Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ultra_gimi2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 4:24 pm

Mesaj de ultra_gimi2000 » Joi Iun 26, 2008 10:45 pm

in legatura cu acel zgomot , vajait al aerului conditionat cand este pornit.... pai am avut si o solenza...facea la fel...nu este vorba de ulei, freon, pisici, la solenza n-am pus freon si alte tampenii pt aer in 5 ani de zile si a functionat foarte bine!astea mi se par tampenii ca sa mai platiti bani in plus la service...in plus ca majoritatea habar nu au ce zic...aplicand aerul conditionat motorul devine cu 5 cai de putere mai lent( in putere ) si AC-u opune putina rezistenta si se produce acest zgomot.e o tampenie cu schimbat uleiu...Coltu nu este asa de bine antifonat asta e problema, ca daca ar fi fost mai bine antifonat n-ati fi auzit nici un zgomot dar a-ti fi platit cu 2000 de euro in plus pentru el.da lasati...duceti-va si turnati ulei si freon pana ii iese prin capota si pana se satura astia de la service de banii vostri.daca la toate masinile e asa si nimeni n-a avut probleme inseamna ca masina merge perfect. aeru merge, masina merge zgomotu nici nu exista la peste 1500-1700 de turatii...se produce cand e subturata....sau asa face Coltu meu cel putin.multumesc lui Dumnezeu ca merge si nu se strica ca la altii si ca nu mor de cald in verile Bucurestene.

Avatar utilizator
ultra_gimi2000
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 4:24 pm

Mesaj de ultra_gimi2000 » Joi Iun 26, 2008 10:49 pm

in legatura cu acel zgomot , vajait al aerului conditionat cand este pornit.... pai am avut si o solenza...facea la fel...nu este vorba de ulei, freon, pisici, la solenza n-am pus freon si alte tampenii pt aer in 5 ani de zile si a functionat foarte bine!astea mi se par tampenii ca sa mai platiti bani in plus la service...in plus ca majoritatea habar nu au ce zic...aplicand aerul conditionat motorul devine cu 5 cai de putere mai lent( in putere ) si AC-u opune putina rezistenta si se produce acest zgomot.e o tampenie cu schimbat uleiu...Coltu nu este asa de bine antifonat asta e problema, ca daca ar fi fost mai bine antifonat n-ati fi auzit nici un zgomot dar a-ti fi platit cu 2000 de euro in plus pentru el.da lasati...duceti-va si turnati ulei si freon pana ii iese prin capota si pana se satura astia de la service de banii vostri.daca la toate masinile e asa si nimeni n-a avut probleme inseamna ca masina merge perfect. aeru merge, masina merge zgomotu nici nu exista la peste 1500-1700 de turatii...se produce cand e subturata....sau asa face Coltu meu cel putin.multumesc lui Dumnezeu ca merge si nu se strica ca la altii si ca nu mor de cald in verile Bucurestene.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Iun 27, 2008 12:09 am

QUOTE (ultra_gimi2000)multumesc lui Dumnezeu ca merge si nu se strica ca la altii si ca nu mor de cald in verile Bucurestene.

Stiam eu ca prin rugaciune se rezolva tot! )
Da-ne Doamne Coltetzuri perfecte asa cum are Ultra Gimi 2000 si promitem ca o sa avem grija de ele, o sa ocolim toate gropile cand mergem cu ele la piata sau la servici!

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Vin Iun 27, 2008 9:07 am

Amin :wink:

S-a rezolvat si la mine problema cu scartaitul/blocatul curelei la cuplarea AC - cureaua slaba.
A durat cam 20 de min din momentul in care am ajuns in service si pana s-a rezolvat treaba.
Au fost promti baietii si clientul multumit .
Hai sa aveti o vara racoroasa fara peripetii :!:

Avatar utilizator
cristal
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 06, 2008 10:17 am

Mesaj de cristal » Dum Iul 06, 2008 10:28 am

si eu am un colt 1124,55cp. are 2000 km.
ca si probleme care le-am auzit la voi sunt:
- scartaitul(zanganit) scaunelor din spate
- zgomot la plecarea de pe loc
- capacul se deschide din cand in cand in mers
- si cea mai mare problema e consumul in oras cam 10 la suta.
ori nu stiu eu sa merg cu ea ( trecere de la logan 1,6) ori o turez prea tare si consuma mult. daca cineva ma ajuta cu ceva sfaturi multumesc anticipat

Avatar utilizator
c_codrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 20, 2008 8:51 pm

Mesaj de c_codrut » Dum Iul 06, 2008 8:44 pm

sal, si bine ai venit pe site.
55kw ai vrut sa zici.
zanganitul e 'normal' mai devreme sau mai tarziu 'asa face toate'. din ce am citit pe la altii cica s-ar rezolva in service, eu personal m-am obisniut si decat sa isi bage maimuta coada mai bine muzica mai tare.
cu zgomotul la plecarea de pe loc nu te pot ajuta, nu il am inca. tot 55kw am si eu si 3500km.
nici capacul torpedo nu da semne de oboseala desi il deschid de fiecare data cand plec din masina sa se vada ca nu e nimic in el.
consumul iar e un subiect delicat. doar nu te asteptai sa fie 7 cat scrie cartea. nu uita ca motorul de 1.1 e un pic subdimensionat pt o masina de 1 tona. la mine consumul mediu (acela din modul manual) inregistrat de cand am luat masina si mers numai in oras este de 8.7. acu o sapt am facut plinul , astept sa fac niscaiva km si sa calculez consumul real pe care o sa il trec aici pe site. oricum va fi tot in jur de 10l cum ai tu. chestia cu turarea motorului dimpotriva poate scadea consumul daca mergi corect. subturarea consuma mai multa benzina. tine-o in 3500 cat se poate bineinteles.

Avatar utilizator
bunyqu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 05, 2008 2:30 pm

Mesaj de bunyqu » Sâm Sep 06, 2008 11:48 pm

masinuta mea va fi livrata vineri...sincer acum citesc tot topicul si ma intristez putin cate putin. toate masinile au probleme....si nu putine la numar si totusi tin cont ca e o masina ieftina dar inca nu o am si deja imi fac probleme ca o sa o tin prin service mai mereu.

Avatar utilizator
bebe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 11, 2008 6:49 pm

Mesaj de bebe » Vin Sep 12, 2008 12:53 pm

La 1.1 SAM am avut pe la 500 km un zgomot la eliberarea pedalei de ambreaj, sesizat de cei din service la un control de rutina. Mecanicii mi-au cerut sa revin pe la 1000 de km dar nu am avut timp. Acum, la 5000 de km zgomotul e enervant si am sunat pentru o programare. Ramane de vazut ce vor constata mecanicii. Va voi tine la curent cu acele constatari.

Avatar utilizator
awbdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 8:46 pm

Mesaj de awbdan » Joi Sep 25, 2008 10:09 pm

La mine , am 38000 intr un an :
nici o piesa schimbata
caraie in marsarier dar mi s a spus sa introduc in viteza I si apoi in marsarier, asta se intampla doar dimineata.
a scartait cureaua dar mi a fost intinsa , multumesc ! ROBYCAR!!!!.
in rest toate bune, si mie mi ar fi facut placere sa aiba mai multe dar tot imi iubesc masinuta si nu as da o la schimb pentru alta !!!

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 22, 2008 2:26 pm

QUOTE (bebe @ Sep 12 2008, 11:53 AM) La 1.1 SAM am avut pe la 500 km un zgomot la eliberarea pedalei de ambreaj, sesizat de cei din service la un control de rutina. Mecanicii mi-au cerut sa revin pe la 1000 de km dar nu am avut timp. Acum, la 5000 de km zgomotul e enervant si am sunat pentru o programare. Ramane de vazut ce vor constata mecanicii. Va voi tine la curent cu acele constatari.

Zgomotul asta il au TOATE FARA EXCEPTIE!
Unii il aud/recunosc...altii nu!

Sunt curios ce vor constata mecanicii!
Sa ne tii la curent!

Ca tot vorbim de ambreiaj...se poate si mai rau: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1664

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori