Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Iun 02, 2020 12:30 pm

Viitorul Mitsubishi în Europa este incert: "Avem nevoie de mai mult timp pentru a stabili strategia"
Mitsubishi anunță că are nevoie de mai mult timp pentru a stabili noua strategie comercială pentru Europa după ce partenerii de Alianță de la Renault și Nissan și-au trasat principalele obiective pe termen mediu.
Alianța formată din Renault, Nissan și Mitsubishi a anunțat în această săptămână o serie de decizii importante cu privire la gamele de modele.
Principala veste este că Renault se va ocupa de dezvoltarea SUV-urilor subcompacte, în timp ce Nissan va prelua sarcina de a dezvolta SUV-urile compacte. În schimb, Mitsubishi va contribui în cadrul Alianței doar cu sistemul plug-in hybrid pe care l-a dezvoltat cu succes pentru Outlander.
În acest context, oficialii Mitsubishi au admis că nu au stabilit încă o strategie concretă în privința gamei de modele pentru Europa.
"Pentru moment nu este foarte clar pentru noi. Încă avem nevoie de mai mult timp pentru a stabili direcția de viitor în Europa", a declarat Osamu Masuko, președintele Mitsubishi.
Un purtător de cuvânt al constructorului japonez a menționat că o strategie finală ar putea fi anunțată în câteva săptămâni.
"Când vine vorba despre elemente specifice regiunilor, trebuie să așteptăm până când Mitsubishi va anunța planul pe termen mediu, pentru a vedea unde se încadrează Europa în termeni de modele, volum și tehnologie", a explicat purtatorul de cuvânt.
Una dintre problemele pe care le are Mitsubishi este că toate modelele sale comercializate în Europa sunt produse în Asia. Vânzările sale de pe Bătrânul Continent sunt însă prea mici pentru a justifica o relocare a producției într-o țară europeană.
https://www.automarket.ro/stiri/viitoru ... 98247.html



Mitsubishi face un toaster de 373 USD pentru pasionații de pâine .
DETALII MAI JOS:
https://jalopnik.com/mitsubishi-makes-a ... 1842225231

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iun 03, 2020 12:29 pm

Tesla Model 3 rămâne cea mai înmatriculată mașină electrică din Europa în luna aprilie: Renault Zoe și Volkswagen e-Golf completează podiumul
În luna aprilie, înmatriculările de mașini electrificate au scăzut cu 46%, în contextul în care piața auto a raportat un declin de peste 78%. Tesla Model 3 a fost cea mai înmatriculată mașină electrică, în timp ce Volkswagen Passat GTE a trecut pe prima poziție în clasamentul modelelor plug-in hybrid.
Segmentul plug-in hybrid a reușit să producă mai multe surprize. Volkswagen Passat a trecut pe prima poziție a clasamentului, cu 981 de unități înmatriculate în luna aprilie, în timp ce Mitsubishi Outlander, liderul obișnuit al segmentului, ajunge pe poziția secundă, cu 920 de unități. Mai mult decât atât, noul Ford Kuga, model lansat în România la finalul lunii martie, reușește să intre în top 5 mulțumită celor 753 de unități.

Mașini plug-in hybrid
Loc Model Unități
1 Volkswagen Passat 981
2 Mitsubishi Outlander 920
3 Volvo V60 897
4 BMW X3 828
5 Ford Kuga 753
https://www.automarket.ro/stiri/tesla-m ... 98317.html


Da, a existat un Mitsubishi STARION cu uși rabatabile

https://jalopnik.com/yes-there-was-a-mi ... 1842445759


Top 5 masini japoneze pe care le cumperi si uiti sa bagi bani in ele
Masinile japoneze sunt cunoscute pentru fiabilitatea lor, asa ca am decis sa facem un top 5 cu cele mai fiabile modele produse de companii din Japonia. Iata care sunt acestea!
Mitsubishi Lancer
Lancer este considerata a fi cea mai fiabila masina construita de Mitsubishi. Prima generatie (A70) a debutat in anul 1973, iar de atunci, modelul a ajuns la cea de-a noua generatie in anul 2007.
Totusi, Mitsubishi a decis sa opreasca productia lui Lancer in anul 2017 si a anuntat ca modelul nu o sa mai aiba un succesor. Motivul? Cererea din ce in ce mai mare pentru modele SUV si crossover.
https://www.cars.ro/inedit/top-5-masini ... 23112.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Iun 09, 2020 10:30 am

Informații neoficiale: Mitsubishi Eclipse Cross facelift va avea versiune plug-in hybrid și va fi prezentat în iunie

Mitsubishi va lansa la jumătatea lunii iunie Eclipse Cross facelift, care va primi și o versiune plug-in hybrid, potrivit unor informații neoficiale.Mitsubishi este pe punctul de a actualiza gama de modele disponibilă pe piața europeană prin prezentarea unui facelift pentru Eclipse Cross. Potrivit publicației franceze L'Automobile Magazine, Eclipse Cross facelift va fi prezentat oficial la jumătatea lunii iunie.Sursa citată menționează că SUV-ul compact va crește ușor în dimensiuni și va avea o partea frontală mai proeminentă, în timp ce interiorul va fi la rândul său restilizat.Marea noutate va fi însă introducerea unei versiuni plug-in hybrid, însă nu este clar dacă aceasta va fi împrumutată sau nu de la Outlander PHEV.Pe piața europeană, Eclipse Cross a înregistrat vânzări de circa 27.000 de unități atât în 2018, cât și 2019.
Informațiile vin în contextul în care viitorul celor de la Mitsubishi în Europa era incert ca urmare a ultimelor schimbări din cadrul Alianței pe care japonezii o au cu Renault și Nissan. Conform celui mai recent plan, Mitsubishi va contribui în cadrul Alianței în special cu sistemul plug-in hybrid dezvoltat pentru Outlander.
Totuși, L'Automobile Magazine susține că Mitsubishi va rămâne în continuare pe piața europeană, chiar dacă vânzările de 170.000 de unități în 2019 reprezintă mai puțin de 20% din vânzările globale ale mărcii, care au atins anul trecut aproape 1.13 milioane de unități.
https://www.automarket.ro/stiri/informa ... 98375.html


Renault vrea să producă în comun cu Nissan și Mitsubishi jumătate dintre modele până în 2025. Cum arată planul de reducere a cheltuielilor


Renault, Nissan și Mitsubishi Motors au anunțat miercuri un plan de reducere a costurilor care să le permită să iasă din situația financiară complicată, iar tot mai multe lucruri vor fi puse la comun, ideea fiind să se ajungă ca până în 2025 jumătate dintre modele să fie produse în comun. Fiecare marcă devine de referință pentru un tip de caroserie și pentru o regiune, iar celelalte două se bazează pe marca ”lider”. Se estimează că schema numită leader-follower va facilita reduceri de investiții în modele de până la 40% pentru vehiculele integrate pe deplin în această nouă schemă.
Practic, fiecare dintre cele trei membre ale alianței a fost desemnată lider pentru un anumit tip de caroserie, pentru o anumită regiune sau pentru un tip de tehnologie și va conduce dezvoltarea și pentru celelalte două companii, în ideea de a se reduce costurile. De exemplu, Nissan se va ocupa de dezvoltarea segmentului SUV-urilor medii (Renault Kadjar, Nissan Qashqai), iar Renault de SUV-urile mici (Renault Captur, Nissan Juke).
La nivel de regiuni, Renault va fi lider în Europa, Rusia, America de Sud, iar la nivel de tehnologie, Renault va conduce platforma bazată pe Android, iar Nissan va dicta dezvoltarea mașinilor utonome.
Ce spune Renault
Companiile membre intenționează să valorifice anumite beneficii existente ale Alianței în domenii precum achizițiile comune, prin utilizarea pozițiilor de leadership și a punctelor forte la nivel geografic, pentru a sprijini dezvoltarea comercială a partenerilor.

„Alianța reprezintă un parteneriat strategic și operațional unic în domeniul auto și ne oferă un avantaj puternic în peisajul auto mondial, aflat într-o continuă schimbare”, a declarat Jean-Dominique Senard, președintele Consiliului de Administrație al Alianței și al Groupe Renault. „Noul model de afaceri va permite Alianței să valorifice la maximum activele și performanțele fiecărei companii, având totodată ca fundație culturile și moștenirile acestora. Cele trei companii care fac parte din Alianță vor acoperi toate segmentele de vehicule și tehnologiile aferente, în toată lumea, în beneficiul fiecărui client, crescând în același timp competitivitatea, rentabilitatea durabilă și responsabilitatea socială și de mediu.”
Conducerile celor trei companii au aprobat principiile schemei leader-follower pentru vehicule, în cadrul cărora vor coopera cu scopul:
de a continua să promoveze strategia de standardizare a Alianței, de la platforme la caroserii;
pe segmentul de produs, de a se concentra pe un vehicul-mamă (vehiculul principal) și pe vehicule-surori concepute de leader, cu sprijinul echipelor de followers;
de a se asigura că vehiculele leader și follower pentru fiecare marcă sunt produse utilizând cea mai competitivă configurație, inclusiv prin gruparea producției, după caz;
de a continua să valorifice sinergiile la nivelul produselor în cazul vehiculelor comerciale ușoare, acolo unde modelul leader-follower este deja aplicat.
Se estimează că schema leader-follower va facilita reduceri de investiții în modele de până la 40% pentru vehiculele integrate pe deplin în schemă. Se anticipează că aceste beneficii vor veni în plus față de sinergiile convenționale care sunt deja asigurate astăzi.
De asemenea, Alianța a aprobat principiul numirii diferitelor părți ale lumii drept „regiuni de referință”, fiecare companie concentrându-se pe regiunile sale de bază, cu scopul de a fi printre cele mai competitive și de a servi drept referință pentru celelalte în procesul lor de creștere a competitivității.
În cadrul acestei părți a schemei, Nissan va fi membru de referință pentru China, America de Nord și Japonia; Renault în Europa, Rusia, America de Sud și Africa de Nord; și Mitsubishi Motors în ASEAN și Oceania.

Fiecare companie devenind compania de referință în regiunile respective, oportunitățile de sinergie vor crește pentru a maximiza partajarea costurilor fixe, precum și pentru a valorifica activele fiecărei companii.
Noutățile din portofoliul companiilor vor urmări schema leader-follower, iar vehiculele leader și follower vor fi produse utilizând cea mai competitivă configurație. De exemplu:
Reînnoirea segmentului C-SUV după anul 2025 va fi condusă de Nissan, în timp ce viitoarea reînnoire a segmentului B-SUV în Europa va fi condusă de Renault.
În America Latină, platformele de produse B vor fi raționalizate, evoluând de la patru variante la o singură variantă pentru produsele Renault și Nissan. Această platformă va fi produsă în două uzine care produc atât Renault, cât și Nissan.
În Asia de Sud-Est și Japonia, membrii Alianței vor urmări oportunități în cadrul aceleiași scheme, precum colaborarea kei auto între Nissan și Mitsubishi Motors.
Însumând toate cele de mai sus, aproape 50% din modelele Alianței vor fi dezvoltate și produse în conformitate cu schema leader-follower până în 2025.
În ceea ce privește eficiența tehnologiei, membrii Alianței vor continua valorificarea activelor existente pentru a se asigura că fiecare companie membră continuă să ia parte la investițiile în platforme, sisteme de propulsie și tehnologii. Acest lucru și-a dovedit eficiența în dezvoltarea motorului și a platformelor și a permis lansarea cu succes a platformei CMF-B pentru Renault Clio și Nissan Juke, precum și a platformei kei pentru Nissan Dayz și Mitsubishi eK Wagon. Platformele CMF-C/D și CMF-EV vor urma în curând.
Schema leader-follower va fi extinsă de la platforme și sisteme de propulsie la toate tehnologiile-cheie, pozițiile de leader fiind distribuite astfel:
Conducere autonomă: Nissan
Tehnologii conectare auto: Renault va conduce platforma bazată pe Android, iar Nissan în China
E-body, sistemul de bază al arhitecturii electrico-electronice: Renault
e-PowerTrain (ePT): CMF-A/B ePT - Renault;
CMF-EV ePT – Nissan;
PHEV pentru segmentul C/D: Mitsubishi.

https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... elilor.htm




DACIA Duster: VIDEO, Test Offroad facut cu Mitsubishi Pajero
DACIA Duster apare astazi intr-un test offroad extrem de interesant in care este pusa fata in fata cu un Mitsubishi Pajero, iata cat de bine se descurca.
https://www.idevice.ro/2020/06/08/dacia ... ro-420465/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 15, 2020 2:09 pm

Sticluţele cu dezinfectant pentru mâini pot fi periculoase în mașină


Sticluțele cu dezinfectant pentru mâini pot fi periculoase dacă sunt lăsate în mașină, în plină caniculă. Cei care fac asta riscă să provoace izbucnirea unor incendii, avertizează o echipă de pompieri americani.
Pompierii americani de la Western Lakes Fire District, din Wiscounsin, i-au avertizat pe șoferii că sticluțele de dezinfectant lăsate în mașină, în zilele caniculare, pot provoca incendii. Acestea conțin alcool, care în unele condiții, se poate aprinde.
Pentru a demonstra acest tip de incident, pompierii au publicat o imagine în care arată ce se poate întâmpla dacă lași o sticlă de dezinfectant în buzunarul de pe portiera mașinii.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/stic ... a-18692855


Mașină electrică la 5.000 de euro: merită banii?
Trăim în vremuri în care mobilitatea electrică prinde teren, iar mașinile care consumă benzină sau motorină au devenit nedorite în marile orașe. Puțini își permit o mașină electrică nouă, dar piața second-hand nu duce lipsă de oferte pentru toate buzunarele. Merită banii o mașină electrică la 5.000 de euro?

Totuși, pe piața second-hand, situația este cu totul alta, numeroase modele de mașini electrice putând fi cumpărate la prețuri sub 10.000 de euro. Printre cele mai accesibile, în afara cvadriciclurilor electrice – așa cum este Renault Twizy, se numără și Mitsubishi i-MiEV, unul dintre primele modele electrice de serie, disponibile pe piață încă din 2009.

Cu un motor de 47 kW (63 CP) și o baterie de 16 kWh (modestă după standardele actuale) Mitsubishi i-MiEV promitea o autonomie de cirac 100 km, considerată suficientă pentru un parcurs urban pentru majoritatea utilizatorilor.

Exemplare rulate de Mitsubishi i-MiEV (sau frații săi identici Peugeot iOn și Citroën C-Zero) pot fi găsiți pe site-urile de anunțuri la prețuri care pornesc de la mai puțin de 5.000 de euro. Vorbim de exemplare în stare bună de funcționare, fără daune majore în istoric și cu un kilometraj rezonabil.
https://www.promotor.ro/masini-noi/dosa ... i-18697928

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Iun 16, 2020 1:19 pm

Top cele mai fiabile SUV-uri rulate: japonezii domină lista

Publicaţia germană Auto Bild şi Asociaţia pentru inspecţie tehnică (TUV) din Germania au publicat topul celor mai fiabile SUV-uri rulate disponibile pe piaţa europeană. Surprinzător sau nu, dar japonezii îşi reconfirmă faima şi ajung să domine noul top. Ei bine, printre cele 5 cele mai fiabile modele se enumeră şi două germane.
Top-10 mai este completat de modelele:
• BMW X1;
• Mitsubishi ASX;
• Renault Captur;
• Nissan Qashqai;
• MINI Countryman.
https://piataauto.md/Stiri/2020/06/Top- ... ina-lista/


Mitsubishi a înființat o fabrică în India, pentru a lansa un rival pentru Hyundai Creta
Mitsubishi este pregătit să își revizuiască operațiunile din India. Compania va înființa o nouă fabrică și va lansa o serie de produse noi, inclusiv un rival pentru Hyundai Creta, din țară.


Până acum, Mitsubishi operează în India într-un parteneriat cu Hindustan Motors. Conform unui nou raport al Financial Express, compania urmează să fie legată de o nouă companie locală cu sediul în Jamshedpur.Raportul spune despre compania indiană ca aceasta este un important producător de componente auto și este de așteptat să investească până la 500 INR crore în următoarea fază a operațiunilor indiene Mitsubishi.
Mitsubishi este probabil să își finalizeze noul parteneriat în India până la sfârșitul acestei luni și va face un anunț până în septembrie. Dacă totul merge bine, producătorul auto japonez va înființa pentru prima dată o instalație de fabricație în India, în Jamshedpur.
https://indianautosblog.com/mitsubishi- ... al-p320900

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iun 17, 2020 12:52 pm

(VIDEO) Traversare la roşu cu tupeu nemaivăzut în Chişinău
Orice traversare la roşu e condamnabilă şi periculoasă — asta e un fapt de la sine înţeles. Dar un video surprins acum câteva zile în Chişinău ne arată că şi între acestea pot exista exemple ieşite cu totul din comun.Un Mitsubishi Colt e suprins la intersecţia străzii Mioriţa şi şos. Hânceşti, traversând la roşu. Ba mai mult ca atât, acesta se apropie de traficul care traversa la verde intersecţia dinspre str. Mioriţa, aşteaptă un pic, după care îşi continuă tupeist deplasarea la roşu, sfidând regulamentul circulaţiei rutiere.Mai mult ca atât, autorul videoului, Doru Curoşu, menţionează că a trimis filmuleţul celor de la poliţie, dar deocamdată n-a primit nici o reacţie.
https://piataauto.md/Stiri/2020/06/VIDE ... -Chisinau/

/FOTO VIDEO/ Mai multe troleibuze au stat în ambuteiaj la Botanica. Ce spun Poliția și RTEC

DOUA MITSUBISHI LANCER S-AU ACCIDENTAT RECIPROC

https://tv8.md/2020/06/16/foto-video-ma ... a-si-rtec/


ISTORIA MITSUBISHI LANCER
http://www.superstreetonline.com/featur ... volutions/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iun 18, 2020 10:34 am

Top 16 cele mai fiabile crossovere, dacă ar fi de ales de cumpărat la mâna a doua. Ce probleme pot înregistra

Modelul Coeficientul defectării
(ponderea mașinilor cu defecte)
1. Mazda CX-3 2,7%
2. Audi Q3 2,9%
3. Suzuki SX-4 S-Cross 3,3%
4. Suzuki Vitara 3,8%
5. Opel Mokka 3,9%
6. BMW X1 4,4%
7. Mitsubishi ASX 4,6%
8. Renault Captur 4,6%
9. Nissan Qashqai 5,4%
10. MINI Countryman 5,5%
11. Renault Kadjar 5,5%
12. Skoda Yeti 5,8%
13. Ford EcoSport 6,0%
14. Nissan Juke 6,0%
15. Peugeot 2008 6,1%
16. Dacia Duster II 11,7%
https://autoblog.md/top-16-cele-mai-fia ... nregistra/



Directorii de la Mitsubishi isi vor reduce salariu

Top executive ai Mitsubishi Motors isi vor reduce salariile pentru a-și asuma responsabilitatea privind pierderile financiare ale producătorului auto japonez.
TOKYO - Mitsubishi Motors le-a spus joi acționarilor săi că directorii de top ai acesteia reduc reduceri pentru a împărtăși responsabilitatea pentru pierderile financiare ale producătorului auto japonez.

„Sper că vom putea înțelege”, a declarat directorul executiv Takao Kato despre cum, având în vedere condițiile dure, nu vor exista dividende.Ca și alți producători de automobile, Mitsubishi Motors Corp. și-a văzut vânzările scufundate pe fondul pandemiei coronavirusului. Acesta a raportat o pierdere de 25,8 miliarde de yeni (241 milioane USD) pentru anul fiscal încheiat în martie.Producătorul auto de utilitate sport cu sediul în Tokyo, nu a dat o proiecție pentru anul fiscal în curs din cauza incertitudinilor legate de focar.
Kato, purtând o mască la fel ca și alți participanți, a recunoscut că situația a rămas dificilă.Întâlnirea, care a durat aproximativ o jumătate de oră, a fost transmisă online. Proprietarii de acțiuni li sa solicitat să nu vină la întâlnire din cauza izbucnirii. Doar 30 de locuri au fost asigurate, distanțate pentru distanțarea socială.
Kato a spus ca reducerile salariale ale directorilor reprezinta o reducere cu aproximativ 45% din salariul total, prin scaderea salariilor si plata salariilor bonusuri legate de performanta.

Mitsubishi face parte dintr-o alianță între producătorul auto japonez Nissan Motor Co. și Renault din Franța. Alianța a fost înrădăcinată de scandalul lui Carlos Ghosn, un fost director executiv al alianței arestat în 2018 pentru acuzații de conduită financiară.În timp ce se afla pe cauțiune, Ghosn a fugit din Japonia in Liban. El a spus că este nevinovat. Deși procesul este pe rol, scandalul a înfrânt imaginea de brand a companiilor și a ridicat întrebări cu privire la viitorul alianței.
https://abcnews.go.com/International/wi ... s-71313697

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 22, 2020 10:19 am

Exclusiv Auto, partener oficial al ANSPSR România. A pus la dispoziție un Mitsubishi L200 salvamarilor

Exclusiv Auto, dealer autorizat Mitsubishi Motors în Constanța, continua si anul acesta parteneriatul devenit tradiție cu Asociația Naționala a Scafandrilor Profesioniști și Salvamarilor din România prin punerea la dispoziție a unui Mitsubishi L200 pe perioada sezonului estival 2020 (până în septembrie).

Exclusiv Auto pune la dispoziție asociației, pe toată perioada sezonului estival 2020, Noul Mitsubishi L200 – un pick-up 4X4 ce denota putere, manevrabilitate și confort la cel mai înalt nivel. Noul L200 îmbină calitățile unui vehicul utilitar cu cele ale unui SUV, setând noi standarde privind confortul interior pentru un vehicul utilitar. Mașina va fi folosita pentru supervizarea și controlul activității salvamarilor de pe toată raza județului Constanța.

„Suntem la șaselea an de parteneriat cu ANSPSR România și ne bucură că acesta se întărește de la an la an și ne dorim de ambele părți o continuitate pe termen lung. ANSPSR este o asociație pe care ne bazăm cu toții pe perioada sezonului estival și nu numai iar Exclusiv Auto își dorește să susțină orice tip de acțiuni care țin de siguranță si confortul oamenilor.”

Camelia Ciciu, Director Marketing&PR Exclusiv Auto

ANSPSR este o asociație non-profit ce asigură servicii de salvare acvatică, salvamar și prim ajutor pe plajele din: Mamaia, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Mangalia, 2 Mai și Vama Veche.

Masina a fost echipată special pentru salvamari cu cârlig și capac de benă. Noul model Mitshuishi L200 vine cu o motorizare noua de 2.2 l , un design nou, cu dotari de ultima generatie, printre care amintim:

camere 360 grade
sistem de mitigare a coliziunilor frontale (FCM)
faruri si lumini de zi (DRL) pe baza de LED; lampi spate cu LED
smartphone Link Display Audio cu display de 7″, HDMI, DAB si functie Bluetooth hands-free cu port USB/ 6 difuzoare
jante din aliaj de 18″ cu anvelope 265/60R18/ roata de rezerva cu janta din aliaj 18′
„Supus la numeroase teste riguroase, modelul a dovedit rezistenţă în cele mai dure condiţii de drum. Spaţiul uşor de încărcat a fost întărit pentru a suporta o gamă largă de sarcini, ceea ce îl face ideal pentru muncă, treburi de zi cu zi sau o aventură off-road de week-end. Atrăgător şi practic, interiorul modelului L200 oferă o mulţime de caracteristici la care nu vă aşteptaţi în cazul unui pick-up: o cabină spaţioasă, scaune de înaltă calitate şi izolaţie fonică pentru o călătorie liniştită, confortabilă. Convenabil şi sigur modelul L200 duce siguranţa la un alt nivel, fiind echipat cu o întreagă paletă de tehnologii avansate de siguranţă.”, este descrierea autovehiculului.
Apropo, toate vehiculele noi Mitsubishi beneficiază standard de garanţie completă de 5 ani sau maximum 150.000 km, oricare din aceste condiţii este îndeplinită prima. Garanţia la perforare prin coroziune acoperă situaţiile de rugină cu străpungere pentru primii 12 ani, în funcţie de modelul achiziţionat. Fiabilitatea vehiculelor Mitsubishi este impecabilă, dar în eventualitatea puţin probabilă în care aveţi nevoie de ajutor, vă oferim serviciul MAP.

https://www.ct100.ro/exclusiv-auto-part ... vamarilor/







Vânzările de autoturisme ecologice noi au scăzut cu aproape 1% în România, în primele cinci luni (APIA)

De asemenea, în clasamentul vânzărilor de autoturisme plug-in pe primul loc se află BMW - cu 50 de exemplare, urmată de Volvo (41), Porsche (35), Mitsubishi (18), Hyundai (16), Mercedes Benz (13), Kia (9), Land Rover (7), Mini şi Volkswagen (câte 5), şi alte mărci - cu 11 unităţi.
https://www.stiripesurse.ro/vanzarile-d ... 77219.html
Fişiere ataşate
Exclusiv-Auto-Mitsubishi-salvamar-2.jpg
Exclusiv-Auto-Mitsubishi-salvamar-2.jpg (141.41 KiB) Vizualizat de 2798 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iun 24, 2020 9:38 am

Mitsubishi Motors se va concentra mai mult pe Asia de Sud, ulterior pe Europa si China

Mitsubishi Motors, la fel ca orice alt producător de automobile, are probleme.În urmă cu câteva zile, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) și-a ținut reuniunea anuală a acționarilor cu un număr limitat și o distanțare socială strictă. Unii directori se aflau într-un birou , iar mulți acționari urmăreau în altă parte prin intermediul live streaming.
Raportul directorului general al MMC, Takao Kato, a vorbit despre problemele companiei, în special despre provocările obținerii rentabilității. Poveste lungă: nu au făcut-o. Compania a ajuns pe roșu, potrivit lui Kato.
CEO-ul a spus că au văzut acest lucru și astfel au decis să facă o schimbare în mentalitatea lor: Mitsubishi Motors nu se va mai concentra pe așa-numitele mega-piețe. Kato a menționat că, compania a turnat resurse semnificative pentru a-și îmbunătăți prezența și performanța cu o mega-piață; exemplele acestor mega piețe sunt China și Europa.
În timp ce Mitsubishi a putut să-și îmbunătățească performanța pe aceste mega-piețe, costul a fost prea mare. Îmbunătățirile din linia lor de produse, rețeaua lor de vânzări și resursele umane au obținut îmbunătățiri, dar și-au mărit costurile fixe în anul fiscal 2019-20 (1 aprilie 2019 până la 31 martie 2020) față de anul 2015-16 cu 30%.
„Chiar dacă am crescut volumul pe mega piețe, nu am atins încă nivelul profitului pe care îl așteptam.” a declarat directorul general al MMC.Deci, conducerea companiei a decis asupra unei noi direcții și își vor îndepărta atenția de la aceste mega-piețele. De data aceasta se concentrează pe cea mai puternică regiune a lor: Asia de Sud-Est.
„Am făcut o schimbare în politica noastră către„ mică, dar frumoasă ”în a doua jumătate a anului viitor 2019, în cadrul căreia vom începe o reformă structurală extinsă în anul 2020”. spuse Kato.
Mic, dar frumos? Ei bine, totul este bine, deoarece compania a identificat acum piața ASEAN și Oceania drept regiunea lor principală și va dedica mai multe resurse regiunii.

„Strategia noastră regională stabilește ASEAN ca regiune de bază și ne propunem să creștem vânzările în regiunea în care putem oferi produsele noastre de bază.” continuă Kato.
Istoric, Mitsubishi Motors s-a descurcat bine în Asia de Sud-Est. În anul 2018-19, Mitsubishi a vândut un număr total de 1,244 milioane de vehicule în întreaga lume, dar Indonezia, Australia, Thailanda și Filipine reprezintă deja 379.000 din totalul respectiv; sau peste 30%. În Filipine, Mitsubishi Motors s-a clasat constant pe locul doi în ceea ce privește volumul vânzărilor și cota de piață după Toyota. Povestea din Indonezia este foarte asemănătoare și pentru Mitsubishi, bazată pe succesul Xpander.
„Strategia noastră de produs stabilește camioane de transport, SUV-uri bazate pe camioane și MPV-uri, care sunt principalele noastre produse în ASEAN ca produse de bază. Ne vom consolida produsele existente și cele din conductă. ” spuse Kato.
Această mișcare are un sens strategic pentru Mitsubishi Motors, mai ales că au fost desemnați liderul Alianței Renault Nissan Mitsubishi din sud-estul Asiei. În cadrul adunării recente a acționarilor Nissan, COO Ashwani Gupta (de asemenea, un fost Coo MMC) a declarat că încearcă să utilizeze și mai mult alianța și chiar evaluează posibilitatea producerii de modele pe camion la Mitsubishi Motors Philippines Corporation (MMPC) fabrica din Laguna.
CEO-ul MMC, Takao Kato, nu a elaborat în declarația lui Gupta, dar a spus că va începe o potențială colaborare cu Nissan atât în ​​Indonezia, cât și în Filipine.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... china.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iun 25, 2020 1:53 pm

Mitsubishi își reduce prezența în Europa, sub sloganul „Mic, dar frumos”


Mitsubishi Motors intenționează să-și reducă prezența în Europa, prin prisma noii strategii a Alianței Renault Nissan Mitsubishi, însă principalul scop este să-și reducă costurile și să-și mărească profitabilitatea la nivel global. CEO-ul Mitsubishi Motors, CEO Takao Kato, a afirmat că Europa este una dintre „mega piețele” în care marca va încerca să facă reduceri de cheltuieli, în fața acționarilor, el asumându-și decizia de a reduce expunerea mărcii pe toate „mega piețele” lumii, potrivit Automotive News. Mitsubishi se află într-un punct de cotitură ca urmare a crizei industriei auto generată de coronavirus, dar și din cauza reașezării alianței din care face parte. Mitsubishi este controlată de Nissan și depinde de deciziile acesteia, dar trebuie să țină cont de strategiile pe care alianța le ia în acest moment. În același timp, tendințele de expansiune, demarate în perioada Carlos Ghosn, au adus celor de la Mitsubishi și costuri în creștere, care s-au concretizat, în ultimul an fiscal, într-un plus de 30%, însă nu s-au concretizat și în creșteri ale profiturilor, după cum susține Kato. Ceea ce dorește Takao Kato acum să facă este o revenire la dimensiunile anterioare. „Small but beautiful” (Mic, dar frumos) a fost sloganul pe care l-a prezentat acționarilor. Asta înseamnă că atât în Europa, pe care a menționat-o explicit, dar și în SUA, care este tot o „mega piață” compania va căuta să-și reducă prezența. În schimb se va concentra pe piața asiatică (ASEAN), așa cum s-a stabilit și în strategia Alianței RNM, unde va juca rolul de leader.
Mitsubishi își va concentra producția pe pickup-uri, SUV-uri și minivanuri, segmente pe care are o reputație incontestabilă și care sunt foarte populare pe piețele-țintă. Mitsubishi are două modele populare în Europa, SUV-ul Outlander, lider al pieței de hibride plug-in, și pickup-ul L200, iar vânzările sale au crescut anul trecut cu 3,4%, la 138.000 de unități, cu o cotă de piață subunitară, de 0,9%. Succesul Outlander în Europa, cu motorizările PHEV a determinat șefii alianței să îi acorde poziția de leader și pe segmentul de tehnologiei hibride cu încărcare, în zona compactă și medie.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... s-19400212

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori