Probleme Mitsubishi Outlander
Buna ziua domnilor! Am un Outlander 2.4 benzina, cutie automata, din 2008, cu 224000 km. Din pacate de vreo 2-3 saptamani am inceput sa aud niste sunete ciudate, troncaneli cand merg cu masina in linie dreapta. La viteza foarte mica (5-10km/h) se aud mai clar, cand iau piciorul de pe acceleratie si o las sa curga, un clampanit metalic. Nu face in fiecare zi (circul maxim 15km la un drum), dar se accentueaza dupa drumuri mai lungi, cand se aude mai clar.
Am fost la Mitsubishi Metalurgiei si au zis ca ar trebui inlocuite basculele fata care sunt 1200 ron bucata total 2600 ron.Ideea este ca nu sunt siguri dar banuiesc ca este de acolo sunetul.
Nu i-am spus sotiei, pentru ca astia sunt banii de concediu.
Intrebari:
- unde sa mai merg pentru o alta diagnoza? Ce service-uri pentru mecanica cunoasteti in Bucuresti? Sau mecanici buni? Sa-mi confirme diagnosticul si eventual sa faca si lucrarea. Sa nu se priceapa si altii?
- mi-au spus ca nu recomanda aftermarket ca nu duc mai mult de 10000km. Ce stiti din experienta? Pretul la jumatate imi garanteaza mai mult de 10000km?
-stiti cumva cine produce aceste piese ca sa pot cauta aftermarket ceva apropiat de original?
Nu vreau sa o las sa scoata sunete si eu sa nu fac nimic, dar daca credeti ca singura solutie sunt Mits.Metalurgiei atunci merg inapoi la ei.
Multumesc pentru rabdare!
-
Am fost la Mitsubishi Metalurgiei si au zis ca ar trebui inlocuite basculele fata care sunt 1200 ron bucata total 2600 ron.Ideea este ca nu sunt siguri dar banuiesc ca este de acolo sunetul.
Nu i-am spus sotiei, pentru ca astia sunt banii de concediu.
Intrebari:
- unde sa mai merg pentru o alta diagnoza? Ce service-uri pentru mecanica cunoasteti in Bucuresti? Sau mecanici buni? Sa-mi confirme diagnosticul si eventual sa faca si lucrarea. Sa nu se priceapa si altii?
- mi-au spus ca nu recomanda aftermarket ca nu duc mai mult de 10000km. Ce stiti din experienta? Pretul la jumatate imi garanteaza mai mult de 10000km?
-stiti cumva cine produce aceste piese ca sa pot cauta aftermarket ceva apropiat de original?
Nu vreau sa o las sa scoata sunete si eu sa nu fac nimic, dar daca credeti ca singura solutie sunt Mits.Metalurgiei atunci merg inapoi la ei.
Multumesc pentru rabdare!
-
Zgomot / cloncanit se aude si daca ai bieletele de bara stabilizatoare duse si/sau bucsile de bara stabilizatoare. Care-s mult mai ieftine.
Nu prea se poate face diagonza online pt asa ceva.
Pt astfel de probleme mecanice poti merge la orice service, cele mari avand probabil si banc de testat articulatii, dar niste mecanici ok pot vedea ce joaca si fara banc.
Eu de exemplu ma mai duc la unii in Baneasa, pe Horia Macelariu colt cu Capriorilor. MD Speed se numesc. Intreaba de Mihai sau de Dragos.
Daca stai in sudul orasului, poti incerca la NRG Auto in Popesti si intreba de Emil. La ei mai trimiteam masini le la firma si n-am avut surprize neplacute...
Bratele inferioare 'no-name' intr-adevar sunt destul de proaste si tin putin, dar after-market nu e similar cu 'no-name'.
De asemenea, daca ai Xenon pe masina, punand unele bascule mai 'no-name', iti poate da erori sistemul de autonivelare al farurilor.
Dar poti gasi bascule 'after market' ok, de exemplu, din cate stiu TRW e echiparea originala pt C-Crosser, care la Outlander e considerat "after-market" /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Cand ai timp, intra la orice magazin de piese mare (Bardi Auto / Auto Total / Auto Soft etc... ) si intreaba ce bascule exista pt masina ta si care sunt ok. Vei vedea si cat costa si cele "originale" si cele after market mai bune sau mai proaste.
Nu prea se poate face diagonza online pt asa ceva.
Pt astfel de probleme mecanice poti merge la orice service, cele mari avand probabil si banc de testat articulatii, dar niste mecanici ok pot vedea ce joaca si fara banc.
Eu de exemplu ma mai duc la unii in Baneasa, pe Horia Macelariu colt cu Capriorilor. MD Speed se numesc. Intreaba de Mihai sau de Dragos.
Daca stai in sudul orasului, poti incerca la NRG Auto in Popesti si intreba de Emil. La ei mai trimiteam masini le la firma si n-am avut surprize neplacute...
Bratele inferioare 'no-name' intr-adevar sunt destul de proaste si tin putin, dar after-market nu e similar cu 'no-name'.
De asemenea, daca ai Xenon pe masina, punand unele bascule mai 'no-name', iti poate da erori sistemul de autonivelare al farurilor.
Dar poti gasi bascule 'after market' ok, de exemplu, din cate stiu TRW e echiparea originala pt C-Crosser, care la Outlander e considerat "after-market" /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
Cand ai timp, intra la orice magazin de piese mare (Bardi Auto / Auto Total / Auto Soft etc... ) si intreaba ce bascule exista pt masina ta si care sunt ok. Vei vedea si cat costa si cele "originale" si cele after market mai bune sau mai proaste.
Din cate cunosc eu, bratele de suspensie pentru Outlander 2.0 did 2007 sunt identice cu cele de pe Lancer 2.0 did 2008. Personal am schimbat bratul de suspensie pe stanga la al meu Lancer 2.0 did 2008 si am pus TRW, pe care am dat la vremea respectiva 310 ron de la Autokarma (acum am vazut ca este in jur de 290 ron). De cand l-am schimbat si pana acum am facut aproximativ 8000 km si nu au fost probleme. Ca si pret, peste TRW am vazut ca sunt cele de la H-B JAKOPARTS, cele de la MOOG si cele OEM (800 ron). In concluzie, piesele aftermatket de calitate sunt ok, unele dintre ele fiind chiar de prima echipare pentru alte modele / branduri.
sfaturi pentru combaterea (sau mai bine zis contra) ruginii?
Recent am fost cu masina in service, schimbat o gramada de bucsi, pivoti si altele.
Am constatat cu stupoare ca anumite parti ale masinii sunt mancate de rugina. La modul avansat. Vorbesc aici de suportul motor, toate piesele in miscare din zina spate (brate, articulatii) ba chiar si carligul montat acu un an este galben (original era negru).
Iarna n=am prea umblat cu masina si deobicei o spal primavara sub sasiu.
in afara de a inlocui tot, mai exista vre-o metoda de protectie?
Si la voi e la fel?
Recent am fost cu masina in service, schimbat o gramada de bucsi, pivoti si altele.
Am constatat cu stupoare ca anumite parti ale masinii sunt mancate de rugina. La modul avansat. Vorbesc aici de suportul motor, toate piesele in miscare din zina spate (brate, articulatii) ba chiar si carligul montat acu un an este galben (original era negru).
Iarna n=am prea umblat cu masina si deobicei o spal primavara sub sasiu.
in afara de a inlocui tot, mai exista vre-o metoda de protectie?
Si la voi e la fel?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori