Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 11, 2021 10:15 am

Topul masinilor fiabile in 2021. Care sunt cele mai bune alegeri second hand
Topul masinilor fiabile in 2021. Fiabilitatea este o caracteristica extrem de importanta pentru un automobil, fiecare dintre noi dorindu-ne o masina in care sa nu bagam bani constant in reparatii.

Evident, nu ne putem astepta ca masina pe care o conducem sa nu se strice niciodata, asta este inevitabil fara doar si poate! Insa, putem avea “pretentia” ca la masina pe care o conducem sa nu se strice mereu cate ceva.
Cele mai fiabile masini second hand
Topul masinilor fiabile in 2021. Mergem mai departe si dam de acelasi Porsche 911 care este lider si in intervalul 7 – 9 ani, urmat de aceasta data de Audi TT si BMW X1. In cele din urma, daca vorbim despre masinile mai vechi, 9 – 11 ani, podiumul este ocupat de modelele Porsche 911, Audi TT si Volkswagen Golf Plus.
Probabil ca va intrebati acum cum se descurca modelele Dacia la acest capitol al fiabilitatii! Ei bine, trebuie sa stiti ca nu prea bine!
Daca vorbim despre segmentul masinilor cu o vechime de pana la 3 ani, Dacia Logan conduce cu o rata de defecte de 13.6%, in timp ce locul secund este ocupat de SUV-ul Duster cu o rata a defectelor de 11.7%.
Pentru intervalele 5 – 7, respectiv 7 – 9 ani, Dacia Logan ocupa locul secund in acest top al ratelor de defectare, prima pozitie fiind ocupata de Chevrolet Spark. Asadar, si aceste automobile intra in topul masinilor fiabile in 2021.
In cazul modelelor din Romania, pentru intervalul de vechime de 3 – 5 ani, podiumul este ocupat de Porsche 911 (rata a defectelor de 3.5%), Opel Mokka (5%) si Audi TT (5.1%).
Top 10 continua cu urmatoarele modele: Mercedes-Benz Clasa B (5.1%), Mercedes-Benz SLK (5.1%), Audi Q5 (5.3%), Mitsubishi ASX (5.7%), BMW X1 (5.9%), Mercedes-Benz GLK (5.9%) si Toyota RAV4 (5.9%).
https://www.cars.ro/stiri/utile/cum-sa- ... 24088.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 18, 2021 9:46 am

Mașinile electrice și hibride, în creștere. Date surprinzătoare de la APIA


Mașinile electrice și hibride câștigă teren
De asemenea, ponderea autoturismelor electrice şi hibride noi în totalul pieţei auto locale a crescut. În 2019 aceasta reprezenta 4,2%, în 2020 s-a ajuns la 7,1%.

APIA mai arată, potrivit Agerpres, că în 2020 cele mai multe achiziţii noi au fost consemnate la categoria autoturismelor hibride. Din această categorie s-au cumpărat 5.019 unităţi. Este creştere cu 5,2% faţă de volumul din 2019.

Creștere de 89% la mașini electrice și hibride
În același timp, vânzările de autoturisme electrice au înregistrat un salt de 89%. S-au cumpărat 2.846 de unităţi în 2020. Din modelele plug-in s-au vândut 1.037 de exemplare în 2020. Aici este o creștere cu 158% față de anul anterior.
Statistica de specialitate mai arată că, în topul celor mai comercializate autoturisme 100% electrice, conducea, la sfârşitul anului trecut, Renault, cu 857 de unităţi. Urmează Volkswagen, cu 644 de mașini vândute și Skoda, cu 354 de automobile. Hyundai a vândut 241 de autoturisme, BMW – 106 și din marca „smart” s-au vândut 101. Pe ultimele poziții se situează Peugeot, cu 97 de unități, Nissan, cu 90 de mașini vândute, Mercedes Benz, cu 68 şi Tesla, cu 62 de automobile date clienților.
Topul pe celelalte categorii de mașini „verzi”
Toyota a vândut cele mai multe autoturisme full hibride – 4.252. Această piață a mai avut pe podium, în România, mărcile Honda, cu 239 de vehicule și Lexus, cu 184. Hyundai a vândut 173 de astfel de mașini, Ford – 106, Kia – 44, Subaru – 17 şi Renault doar 4.
La autoturismele plug-in, pe primul loc se află Mercedes Benz – cu 207 exemplare. În topul vânzărilor mai intră Volvo, cu 148 de unități și BMW, cu 129. Urmează Mitsubishi, cu 114 mașini plug-in, Ford cu 91, Skoda – 71, Porsche – 67, Hyundai cu 53 de bucăți, Toyota cu 26 şi Mini cu 23 de astfel de automobile.
În decembrie 2020, în România s-au comercializat 1.557 de autoturisme „verzi”. Este o creştere cu 62,18% în comparaţie cu luna noiembrie, când se vânduseră 960 de unităţi noi. În intervalul de referinţă, ponderea maşinilor ecologice în total piaţă a ajuns la 9,8%, de la 7,3%.
https://evz.ro/masinile-electrice-si-hi ... -apia.html






De ce noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Motor Twin 4WD 2021 este o problema pentru europeni? Test Drive
Japonezii se intorc in Europa cu cel mai bine gandit model PHEV de pe piata.

ste vorba de noul SUV de clasa compacta Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Motor Twin 4WD 2.4, masina care urmeaza sa fie comercializat si in Romania.

DE CE ECLIPSE CROSS PHEV?
In primul rand pentru ca Mitsubishi este ce mai mare specialist in constructia de masini PHEV, acestia comercializand cu succes gama Outlander PHEV.

In al doilea rand PHEV-ul lui Mitsubishi este in top pentru simplul fapt ca japonezii au dezvoltat in-house acest sistem fara a face reduceri de costuri. R&D-ul lui Mitsubishi a demonstrat ca cele mai fiabile masini PHEV sunt cele ale japonezilor.

TEHNOLOGIA ECLIPSE CROSS PHEV:

- condus lin și tranziție imperceptibilă între modurile de condus
- cost scăzut de utilizare, inclusiv o scădere semnificativă în consumul de combustibil

- spațiu / loc de bagaje și siguranță

- adaptabilitate (capabilitate 4WD permanentă, 1.500 kg capacitate de tractare, abilitate transport pe distanță mare, volum cargo …) care îl face potrivit atât pentru uz privat cât șibusiness.

De aceea, principalele componente ale grupului motopropulsor al Eclipse Cross sunturmătoarele:

- Motor electric frontal (82 ps)- Motor electric spate (95 ps)

- Motor pe benzină față – ciclu Atkinson – de 2,4 litri (98 ps)

- Baterie tracțiune cu litiu-ion (300V, 13,8 kWh, 80 de celule) aflată sub podea în cadrulampatamentului

- Sistem de operare PHEV propriu MMC.
În plus față de un mod generic „Normal”, Eclipse Cross PHEV oferă trei moduri specifice decondus, toate activate automat de sistemul de operare PHEV și toate oferind 4WD electricpermanent:

Modul EV Pur


Viteză până la 135 km/h (unde este legal)

Mașina este alimentată de motoarele electrice din față și spate

Energie obținută de la bateria de tracțiune de 13,8 kWho

Modul hibrid în serie

Viteză până la 135 km/h (unde este legal)

Mașina este alimentată tot de motoarele electrice din față și spate

Motorul este angajat pentru a rula generatorul, a încărca bateria pentru tracțiune întimpul mersului

Tendința sistemului de a trece înapoi la modul Pure EV cât de des / rapid posibil

Motorul cu combustie internă este și el activat punctual și automat pentru a mențineconverterul catalitic în stare optimă + după 89 de zile de condus doar electric pentru aproteja sistemul de injecție cu combustibil.
Modul hibrid paralel

Motorul acționează roțile din față (via Multi-Mode transaxle față)

Motorul electric din față asistă motorul cu combustie internă + motorul electric spateacționează roțile din spate

Modul este activat automat la viteza de peste 135 km/h (unde este legal)

Tendința sistemului de a trece înapoi la modul Series Hybrid (sau modul Pure EV sub135 km/h – acolo unde este legal) cât de des / rapid posibil.

Sistemul 4WD WRC-bred Super-All Wheel Control (S-AWC) cu MotorTwin

Inițial introdus într-o formă precoce (‘AWC’) în extrem de sofisticatul 1987 Galant VR4, sistemulSuper-All Wheel Control al MMC a fost mai departe dezvoltat de-a lungul celor zece iterații aleLancer Evolution, înainte de o nouă tentativă cu Outlander PHEV în 2012 și a configurației unice4WD cu Motor (electric) care acum se găsește de asemenea pe Eclipse Cross PHEV.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/d ... test-drive

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 19, 2021 9:13 am

Renault: “Vrem să întărim legăturile cu Nissan și Mitsubishi, în ciuda procesului de restructurare”


Renault are planuri pentru întărirea relațiilor de colaborare cu Nissan și Mitsubishi, în ciuda faptului că producătorul francez tocmai a anunțat un amplu proces de restructurare, potrivit declarațiilor făcute de președintele Jean-Dominique Senard.
Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi vrea să-și îmbunătățească performanțele pe trei paliere: platformele comune, mașinile electrice și piața din China.

Președintele Renault, Jean-Dominique Senard, spune că noua strategie a grupului francez nu va periclita relațiile cu Nissan și Mitsubishi, ci dimpotrivă. Senard susține că Renault trebuie să întărească parteneriatul cu cei doi producători japonezi pe termen mediu și lung.

“În câțiva ani, mai mult de 7 milioane de mașini vor fi produse de Alianță pe diferite plaftorme comune, iar cota acestor componente comune va ajunge la 75-85%,” a declarat oficialul Renault.

În vara anului trecut, Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi a prezentat o nouă strategie, ce presupune că fiecare constructor se va concentra pe regiunile și segmentele sale de bază.

De exemplu, după 2025, înnoirea SUV-urilor compacte va fi condusă de Nissan, în timp ce Renault se va ocupa de SUV-urile subcompacte în Europa. Astfel, alianța estimează că investițiile în modele vor fi reduse cu până la 40% pentru vehiculele integrate în schemă.

https://www.automarket.ro/stiri/renault ... 02045.html



Ce inseamna BlueMotion si ce ofera aceasta tehnologie
Multi soferi nu stiu exact ce inseamna BlueMotion, asa ca o sa iti explicam ce ofera aceasta tehnologie pentru masinile de la Volkswagen.
Daca inca nu stiai exact ce inseamna BlueMotion, o sa iti explicam exact ce ofera aceasta tehnologie. Mai mult, iti spunem si ce modele de la Volkswagen sunt disponibile cu BlueMotion si de ce ar trebui sa le alegi.

Cand a debutat tehnologia BlueMotion?
Volkswagen a introdus pentru prima data tehnologia BlueMotion in anul 2006, iar acest lucru s-a intamplat pe modelul Polo (Mk4). In anul 2007, modelul Passat a primit si el aceasta sigla, iar in 2008 au urmat modelele Golf 5 si Touran, dar si Sharan.In 2009, tehnologia a fost extinsa si pentru modelele VW Jetta, Caddy si Touareg, dar si multe alte modele care au urmat. Tehnologia a fost oferita si pentru alte marci din grupul Volkswagen, precum SEAT si Skoda. Pe aceste modele, BlueMotion a devenit GreenLine.

La momentul introducerii, VW Polo BlueMotion venea echipat cu un motor diesel de 1.4 litri, in 3 cilindri, care oferea 80 cp. Impresionant era consumul de combustibil de doar 3.9 l/100 km, dar si emisiile de doar 99 g/km de CO2.

BlueMotion se refera la o serie de tehnologii oferite pentru automobilele din gama Volkswagen, care au rolul de a reduce consumul de combustibil, dar si emisiile de CO2. Modelele nemtesti vin echipate standard cu tehnologii menite sa protejeze mediul inconjurator, dar sa aiba grija si de buzunarul tau.

Daca vrei sa iti cumperi un model VW ce poarta sigla BlueMotion, trebuie sa stii ca acesta vine echipat standard cu un sistem stop/start, menit sa opreasca motorul automobilului cand acesta stationeaza si sa il porneasca automat atunci cand apesi pedala de acceleratie. Acest sistem reduce consumul de combustibil, de emisii, dar si de zgomot, pentru ca motorul este oprit.Totodata, modelele BlueMotion au si un sistem care recupereaza energia cinetica, atunci cand masina franeaza. Drept urmare, este nevoie de mai putina putere de la alternator atunci cand accelerezi, ceea ce inseamna reducerea sarcinii motorului dar si cresterea eficientei. Scade si riscul de a iti gasi bateria descarcata.

Mai mult, modelele BlueMotion de la Volkswagen sunt echipate si cu anvelope ce ofera rezistenta scazuta la rulare. Daca nu stii ce este acest lucru, trebuie sa afli ca este energia consumata in momentul deformarii anvelopei la contactul cu solul si frecarea care rezulta din acest proces. Cu cat este mai mica rezistenta la rulare, cu atat scade si consumul de combustibil al masinii.

Tehnologia BlueMotion ofera si o serie de imbunatatiri de ordin aerodinamic, pentru ca masina sa intampine o rezistenta minima din partea aerului. Coeficientul aerodinamic al masinii este imbunatatit, iar consumul de combustibil scade si mai mult.
https://www.cars.ro/stiri/utile/ce-inse ... 24091.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 20, 2021 10:38 am

Accident cu un MITSUBISHI L200, LIVE.

CAT DE BINE S-A DESCURCAT IN VIATA REALA!!!
IN LINK-UL DE MAI JOS:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -lane.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 25, 2021 9:09 am

Sondaj: Șoferii din România alocă cel mult 4 ore și 500 de lei pentru pregătirea mașinii de sezonul rece
Șoferii din România își folosesc mașinile la fel de des iarna precum în restul anului. Ei alocă până la 4 ore pregătirii mașinii pentru sezonul rece, iar în cele mai multe cazuri (peste 70%), bugetul în acest scop este de sub 500 de lei.
Un sondaj online realizat de MOL România în perioada 12-18 decembrie 2020, pe un eșantion de peste 2000 de respondenți, a arătat că doar jumătate dintre șoferi apelează la service-uri pentru a pregăti autoturismul de iarnă.

Peste 90% dintre ei au declarat că folosesc mașina la fel de mult pe timpul iernii ca în celelalte anotimpuri.

Atunci când se pune problema pregătirii pentru iarnă, 78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de anvelope speciale de iarnă.

De asemenea, în proporții covârșitoare, șoferii au menționat că verificarea nivelului de antigel și a stării bateriei sunt printre operațiunile pe care le fac la începutul iernii.

Via MOL România
https://www.automarket.ro/stiri/sondaj- ... 02061.html


Piața auto din UE a avut anul trecut cea mai mare scădere de când există statistici
Piața mașinilor noi a scăzut în statele UE cu 24% anul trecut, fiind cea mai mare scădere de când există statistici ACEA, iar nivelul de 9,9 milioane de mașini este cel mai mic înregistrat de când asociația publică date anuale. Piața românească a scăzut cu 22%, iar dintre piețele mari, cea spaniolă a scăzut cel mai mult, cu 32%. Dintre toate piețele auto, Danemarca a scăzut cel mai puțin (12%), iar Croația cel mai mult (43%).
Datele ACEA arată că în statele UE s-au înmatriculat 9,94 milioane de mașini noi, cu peste 3 milioane mai puține decât în 2019. Germania a fost cea mai mare piață, cu 2,9 milioane de mașini, urmată de Franța (1,65 milioane) și Italia (1,38 milioane). România a totalizat 126.000 de mașini, Ungaria 128.000, Polonia 428.000 și Cehia 202.000.
Dintre piețele mari, Spania a scăzut cel mai mult, cu 32%, iar piața germană s-a dus în jos cu 19%. Franța a resimțit lockdown-urile și a scăzut cu 25%, însă cel mai mult a scăzut în UE Croația (-43%), urmată de Bulgaria (-37%) și Portugalia (-35%).
Cel mai puțin au scăzut piețe precum Danemarca (-12%), Lituania (-13%) și Finlanda (-15%).
În clasamentul mărcilor, Vlkswagen are 11,6% din piață, Renault are 7,7%, Peugeot are 6,8%, Mercedes are 6% și Skoda, 5,6%. Cota de piață Dacia a scăzut de la 4,2%, la 3,8%.
Dintre mărcile din piață câteva au avut scăderi mai mici de 15%: Toyota, Mercedes și Skoda, în timp ce Opel a scăzut cu 40%, Lada cu 58%, Mazda cu 42% și Jaguar 46%.
Marea Britanie nu mai face parte din UE, iar piața auto a avut un an dur, cu scădere de 29%, spre 1,68 milioane mașini.
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... istici.htm





Ministrul Mediului promite: “Nu se va introduce nicio formă de taxă auto anul acesta”
Ministrul Mediului, Tánczos Barna, a anunţat că în 2021 nu va fi introdusă nicio formă de taxă auto, precizând că România trebuie să decidă ce soluţii aplică pentru îmbunătăţirea calităţii aerului, mai ales în marile orașe.
Un nou ministru la Mediu, aceeași întrebare legată de taxa auto. Tánczos Barna susține că ministerul său nu va introduce niciun fel de taxă auto în 2021.

"Nu se va introduce nicio formă de taxă anul acesta şi cu siguranţă nu se va introduce niciodată taxa auto în forma în care a existat, vreodată. În Europa, în vederea reducerii poluării aerului prin mijloacele de transport sunt 24 de state membre care aplică diverse forme de inhibare, de descurajare. Sunt trei state membre care nu au absolut nicio formă de taxare a poluării. Taxarea poluării nu este un scop în sine, scopul statului nicăieri nu este obţinerea sumelor pentru bugetul de stat, ci descurajarea formelor de poluare,” a declarat ministrul Mediului.

El a precizat că România trebuie să decidă ce soluţii aplică pentru îmbunătăţirea calităţii aerului, mai ales în marile centre urbane.

"În niciun caz taxă auto, pentru că am văzut în zece ani că am pierdut toate procesele,” a subliniat ministrul.
https://www.automarket.ro/stiri/ministr ... 02097.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Ian 28, 2021 1:33 pm

Un nou SUV hibrid Mitsubishi ajunge în România anul acesta - Eclipse Cross PHEV

Un nou SUV hibrid Mitsubishi ajunge în România anul acesta, Eclipse Cross PHEV, cel mai probabil în luna aprilie, au declarat pentru wall-street.ro reprezentanții brandului japonez.

Mitsubishi a anunțat un facelift pentru Eclipse Cross, care primește, printre altele, și o versiune plug-in hybrid PHEV.
Versiunea plug-in hybrid dispune de motorul pe benzină MIVEC de 2.4 litri existent și pe Mitsubishi Outlander PHEV. Două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte contribuie la performanțele noului model. Sistemul plug-în hybrid de pe Eclipse Cross ar putea dezvolta în total 224 de cai putere, la fel precum cel de pe Outlander PHEV.

Mitsubishi Eclipse Cross facelift va fi disponibil și cu motorul pe benzină MIVEC de 1.5 litri și 163 de cai putere. Cu tracțiune față și transmisie manuală, modelul pe benzină costă în România 19.700 euro.

Îmbunătățiri Eclipse Cross
Noua versiune PHEV a SUV-ului japonez va primi modificări la grila frontală și faruri mai înguste. Bineînțeles și stopurile au fost la rândul lor restilizate. Noutățile estetice sunt inspirate din filosofia de design Dynamic Shield a mărcii.La interior, Mitsubishi Eclipse Cross facelift va avea un ecran touch cu diagonala de 8 inch, care a fost pozionat mai aproape de șofer și de pasagerul din față.

Mitsubishi a anunțat că nu va mai lansa modele complet noi în Europa, pentru a reduce costurile pentru următorii trei ani.

https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Ian 29, 2021 8:58 am

MITSUBISHI MOTORS Announces Production, Sales and Export Figures for December 2020 and Calendar Year 2020


https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1310.html



VANZARI MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE!!!!

Renault Zoe a devenit cea mai bine vândută mașină electrică din Europa anul trecut, după ce a depășit Tesla Model 3, dar e atacată de VW ID.3
Potrivit datelor analiștilor din industria automobilelor de la Jato Dynamics, vehiculele electrificate - fie modele full-EV, fie PHEV - au reprezentat 12% din toate mașinile vândute pe 23 de piețe europene, inclusiv statele membre ale Uniunii Europene, Marea Britanie, Norvegia și Elveția.

Între timp, Mercedes-Benz A250e a fost cel mai vândut PHEV în 2020, cu 29.427 vândute. Vânzările modelului Mitsubishi Outlander, care au condus piața în 2019, au scăzut cu 21%, până la 26.673 de modele, cu puțin peste Volvo XC40 Recharge T5 și Volkswagen Passat PHEV.
https://www.economica.net/renault-zoe-a ... 96213.html




LUAND IN CONSIDERARE ANUL 2020, ACESTA A FOST BUNICEL PENTRU PRODUCATORII JAPONEZI.

CE SE POATE SPUNE DESPRE MITSUBISHI?? Printre jucătorii semnificativi din industria auto japoneză, ei au fost cei mai afectați.VANZARILE sunt în jos cu un enorm 37.6%, ceea ce înseamnă că este prima dată în 11 ani cand au produs mai puțin de un milion de vehicule.Numărătoarea din 2020 este de 854.091 de unități, dar știm că Mitsubishi nu va lua acest lucru in considerare. Producătorul japonez are Outlander nou, Strada, și Montero Sport iese în următorii doi ani, astfel încât se așteaptă să aiba vanzari mai mari decat in anii precedenti.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -2020.html





Cum e mai bine să-ți lași ștergătoarele pe timp de iarnă: jos sau sus?


Ne-am obișnuit să vedem ștergătoarele mașinilor ridicate pe timp de iarnă. Când a apărut această tendință, eram înclinați să credem că șoferii cu ștergătoarele ridicate nu au făcut decât să deranjeze pe cineva cu modul în care au parcat.
Dar este corect ce fac acești șoferi? Să vedem care sunt avantajele și dezavantajele.
Când este foarte frig afară, ștergătoarele se vor lipi, pur și simplu, de sticla înghețată a parbrizului. Atunci când ridicăm ștergătoarele, prevenim distrugerea cauciucului, în cazul în care nu am oprit ștergătoarele pornite înainte de a opri motorul.
În cazul ștergătoarelor automate, riscul ca acestea să pornească odată cu pornirea motorului și să forțeze desprinderea lor de pe parbrizul acoperit de gheață este mare, pentru că senzorul de ploaie va intra în acțiune.
Cu ștergătoarele ridicate, și curățarea parbrizului de gheață și de zăpadă este mai simplă.
Dar sunt și dezavantaje. Arcurile lor se pot deforma în timp dacă ștergătoarele sunt ridicate constant, pentru perioade lungi de timp, avertizează unii mecanici. Ștergătoarele ridicate atrag și atenția celor tentați să recurgă la acte de vandalism.
Mare atenție însă. Dacă dai drumul unui ștergător ridicat peste parbrizul înghețat, acesta poate avea efectul unui ciocan care lovește sticla. Și nu este tocmai plăcut să ai parbrizul spart când termometrul arată temperaturi negative.
Ce recomandă producătorii de ștergătoare?
Mai mulți producători de ștergătoare le recomandă șoferilor să țină lamele ridicate pentru a proteja cauciucul de pe acestea. Asociația Americană a Automobilului (AAA) îi liniștește pe posesorii de mașini. Acest gest nu va distruge arcurile ștergătoarelor.
Dacă alegi să le lași în poziția lor obișnuită, este important să nu încerci să le desprinzi atunci când acestea sunt lipite de parbrizul înghețat. Cu sistemul de încălzire pornit și cu ventilațiile orientate către geamuri, suprafața vitrată se va încălzi și vei putea desprinde ștergătoarele cu ușurință, în doar câteva minute. Parbrizul încălzit va ușura această procedură. Dar, la cele mai multe modele, acesta este inclus pe lista de opțiuni contra cost.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/cum- ... s-18809476



De asemenea, șoferii trebuie să folosească soluții de parbriz speciale pentru iarnă, pentru că cele de vară vor îngheța în rezervorul dedicat și vor fi imposibil de folosit.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 08, 2021 9:31 am

BURSELE LUMII
Investitorii din Europa continuă să aibă în atenţie raportările companiilor

Tokyo Stock Exchange
Bursele din Asia au crescut vineri, pe fondul declinului numărului de noi solicitări de ajutor de şomaj în SUA.
- Acţiunile companiei auto nipone Mazda Motor Corp. s-au apreciat cu 18,5%, la 960 yeni, după ce aceasta şi-a redus estimările de pierderi.
- În acelaşi sector, titlurile Mitsubishi Motor Corp. au consemnat un avans de 8,1%, la 306 yeni, cele ale Nissan Motor Co. - de 7,5%, la 623 yeni.

- Acţiunile companiei feroviare Central Japan Railway Co. au urcat cu 5,1%, la 16.680 yeni, cele ale West Japan Railway Co. - cu 6,3%, la 6.500 yeni, pe fondul speranţelor de redresare a economiei.
- Indicele Nikkei 225 a crescut cu 1,5%, la 28.779,19 puncte.
https://www.bursa.ro/bursele-lumii-inve ... r-87150249



LISTA - ANAF scoate noi mașini la licitație. Sunt disponibile modele Mercedes, KIA, Dacia, Peugeot, Mitsubishi și Toyota, de la 3.100 lei

ANAF vinde în această perioadă noi mașini la licitație, printre care Mercedes Benz E220 CDI, KIA Ceed, Dacia Logan, Dacia Duster, Peugeot 206 și Toyota Avensis.
Cel mai redus preț de pornire este 3.155 lei, în cazul Peugeot 206, iar cel mai ridicat de 60.320 lei, pentru un model Mitsubishi Outlander, relevă date analizate de Profit.ro.
Unele dintre mașinile scoase la licitație nu sunt la prima tentativă de vânzare, astfel că prețul a fost deja redus față de evaluarea inițială. Dacă ANAF nu reușește să vândă un autovehiv la prima tentativă, la a doua încercare scade cu 25% prețul de la care pornește licitația, iar la a treia cu încă 25% din prețul de evaluare, ajungând astfel la 50% din prețul inițial. Ulterior, indiferent la a câta licitație se ajunge, prețul de la care pornește licitația nu coboară mai jos de 50% din primul preț, cel stabilit de către evaluator.
Licitațiile de mai jos sunt programate la date diferite, în funcție de planurile fiecărei administrații județene, între 10 februarie și 15 martie. Informații suplimentare pot fi obținute de la administrația ANAF responsabilă de vânzare.
https://www.profit.ro/taxe-si-consultan ... i-19949912




Mitsubishi trece pe pierdere

Mitsubishi Motors a anunțat primele rezultate pentru trimestrul al treilea din anul fiscal 2020 (care se încheie pe 31 martie 2021), cu scăderi masive ale cifrelor la toate capitolele. Veniturile Mitsubishi Motors pe primele trei trimestre ale anului fiscal 2020 au scăzut dramatic, cu 714,1 miliarde yeni (aproximativ 5,5 miliarde euro), respectiv 43%. Cauza principală este scăderea vânzărilor cu circa 300.000 de unități, adică 35%. Din acest motiv, micul profit înregistrat în anul fiscal anterior, de 3,6 miliarde yeni, s-a transformat în pierdere operațională de 86,7 miliarde yeni, o diferență de peste 90 miliarde yeni. Pierderea totală înregistrată în contabilitate pentru cele trei trimestre se ridică la 244 miliarde yeni, adică aproximativ 2 miliarde euro. Scăderile vânzărilor Mitsubshi au fost mari pe toate piețele, cu un vârf de -43% pe regiunea ASEAN, considerată piața principală a mărcii. Cea mai mică scădere a fost în Australia, -28%, și în America Latină, în timp ce în Japonia, Europa și China declinul a fost în intervalul 30 – 40 de procente.
Prognozele companiei pentru întreg anul fiscal includ un declin și mai sever, cu 810 miliarde yeni scădere a veniturilor (-36%), cu 20 de puncte procentuale mai slabe decât prognoza anterioară. Profitul operațional se va transforma în pierdere operațională, estimată la 100 de miliarde euro (circa 800 milioane euro). În ceea ce privește volumul vânzărilor la finalul anului fiscal, acestea sunt prognozate la 802 milioane uinități, în scădere cu 29 de procente față de 1,12 milioane, în anul anterior. Nissan, principalul acționar al Mitsubishi Motors, va fi afectată de aceste rezultate, pentru perioada raportată, urmând să contabilizeze pierderile în coformitate cu cele 34% din acțiuni pe care le deține la Mitsubshi. Anul 2020 va fi primul în care Mitsubishi raportează pierderi, după achiziția pachetului de acțiuni de către Nissan.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... e-19949333

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 09, 2021 9:32 am


2022 Mitsubishi Outlander va fi dezvăluit pe Amazon Live
Puteti privi prezentarea SUV-ului în timp real marți, 16 februarie, începând cu ora 15:00. PT.


Cu circuitul de expoziții auto anulat din nou în acest an din cauza pandemiei de coronavirus, companiile auto caută modalități alternative de a dezvălui vehicule noi. Unii își găzduiesc propriile evenimente, alții păstrează lucrurile la un nivel discret, iar Mitsubishi lucrează cu Amazon. Marca cu trei diamante s-a asociat cu marele retailer online pentru debutul global al SUV-ului Outlander 2022 reproiectat.
Această primă dezvăluire de acest gen va avea loc pe Amazon Live. Marele eveniment este programat să aibă loc marți, 16 februarie, la ora 15:00. PT. Puteți urmări evenimentul pe Amazon.com sau pe site-ul producătorului. În afară de a intra în baza incredibil de mare a clienților Amazon, Mitsubishi încearcă, de asemenea, să recreeze entuziasmul dezvăluirilor de spectacole auto, pe care le-am pierdut cu toții de când pandemia a lovit cu adevărat la începutul anului trecut.

2022 Outlander va avea o versiune actualizată a sistemului de tracțiune integrală Super All-Wheel-Control.

Mitsubishi Outlander 2022 a fost dezvoltat sub filosofia „I-Fu-Do-Do”, despre care compania spune că înseamnă japoneză autentică și maiestuoasă. Stilul exterior al vehiculului va fi robust și îndrăzneț, dar ar trebui să semnaleze și o nouă direcție de proiectare pentru Mitsubishi, proiectând rezistență și încredere. Mark Chaffin, directorul operațional al Mitsubishi Motors America de Nord, a declarat într-un comunicat de presă: „Debutul noului Outlander 2022 nu mai permite reimaginarea întregii linii Mitsubishi Motors din Statele Unite”. Va fi interesant să vedem cum se reinventează portofoliul de produse al producătorului. El a mai spus că parteneriatul companiei cu Amazon este un indiciu al spiritului provocator pe care compania o va avea.


https://www.cnet.com/roadshow/news/2022 ... azon-live/

PUTETI VEDEA LIVE PREZENTAREA AICI:

https://www.mitsubishicars.com/2021-202 ... r-redesign

https://www.amazon.com/adlp/mitsubishioutlander

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Feb 10, 2021 8:56 am

Premieră mondială: Mitsubishi va lansa noul Outlander pe Amazon Live


Noul Outlander urmează sa fie prezentat lumii întregi prin intermediul platformei de streaming Amazon Live. Mitsubishi este primul constructor care apelează la această metodă de lansare a unui model.
În urmă cu ceva timp, prezentările noilor modele online nu erau foarte populare printre constructorii de automobile. Majoritatea preferau Saloanele Auto sau evenimentele proprii pe care le organizau în diverse locații și cu public restrâns.

Pandemia de coronavirus a făcut imposibilă organizarea acestora, astfel ca producătorii au fost nevoiți să își îndrepte atenția către World Wide Web. Sau internet, pe înțelesul tuturor.

Acum, Mitsubishi vrea să ducă lucrurile puțin mai departe. Tocmai de aceea, japonezii și-au unit forțele cu americanii de la Amazon și plănuiesc să lanseze noul Outlander pe platforma Amazon Live. Evenimentul va avea loc în 16 februarie.

Amazon Live este asemeni unui magazin online, unde produsele sunt promovate in stilul programelor de teleshopping. Mitsubishi este primul constructor care alege să lanseze un model nou în acest fel.

Totodată, compania asiatică intenționează să organizeze un "giveaway", în urma căruia un participant norocos are posibilitatea să câștige un Outlander nou.

Primele exemplare ale noii generații Outlander au părăsit deja linia de asamblare și au plecat spre Statele Unite ale Americii.

Chiar dacă este dezvoltat pe aceeași arhitectură ca X-Trail, Mitsubishi susține că designul este inspirat de celebrul Pajero și reprezintă o nouă direcție pentru companie.

via Mitsubishi

https://www.automarket.ro/stiri/premier ... 02333.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori