Consum 1.8d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Oct 24, 2017 12:02 pm

Prima banuiala ar fi ca filtrul este incarcat si masina incearca, fara success, sa faca regenerare.

Nivelul crescut de ulei e din cauza contaminarii cu motorina, amestecul este imbogatit excesi

Au verificat gradul de incarcare al acestuia?

Solutia ar fi sa o scoti la un drum mai lung sau daca n-ai nici unul de facut mergi direct la reprezentanta pt o regenerare fortata.

Daca aceasta se face cu succes ar trebui sa-si revina, evident daca asta era cauza.

Unii colegi au realizat ca atunci cand regenerarea este in curs, functioneaza si incalzirea in oglinzi. La urmatorul drum mai lung, cand ajungi la destinatie, inainte sa opresti motorul, verifica daca acestea sunt calde/uscate. Daca sunt calde inseamna ca regenerarea e in curs si va trebui sa te mai plimbi cu masina, preferabil la turatii moderat spre ridicate.

Avatar utilizator
florin15b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 17, 2017 9:42 am

Mesaj de florin15b » Mar Oct 24, 2017 1:51 pm

Multumesc tare mult,
Vineri voi face un drum de 250 km si voi vedea cum e.
De altfel masina imi place super si sunt foarte incantat de ea
Multumesc inca o data si va tin la curent.


Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Oct 24, 2017 3:44 pm

N-aveti pt ce

Inainte de drum e indicat sa se verifice nivelul uleiului, si daca este in excess ar trebui scos din el sau daca e foarte mult ar trebui schimbat cu totul. Daca e prea mult ulei risti sa distrugi motorul, arborele cotit o sa se scalde in ulei si o sa-l barboteze, o sa faca spuma si o sa-i scada lubricitatea si rezistenta la forfecare drastic.

De asemenea, daca filtrul este peste masura de colmatat regenerarea normala nu-l mai poate curata, si trebuie musai regenerare fortata, dar in cazul asta ar fi fost un martor aprins in bord in mod normal.


Avatar utilizator
florin15b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 17, 2017 9:42 am

Mesaj de florin15b » Mar Oct 24, 2017 3:48 pm

Ieri am schimbat filtru ulei si uleiul.
Nivelul este intre cele dou puncte spre maxim.
Oricum de vreo 2 zile, in fiecare dimineata verific nivelul uleiului.
Multumesc mult pentru sfaturi, si dupa probe te tin la curent.
O zi frumoasa.

Avatar utilizator
florin15b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 17, 2017 9:42 am

Mesaj de florin15b » Mie Oct 25, 2017 12:29 pm

Buna ziua!
Ieri am facut o iesire de vreo 30 Km cu turometrul la 2200-3000 rot incercand sa fac daca se cere regenerare DPF
si am avut un consum mediu de 5.2.
Acum in oras consumul a fost de 7-9 l/100 km functie de trafic. Deci totul e ok.
Multumesc mult de sfaturile care m-au ajutat.
O zi frumoasa va doresc.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Oct 25, 2017 1:09 pm

Yay, ma bucur sa aud ca a si-a revenit.

Toate cele bune in continuare.

Avatar utilizator
bl2676
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 08, 2017 10:28 am

Mesaj de bl2676 » Dum Noi 26, 2017 9:03 am

Legat de consum, am facut doua plinuri unul dupa altul, unul de la Mol, altul de la OMV.
Ambele motorina standard. Am alimentat cand mi-a aparut martorul, si doar pana a sarit pompa.
Pana aici nimic anormal, la ambele plinuri au incaput 51 litri.
Cu cel de la Mol am mers fix 600 km, cu cel de la OMV 730. Doar eu, nu altcineva, acelasi traseu, mers normal, fara accelerari nervoase, fara 4x4, aceleasi temperaturi. Media e de 100km pe zi, 50% urban, 50% extraurban.
Nivelul uleiului este normal, am verificat.

Acum ori in plinul de la Mol nu au fost 51l, ori are ceva motorina lor de se consuma mai repede. Mi se pare cam mare diferenta, ca stiu ca eu am mers la fel in ambele cazuri. Consumul a fost facut manual, masurat la pompa si cat s-a mers, culmea e ca in bord am avut cam acelasi consum. La primul plin indica in medie cam 8.6, iar la al doilea 7.3.

csabius
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Mar Dec 04, 2018 4:02 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re:

Mesaj de csabius » Mar Dec 04, 2018 6:32 pm

f.cristi scrie:
Sâm Dec 11, 2010 12:20 am
Ciudatenia e ca daca stau pe loc cu motorul pornit apare bara verde pana la varful sagetii si se continua cu bara alba pe toata bara de consum (deci peste 20 l/100 km) cea ce nu cred ca e corect, ca doar n-o consuma atat la relanti.
Asta se intampla pentru ca Mitsubishi nu are consum exprimat in l/h cum are gama VW-Audi. Drept urmare calculatorul considera ca tu faci zero metri si consum exista, deci raportul e infinit... Nu s-au prea gandit japonezii astia sa mai finiseze un pic si la interfata... :D
____________________________
ASX 1.8 DID 116 CP 2015

gheorghedanut
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mie Mai 22, 2019 11:53 pm
Contact:

Re: Consum 1.8d

Mesaj de gheorghedanut » Dum Aug 11, 2019 11:01 am

Va salut de curând sunt proprietarul uni ASX 164...km 1.8did 4wd nu știu ce a-și putea face cu consumul cel mai puțin am avut 8.8l/100km și asta ca am mers pe autostrada 120-130 km/h, am fost la reprezentanta au găsit senzorul galerie admisie, am pus altul nou dar nici o schimbare, posibil Dpf-ul înfundat cât de cât ca și regenerarile sunt cam pe la 100de km, o sa verific și sonda lambda nu știu ce sa ii mai fac. Va mulțumesc

Sutton
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Noi 10, 2018 11:12 pm
Contact:

Re: Consum 1.8d

Mesaj de Sutton » Mar Sep 03, 2019 2:59 pm

Și pe mine ma deranjează atunci când ma păcălește mașina. Consum real la pompa-6,3-6.7 in condițiile in CB nu mi-a arătat o medie mai mare de 5.5%. (extraurban, Asx 2011, 1.8d). Ca și anomalii am o eroare pe Egr iar DPF a fost anulat.De asemenea, am observat o scurgere mică de ulei la capătul furtunului de la turbo. Pot face ceva sa bată casa cu masa?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori