Amortizoare Mitshubishi Lancer 2.0 Di-d
Salutare tuturor,
As dori sa va intreb pentru modelul Lancer 2.0 di-d ce marci de amortizoare, flanse, bielete recomandati. Se pare ca trebuie sa le schimb pe toate 4 (fata&spate). Am vazut ca multi folositi kayaba sau kyb, vroiam sa stiu ce parere aveti si de sachs sau febi bilstein, sunt fiabile, rezista o perioada si un kilometraj mai lung?. Are vreo importanta dimensiunea rotilor in alegerea amortizoarelor? deoarece pe vara am jante de 18 si pe iarna de 16.
Multumesc.
As dori sa va intreb pentru modelul Lancer 2.0 di-d ce marci de amortizoare, flanse, bielete recomandati. Se pare ca trebuie sa le schimb pe toate 4 (fata&spate). Am vazut ca multi folositi kayaba sau kyb, vroiam sa stiu ce parere aveti si de sachs sau febi bilstein, sunt fiabile, rezista o perioada si un kilometraj mai lung?. Are vreo importanta dimensiunea rotilor in alegerea amortizoarelor? deoarece pe vara am jante de 18 si pe iarna de 16.
Multumesc.
Este chiar recomandat ca pe perioada iernii sa pui rotile cu jante pe 16 deoarece au talonul mai inalt si amortizeaza mai bine denivelarile + protejezi jantele pe 18. (+ anvelopele de iarna pentru jante de 16 sunt mai ieftine decat cele pentru jante pe 18).
Dezavantajul este ca vei simti masina putin ca pe o "barca" in viraje, dar la un condus normal (avand in vedere ca vorbim despre iarna ca si anotimp) sunt de parere ca acest lucru nu este un impediment. Eu, personal, de la bun inceput mi-am luat jante pe 16 pentru iarna si nu am avut probleme pana acum.
Ar fi avut de suferit amortizoarele, in timp, daca situatia era inversa...aveai standard roti pe 16 si implicit amortizoare mai moi si puneai tu roti pe 18 cu talon mic...dar si aici este de discutat pentru ca treaba depinde si de alti factori: stil de condus, drumurile pe care se merge cu masina, daca te apuci sa cari greutate mare cu masina etc.
Dezavantajul este ca vei simti masina putin ca pe o "barca" in viraje, dar la un condus normal (avand in vedere ca vorbim despre iarna ca si anotimp) sunt de parere ca acest lucru nu este un impediment. Eu, personal, de la bun inceput mi-am luat jante pe 16 pentru iarna si nu am avut probleme pana acum.
Ar fi avut de suferit amortizoarele, in timp, daca situatia era inversa...aveai standard roti pe 16 si implicit amortizoare mai moi si puneai tu roti pe 18 cu talon mic...dar si aici este de discutat pentru ca treaba depinde si de alti factori: stil de condus, drumurile pe care se merge cu masina, daca te apuci sa cari greutate mare cu masina etc.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Salutare,
Avand in vedere ca in momentul de fata am cunostiintele limitate in capitolul mecanica, mai am si eu ceva intrebari:
- burduf se pune doar la amortizoarele de pe spate?
- flansele se mai numesc si rulmenti de sarcina? ca si design sunt diferite flansele de pe fata( forma triunghiulara) de cele din spate (forma rotunda)?
- rulment amortizor ar trebui sa fie parte din flansa?
- Bucsa brat inferior spate este bucsa pentru bascula?
Avand in vedere ca in momentul de fata am cunostiintele limitate in capitolul mecanica, mai am si eu ceva intrebari:
- burduf se pune doar la amortizoarele de pe spate?
- flansele se mai numesc si rulmenti de sarcina? ca si design sunt diferite flansele de pe fata( forma triunghiulara) de cele din spate (forma rotunda)?
- rulment amortizor ar trebui sa fie parte din flansa?
- Bucsa brat inferior spate este bucsa pentru bascula?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori