Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Iul 28, 2020 11:11 am

Mitsubishi „îngheață” lansarea de noi modele în Europa. Ce înseamnă asta, mai exact
Mitsubishi Motors Corporation, partener al Alianței Renault – Nissan, a anunțat planul său de afaceri pentru perioada 2020 – 2022. „Small but Beautiful” ascunde însă o realitate cruntă: în viitorul nu foarte îndepărtat marca niponă nu va mai comercializa modele noi pe piața europeană.

Un counicat trimis presei de Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a stârnit vii discuții printre analiștii pieței auto. Deși poartă un nume interesant – „Small but Beautiful” (Mic dar Frumos) – acesta pare a ascunde o retragere progresivă a mărcii de pe piața europeană.
Conform oficialilor Mitsubishi, marca „își va concentra resursele în regiunea ASEAN, acolo unde este competitivă. De asemenea, MMC își va crește profitabilitatea prin îmbunătățirea suplimentară a tehnologiilor sale unice, competitive, precum PHEV, HEV și 4WD, dar și prin introducerea de modele de ultimă generație care vor utiliza tehnologiile partenerilor din Alianță”.
Principalele acțiuni ale acestui plan sunt reducerea costurilor fixe cu cel puțin 20% comparativ cu anul 2019, concentrarea investițiilor în regiunile de bază pentru a spori profitabilitatea, concentrarea resurselor de management în zona ASEANpentru a crește cota de piață din zonă la peste 11%, dezvoltarea afacerilor din Africa, Oceania și America de Sud ca al doilea pilon după ASEAN.
Fără noi modele Mitsubishi în Europa

După cum se poate observa din scurtul comunicat al MMC, Europa este inexistentă în noul plan „Small but Beautiful” care, conform lui Takao Kato, director executiv al Mitsubishi, înseamnă că „ne vom modifica strategia de la extinderea pe toate piețele la selecție și concentrare în anumite zone”.
Pentru a înțelege cu exactitate ce efecte va avea în Europa și, mai ales, în România, noul plan Mitsubishi, am solicitat oficialilor MMC răspunsul la câteva întrebări. Astfel, am aflat că „Mitsubishi Motors Corporation va îngheța lansarea de noi modele în Europa”. Totuși, „modelele care sunt conforme cu reglementările actuale vor continua să fie vândute”.
Totodată, cei de la Mitsubishi au explicat motivele acestei decizii prin faptul că „profitul operațional al MMC a fost negativ, cu pierderi de 18,1 miliarde de yeni anul trecut. Aprecierea yenului față de euro a agravat această situație. În plus, piața europeană se confruntă, de asemenea, cu un mediu tot mai provocator din cauza reglementărilor din ce în ce mai aspre, iar investițiile noastre în cercetare și dezvoltare au crescut foarte mult. Prin urmare, MMC trebuie să-și concentreze atenția și investițiile doar către piața principală (n.n. – ASEAN) pentru îmbunătățirea profitabilității. Astfel am decis să înghețăm introducerea de noi modele în Europa”.
Din nefericire, situația nu este doar una temporară din moment ce „nu există posibilitatea reluării lansării de noi produse în Europa”. În schimb, pe lângă continuarea vânzărilor strict pentru modelele aflate acum în portofoliu – SpaceStar, ASX, Eclipse Cross, Outlander și L200 – va fi menținută activitatea de „after sales” (piese și componente).
„Retragere”, în mai multe cuvinte
Deși au evitat pe cât posibil să menționeze „retragerea” din Europa, oficialii Mitsubishii au confirmat pentru LifeNews.ro că noile Outlander PHEV, Eclipse Cross și L200 nu vor fi disponibile în Europa. Cum SpaceStar nu are o piață demnă de luat în seamă pe Bătrânul Continent, iar ASX este pe final de viață, devine cât se poate de limpede că, odată cu impunerea unor noi standarde de depoluare în Europa, marca nu va mai exista pe piața de aici. Totuși, oficialii producătorului nipon menționează că vor „utiliza pe deplin creditul CAFE, care va fi cumulat în cadrul Alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi”.
Veștile proaste continuă și în privința rețelei de importatori și dealeri din Europa. Asta pentru că la întrebarea „Aveți în plan vânzarea modelelor Renault sau Nissan în rețeaua de dealeri Mitsubishi Motors?” răspunsul sec a fost „Nu avem în plan acest lucru”, în timp ce la tema „are MMC vreun plan de reorganizare a rețelei de dealeri?” oficialii Mitsubishi au răspuns doar că „nu avem niciun anunț cu privire la acest subiect”.
În concluzie, planul „Small but Beautiful” pare mai degrabă a însemna că Mitsubishi se pregătește să devină mai „mic” fără piața europeană, dar mai „frumos” la capitolul rentabilitate!
Imperiul lui Ion Țiriac, mai sărac fără Mitsubishi
Impactul noului plan Mitsubishi în România va avea efecte atât asupra importatorului M Car Trading, parte a holdingului Țiriac, cât și asupra rețelei de dealeri. Conform Ministerului Finanțelor Publice compania importatoare avea în 2019 o cifră de afaceri de 103,5 milioane de lei, un profit net de 5,8 milioane de lei și 19 angajați. Trebuie menționat și că importatorul coordonează la nivel național activitatea a 19 dealeri, parte a unei rețele europene de 2.117 unități de comercializare a modelelor Mitsubishi.
Anul trecut românii au achiziționat 799 de vehicule Mitsubishi, 575 fiind autoturisme, 219 vehicule comerciale ușoare și 5 vehicule comerciale medii. Vânzările mărcii nipone au crescut în 2019 în România cu 32,3%, cele mai căutate modele fiind, în ordine, Eclipse Cross, Outlander și L200.
https://lifenews.ro/2020/07/28/mitsubis ... mai-exact/


Mitsubishi anunță planul pentru următorii trei ani: japonezii nu vor mai lansa modele noi în Europa

Mitsubishi a anunțat că nu va mai lansa modele noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani.
Mitsubishi a anunțat luni primele detalii despre rezultatele financiare pentru anul precedent și a stabilit o nouă strategie la nivel global pentru următorii trei ani.
Astfel, potrivit datelor preliminare, constructorul japonez anticipează că a înregistrat o pierdere de circa 1.1 miliarde de euro în anul fiscal precedent (aprilie 2019-martie 2020). Prin urmare, Mitsubishi intenționează să reducă costurile fixe cu 20% în perioada următoare, iar acest program de reduceri va afecta inclusiv piața din Europa.
Mitsubishi a confirmat că a "înghețat" introducerea de noi modele pentru piața europeană, însă menționează că vânzările actualelor modele vor continua.
Noua strategie pe termen lung vizează practic o reducere a prezenței în Europa, anticipată încă de la finalul lunii mai, atunci când Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi a prezentat o strategie complexă.
Mitsubishi nu a menționat explicit dacă modelele actuale vor primi actualizări în Europa, însă publicația Automotive News susține că japonezii nu vor aduce pe Bătrânul Continent nici noua versiune plug-in hybrid planificată pentru Outlander, nici viitorul Eclipse Cross facelift. Reprezentanța nord-americană a anunțat la sfârșitul săptămânii trecute că Outlander PHEV va avea un motor mai puternic și o baterie cu autonomie mai mare. Actualul Mitsubishi Outlander PHEV utilizează un motor pe benzină de 2.4 litri și 135 de cai putere acompaniat de două motoare de 95 de cai putere. În total, sistemul plug-in hybrid oferă 224 de cai putere. În plus, modelul are o baterie cu o capacitate brută de 13.8 kWh care oferă o autonomie electrică de 54 de kilometri.Prețurile de listă pentru Mitsubishi Outlander PHEV încep în România de la 40.329 de euro.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 99309.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 30, 2020 9:14 am

COVID-19: Nissan estimează pierderi anuale de 6,35 miliarde de dolari
Reprezentanții celui de-al doilea producător auto nipon au anunţat că se aşteaptă la pierderi nete de 6,35 miliarde de dolari în actualul an financiar, în urma declinului vânzărilor, pe fondul impactului pandemiei de coronavirus.Conform DPA şi Reuters, Nissan mai estimează pierderi operaţionale de 4,5 miliarde de dolari în anul financiar care se încheie în martie 2021, în timp ce vânzările anuale ar urma să înregistreze un declin anual de 21%.
În exerciţiul fiscal încheiat la 31 martie 2020, Nissan a înregistrat pierderi de 6,27 miliarde de dolari, acestea fiind primele sale pierderi anuale din ultimii 11 ani, în contextul în care mai mulţi ani de expansiune agresivă urmată de fostul director general Carlos Ghosn au afectat profitabilitatea grupului auto nipon, la care s-a adăugat şi pandemia de coronavirus care şi-a pus amprenta pe vânzările globale de autovehicule.
“Pentru a limita extinderea pandemiei, compania a suspendat producţia la fabricile din întreaga lume. Între timp, uzinele Nissan şi-au reluat operaţiunile, dar gradul de utilizare este redus, în urma declinului vânzărilor. Performanţele companiei continuă să fie afectate de mediul de afaceri dificil”, se arată într-un comunicat al producătorului auto nipon.
Pentru a reveni pe profit, Nissan a decis recent să elimine sute de locuri de muncă la uzina sa din Sunderland (Marea Britanie) şi să îşi închidă fabrica din Barcelona (Spania). De asemenea, Nissan vrea să se bazeze pe alianţa sa cu Renault şi Mitsubishi Motors, a cărui nouă strategie vizează în principal revenirea pe profit.
https://www.forbes.ro/covid-19-nissan-e ... ari-176542

Mitsubishi Motors va investi peste 75 de milioane de dolari în fabrica de mașini electrice

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a anunțat astăzi că va investi o suma importanta pentru producția de mașini electrice Kei la Uzina Mizushima din orașul Kurashiki, Prefectura Okayama, începând cu august 2020.Această investiție va fi de aproximativ 8 miliarde JPY (75,87 milioane USD), se arată într-un comunicat.
MMC are în vedere dezvoltarea unui nou automobil Kei electric împreună cu Nissan Motor, un partener al Alianței, iar vehiculul este planificat să fie fabricat la Uzina Mizushima. Investiția se va face în:
* Stabilirea echipamentelor de asamblare și inspecție a bateriei de acționare, care va fi recent adoptată;
* Extinderea instalațiilor de asamblare, sudare și vopsire după trecerea la producția internă a carcasei bateriei de acționare și
* Extinderea liniei pentru fabricarea platformelor EV.

Utilizând subvențiile de la Prefectura Okayama, MMC va stabili capacitățile de producție prin această investiție, care va fi parțial suportată de Nissan.MMC își continuă eforturile în promovarea vehiculelor electrice care colaborează cu municipalitățile din Prefectura Okayama și Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi, se arată în comunicat.
https://www.albawaba.com/business/mitsu ... nt-1371531



Legendarul Mitsubishi Pajero iese din producție definitiv în 2021
Criza prin care trece Mitsubishi face o primă victimă. Legendarul Mitsubishi Pajero va ieși din producție și uzina va fi închisă.
Cu o pierdere de 140 miliarde yeni în 2019 (1,14 miliarde euro), Mitsubishi trece prin cea mai gravă criză din ultimii 18 ani. De aceea, Mitsubishi se pregătește să reducă drastic costurile prin tăieri de personal, raționalizarea gamei de modele și restrângerea prezenței pe glob prin concentrarea pe zona asiatică, așa cum anunțam încă de ieri.Din păcate, un efect al acestei crize este și restrângerea gamei de modele prima victimă fiind Mitsubishi Pajero care va ieși din producție în 2021.
Pajero fusese retras de pe piața europeană în 2018 și de pe cea japoneză în 2019, fiind oferit în prezent doar în America de Sud, Australia sau Orientul Mijlociu.
Președintele Mitsubishi, Takeo Kato, citat de revista germană auto motor und sport a anunțat că producția lui Pajero va fi oprită în 2021 și că uzina Gifu din prefectura Sakahogi va fi închisă definitiv. În uzina Gifu se mai produceau minivanul Delica D:5 și SUV-ul Outlander.Destinul lui Pajero era oarecum anticipat deoarece actuala generație datează din 2006, Mitsubishi nemainvestind în dezvoltarea unei noi generații. Doar mici facelifturi au încercat să păstreze proaspăt acest model de legendă.
În industria auto nu mai este loc astăzi pentru tradiție. Multe modele de cult au dispărut definitiv iar altele s-au transformat pentru a supraviețui pe piață. Este și cazul lui Pajero care are aproape 4 decenii de prezență pe piață.
În 1983, la doar un an de la lansare, Pajero a debutat în motorsport, având un succes răsunător în Raliul Paris Dakar.
https://www.autoexpert.ro/legendarul-mi ... v-in-2021/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Aug 10, 2020 12:36 pm

Președintele Mitsubishi Motors demisionează
Osamu Masuko, în vârstă de 71 de ani, a demisionat din funcția de președinte al companiei Mitsubishi Motors, din motive de sănătate, iar temporar poziția va fi deținută de directorul general Takao Kato, anunță oficial constructorul nipon. Osamu Masuko, președintele Consiliului de Administrație al Mitsubishi Motors, a demisionat astăzi, din motive de sănătate, după cum a anunțat printr-un comunicat compania. Atribuțiile sale vor fi preluate, temporar, de Takao Kato, membru al consiliului și CEO al Mitsubishi Motors. Compania mai precizează că Masuko va păstra o funcție de consultant special. Un veteran al conglomeratului Mitsubishi, Masuko s-a alăturat producătorului auto nipon în 2004 și a devenit președinte în 2007. El a supervizat crearea parteneriatului între Mitsubishi și Nissan în 2016, o tranzacție în urma căreia Nissan a devenit acționar majoritar al companiei. Ulterior, Mitsubishi a devenit membru al alianței Renault - Nissan.
Din cauza declinului vânzărilor pe plan global, ca efect al pandemiei de coronavirus (COVID-19), toți cei trei parteneri de alianță se confruntă cu pierderi. În mai, Renault, Nissan și Mitsubishi au anunțat un noul model de cooperare în afaceri, pentru reducerea costurilor, sporirea competitivității și profitabilității, conform unei noi scheme a alianței. Renault și Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deține 44,3% din acțiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acțiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez. Alianța Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit unul dintre cei mai mari producători mondiali de automobile. În prezent, alianța regrupează zece mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun etc.), are 470.000 de salariați și 122 de uzine pe toate continentele.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... a-19444387

De pe vremea când Mitsubishi făcea sportcar-uri interesante: acest 3000 GT VR4 BITURBO îşi caută un proprietar pasionat


Chiar dacă azi Mitsubishi vinde prin părţile noastre doar offroader-e şi SUV-uri şi chiar dacă pare greu de crezut, a existat o vreme în care Mitsubishi producea sportcar-uri adorate! Erau vemurile în care mai mulţi producători deciseseră că sportcar-urile ar trebui să existe şi într-o formă mai accesibilă, chiar dacă ar aplica nişte reţete mai puţin tradiţionale şi puritane. Aşa s-au născut modele care arătau bine, dar veneau cu tracţiune faţă şi cu putere ceva mai pământească faţă de supercar-urile veritabile. Dar, în acelaşi timp, cine-şi dorea să le modifice, le putea transforma în adevărate modele rebele ale străzilor urbane nocturne.Tocmai din această categorie făcea parte şi Mitsubishi 3000 GT, un model cunoscut şi ca GTO la el acasă, dar şi cu alte câteva variaţii de denumiri, în funcţie de piaţa unde s-a vândut. Pe lângă numele modelului, varia niţel şi puterea motorului V6 de 3.0 litri de sub capotă, de unde vine şi denumirea. În Europa, însă, Mitsubishi 3000 GT a avut un motor de 286 CP şi 407 Nm.
DETALII MAI JOS:
https://piataauto.md/Stiri/2020/07/De-p ... 4-BITURBO/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Aug 12, 2020 9:19 am

Înmatriculările de mașini electrice au crescut cu 39% în România în primele 7 luni ale anului: 938 de unități, dintre care 338 de unități doar în iulie
Românii au înmatriculat 938 de mașini electrice în primele 7 luni ale anului, în creștere cu 39% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, 338 de mașini electrice au fost înmatriculate doar în luna iulie.
Programul Rabla Plus se bucură de un succes semnficativ și în acest an, în ciuda pandemiei de coronavirus care a afectat piața auto locală, potrivit unor date analizate de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
Sursa citată menționează că românii au înmatriculat 938 de mașini electrice în primele șapte luni ale anului, în creștere cu 38.6% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Mașini plug-in hybrid
Între timp, piața mașinilor plug-in hybrid continuă într-un ritm asemănător cu cel de până acum, cu o creștere de 115% comparativ cu anul trecut, la 357 de unități.BMW, Volvo și Porsche continuă să monopolizeze podiumul cu rezultate relativ apropiate, în timp ce Mitsubishi este doar pe locul 4 și va continua căderea după informațiile legate de renunțarea la importul lui Outlander PHEV pe piața europeană începând din luna septembrie. În acest segment există alți 6-7 constructori cu vânzări relativ limitate.

https://www.automarket.ro/stiri/inmatri ... 99585.html




Mitsubishi Outlander de ultimă generație care vine cu motorul Nissan - Detalii

A patra generație Mitsubishi Outlander va avea multe în comun cu Nissan Qashqai. Mitsubishi pare să pregătească următoarea generație Outlander în spatele perdelelor, deoarece modelul existent este de mult timp. Outlander a debutat în 2001 în Japonia, înainte de a se extinde pe alte piețe, iar ultimul facelift a fost introdusă în 2012. A treia generație a crossoverului a trecut prin actualizări de trei ori în ultimii opt ani. Actualizările MY 2015 și 2018 MY s-au concentrat pe îmbunătățirile vizuale, în timp ce o variantă hibridă plug-in este disponibilă și la vânzare cu Outlander.
Odată cu a treia gen Outlander care se apropie de sfârșitul ciclului său de viață, se așteaptă o revizuire majoră în proiectare.Influența Nissan în următoarea generație Outlander ar putea fi substanțială.
De asemenea, probabil că un sistem PHEV va face parte din opțiunile motorului și poate fi, de asemenea, împărtășit cu Nissan. Aceasta ar putea fi aceeași unitate hibridă plug-in pe care ar putea-o folosi Nissan Qashqai Sport. Așteptați-vă că interiorul Outlander va fi mai mare, cu noile tehnologii conectate, convenabile și de siguranță.
https://gaadiwaadi.com/next-gen-mitsubi ... ns-engine/






Mitsubishi va lansa o gamă de vehicule noi pentru 2021. Iată un aspect rapid!

Între acum și cel de-al doilea trimestru din 2021, Mitsubishi Motors North America, Inc. va lansa trei vehicule în mod semnificativ revizuite și un vehicul complet reproiectat.

2022 Mitsubishi Outlander
În ceea ce privește vehiculul complet reproiectat, acesta va fi Mitsubishi Outlander din 2022. Producătorul auto spune că va fi cel mai bine echipat Mitsubishi vândut vreodată în Statele Unite atunci când va ajunge anul viitor. Mai multe detalii sunt așteptate în cadrul evenimentului de lansare globală la începutul anului 2021.

2021 Sport outlander
În toamna acestui an ca model 2021, Outlander Sport va înregistra o creștere a ofertelor de echipamente standard. Outlander Sport este un vehicul esențial pentru Mitsubishi. Este modelul lor cel mai bine vândut și a fost clasat recent în primii trei în studiul 2020 J.D. Power IQS din clasa Small SUV.

2021 Outlander PHEV
PHEV Outlander 2021, programat să fie scos la vânzare în toamna anului 2020, va înregistra o îmbunătățire considerabilă a pachetului de echipamente standard al vehiculului. La începutul acestui an, am avut ocazia să conducem PHEV Outlander 2020 și am fost plăcut surprinși.

2021 Mitsubishi Mirage & Mirage G4
Mirage și Mirage G4 vor primi o reproiectare exterioară semnificativă. Ambele vor fi scoase la vânzare în primul trimestru al anului 2021.

2022 Eclipse
Eclipse Cross 2022 va intra pe piață la începutul anului 2021 cu un refresh de styling și un nou sistem de infotainment.


https://www.automoblog.net/2020/08/10/m ... 21-luneup/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Aug 14, 2020 8:54 am

22 aprilie: fondarea Grupului Mitsubishi, pilon secular a economiei nipone
Istoria mărcii Mitubishi constituie una dintre verigile care leagă redefinirea economică a Japoniei în vremurile moderne și are rădăcini adânci în cultura socio-profesională a țării.


Varianta simplă este că Iwasaki Yatarō a pus bazele companiei Mitsubishi pe data de 22 aprilie 1870.
Varianta mai relevantă este că el și-a integrat prestațiile comerciale în ceea ce japonezii numesc informal un „keiretsu' – un fel de asociație în care partenerii își acordă reciproc un statut de încredere și de colaborare mutual. Iar acest „keiretsu' se formase pe bazele unui vechi „zaibatsu' – o structură economică locală care integra servicii și activități pe un spectru larg pe un anume teritoriu.

Branșa auto a grupului Mitsubishi s-a născut în 1917. Atunci a fost prezentat Mitsubishi Model A. Vorbim despre un automobil cu ambiții de lux, care a atras atenția demnitarilor și afaceriștilor bogați din Japonia începutului de secol 20.Mitsubishi Model A nu a fost ceva inventat pe loc, baza tehnică preluată pentru limuzina niponă fiind Fiat Tipo 3. Motorul de 2.765 cmc avea 4 cilindri și furniza 35 CP, asigurând o viteză maximă de 97 km/h. Între anii 1917 și 1921 au fost asamblate 22 de exemplare de Mitsubishi Model A în cadrul șantierului naval de la Kobe.
https://www.auto-bild.ro/stiri/22-april ... 82674.html

TOP 10 masini japoneze pe care trebuie sa le conduci, cel putin o data, in viata asta

Mitsubishi Lancer GSR Evolution VI Tommi Makinen Edition
https://www.4tuning.ro/poze/masini-tari ... #nogallery



Ediţia din 2021 a Raliului Dakar se va desfășura în Arabia Saudită între 3 şi 15 ianuarie
ASO, compania care organizează Raliul Dakar a anunțat că ediţia din 2021, a doua care se va desfăşura în Arabia Saudită, va avea loc între 3 şi 15 ianuarie şi va propune o buclă în jurul oraşului Jeddah.
Raliul îi va duce pe concurenţi întâi spre est, apoi spre nord, cu o zi de repaus la Ha’il (centru) pe 9 ianuarie, înainte de-a coborî de-a lungul Mării Roşii.
Cele 12 zile de cursă sunt concepute ca un „tur al deşerturilor”. Pe lângă tradiţionala etapă maraton, vor exista şi două etape în buclă.
„Noi am valorificat întreaga Arabie Saudită. Ţara este atât de mare încât am reuşit să nu reluăm decât 50-100 km din traseul de anul trecut”, a declarat David Castera, directorul Raliului Dakar.
„În fiecare etapă regăsim un pic din toate ingredientele. Am încercat să păstrăm dunele, părţile tehnice şi părţile rapide în aproape toate zilele”, a continuat fostul motociclist şi copilot.
După ce în acest an au decedat doi motociclişti, portughezul Paulo Goncalves şi olandezul Edwin Straver, la ediţia viitoare se va pune accentul pe siguranţa motocicletelor şi a quad-urilor.
Va fi obligatorie purtarea vestei airbag pentru categoriile cele mai vulnerabile, piloţii vor fi preveniţi de alerte sonore dacă se apropie de un pericol, iar viteza lor va putea fi limitată la 90 km/h în anumite zone de risc.Celelalte noutăţi se referă la navigaţie. După experimentul din 2020, roadbook-ul ce le indică participanţilor traseul va fi distribuit sistematic în dimineaţa probelor speciale, nu cu o seară înainte. Până acum el era pe hârtie, însă va lăsa loc unei versiuni electronice pe tabletă.
În fine, apare o prbă pentru nostalgici: Dakar Classic va măsura mai mult după constanţă decât după rapiditate replici ale maşinilor şi camioanelor concepute înainte de 2000 şi care au participat la cursă.
La clasa auto, ediţia din 2020 a fost câştigată de pilotul spaniol Carlos Sainz (Mini), iar clasa moto s-a încheiat cu victoria americanului Ricky Brabec (Honda).
https://autopro.ro/stiri-2/editia-din-2 ... -ianuarie/




Oficial: dealerii și producătorii auto vor putea să înmatriculeze direct autoturismele noilor proprietari

Toți dealerii și producătorii auto din România, inclusiv Dacia și Ford, vor avea posibilitatea să înmatriculeze direct autoturismele noilor proprietari, printr-un singur document încheiat între cumpărător și vânzător, potrivit unui ordin semnat de ministrul de Interne Marcel Vela.
Vești bune pentru șoferii din România, după ce Guvernul a anunțat măsuri de reducere a birocrației la întocmirea actelor auto.
Ministrul de Interne Marcel Vela va semna un ordin prin care toţi dealerii de autovehicule din România, inclusiv cei doi mari producători autohtoni Dacia şi Ford vor avea posibilitatea să înmatriculeze direct autoturismele noilor proprietari, printr-un singur document pe care cumpărătorul îl încheie cu vânzătorul.
Ministrul a mai spus că pot fi făcute online şi alte operaţiuni, cum ar fi radierea, obţinerea autorizaţiei de circulaţie sau obţinerea unui act de înmatriculare.
Acesta a adăugat că vor fi descentralizate şi serviciile pentru obţinerea permiselor de conducere şi pentru înmnatriculare.
“O să procedăm şi la o descentralizare a serviciilor de obţinere a permiselor de conducere şi înmatriculare – unde există distanţe mari între reşedinţa unui judeţ şi cetăţeni, Vă dau exemplu Hunedoara, am decis să facem un proiect care să apropie acest serviciu de cetăţeni, să nu mai vină cetăţenii la serviciu, astfel să nu mai trebuiască să vină la Deva, de exemplu, să vină la Petroşani,” a spus Vela.
https://www.automarket.ro/stiri/oficial ... 99027.html
Fişiere ataşate
top-10-masini-japoneze-pe-care-trebuie-sa-le-1d4c9f7237e40fcc97-0-0-0-0-0.jpg
top-10-masini-japoneze-pe-care-trebuie-sa-le-1d4c9f7237e40fcc97-0-0-0-0-0.jpg (529.72 KiB) Vizualizat de 2572 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Aug 18, 2020 9:02 am

Mitsubishi Outlander PHEV încă se vinde bine în Marea Britanie

Pachetul global a fost atât de bine compus pentru prețul său, încât Outlander PHEV a fost leader aproximativ 7 ani.
În ciuda tuturor dificultăților cu care Mitsubishi s-a confruntat,inclusiv posibilitatea de a se retrage de pe piața europeană, modelul său hibrid plug-in se descurcă grozav în marea de noi modele PHEV de pe piață.
În special în Marea Britanie, Mitsubishi Outlander PHEV a înregistrat 2.662 noi vânzări în primele șapte luni provocatoare ale acestui an, ceea ce îl face cel de-al doilea cel mai vândut PHEV.
"Mitsubishi Outlander PHEV rămâne cel mai bine vândut model PHEV în Marea Britanie.
Cumulativ, numărul de înregistrări în Marea Britanie a ajuns la 51.667 (modelul plug-in de top). Aceasta este cea mai mare piață pentru modelul din Europa, unde din octombrie 2013 Mitsubishi a livrat aproximativ 175.000 de masini PHEV Outlander!
David Rodriguez, director de vânzări și marketing la Mitsubishi Motors din Marea Britanie, a comentat:
„Popularitatea de durată a Mitsubishi Outlander PHEV nu se rezumă doar la tehnologia, fiabilitatea și rafinamentul de conducere, service și asistența excepționali oferite de rețeaua noastră de dealeri au fost esențiale pentru succesul său încă din prima zi. 2020 a fost un an provocator pentru toată lumea, clienții noștri, dealerii noștri și pentru toți cei de la Colt Car Company, dar acum ne întoarcem pe toți cilindrii și lucrăm pentru crearea unui rezultat pozitiv pentru restul anului și nu numai. "
https://insideevs.com/news/439258/mitsu ... -great-uk/





Nissan Navara, un nou gen, Mitsubishi Triton / Strada vor fi frați de platformă


Nissan tocmai a confirmat în mod clar că următoarea generație de pick-up Navara, precum și următoarea generație Mitsubishi Triton / L200 / Strada vor fi foarte strâns legate.
Știrea nu este cu siguranță un zvon, deoarece provine direct de la șeful ofițerului Nissan, Ashwani Gupta.
„După cum știm, Mitsubishi este foarte puternic în pick-up, asa cum este Triton, iar acum lucrăm foarte strâns cu Mitsubishi pentru a folosi un motor comun, transmisie comună, dar și pentru a avea module comune pe următorul Triton și următorul Navara. “ a declarat COO de la Nissan în cadrul briefing-ului financiar și conferinței de presă de joia trecut care anunța modificările planului intermediar al companiei.
De asemenea, faptul că este vorba despre Ashwani Gupta, este foarte interesant și el: el a fost și COO al Mitsubishi Motors înainte de întoarcerea lui Nissan sub conducerea CEO Makoto Uchida. Înainte de aceasta, el era un executiv superior al programului LCV de la Nissan și a fost prezent la evenimentul de lansare regională din Filipine pentru vărul SUV al lui Navara: Terra.
Companiile auto care colaborează pentru o platformă comună de vehicule nu sunt noi și are un sens deosebit de mare în segmentul de preluare, unde teoretic este mai simplu să o facă, având în vedere natura carosabilă a construcției vehiculului. Partajarea șasiului, suspensiei, transmisiilor, pieselor, motoarelor și a altor piese este o strategie foarte viabilă în industria auto pentru a reduce semnificativ costurile de dezvoltare și producție între două sau mai multe companii. Fiecare companie își proiectează apoi propriul top (sau corp) pentru cadru.
„Intrarea lui Mitsubishi în Alianța cu Renault și Nissan este cu siguranță semnificativă pentru piața filipineză și regiunea ASEAN. Mitsubishi a fost însărcinat ca lider al Alianței din regiune, având în vedere puterea și succesul mărcii în Asia de Sud-Est. Nissan și Renault vor urma efectiv conducerea Mitsubishi în această regiune, pe baza ultimelor anunțuri.
Mitsubishi a încercat să profite de avantajul de cumpărare de a fi membru al alianței atunci când a ieșit cu Strada facelifted în 2018, dar asta a fost doar cu furnizorul unității multimedia: Clarion. Am putut confirma acest lucru cu un executiv senior Mitsubishi, având în vedere că afișarea camerei de pe modelul Strada era extrem de asemănătoare cu monitorul Around View de la Nissan.
Există însă și alte sinergii pe care companiile Alianței le utilizează pentru a-și îmbunătăți rentabilitatea la nivel mondial, cum ar fi partajarea zonelor de producție, facilităților de instruire, facilităților de logistică și serviciilor, etc., etc. În cadrul aceleiași conferințe de presă, COO de la Nissan a confirmat, de asemenea, că încearcă să utilizeze fabrica Mitsubishi Motors Philippines Corporation (MMPC) din Santa Rosa, Laguna pentru a produce vehicule pe bază de cadru: respectiv pick-up și SUV, care ar fi Navara și Terra.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... thers.html




CULORI speciale de la Mitsubishi: albastru deschis japonez
Modele speciale de la taxiuri la pompieri

Angajații serviciilor publice din toată Germania fac ceea ce este indispensabil pentru binele comun. Mitsubishi oferă multe soluții practice și modificări speciale individuale pentru modelele sale pentru diverse domenii ale serviciului public, astfel încât să își poată continua munca fără probleme oricând și oriunde.
De exemplu, Eclipse Cross și Outlander Plug-in Hybrid sunt ideale pentru utilizarea zilnică ca vehicule de comandă pentru poliția orașului, pompieri și alte autorități și organizații cu sarcini de securitate.
L200 este deosebit de versatil și poate fi transformat într-un vehicul municipal special cu una dintre numeroasele soluții de conversie. Plugurile de zăpadă și distribuitorul montat pe vârf transformă ridicarea profesională într-un vehicul de curățare și curățare pentru serviciile de iarnă. Și cu o platformă flexibilă și ridicată, L200 se deplasează excelenet pe orice suprafata.
Este de la sine înțeles că Mitsubishi oferă, de asemenea, circuite cu motor pornit, care permit motorului să funcționeze chiar și atunci când cheia este scoasă pentru a furniza putere bateriei vehiculului și care sunt indispensabile în viața de zi cu zi a serviciilor de urgență. Avansatul tehnologic Outlander Plug-in Hybrid are un avantaj deosebit: Are prizele practice de 230 de volți în cel de-al doilea rând de scaune și în portbagaj și, prin urmare, este disponibil ca o sursă de alimentare fiabilă, de exemplu pentru un dispozitiv de salvare, în toate situațiile.
Indiferent de model și de echipamentele speciale respective, Mitsubishi Motors preia acceptarea tehnică a mașinilor. Angajații pregătiți special predă vehiculele, inclusiv instrucțiuni tehnice clientului la fața locului. La cerere, Mitsubishi poate furniza și vehicule demonstrative înainte de licitație publică.
https://de.motor1.com/news/435648/sonde ... t-japaner/
Fişiere ataşate
mitsubishi-sonderumbauten-2020.jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020.jpg (122.8 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (9).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (9).jpg (148.22 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (8).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (8).jpg (116.56 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (7).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (7).jpg (90.35 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (6).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (6).jpg (117.76 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (5).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (5).jpg (115.11 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (4).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (4).jpg (114.56 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (3).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (3).jpg (111.63 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (2).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (2).jpg (121.56 KiB) Vizualizat de 2538 ori
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (1).jpg
mitsubishi-sonderumbauten-2020 (1).jpg (136.64 KiB) Vizualizat de 2538 ori
image.jpg
image.jpg (735.65 KiB) Vizualizat de 2539 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Aug 20, 2020 9:42 am

Acest Xpander gata de raliu dovedește că Mitsubishi știe înca sa faca masini...

Anul trecut, Mitsubishi a arătat lumii primul MPV din lume. Trebuie să recunoaștem că este un proiect inedit și amuzant, dar ceea ce am dorit să vedem este ca acesta să participe la o etapă de raliuri. Din păcate, pandemia a întârziat debutul în competiție, care trebuia să fie anul acesta.Dar se pare că Mitsubishi Motors Indonesia și Ralliart Noua Zeelandă, oamenii din spatele acestui proiect nemaipomenit, s-au plictisit să aștepte să conducă cea mai nouă mașină de raliuri.
Pentru a pregăti Xpander-ul pentru competiția de raliuri, Ralliart Noua Zeelandă a schimbat aproape totul în MPV. Tot ceea ce face ca Xpander să fie practic a fost eliminat. Au rămas cele două rânduri din spate, scaune, aer condiționat și tablă de bord, toate de dragul reducerii greutății. Caroseria a fost apoi consolidata cu suduri suplimentare pentru a face față solicitărilor la raliuri. Apoi, există rol cage în mai multe puncte fixată direct pe șasiu.
Acest Xpander are inima unui Lancer Evolution X cu un motor turbo de 2.0 litri sub capota. În plus, Xpander AP4 primește sistemul de tracțiune integrală al Evolution X împreună cu 355 CP și 556 NM. Pentru a pune lucrurile în perspectivă, Xpander AP4 are peste trei ori puterea MPV-ului care stă în showroom-uri.
Oricât de uimitoare sunt aceste statistici, există un lucru care ne face mai degrabă tristi. În trecut, producătorii auto aveau obligația să facă versiuni rutiere ale mașinilor pe care doresc să le înscrie în competiții. De aceea, am terminat cu mașini precum Mitsubishi Lancer Evolution, Subaru WRX STI și Toyota Celica GT-Four. Din păcate, aceste reguli nu mai sunt în vigoare, așa că o versiune de producție a versiunii Xpander nu va vedea niciodată lumina zilei.
Dar cel puțin, acest lucru dovedește că Mitsubishi știe încă un lucru sau două când vine vorba de construirea de mașini de raliu!!!
https://www.autoindustriya.com/racing-n ... ution.html



Alliance Renault-Nissan-Mitsubishi: Strigul mare de disperare!
Noua structură de vânzări a aliantei slăbește toate cele trei mărci în loc să le consolideze.

Este posibil ca Carlos Goshn să fi fost controversat până la urmă ca lider al alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, dar cel puțin i-a ținut împreună și i-a ajutat să avanseze. Acum se confruntă cu o grămadă de probleme: toată lumea se concentrează asupra regiunii în care sunt cei mai puternici și unde pot câștiga cei mai mulți bani. Până acum, bine. În total, vor fi doar învinși, deoarece: Multe mărci sunt puternice în multe regiuni și apar ca concurenți veritabili, chiar dacă produsele diferă în parte și un Dacia Duster este uneori vândut ca Renault sau Nissan, în funcție de piață - ceea ce nu contribuie neapărat la marcare.
Ceea ce ne aduce la punctul cheie: ce reprezintă Renault, Nissan și Mitsubishi? După ultima infatisare, în special japonezii din Europa pentru äääääh? Alternative mai ieftine, dar nu alternative ieftine la grupul VW (fără mărci premium)? Fler francez și mobilitate electronică la Renault sau expertiză cu tracțiune integrală la Mitsubishi? Ei bine, cumva, dar cumva și nu, motiv pentru care acum s-a decis ca Mitsubishi să se concentreze pe Asia de Sud-Est și Oceania, unde nu există marje mari și toată lumea a așteptat doar marca cu diamantele pentru că nu au Nissan iar Renault voia si pe aceste piete! Acesta este motivul pentru care toți clienții Nissan și Renault sunt siguri că vor cumpăra Mitsubishi acolo imediat ... ce presupunere crudă! De aceea, Mitsubishi nu va aduce deocamdată niciun model nou în Europa. Ceea ce echivalează cu moartea în rate!

Clienții Mitsubishi nu devin automat clienți Nissan sau Renault

Deoarece clienții Mitsubishi nu vor cumpara Nissan și Renault, pentru că mulți dintre ei apreciază rețeaua de dealeri bine organizată si masinile fiabile ! În timpul crizei Corona 2019, dealerii Mitsubishi angajați au fost chiar capabili să vanda mai multe modele Space Star clienților privați decât VW a reușit să facă cu cel mai bun model Golf!

Potențialul exista: odată cu Pajero, un vehicul off-road robust care se dorea electrizarea în ultima versiune. s-ar fi încadrat exact între iconicul Suzuki Jimny și mult prea scump Land Rover Defender și chiar mai scump Mercedes-Benz G.

Ce inseamna asta?
Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi încearcă să reducă pierderile. Cu consecințe fatale, în special pentru Mitsubishi în Europa: Renunță la regiuni întregi și doresc să devină mai profitabile. Însă piețele pierdute rămân pierdute și o rentabilitate este aproape inabordabilă astăzi - mai ales că, în ciuda crizei, numeroase start-up-uri sunt la ușă pentru a prelua dealerii și segmentele de piață abandonate.
https://vision-mobility.de/news/allianz ... 60034.html
Fişiere ataşate
image (2).jpg
image (2).jpg (72.71 KiB) Vizualizat de 2510 ori
image (1).jpg
image (1).jpg (412.19 KiB) Vizualizat de 2510 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Aug 31, 2020 9:36 am

Mitsubishi Motors revine la Raliul Rebelle cu Outlander PHEV, în timp ce competiția off-road devine electrică
- Mitsubishi și Record the Journey vor fi prima echipă care vor concura in evenimentul de 10 zile de 2.000 km într-un vehicul hibrid plug-in


FRANKLIN, Ten., 18 august 2020 / PRNewswire / - Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) și organizația nonprofit a veteranilor militari Record the Journey (RTJ) au făcut istorie în Raliul Rebelle de anul trecut, Pentru Rebelle 2020, MMNA și RTJ intenționează din nou să spargă barierele, concurand in raliul de navigație de 10 zile, 2.000 km într-un Mitsubishi Outlander PHEV din 2020, deoarece organizatorii Rebelle deschid competiția robustă pentru vehiculele electrificate pentru prima dată.
Raliul Rebelle este primul raid de raliu de navigație off-road exclusiv pentru femei din SUA și cel mai lung eveniment de acest gen din cele 48 de state inferioare. Început în 2016, Rebelle prezintă două clase de competiție: 4 x 4 și Crossover. În 2020, Rebelle este electrică, adăugând o denumire specială pentru a onora cel mai înalt vehicul electric cu baterii (BEV) și vehiculul electric hibrid sau plug-in (fiecare PHEV) din fiecare clasă, cu alocații rapide pentru curs. încărcare.
"Raliul Rebelle ne arată ce este posibil atunci când avem curajul și ambiția de a face mai mult cu mașinile . Și cu toții avem nevoie de această inspirație acum mai mult ca niciodată", a declarat Mark Chaffin, directorul operator al MMNA. "Suntem încântați să acordam sprijinul pentru Team Record the Journey din acest an cu cel mai bine vândut vehicul electric hibrid plug-in din lume1, Mitsubishi Outlander PHEV și să continuăm să ne dovedim moștenirea de calitate, încredere și fiabilitate."
Anul trecut, echipa RTJ a condus un Mitsubishi Eclipse Cross ușor modificată - denumită „Rosie the Riveter” - pe locul doi în clasa Crossover cu veteranul de șapte ani al Forței Aeriene SUA Karah Behrend la volan și fondatorul RTJ și 31 de ani Veteranul american de luptă Rachael Ridenour care servește ca navigator. Behrend a devenit primul sportiv adaptiv care a finalizat Rebelle, iar perechea a fost onorată cu Premiul Rebelle Rally Team Spirit Award din 2019.
Mitsubishi Outlander PHEV este cel mai vândut vehicul electric hibrid cu plug-in. Acesta combină un motor pe benzină de 2,0 litri cu patru cilindri și un pachet de baterii litiu-ion de 12,0 kWh și oferă funcționarea liniștită și curată a unui vehicul electric combinat cu ușurința de realimentare a unui vehicul pe benzină. Încărcarea batieriei se poate efectua în cel puțin 25 de minute, folosind sistemul de încărcare rapidă CHAdeMO DC, care asigură până la 22 de mile de toată gama electrică.
https://www.prnewswire.com/news-release ... 13538.html






Mitsubishi Motors lansează o nouă linie de produse MiGEAR
Noua colecție prezintă mărci de prestigiu, celebrarea patrimoniului cursei și colaborarea unică a artiștilor; disponibil acum în reprezentanțe și pe mymitsubishistore.com


FRANKLIN, Tenn., 27 august 2020 / PRNewswire / - Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) a anunțat astăzi lansarea noii sale colecții de mărfuri MiGEAR. Linia extinsă include îmbrăcăminte și accesorii potrivite atât pentru aventurile urbane, cât și pentru cele în aer liber. Articole co-marca de la cele de îmbrăcăminte în aer liber arată legendarul marcaj cu trei diamante, cu modele care sărbătoresc cei aproape 40 de ani de la Mitsubishi în Statele Unite - incluzând un tip de pălărie sau două pentru succesul global al mărcii.
"Mitsubishi nu este cel mai mare brand din lume, dar proprietarii și fanii noștri ne spun că atitudinea" Small Lot "este o parte importantă a apelului", a declarat Scott Smith, vicepreședinte, MMNA. „Noua noastră colecție MiGEAR este o extensie a mărcii, permițând fanilor să își exprime individualitatea și să-și proclame cu mândrie entuziasmul pentru Mitsubishi, indiferent dacă sunt sau nu la volan.”
Centrul colecției sunt două modele dezvoltate în colaborare cu artistul de practică socială din sudul Californiei, Dino Perez. Aceste tricouri grafice descriu popularul crossover Outlander pe trei rânduri al lui Mitsubishi, făcând ceea ce face cel mai bine: explorarea și aventurarea în aer liber.
În onorarea sportului cu motor câștigat de Mitsubishi, colecția MiGEAR include, de asemenea, tricouri grafice și pălării cu produse vechi îndrăgite, precum legendarul sedan Lancer Evolution care a jucat un rol atât de important în succesul Mitsubishi. Lancer Evolution și-a câștigat renumita reputație cu patru titluri consecutive ale Campionatului Mondial de Raliuri FIA, iar Mitsubishi rămâne cel mai mare câștigător ( producător) din istoria Raliului Dakar, cu 12 victorii in palmares.
https://www.prnewswire.com/news-release ... 19713.html
Fişiere ataşate
1.jpg
1.jpg (47.33 KiB) Vizualizat de 2430 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Sep 01, 2020 9:05 am

Osamu Masuko, fostul președinte al Mitsubishi, a murit la scurt timp după ce a demisionat

Mitsubishi Motors a anunțat că fostul președinte Osamu Masuko a murit în urmă cu câteva zile, însă familia nu a adorit să facă public evenimentul. Masuko demisionase în urmă cu câteva săptămâni din funcție, din motive de sănătate. Osamu Masuko, cel care a condus Mitsubishi Motors timp de 15 ani, a murit la vârsta de 71 de ani, la numai trei săptămâni după ce a demisioant din funcție. Mitsubishi trece printr-o perioadă dificilă și a început să implementeze un plan strict de reducere a cheltuielilor și redresare financiară. Compania a anunțat că decesul s-a produs pe 27 august, cauza fiind o insuficiență cardiacă, iar în acest weekend au avut loc funerariile, doar în familie, într-o atmosferă discretă. Takao Kato, președinte interimar, a transmis mulțumiri celor care au trimis mesaje și a precizat că nu va fi ținută nicio ceremonie funerară în cadrul companiei, aceasta fiind dorința fostului președinte Masuko, înainte de a muri.
Osamu Masuko a fost numit președinte al Mitsubishi în 2005, reușind să parcurgă în fruntea companiei nipone o perioadă dificilă, apoi să coordoneze parteneriatul cu Nissan și cu Renault. În mandatul lui, Mitsubishi a lansat unul din primele automobile electrice din lume, i-MiEV, dar și primul SUV plug-in hibrid din lume, Outlander. În 2016 s-a ocupat de negocierile privind relația cu Nissan, care cumpărase un pachet de 34% din acțiuni. Prin această tranzacție, Mitsubishi a devenit membru al alianței Renault – Nissan, care a adăugat la nume și marca japoneză. După demisia anunțată pe 7 august, poziția de președinte a fost preluată temporar de CEO-ul Takao Kato, în timp ce Masuko își păstrase o poziție de consultant special. În luna mai, Renault, Nissan și Mitsubishi au anunțat un noul model de cooperare în afaceri, pentru reducerea costurilor, sporirea competitivității și profitabilității, conform unei noi scheme a alianței. Printre deciziile luate în cadrul acestui plan, se numără cea prin care Mitsubishi își diminuează la maxim activitatea în Europa. Marca a anunțat deja că nu mai lansează modele noi pe continentul European.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... t-19466114




Cadou de 90 de ani: Berkshire Hathaway – gigantul condus de Warren Buffett – a cumpărat 5% din primele cinci companii japoneze de trading

Berkshire Hathaway a cumpărat 5% din primele cinci companii de trading din Japonia, valoarea totală a achiziţiei depăşind 6 miliarde de dolari, potrivit Reuters.Investiţia pe termen lung în companiile Itochu Corp, Marubeni Corp, Mitsubishi Corp, Mitsui & Co şi Sumitomo Corp poate să crească acţiunile cu până la 9,9%, a declarat Berkshire duminică, în ziua în care CEO-ul Warren Buffett a împlinit 90 de ani.
Mişcarea urmăreşte să reducă dependenţa companiei faţă de economia Statelor Unite, care a înregistrat în 2020 cea mai mare contracţie de la Marea Criză a anilor 1930.
Potrivit Bloomberg Billionaires Index, Warren Buffet este al şaselea cel mai bogat om al planetei, cu o avere netă de 82,6 miliarde de dolari, fiind depăşit doar de Jeff Bezos, Bill Gates, Bernard Arnault, Mark Zuckerberg şi Makesh Ambani.
Berkshire Hathaway a cumpărat 245 de milioane de acţiuni Apple în ultimii ani, reuşind să înregistreze un profit în valoare de 87 de miliarde de dolari. Valoarea de piaţă a companiei ajunge în prezent la aproape 521 de miliarde de dolari.
https://www.zf.ro/business-internationa ... n-19526581
Fişiere ataşate
nissan-mitsubishi.jpg
nissan-mitsubishi.jpg (30.95 KiB) Vizualizat de 2423 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Sep 04, 2020 9:12 am

MITSUBISHI MOTORS deschide un nou showroom la sediul central "MI-Playground" pe 1 septembrie 2020

Tokyo, 31 august 2020 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a anunțat astăzi că își va deschide noul showroom de la sediul central, cunoscut și sub numele de „MI-Playground” (pronunțat „My Playground”), în apropierea sediului său din Tamachi, Tokyo, în septembrie 1, 2020.


Lucrând în concordanță cu mesajul său global de marcă „Drive your Ambition”, MITSUBISHI MOTORS se angajează să producă vehicule care să răspundă nevoilor clienților care doresc să-și extindă aria de experiență și să ia noi provocări. Noul showroom al sediului central servește ca un câmp de interacțiune și inspirație care prezintă identitatea, cultura și tehnologiile mărcii MITSUBISHI.

„MI-Playground” se referă la o idee pe care toată lumea o poate experimenta și bucura de această platformă, unde „M” înseamnă MITSUBISHI MOTORS, iar „I” înseamnă inteligent, inspirație, ingenios și interacțiune. „MI-Playground” marchează dedicarea companiei pentru îmbogățirea continuă a experienței clienților care se simte personală, aventuroasă și progresivă.

Facilitatea este destinată să ofere vizitatorilor o experiență plăcută pentru a testa cele mai noi modele MITSUBISHI și a se simți mai aproape de marcă. Designul general onorează istoria mărcii și prezintă un design curat și modern cu culorile corporative ale mărcii, alb și negru, care sunt folosite ca culori de bază și accentuate cu modelul lemnului pentru a oferi un sentiment de căldură și familiaritate.

Parter: zonă Showroom
Cele mai recente modele MITSUBISHI vor fi expuse în zona de showroom spațioasă și curată de la parter, unde vizitatorii pot avea experiență practică cu aceste modele. Expozițiile și atelierele concept car sunt planificate în viitor.

Etajul al doilea: zona satelit
Zona satelitului se află la etajul al doilea, conținând un spațiu pentru stilul de viață. Se poate ajunge prin puntea pietonală, care este direct conectată cu ieșirea Shibaura JR Tamachi Station. Vizitatorii se pot relaxa și savura câteva băuturi răcoritoare, cum ar fi ceai de fructe organice și deserturi.


Overview
Name
MITSUBISHI MOTORS Headquarter Showroom "MI-Playground"
Address
1F-2F msb Tamachi - Tamachi Station Tower N
1-1, Shibaura 3-chome, Minato-ku, Tokyo
Opening day
Tuesday, September 1, 2020
Business hours*
Ground floor: 10:00-19:00
Second floor: 10:00–21:00
Holidays
January 1-3

DETALII SI POZE MAI JOS:

https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1289.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori