Probleme Roti Fata ...
Datorita convergentei geometriei e oarecum normal sa se toceasca pe exterior .Dar nu exagerat. Daca sunt tocite in aceasi proportie si stanga si dreapta ai putea sa o numesti uzura normala. Mai depinde si de stilul de mers,daca intri in viraj cu frana calcata... Iti spun toate astea pentru ca am vazut situatii cand astia cu geometria mai mult au stricat decat au reparat. In cazul asta as merge pe mana reprezentantei, stiu exact unghiurile ...
nu trebuie neaparat sa mergi la reprezentatnta pentru geometrie.
am facut si eu geometria tot la autosoft, au urcat masina pe stand, au introdus datele masinii in calculator ( marca, model, an fabricatie, motor etc) pe ecran au aparut datele ideale, dupa care tot computerul spune unde si cat trebuie sa umbli. la final o sa iti dea o hartie cu valorile ideale, valorile gasite pe masina, valorile dupa efectuarea geometriei si abaterea acceptata. nu o sa iti iasa valorile ideale la toti parametrii, foarte bine e ca toti parametrii sa fie in abaterile acceptate.
inainte de a face geometria intreaba daca au in softul in calculator pt masina ta, adica, marca model, an, varianta echipare, marime jante, nu accepta sa faci geometria daca nu apare masina.
eu initial, de lene sa merg pana la autosoft, am incercat la un alt service, care nu avea softul pentru new lancer, ci doar pt lancer clasic, cei din service spunandu-mi ca merge si asa.
nu am acceptat sa mearga "si asa" si am mers la autosoft.
si la mine dupa ce am schimbat ambreiajul, cauciucurile se toceau mai mult pe exterior, si culmea pe fata nu au umblat foarte mult, ci mai mult au umblat la spate, unde diferentele dintre valorile ideale si valorile de pe masina erau mari.
am facut si eu geometria tot la autosoft, au urcat masina pe stand, au introdus datele masinii in calculator ( marca, model, an fabricatie, motor etc) pe ecran au aparut datele ideale, dupa care tot computerul spune unde si cat trebuie sa umbli. la final o sa iti dea o hartie cu valorile ideale, valorile gasite pe masina, valorile dupa efectuarea geometriei si abaterea acceptata. nu o sa iti iasa valorile ideale la toti parametrii, foarte bine e ca toti parametrii sa fie in abaterile acceptate.
inainte de a face geometria intreaba daca au in softul in calculator pt masina ta, adica, marca model, an, varianta echipare, marime jante, nu accepta sa faci geometria daca nu apare masina.
eu initial, de lene sa merg pana la autosoft, am incercat la un alt service, care nu avea softul pentru new lancer, ci doar pt lancer clasic, cei din service spunandu-mi ca merge si asa.
nu am acceptat sa mearga "si asa" si am mers la autosoft.
si la mine dupa ce am schimbat ambreiajul, cauciucurile se toceau mai mult pe exterior, si culmea pe fata nu au umblat foarte mult, ci mai mult au umblat la spate, unde diferentele dintre valorile ideale si valorile de pe masina erau mari.
Anul trecut prin noiembrie am facut bracajul la reprezentanta , 180 lei , am schimbat rotile cu cele de iarna , umflate cu 2,3 atm , imi uzeaza iarasi pe exterior :
http://i58.tinypic.com/2dlneb9.jpg
http://i57.tinypic.com/r0cot5.jpg
http://i60.tinypic.com/2i7q0t1.jpg
uitati cum le ciupeste pe exterior , la fel ca si cele de vara ( acuma trebuie sa pun pa spate)
ce este de facut???
http://i58.tinypic.com/2dlneb9.jpg
http://i57.tinypic.com/r0cot5.jpg
http://i60.tinypic.com/2i7q0t1.jpg
uitati cum le ciupeste pe exterior , la fel ca si cele de vara ( acuma trebuie sa pun pa spate)
ce este de facut???
Am masina din noiembrie 2010 si cand am facut pozele astea aveam la bord cam 20000 km (din care 2 ierni au fost pe cauciucuri de iarna, ca parcurs mult mai putin decat cele de vara). Anvelopele originale sunt Dunlop SP SPORT 215/60R17 de vara si vad ca s-au tocit si mancat atat pe marginea interioara cat mai ales pe cea exterioara (unde santurile aproape ca s-au sters), in principal pe fatza. Ca stil de mers este pensionaresc (o conduce taica-meu), plus cate o incursiune aproape zilnica pe un drum de tzara/macadam pe o distanta cam de 200 m (dus) si in usoara panta.
Avand in vedere faptul ca anvelopele de iarna arata bine (bine, sunt mult mai putin rulate decat cele de vara, in total 24000 km la ora actuala vara+iarna) si faptul ca taica-meu forteaza un pic plecarea in rampa pe macadam (desi masina are Hill Assist, dar el nu se bazeaza pe asta ) trag concluzia ca Dunlop-urile originale sunt proaste ca si compozitie, material. Sper sa nu ma insel si sa fie vorba de directie, dar nu prea imi vine sa cred .
Avand in vedere faptul ca anvelopele de iarna arata bine (bine, sunt mult mai putin rulate decat cele de vara, in total 24000 km la ora actuala vara+iarna) si faptul ca taica-meu forteaza un pic plecarea in rampa pe macadam (desi masina are Hill Assist, dar el nu se bazeaza pe asta ) trag concluzia ca Dunlop-urile originale sunt proaste ca si compozitie, material. Sper sa nu ma insel si sa fie vorba de directie, dar nu prea imi vine sa cred .
- Fişiere ataşate
-
- DSCF4520.jpg (2.36 MiB) Vizualizat de 7542 ori
-
- DSCF4519.jpg (3.78 MiB) Vizualizat de 7533 ori
-
- DSCF4518.jpg (3.55 MiB) Vizualizat de 7532 ori
-
- DSCF4517.jpg (1.99 MiB) Vizualizat de 7536 ori
-
- DSCF4516.jpg (2.21 MiB) Vizualizat de 7533 ori
-
- DSCF4515.jpg (2.28 MiB) Vizualizat de 7536 ori
-
- DSCF4514.jpg (4.13 MiB) Vizualizat de 7549 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori