 ori
149316538_3870711036283604_8925725615632302503_o.jpg
149316538_3870711036283604_8925725615632302503_o.jpg (39.72 KiB) Vizualizat de 1766 ori
149260009_3870710952950279_6478970383747688992_o.jpg
149260009_3870710952950279_6478970383747688992_o.jpg (96.79 KiB) Vizualizat de 1766 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 15, 2021 8:58 am

Modelul gloriei de cândva a celor de la Mitsubishi, vândut pentru puţinii care l-ar aprecia: Galant Turbo

Ilie TomaMitsubishi n-a fost niciodată o marcă cu pretenţii elitiste, însă au fost vremuri în care inginerii niponi de la Mitsubishi îndrăzneau să lanseze nişte modele pur şi simplu fantastice pe partea mecanică. Inovatoare, îndrăzneţe, şi întotdeauna bine verificate pentru fiabilitatea în timp şi cu o rezervă mare inginerească, maşinile acestei mărci făceau deliciul entuziaştilor prin anii 1970-2000.
Iar noi vorbim azi tocmai despre un asemenea Mitsubishi, un exemplar care, pentru un necunoscător ar putea naşte imediat întrebarea ironică — ce-o mai fi şi cu vechitura asta japoneză, de ajunge cineva să ceară azi pe ea tocmai 15,000 euro, la aproape 40 de ani de când a fost fabricată? Dar pe cât de intrigantă e întrebarea, pe atât de condimentat e răspunsul!
E un Mitsubishi Galant din a 4-a generaţie a mărcii nipone, iar în tot cursul istoriei acestui model, fanii sunt aproape unanim convinşi că acesta a fost cel mai glorios Galant. Şi asta pentru că a adus cele mai ambiţioase inovaţii inginereşti pentru Mitsubishi la acea vreme, toate fiind primite cu mare drag de fani şi conturându-i mai departe imaginea legendară.
Pe lângă multe inovaţii şi dotări curioase găsite la interior, această generaţie Mitsubishi Galant a lărgit şi mai mult gama de motorizări turbo. Da, da, azi turboaspirarea ne pare o tendinţă modernă, care ar veni cumva de la producătorii europeni mai mult, dar adevărul e că inginerii Mitsubishi au fost printre primii din lume care au vrut să ne convingă că turbinele sunt fantastice, mai ales de dragul performanţei. Şi ştii, de atunci şi până azi, chiar dacă modelele Mitsubishi au cam renunţat la turboaspirare, Mitsubishi continuă, de fapt, producţia de turbine până în zilele noastre, livrându-le la o mulţime de producători. Spre exemplu, o mulţime de motoare Porsche din prezent folosesc turbine Mitsubishi!
Iar modelul ăsta , a patra generaţie de Galant, a fost cel care oferea o mulţime de motorizări turbo la alegere, cu diferite versiuni de putere şi cindree, uneori alese în funcţie de piaţa pe care se livra modelul. Aici vorbim de motorul de 2.0 litri turbo al celor de la Mitsubishi, lansat cam în acea vreme, şi care a continuat să se regăsească în forme modernizate sub capota modelelor până acum un deceniu!

Motorul ăsta, aşadar, avea deja injecţie electronică, o turbină bine cântărită ca performanţe şi rezistenţă, iar pe exemplarul ăsta propulsorul livra 170 CP şi 245 Nm! În anul 1982, când a fost fabricat acest Mitsubishi Galant Turbo ECI! Şi dacă-ţi pare doar decent, atunci află că maşina asta cântărea numai 1,200 kg şi că avea suspensie spate independentă pentru o manevrabilitate excelentă. Aşa că acest Galant Turbo era o adevărată rachetă standardele vremii! El accelera de la 0 la 100 km/h în numai 8.4 secunde şi atingea 200 km/h! În anul 1982, spre exemplu, BMW Seria 3 cu cel mai admirat motor cu care debutase, de 2.3 litri, atingea prima sută în 9.2 secunde şi ajungea la 202 km/h! Deci, e clar liga inginerească în care juca Mitsubishi pe atunci!Azi ar putea părea imposibil ca o maşină să reziste într-o asemenea stare, vreme de 40 de ani. Însă astea au fost maşinile lansate în primul rând de ingineri, maşini pentru care fiabilitatea şi perfecţiunea inginerească erau regulile de la pagina 1, şi abia apoi urmau celelalte.
https://piataauto.md/Stiri/2021/02/Mode ... ant-Turbo/



Japonia: Economia a scăzut cu 4,8% în 2020, prima contracţie după 2009
Produsul intern brut (PIB) al Japoniei a scăzut cu 4,8% în 2020 pe fondul pandemiei de coronavirus, prima sa contracţie anuală din 2009, potrivit datelor preliminare publicate luni de guvern, notează AFP, citată de Agerpres.
A treia economie a lumii s-a prăbuşit puternic în prima parte a anului, în special între aprilie şi sfârşitul lunii iunie (-8,3%), sectoare întregi de activitate economică fiind paralizate în timpul stării de urgenţă, introdusă în primăvară de guvern pentru a opri răspândirea coronavirusului.
Demarată de la jumătatea anului, revenirea celei de-a treia economii a lumii a fost totuşi superioară aşteptărilor în trimestrul al patrulea (+3% pe un trimestru).
Consensul economiştilor agenţiei Bloomberg se aştepta la o creştere de 2,4% în ultimul trimestru, după o relansare în forţă de 5,3% în perioada iulie-septembrie.
Exporturile japoneze au impulsionat creşterea la sfârşitul anului, accelerându-şi revenirea în trimestrul al patrulea (+11,1% pe un trimestru).
Consumul familiilor japoneze a continuat să fie dinamic între octombrie şi sfârşitul lunii decembrie (+2,2%), contribuind, de asemenea, semnificativ la creşterea economică.
Şi după două trimestre de declin, investiţiile nerezidenţiale ale companiilor au început, de asemenea, să crească la sfârşitul anului (+4,5% pe un trimestru).
Cu toate acestea, elanul regăsit al PIB-ului japonez de la jumătatea anului 2020 poate fi întrerupt în primul trimestru al acestui an, chiar dacă perspectivele de ansamblu pentru 2021 rămân bune, potrivit economiştilor.
Deoarece guvernul a restabilit starea de urgenţă de la începutul lunii ianuarie în mai multe departamente ale ţării, inclusiv în cele din Tokyo şi suburbiile sale, pentru a încerca să oprească o puternică recrudescenţă locală a coronavirusului de la sfârşitul lui 2020.
Deşi este mai relaxat decât prima stare de urgenţă din primăvara anului 2020, acest dispozitiv, care va dura până pe 7 martie, riscă să întrerupă dinamica pozitivă a consumului casnic.
https://economie.hotnews.ro/stiri-finan ... a-2009.htm

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 16, 2021 9:38 am

Un artist filipinez își imaginează cum ar putea arăta un nou Mitsubishi Lancer

Până în ziua de azi, încă mai simțim durerea din momentul în care am auzit prima dată că Mitsubishi întrerupea Lancer. Este, fără îndoială, unul dintre cele mai populare modele japoneze, cu sau fără insigna Evo.

Astazi sunt tot mai multe SUV-URI. Nu există nici o șansă ca Mitsubishi să aducă înapoi faimosul sedan în viitor. Acestea fiind spuse, nu ne putem abține să nu ne entuziasmăm când vedem cum ar arăta un Lancer modern, cum ar fi această redare realizata de artistul Andrew Guerrero.

Ca să fie clar, acest concept al Gonzales nu este complet nou. E o evoluție, fără cuvinte, a designului original Lancer de acum cinci ani. Nu știm cum arăta opera originală de artă... tot ce știm e că aceasta nouă imagine arată bine pentru un sedan din acest deceniu.

Poarta semnatura DYNAMIC SHIELD Mitsubishi, cu o grilă de culoare deschisă și câteva accente de crom. Modelul grilei a fost derivat din design-ul unui tocător industrial și arată al naibii de bine.

https://www.topgear.com.ph/features/fea ... 4-20210215

PENTRU MAI MULTE POZE AICI:

https://www.behance.net/gallery/1134873 ... shi-Lancer
Fişiere ataşate
enoch-gonzales-mitsubishi-lancer-render-2-1613370375.jpg
enoch-gonzales-mitsubishi-lancer-render-2-1613370375.jpg (69.91 KiB) Vizualizat de 1704 ori
a2314d113487313.60291936ba6f1.jpg
a2314d113487313.60291936ba6f1.jpg (98.52 KiB) Vizualizat de 1704 ori
9e8324113487313.60291936bb993.jpg
9e8324113487313.60291936bb993.jpg (114.54 KiB) Vizualizat de 1704 ori
4a5a67113487313.60291936b921d.jpg
4a5a67113487313.60291936b921d.jpg (112.43 KiB) Vizualizat de 1704 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 17, 2021 9:07 am

Mașină electrică în 2021. Unde încarc? Cât costă?
Infrastructura de încărcare pentru automobile electrice a ajuns la o oarecare maturitate în 2021, în România. Cei care utilizează o mașină electrică au la dispoziție stații mai multe ca niciodată. E drept, încărcările gratuite aproape au dispărut complet, iar prețurile pentru 1 kWh sunt de la simplu la triplu. Iată o radiografie a infrastructurii de încărcare pentru mașini electrice în România, în 2021.
În acest moment România poate fi parcursă din orice punct în orice punct cu o mașină electrică cu autonomie medie măcar 150 km.
Stațiile de încărcare sunt mai bine distribuite de-a lungul drumurilor României, după cum se poate vedea și pe PlugShare.com.
Furnizorii de servicii de încărcare sunt tot mai diverși.
La nivel național sunt circa 300 de amplasamente unde poate fi încărcată o mașină electrică. Media este de 3 puncte de încărcare într-un loc/amplasament. Adică suntem undeva la 900 de puncte de încărcare în România, în 2021. În interiorul acestor cifre avem, desigur, locuri în care există un singur punct de încărcare. Dar și locuri în care pot fi încărcărcate 5-10 mașini electrice simultan (hub-uri de încărcare).
Unde încarc o mașină electrică în 2021?
Pe scurt, la magazin, la benzinărie, la birou și/sau acasă.


Majoritatea centrelor comerciale mari (mall, hypermarket) au în parcările lor stații de alimentare EV. Este vorba despre magazine precum Kaufland, LIDL, Mega Image, PENNY și Carrefour. E drept, nu toate magazinele din aceste lanțuri au stații de încărcare. Dar cele mai multe dintre ele au deja sau vor avea pe parcursul anului 2021.
Și benzinăriile au început să ofere carburantul numit „energie electrică” spre clienții lor. Printre rețelele mari se observă infrastructură EV serioasă la MOL și Rompetrol. Mai puțin sau deloc la OMV, Petrom și LukOil.
Unele rețele mai mici sau benzinari independenți oferă „curent la pompă” (ETU, MCM Petrol) chiar înainte ca marii benzinari să vadă o afacere din asta.
Clădirile de birouri au început să monteze stații de încărcare în parcările lor, pentru angajați și vizitatori. Se poate vedea ușor pe PlugShare.com cea mai apropiată stație de încărcare din zona ta.
Zonele rezidențiale, chiar și cele noi, încă suferă la capitolul încărcare pentru mașini electrice. Lucrurile se vor schimba, însă, radical pentru toate clădirile care primesc aviz de construcție de la un punct din 2020 încolo.
Legislația s-a modificat, iar constructorii sunt obligați să prevadă și stații de încărcare la noile clădiri. Tot așa cum trebuie să le prevadă cu uși sau ferestre.
Cu alte cuvinte, o stație de încărcare EV la o clădire nouă va fi ceva la fel de normal ca treptele de la intrare. Vorbim de orice fel de clădiri noi, rezidențiale sau de birouri.
Cât costă încărcarea unei mașini electrice în 2021?
În funcție de locul în care încarci o mașină electrică prețul (orientativ) pentru 1 kWh poate fi cuprins între 0,6 Lei și 2 Lei (cu toate taxele incluse).
Ca regulă generală, curentul cel mai ieftin va fi întotdeauna acasă sau la unele stații care încarcă lent. Pe de altă parte, curentul cel mai scump va fi întotdeauna la stațiile care asigură încărcare rapidă.
1 kWh acasă poate costa circa 0,6-0,8 Lei (puterea de încărcare fiind de regulă în jurul a 2,5 kW la o priză convențională).
1 kWh la stațiile de încărcare semi-rapide (de regulă putere maximă 22 kW) poate costa între 0,64 kWh și 1,45 Lei.
1 kWh la stațiile care asigură încărcare rapidă (de regulă putere 50 kW sau mai mult) poate costa 1 Leu până la 2 Lei.
Cât costă un plin la o mașină electrică?
„Rezervorul”, adică așa-zisa capacitate a bateriei mașinilor electrice diferă de la model la model. Tot așa cum la mașinile pe combustie există automobile cu rezervor de 35 de litri, dar și mașini cu rezervor de 90 de litri.
În cazul mașinilor electrice fabricate din 2021 încolo capacitatea medie a bateriei pare să fie undeva în jurul a 50 kWh.
Deci o mașină cu baterie de capacitate 50 kWh va necesita 50 kWh pentru un plin (plus niște pierderi, dar nu le punem la socoteală, de dragul simplității calculelor).
Acești 50 kWh vor costa în cel mai bun caz circa 30 Lei (acasă) și în cel mai rău caz circa 100 Lei (la cele mai scumpe stații de încărcare rapidă din România).
Cu un astfel de „plin” o mașină electrică oarecare poate parcurge între 150 km (în cel mai rău caz) și 400 km (în cel mai bun caz).
O medie anuală rezonabilă ar fi undeva în jurul a 300 km care pot fi parcurși cu un „plin” de 50 kWh.
Situații excepționale
Încărcările gratuite sunt deja excepționale în România, greu de găsit și greu de prin loc liber la încărcare. De cele mai multe ori e coadă unde „se dă curent gratis”.
Tot excepționale sunt și situațiile în care 1 kWh (sau o cantitate mică de energie, în general) poate costa foarte mult. Sau foarte puțin.
Această situație poate fi întâlnită la stațiile care oferă serviciu de încărcare în baza unui cost pentru sesiune – indiferent de durata ei și indiferent de cantitatea consumată.
Dacă prin absurd încarci, să zicem, 3 kWh în 5 minute, poți plăti chiar și 44 Lei, pentru că atât costă sesiunea de încărcare. Rezultă un cost aberant de 14,6 Lei pentru 1 kWh. Adică un cost de peste 20 de ori mai mare decât acasă. Evident, cei care au mașini cu baterii mici sau care stau puțin la stație au de pierdut la tariful per sesiune.
Sunt însă câștigați cei care au mașini cu baterii foarte mari, iar la pornirea sesiunii de încărcare bateria este cât mai goală. Într-un astfel de scenariu, un plin de 90 kWh costă tot 44 Lei (sau 29 Lei, la promoție), ceea ce face ca prețul pentru 1 kWh să fie foarte de mic (sub 0,5 Lei pentru 1 kWh).
https://0-100.ro/2021/02/16/masina-elec ... cat-costa/



MITSUBISHI MOTORS lansează REÎMPROSPĂTATUL PAJERO SPORT în Indonezia

Tokyo, 16 februarie 2021 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) continuă să își extindă portofoliul de produse prin lansarea SUV PAJERO SPORT1, reîmprospătat, în Indonezia. Moștenirea capabilității de teren, fiabilității și durabilității seriei PAJERO, precum și a eleganței și confortului oferite de PAJERO SPORT. Cel mai recent model este conceput cu un interior exterior mai rafinat, mai puternic și de înaltă calitate, precum și cu caracteristici nou adoptate, cum ar fi displayul LCD color de 8 inchi și Power Tailgate, care le permite utilizatorilor să deschidă și să închidă poarta cu un smartphone.
Noul PAJERO SPORT este o versiune actualizată a modelului de a treia generație al seriei, lansat în 2015. Volumul global cumulat al vânzărilor pentru modelul din a treia generație a atins 348 000 de unități în ianuarie 2021, cu vânzări cumulate de aproximativ 89 000 de unități2 în Indonezia. Noul PAJERO SPORT va fi construit în unitatea Mitsubishi Motors Krama Yudha Indonesia din Bekasi, Indonezia.



World Premiere of the All-New Outlander
- Vânzările în America de Nord încep în aprilie 2021


Tokyo, 17 februarie 2021 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a dezvăluit astăzi noul OUTLANDER, cu o nouă direcție de proiectare, calitate superioară, performanță robustă și tehnologie inovatoare. Nava-pilot SUV este reimaginată și vanduta inital în America de Nord (Statele Unite, Canada și Puerto Rico) din aprilie 2021, urmând ulterior si alte piețe.

Astăzi, noul OUTLANDER și-a făcut debutul pe Amazon Live, devenind primul automobil lansat pe platformă. (Urmăriți din nou premiera mondială a noului OUTLANDER aici, valabilă până la 31 martie 2021.)

https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1314.html
Fişiere ataşate
p_210217_m_1314_img_07.png
p_210217_m_1314_img_07.png (435.45 KiB) Vizualizat de 1694 ori
p_210217_m_1314_img_05.png
p_210217_m_1314_img_05.png (472.2 KiB) Vizualizat de 1694 ori
p_210217_m_1314_img_07.png
p_210217_m_1314_img_07.png (435.45 KiB) Vizualizat de 1694 ori
1313-1.jpg
1313-1.jpg (85.1 KiB) Vizualizat de 1694 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 18, 2021 9:24 am

(video) Premieră în SUA: Noua, a patra generaţie Mitsubishi Outlander
Noul Mitsubishi Outlander a debutat inevitabil. Acesta, după cum s-a promis şi anterior, a fost prezentat deocamdată într-o specificație americană şi fără vreo motorizare hibridă.

Interesant este că această maşină trebuia să apară încă în 2018, în baza conceptului Mitsubishi GT-PHEV arătat în 2016 la Salonul Auto de la Paris, pe care l-am văzut şi noi pe viu, însă planurile au fost oprite. După ce Nissan a cumpărat o parte din acţiunile companiei, s-a luat decizia de a renunţa la aproape toată munca făcută până la acel moment, inclusiv la platforma originală, în favoarea unificării şi reducerii costurilor.

Astfel, noul Outlander a fost reformatat şi acum stă pe baza platformei CMF-C/D, aceeaşi folosită şi de noul Nissan Rogue/X-Trail.
Caracteristici cheie:

* Este numit modelul flagship al liniei Mitsubishi Motors, cel mai bine echipat şi cel mai atent proiectat vehicul pe care compania l-a dezvoltat vreodată.

* Este în mod evident mai mare în dimensiuni, însă cifrele la acest capitol nu au fost deocamdată publicate. Se ştie doar că are în înălţime puţin peste 1.747 mm, iar în lăţime – 1.897 mm.

* Limbajul stilistic Dynamic Shield este adoptat acum şi pe Outlander. Asta înseamnă o parte frontală amenajată vizual sub forma literei X, cu faruri orizontale laterale şi lumini de zi separate, cu indicatoare de direcţie, la un nivel superior. Cele mai mari jante măsoară 20 de inci (18 inci în echipare de bază).

* Noul Outlander stă, după cum am menţionat, pe o nouă platformă CMF-C/D, care a primit deasupra un corp cu rezistenţă mai rigidă, o suspensie spate multi-link cu o construcţie modificată şi o nouă servodirecţie asistată electric.

* Sub capotă a apărut un benzinar natural aspirat de 2.5 litri şi cu patru cilindri, cu sistem de injecţie directă, care produce 184 CP și 245 Nm. În tandem funcţionează un nou variator marca Jatco, care imită o cutie automată în opt trepte, dar şi un sistem de tracţiune integrală S-AWC (Super All-Wheel Control) cu ambreiaj pentru conectarea punţii din spate.

* Noul Mitsubishi Outlander a mai beneficiat de sistemul electronic Brake AYC (Active Yaw Control), care utilizează mecanismele de frânare hidraulice pentru a controla vectorul de tracțiune. Acesta utilizează selectiv mecanismele de frânare ale tuturor celor patru roți, chiar şi pe maşinile în versiuni de bază cu tracţiune faţă.

* Şoferul va avea la dispoziţie şi un selector al modurilor de rulare, cu diverse setări pentru diverse agregate: Eco, Normal, Tarmac (sport), Gravel, Snow şi Mud (ultimul doar pe maşinile cu AWD).
Interiorul maşinii e complet nou şi nu are nimic în comun cu cel al lui Nissan Rogue. Se menţionează că are foarte multe materiale moi la atingere, îndeosebi pe planşa de bord şi panourile uşilor. * * *

*Tunelul central îi este unul curat şi include aranjate frumos levierul cutiei de viteze şi acel selector al modurilor de rulare şi de control al sistemului de tracţiune integrală. Mai poate fi instalat un panou de încărcare fără fir a telefoanelor compatibile.

* Consola centrală are în partea superioară un monitor de 9.0 inci pentru sistemul multimedia (cu suport Android Auto şi wireless Apple CarPlay), care este despărţit de panoul de control a climatizării, cu comenzi manuale, de nişte deflectoare de ventilaţie camuflate.

Noul Outlander mai are un panou de instrumente cu două ceasuri analogice şi un ecran color de 7.0 inci între ele, deşi opţional se poate comanda un panou de bord complet digital sub forma unui ecran de 12.3 inci.

* De asemenea, noul Outlander devine primul model Mitsubishi dotat cu un head-up display cu o suprafaţă de proiecţie de 10.8 inci a informaţiilor relevante.

* Ca dotări opţionale sau în echipări de top se mai pot găsi o tapiţerie cu piele semi anilină, climatizare automată pe trei zone, sistem audio Bose cu 10 difuzoare, etc.

* Standard vin cele şapte locuri din maşină! În acest caz, locurile de pe al doilea rând pot fi ajustate longitudinal, iar spătarele se pot rabata în proporţie de 40:20:40.

* Noul Outlander vine standard cu 11 airbag-uri, inclusiv unul între pasagerii din faţă!

* Dispune de un sistem MI-Pilot Assist, care înseamnă de fapt un cruise control adaptiv cu funcţie de menţinere în banda de rulare, pe lângă alte sisteme de asistenţă şi protecţie moderne şi elementare.

Tot în 2021 ar trebui să fie lansat şi modelul plug-in hybrid, sistemul de propulsie fiind deja dezvoltat in-house de către Mitsubishi.

Producţia noului Outlander pentru piaţa americană (SUA, Canada şi Puerto Rico) a început deja în Japonia. Vânzările vor începe din luna aprilie, iar preţul de start în SUA este de 25.795 de dolari.


https://autoblog.md/video-premiera-in-s ... outlander/






Premieră: noua generaţie Mitsubishi Outlander. Renaşterea brandului japonez
Mitsubishi prezintă noua generaţie Outlander, a unui dintre cele mai solicitate modele din gama constructorului japonez. Precedentul SUV s-a menţinut pe linia de producţie peste 9 ani, iar noul a întârziat să vină din cauza dificultăţilor cu care s-a ciocnit constructorul în ultimii ani. Colacul de salvare a fost oferit de Nissan în 2018, când concernul nipon a achiziţionat o treime din acţiunile Mitsubishi şi l-a inclus în Alianţa cu Renault.
Designul noului Outlander nu a mai fost o enigmă de mulţi ani, or în 2016 japonezii prezentau conceptul GT-PHEV, model ce trebuia să se transforme în unul de serie, construit pe platforma originală. Noua conducere, însă, a optat pentru o platformă modulară comună cu SUV-urile din componenţa Renault-Nissan, iar astfel Outlander a migrat acum pe arhitectura CMF-C/D, pe care o împarte împreună cu întreg substratul tehnic cu noul Nissan Rogue, ce va veni pe Bătrânul Continent cu denumirea X-Trail.
Cu noua platformă Outlander a devenit simţitor mai mare în raport cu predecesorul, oferind acum mai mult spaţiu la bord, astfel încât pasagerii să nu simtă lipsă de spaţiu pe cele 3 rânduri de scaune. Dimensiunile exacte, însă, nu au fost dezvăluite încă. Planşa de bord cu ecran multimedia de 9 inch trezeşte asemănări cu noul Nissan Rogue, însă Outlander pare să adopte un limbaj stilistic maturizat şi promite materiale de calitate superioară în raport cu predecesorii.
De la Nissan au fost preluate cele mai noi sisteme de siguranţă activă, precum ansamblul ProPilot, botezat de Mitsubishi MI-Pilot Assist. Acesta include un cruise control adaptiv cu sistem de frânare automatizată de urgenţă şi menţinere a benzii de circulaţie. Dar şi la capitolul siguranţă pasivă Outlander poate surprinde cu 11 airbag-uri, pe lângă cele standard fiind prevăzute airbag-uri centrale care să protejeze pasagerii unul de celălalt într-un impact lateral, de exemplu.
Gama motorizărilor este alcătuită deocamdată dintr-un singur motor, benzinarul aspirat natural de 2.5 litri, ce vine să înlocuiască vechea unitate de 2.4 litri. Motorul se cuplează la cutia cu variaţie continuă livrată de Jatco şi, cel mai probabil, această configurare va fi disponibilă în exclusivitate în America de Nord, unde şi debutează Outlander acum. Transmisia este integrală, numită Super All-Wheel Control (S-AWC), anunţată de japonezi ceva mai devreme, dar în esenţă este o tehnologie similară cu cele folosite de Nissan.
Mai târziu japonezii vor diversifica gama motorizărilor cu versiuni de tip plug-in hybrid (PHEV) — cartea de vizită a Outlander-ului precedent. Sistemul este dezvoltat de inginerii Mitsubishi, fiind unul original, iar ulterior va fi împrumutat şi celor de la Nissan şi, probabil Renault.
Producţia noului Outlander a demarat în Japonia. Iniţial SUV-ul va fi disponibil pe piaţa americană, unde porneşte cu un preţ atractiv de 25,800 dolari. Cu apariţia versiunilor electrificate Outlander va veni şi pe celelalte pieţe, unde a fost oferit predecesorul.
https://piataauto.md/Stiri/2021/02/Prem ... i-japonez/
Fişiere ataşate
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_80.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_80.jpg (81.34 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_54.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_54.jpg (315.63 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_53.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_53.jpg (364.73 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_45.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_45.jpg (257.34 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_43.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_43.jpg (281.2 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_35.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_35.jpg (227.38 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_10.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_10.jpg (513.33 KiB) Vizualizat de 1680 ori
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_6.jpg
All-new-2022-Mitsubishi-Outlander-us-spec_6.jpg (517.62 KiB) Vizualizat de 1680 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Feb 19, 2021 9:18 am

Mitsubishi a lansat noul Outlander în SUA: design exterior modern și configurație cu 7 locuri
Constructorul japonez de automobile a lansat noul Outlander în Statele Unite ale Americii. Acesta este primul model dezvoltat de Mitsubishi după încheierea parteneriatului cu Nissan.
Mitsubishi a lansat cea de-a treia generație Outlander în 2012, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Problemele financiare cu care s-a confruntat producătorul nipon în anii următori au amânat debutul unei noi iterații până acum.
De-a lungul anilor, SUV-ul a primit mai multe pachete de îmbunătățiri pentru a rămâne relevant, dar această nouă generație care tocmai a debutat în Statele Unite ale Americii chiar reprezintă o gură de aer proaspăt.
Pentru început, este primul model lansat de Mitsubishi după încheierea parteneriatului cu Nissan. Tocmai de aceea, foarte multe componente sunt împărțite cu modelul Rogue. (X-Trail în Europa)
DESIGN MODERN
Designul exterior este inspirat de conceptul Engelberg Tourer, iar Nissan susține că unele detalii te duc cu gândul la modele din trecut, precum Lancer Evolution X sau Pajero. Noul Outlander poate fi chipat cu jante de 20 de inch.
Habitaclul a fost garnisit cu materiale și finisaje de calitate, precum piele semi-anilină sau ornamente din aluminiu pentru nivelurile de echipare superioare.
Instrumentarul de bord digital, cu display de 12.3 inch, sistemul Head-up Display, butoanele sistemului de climatizare, selectorul transmisiei automate CVT și ecranul de 8 inch (opțional de 9 inch) al sistemului multimedia sunt împrumutate de la Rogue/X-Trail.
SUV-ul nipon vine în standard cu trei rânduri de scaune.
Pentru un plus de spațiu interior, ampatamentul a crescut la 2705 milimetri (+35 mm). Habitaclul este, deasemenea, mai lat cu 7.6 milimetri comparativ cu vechiul model.
Cea de-a patra generație Mitsubishi Outlander este așteptată și în Europa, astfel că sunt șanse mari ca designul exterior și interior să fie preluat (aproape) în totalitate de la versiunea americană.
MOTOR DE 2.5 LITRI CU 184 DE CAI PUTERE
Sub capotă regăsim un motor de 2.5 litri care dezvoltă 184 de cai putere și 245 Nm cuplu. Sistemul de tracțiune integrală Super All-Wheel Control este inclus în pachetul standard.
Așa cum îi stă bine unui model de ultimă generație, noul Mitsubishi Outlander este echipat cu sisteme de asistență precum pilot automat adaptiv, păstrarea benzii de circulație, frânare automată de urgență, sistem de monitorizare a unghiului mort, sistem de avertizare la coliziune sau avertizare la părăsirea benzii de rulare.

via Mitsubishi

https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 02453.html


OUTLANDER PHEV SUV ul CU CELE MAI MULTE VANZARI IN EUROPA IN 2020

Tokyo, 18 februarie 2021 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a anunțat că OUTLANDER PHEV a închis anul 2020 ca SUV hibrid de tip plug-in din Europa, cu cele mai bune vânzări. Un total de 26 673 de unități au fost vândute în întreaga Europă în 2020, iar OUTLANDER PHEV a devenit al doilea hibrid de tip plug-in de best-seller pentru toate segmentele .
OUTLANDER PHEV este modelul emblematic care încorporează expertiza MITSUBISHI MOTORS în electrificare, SUV și tehnologiile de control pentru toate roțile. Vehiculul produce o accelerație lină, netedă, dar puternică, unică pentru vehiculele electrice (VE) cu tehnologii ecologice. OUTLANDER PHEV este vândut în peste 60 de țări de la lansarea sa în 2013, iar volumul său global de vânzări cumulate a ajuns la 270 000 de unități IN decembrie 2020.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1315.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 23, 2021 1:30 pm

(VIDEO) Noul Mitsubishi Outlander are o problemă majoră, consideră un designer, care s-a şi apucat s-o corecteze
Dacă ar fi să facem un top al mărcilor care au fost măreţe cândva, dar care în ultimii ani şi-au tot pierdut din turaţii, parcă în mod intenţionat, Mitsubishi cu siguranţă ar fi în top 3, iar modele cu adevărat noi n-am văzut de aproape un deceniu.Au fost facelift-uri majore, unele modele având chiar câte 3-4 facelift-uri sau mai mult. Aşa că, atunci când a fost anunţată o nouă generaţie a lui Mitsubishi Outlander pe bune, spiritele s-au încins, iar fanii s-au pus pe o mare aşteptare. Până la urmă, compania japoneză scotea primul său model cu adevărat nou de mulţi ani încoace, aşa că ne puteam aştepta cu toţii la un model într-adevăr inspirat.Ceea ce au lansat niponii, însă, a fost mai mult un conglomerat din multe concepte lansate în ultimii 3 ani, amestecat cu unele elemente de design care au devenit în trend mai ales pe la coreenii de la Hyundai şi Kia. Unii zic că noul Outlander, construit pe platformă de Nissan X-Trail, a ieşit oricum frumos şi interesant. Însă nu şi designerul suedez pe care-l recunoaşteţi cu siguranţă deja de la relatările noastre anterioare despre ideile lui. Ei bine, el, designerul, consideră că noul Mitsubishi Outlander are o problemă majoră de design, într-atât de mare şi de gravă, încât l-ar putea transforma într-un Pontiac Aztek al zilelor noastre, care să sufere un eşec în vânzări şi să devină un subiect de glume când vine vorba de maşini urâte.În video-ul de mai jos el explică în ce constau exact, probleme văzute de el, începând cu cele minore şi continuând cu cea majoră. Apoi, pentru că numai să critici nu e mare lucru, designerul se apucă şi de corectat această problemă majoră a modelului, desenându-i o formă „corectată” a noului Outlander. Nu ştim dacă versiunea originală e atât de gravă pe cât zice designerul — spuneţi şi tu părerea — dar ştim că versiunea modificată de el arată foarte inspirat, motiv din care includem video-ul de mai jos.Deci, ce părere ai? Care versiune arată mai bine — cea originală a designerilor japonezi, sau cea modificată a designer-ulu suedez?
https://piataauto.md/Stiri/2021/02/VIDE ... corecteze/



Ce este Mitsubishi Mi-Pilot Assistance?
Producătorii de automobile pun la dispoziția consumatorilor un flux constant de noi tehnologii de asistență la volan de nivel 2. De obicei, acestea combină controlul adaptiv al croazierei cu asistența centrată pe benzi pentru a face experiența generală de conducere mai sigură, mai puțin stresantă și mai inspirată de încredere.
Ce este Mi-Pilot Assistance? Găsiți cele mai bune oferte Mitsubishi!
Mitsubishi a prezentat Mi-Pilot Assistance la noul SUV 2022 Outlander Crossover. Outlander împărtășește o mare parte din ingineria și tehnologia sa de bază cu Nissan Rogue, iar Mi-Pilot Assistance este versiunea lui Mitsubishi a Nissan ProPilot Assistance.
Asistența Mi-Pilot combină controlul adaptiv al vitezei de croazieră cu capacitatea de oprire și cu un sistem de asistență axat pe banda de circulație pentru a oferi asistență pentru ambuteiaje de viteză redusă și asistență avansată de nivel 2 pentru conducerea avansată, pentru a reduce stresul și oboseala în timpul călătoriilor pe șosea.

Cum Asistă Mitsubishi Mi-Pilot Activitatea?
Atunci când un conducător auto activează Mi-Pilot Assistance, o cameră cu fața înainte montată în partea superioară a parbrizului și o unitate radar montată în față guvernează accelerația, frânarea și direcția unui Mitsubishi. Mi-Pilot Asistă lucrările atât la viteze mai mici în traficul dens, cât și la viteze mai mari pe autostradă.

Controlul adaptiv al vitezei de croazieră cu funcționalitate de tip stop-and-go și cu un sistem de asistență axat pe culoarul de trecere reprezintă componentele principale ale asistenței pentru mi-pilot. De asemenea, acesta oferă un sistem de recunoaștere a semnelor rutiere care citește indicatoarele de viteză și tehnologia Navi-Link care utilizează datele din sistemul GPS și de navigație al vehiculului pentru a ajusta viteza în anumite situații de conducere în mod proactiv.
https://www.jdpower.com/cars/shopping-g ... lot-assist



Creștere importantă a pieței de mașini electrificate
În topul vânzărilor de autoturisme plug-in hybrid, pe primul loc se afla, în ianuarie, BMW – cu 21 de unităţi, Mercedes-Benz şi Volvo (câte 18 exemplare), Renault (9), Mitsubishi şi Porsche (câte şase unităţi), Skoda (4), DS şi Mini (câte trei unităţi), respectiv Hyundai (2).
https://www.autoexpert.ro/crestere-impo ... trificate/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 24, 2021 10:48 am

Mitsubishi Motors este setată să schimbe direcția de retragere din Europa

Mitsubishi Motors urmează să-și anuleze decizia de retragere din Europa și de construire a unor mașini în Franța după luni de presiuni din partea lui Renault și Nissan. Mitsubishi va lua în considerare în mod oficial măsura în cadrul unei reuniuni a consiliului de administrație de joi, potrivit a trei persoane care cunosc direct chestiunea, după luni de discuții fracționate cu partenerii săi din alianță.

Luni, în cursul unei întâlniri de alianță, s-a ajuns la un acord-cadru între cei trei producători de mașini, au afirmat doi dintre aceștia. Ei au adăugat că acordul ar putea să se destrame.Decizia ca Renault să producă mașini Mitsubishi în fabricile sale franceze în cadrul unui contract de producție, dacă este finalizat, ar obliga societatea japoneză să justifice întoarcerea în EU — și să facă față acuzațiilor pe care le-a adus unei campanii Renault pentru a proteja locurile de muncă franceze.

Coaliția dintre cele trei grupuri de automobile este organizată împreună de participația de 43% a lui Renault la Nissan, care deține 34% din Mitsubishi, cea mai mică dintre companii.
Pachetul de 15% din acțiunile guvernului francez la Renault a alimentat temeri îndelungate față de cei doi producători japonezi de mașini, conform cărora strategia alianței ar fi puternic influențată de politica industrială franceză.

În iulie, Mitsubishi și-a anunțat planurile de a se retrage din operațiunile sale de lossing din Europa prin anularea lansărilor de modele și prin lichidarea actualei linii. Acest lucru ar duce la sfârșitul tuturor vânzărilor de automobile pe piețele europene încă din acest an.

În urma anunțului, unele reprezentanțe au vândut deja operațiuni de pregătire pentru ieșirea din Mitsubishi, în timp ce altele se pregătesc să devină garaje de reparații pentru marcă.

Un acord de construire a mașinilor Mitsubishi în Franța ar fi amânat pe plan intern ca semn că Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi lucra în cadrul unor noi echipe de management instalate după arestarea și înlăturarea fostului șef Carlos Ghosn în 2018.

Dar oamenii din Mitsubishi și Nissan și-au exprimat îngrijorarea cu privire la o astfel de înțelegere care ar însemna construirea de către Renault de mașini Mitsubishi — creșterea activității pentru centralele sale franceze și stimularea politică a țării, unde reduce locurile de muncă.

Directorii au fost îngrijorați în special de o posibilă repetare a deciziei Renault din 2001 de a muta Nissan Micra de la fabrica japoneză Sunderland a grupului japonez la propria fabrică Flins neperformantă din afara Parisului. Acest lucru a fost considerat o mișcare politică a grupului francez de a consolida sprijinul sindical.

Mitsubishi a afirmat că nu a existat nicio schimbare în politica sa de stopare a dezvoltării de noi modele în Europa.

De Meo a sugerat, de asemenea, că Renault ar putea ajunge să construiască mai multe mașini pentru Nissan în fabricile sale franceze, ceea ce a fost rezistat de Nissan, potrivit persoanelor familiarizate cu discuțiile. Acest lucru a condus la exercitarea de presiuni asupra lui Mitsubishi de ambele părți ale alianței, au afirmat oamenii.

Înainte de anunțarea retragerii de anul trecut, Mitsubishi a vândut doar 120 000 de mașini în Europa în 2019, ceea ce i-a oferit mai puțin de 1% din cota de piață.

Acordul tentativ încheiat luni este primul mare acord dintre De Meo, care s-a alăturat lui Renault în funcția de director executiv al companiei, și șefii lui Nissan și Mitsubishi, și un test al relației dintre cele trei părți.

Nissan și Renault se concentrează asupra întoarcerii propriilor afaceri, precum și asupra reparării alianței, care s-a apropiat de colaps în urma turbulențelor care au urmat răsturnării Ghosn.

De Meo a anunțat un plan de economisire a 3 miliarde de euro prin reducerea capacității fabricii ca parte a unei restructurări a companiei luna trecută, în timp ce Nissan intenționează să economisească 300 de miliarde de yeni ( 2,85 miliarde de USD) prin propriul său plan de redresare.

https://www.ft.com/content/007292a2-1c6 ... 456714168c

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Feb 25, 2021 10:14 am

Renault ar putea produce pentru Mitsubishi în Europa pentru a readuce japonezii pe piața europeană

Renault ar putea construi mașini pentru Mitsubishi în Franța ca parte a unui plan prin care producătorul japonez de automobile și-ar inversa decizia de a nu mai vinde vehiculele sale în Europa, scrie Financial Times. Mitsubishi va revizui planul într-o ședință a consiliului de administrație de joi, scrie ziarul, citând surse cu cunoștințe directe despre această chestiune.
Mitsubishi a declarat anul trecut că va înceta operațiunile în Europa după ce nu a reușit să scape de pierderi în regiune.
Retragerea Mitsubishi din Europa a făcut parte din strategia generală revizuită a celor trei parteneri de alianță care au solicitat Nissan, Renault și Mitsubishi să se concentreze pe piețele lor profitabile și să abandoneze sau să își reducă activitățile pe piețele unde aveau nevoie. greu de câștigat bani. Mitsubishi a declarat că se va concentra pe Asia de Sud-Est.
Într-o schimbare de strategie, Mitsubishi ar putea menține o prezență europeană și ar putea vinde modele construite în fabricile Renault subutilizate din Franța, deși Mitsubishi nu a construit mașini în Europa de când compania și-a vândut fabrica Nedcar din Olanda în 2012.
Renault și Nissan deja produc încrucișat
Renault și Nissan au deja o producție încrucișată în Europa. Renault construiește Nissan Micra la uzina sa din Flins, Franța, precum și autoutilitare comerciale pentru Nissan în Maubeuge și Sandouville, Franța. Până de curând, Nissan fabrica camioneta Renault Alaskan la fabrica sa din Barcelona.
CEO-ul Renault, Luca de Meo, a declarat că dorește să crească utilizarea capacității fabricilor Renault la 120% până în 2025, de la 70% acum. O decizie a Mitsubishi de a rămâne în Europa ar putea însemna că producătorul auto va vinde Outlander-ul reproiectat în regiune. SUV-ul de dimensiuni medii va fi pus în vânzare în Statele Unite în aprilie.
Actuala versiune plug-in hibridă a lui Outlander a fost cea mai bine vândută hibridă plug-in din Europa de mult timp, dar a pierdut acest titlu în fața Mercedes anul trecut.
Cel mai bine vândut model al Mitsubishi în Europa este vechiul Mirage / Space Star. Producătorul auto a vândut anul trecut 35.669 de unități ale sedanului mic în regiune, potrivit cercetătorilor de piață JATO Dynamics. Modelul low-tech este importat din Thailanda și ar putea fi un candidat principal pentru a trece la producția Renault.
https://www.puterea.ro/renault-ar-putea ... europeana/



La presiunea Renault, Mitsubishi ar putea reveni asupra deciziei de a se retrage din Europa Compania Mitsubishi Motors, parte a Alianței Renault - Nissan, ar putea reveni asupra deciziei de a opri comercializrea modelelor sale în Europa. Unele modele ale mărcii nipone pot fi produse în Franța.

În vara anului trecut, Mitsubishi Motors Corporation (MMC), partener al Alianței Renault – Nissan, anunța planul său de afaceri pentru perioada 2020 – 2022 care menționa că în viitorul nu foarte îndepărtat marca niponă nu va mai comercializa modele noi pe piața europeană. Oficialii Mitsubishi notau la vremea respectivă că marca „își va concentra resursele în regiunea ASEAN, acolo unde este competitivă. De asemenea, MMC își va crește profitabilitatea prin îmbunătățirea suplimentară a tehnologiilor sale unice, competitive, precum PHEV, HEV și 4WD, dar și prin introducerea de modele de ultimă generație care vor utiliza tehnologiile partenerilor din Alianță”. Divizia din Europa a MMC explica și că „va îngheța lansarea de noi modele în Europa”. Totuși, „modelele care sunt conforme cu reglementările actuale vor continua să fie vândute”. Mai mult chiar, oficialii Mitsubishi menționau că „nu există posibilitatea reluării lansării de noi produse în Europa”. În schimb, pe lângă continuarea vânzărilor strict pentru modelele aflate acum în portofoliu – SpaceStar, ASX, Eclipse Cross, Outlander și L200 – va fi menținută activitatea de „after sales” (piese și componente). În ciuda declarației din iulie 2020, în toamna anului trecut niponii au confirmat lansarea în Europa a modelului Mitsubishi Eclispre Cross PHEV, iar lansarea în România ar trebui să aibă loc în această primăvară. După presiunile Renault, marca Mitsubishi ar putea schimba decizia După schimbarea de direcție în privința modelului Eclispre Cross PHEV, cei de la Mitsubishi ar putea reveni acum și asupra deciziei de a se retrage din Europa. Conform jurnaliștilor de la Financial Times (FT), după luni bune în care au derulat negocieri intense, oficialii alianței Renault - Nissan - Mitsubishi au decis să pună pe ordinea de zi a consiliului de administrație al companiei nipone care va avea loc mâine ideea de a relua lansarea de noi modele în Europa. Deși nu există încă o decizie clară în această privință, sursele FT arată că într-o reuniune a responsabililor Alianței care a avut loc luni, 22 februarie 2021, Renault s-a oferit să asambleze modele Mitsubishi la una dintre uzinele sale din Franța. Este important de menționat că, deși există în prezent puține modele Mitsubishi care ar putea îndeplini normele CAFE în privința depoluării, atât Eclispre Cross PHEV cât și Outlander PHEV se încadrează în stadardele impuse de Uniunea Europeană. Contactați de Economica.net, reprezentanții din România ai MMC, distribuitorul autorizat M Car Trading, au declarat că, în acest moment, nu au cunoștință de vreo schimbare a planului anunțat anul trecut. De altfel, conform Financial Times, atât Nissan cât și Mitsubishi au exprimat rezerve în fața propunerii Renault considerând că francezii vor doar să găsească produse cu care să asigure continuitatea în uzinele din Franța amenințate de restructurări.
https://www.economica.net/la-presiunea- ... 97484.html


Primăria, condamnată să plătească 9000 de lei pentru o groapă de pe strada Vicol
Un ieşean şi-a avariat maşina pe strada dr. Vicol. Roata din dreapta faţă a autoturismului Mitsubishi a intrat într-o groapă, maşina fiind apoi proiectată în bordură. Firma de asigurări i-a plătit reparaţia, apoi s-a îndreptat împotriva municipalităţii


Ieşenii plătesc de două ori indolenţa Primăriei. Şoferii care-şi rup maşinile în gropile de pe străzi sunt despăgubiţi din bugetul public. Ulterior, gropile sunt astupate din acelaşi buget. În final, cei care pierd sunt tot contribuabilii. Pe rolul Tribunalului se află un proces în care o firmă de asigurări cere municipalităţii decontarea a aproape 9.000 de lei pe care i-a plătit pentru repararea unei maşini. În primă instanţă, magistraţii Judecătoriei au considerat Primăria ca bună de plată.

Într-o seară de martie 2016, S.M. îşi conducea automobilul Mitsubishi pe strada dr. Vicol, dinspre Penitenciar spre Palatul Garnizoanei. La un moment dat, roata din dreapta faţă a autoturismului a intrat într-o groapă de pe carosabil, iar maşina a fost proiectată în bordură, avariindu-şi şi janta. Achiziţionat în leasing, autoturismul avea asigurare CASCO. Uniqa Asigurări a achitat suma de 8.718,71 lei reprezentând costul reparaţiilor, după care a început să caute vinovaţii. Compania de asigurări reproşa atât starea drumului, cât şi faptul că groapa nu era nici măcar semnalizată. Pe banca acuzaţilor au ajuns Primăria şi Consiliul Judeţean. Ultima a fost scoasă din ecuaţie, întrucât strada nu era un drum judeţean, ci unul de interes local.

În apărare, reprezentanţii Primăriei au afirmat că înscrisurile depuse de reclamantă la dosar au fost întocmite doar pe baza declaraţiilor lui S.M., neexistând certitudinea că accidentul s-a petrecut în maniera descrisă şi, totodată, existând posibilitatea ca însuşi şoferul să fi fost vinovat de avarierea maşinii. Argumentele municipalităţii au fost respinse însă de magistraţi. Aceştia au precizat că, fiind o cauză civilă, nu este necesar să se probeze că faptele s-au produs exact aşa, ci este suficient ca instanţa să fie convinsă că, "cel mai probabil", situaţia din înscrisuri este conformă cu realitatea. "Instanţa consideră că nu este rezonabilă ipoteza în care avarierea autoturismului s-a produs în alte circumstanţe, iar conducătorul auto a imaginat această situaţie de fapt pentru a justifica avaria şi pentru a obţine despăgubirea de la asigurător. Este greu, dacă nu imposibil, pentru o persoană să identifice un obstacol care să corespundă avariilor suferite de autoturism, astfel încât acestea să fie apte să producă avariile produse", au spus judecătorii. În plus, Primăria nu adusese niciun argument concret că vinovat de producerea accidentului ar fi fost şoferul.

Ca urmare, magistraţii Judecătoriei au condamnat Primăria să achite suma cerută de Uniqa Asigurări şi 2.200 de lei cheltuieli de judecată. Municipalitatea urmează să-şi recupereze banii de la SC Citadin SA, adică de la propria sa societate, finanţată din bugetul public. Sentinţa nu este încă definitivă, cazul intrând pe rolul Tribunalului.
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/prima ... 80309.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori