Salutare, a aparut o chestie la sistemul de directie si anume cand virez maxim stanga se aude un bocanit infundat. Cand indrept volanul sau virez dreapta, e ok.
Masina e din 2007, azi am completat lichidul de transmisie pt ca in ultimul an scazuse in jurul valorii minime. Nu se vad urme de ulei, iar in volan nu se simte ca ar fi probleme (mai putin bocanitul).
Ati avut careva experiente de genul sau puteti sa-mi dati un sfat
Multumesc
Posibile Probleme Servodirectie
Nu ai pierderi pe la borcanas? Mie pe acolo imi picura, insa nu ingrijorator de mult. E bine sa o ridici pe rampa sa vezi daca nu picura pe la vreun furtunas sau chiar in caseta. Iar cand iei la maximum de volan "protesteaza sonor" caseta de directie. De obicei nu e bine sa iei virajul la maximum pentru ca in timp nenorocesti capetele de bara.
QUOTE (razvante @ Jan 28 2014, 10:44 AM) De obicei nu e bine sa iei virajul la maximum pentru ca in timp nenorocesti capetele de bara.
Ceea ce spui in legatura cu virajul luat cu rotile bracate la maxim, este valabil doar daca ai viteza, de unde rezulta solicitari mai mari decat de obicei. Pompa servo poate "obosi" de la prea multe invarteli cu rotile bracate la maxim (acum in sezonul rece, la o distractie). Acest "fenomen" se intampla si la BMW-urile cu care se face drift, pompa la capat de cursa mai mereu => se strica. Iti spun asta deoarece am un prieten care detine un BMW si e si mecanic. Cand se strica, isi repara singur ca din pasiunea lui pentru cerculete strica pompa servo.
Ceea ce spui in legatura cu virajul luat cu rotile bracate la maxim, este valabil doar daca ai viteza, de unde rezulta solicitari mai mari decat de obicei. Pompa servo poate "obosi" de la prea multe invarteli cu rotile bracate la maxim (acum in sezonul rece, la o distractie). Acest "fenomen" se intampla si la BMW-urile cu care se face drift, pompa la capat de cursa mai mereu => se strica. Iti spun asta deoarece am un prieten care detine un BMW si e si mecanic. Cand se strica, isi repara singur ca din pasiunea lui pentru cerculete strica pompa servo.
Am citit despre un fenomen similar pe niste forum-uri de la rusi, doar ca la ei aparea in cazul abordarii unor damburi in curba. Concluzia a fost ca e o problema de proiectare la un furtun de la servodirectie, iar in cazul in care masina era inca in garantie la unele service-uri chear s-a ajuns sa se inlocuiasca acel furtun.
Nu sunt sigur ce e rezolvarea problemei tale dar s-ar putea sa fie. Uite aici (http://www.forum.lancer-club.ru/index.p ... ньк&st=160) la postul #176 sunt exact piesele ce trebuie inlocuite.
Incearca cu google translate sa citesti toate paginile.
Nu sunt sigur ce e rezolvarea problemei tale dar s-ar putea sa fie. Uite aici (http://www.forum.lancer-club.ru/index.p ... ньк&st=160) la postul #176 sunt exact piesele ce trebuie inlocuite.
Incearca cu google translate sa citesti toate paginile.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori