Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Calculele de amortizare a costurilor de pe net iau in considerare consumurile date de fabricant intr-un regim normal de mers. Ceea ce se intampla in traficul din Romanica noastra (in general) si din Bucuresti sau orasele mai mari (in special) nu ar putea fi cuantificate nici de Einstein.
Iar sportivitatea lui 1,5... de acord cu 2dor!
Iar sportivitatea lui 1,5... de acord cu 2dor!
"Lenea" cutiilor automate/CVT provine de la hidrotransformator (sau convertizor de cuplu) care in treptele joase nu este blocat si in tot acest timp face doua lucruri:
- amplifica cuplul motor, in special la pornirea de pe loc;
- introduce piederi de turatie.
Dupa blocarea HT-ului cutia automata schimba mai repede decat una manuala; partea proasta este ca nu se poate reduce timpul cat HT-ul nu este blocat.
- amplifica cuplul motor, in special la pornirea de pe loc;
- introduce piederi de turatie.
Dupa blocarea HT-ului cutia automata schimba mai repede decat una manuala; partea proasta este ca nu se poate reduce timpul cat HT-ul nu este blocat.
Stefan_t a scris:
Salut, baieti.
Felicitari posesorilor de Lancer - ser cat mai curand sa devin si eu unul. am o intrebare: Dece ati preferat, si am vazut ca destul de multi, varianta diesel? pentru cai in plus? pe de alta parte, tinind cont de taxele extra(impozit, Casco, etc) cat si de pretul extra, nu era mai covenabil un 1.8 sau chiar 1.5? pana la urma, toti vrem o masina sport - si este, dar care sa ne-o permitem...altfel nu lansau un Lancer "de sosea", nu? sunt sigut ca rtoti va visati, pardon, ne visam la volanul unui EVO, dar totusi...asa ca, ;amuriti-ma si pe mine...benzina sau matotina...daca imi puteti argumenta ar fi super...Multumesc
salut
eu sunt posesor de lancer 2.0 did de 8 zile , am facut deja 1700 km si a avut un consum pe ultimul drum cu aerul pornit de 6l/100km, am mers si cu unul pe benzina de 1,5 aprox 200km si se simte diferenta de cuplu si cel putin in depasiri nu este asa de sprinten(diferenta de 30 cp). Acum daca vrei sa faci economie la bani cumperi alte masini cu motoare mai mici pe motorina si mai ieftine(eu am utilizat mult timp un megane 1,5 pe diesel si la consum se cunoaste destul de mult diferenta, dar nu are tinuta de drum si elasticitatea lancerului).
Sincer eu prefer dieselul pt putere la turatii joase si consum mai redus, in plus lancerul cu 2.0 did are motor de origine germana si ma gandesc ca este mai usor sa gasesc daca este cazul piese de schimb, m-am gandit si la revanzare avand in vedere faptul ca la noi a inceput sa se caute mai mult motorizarea diesel. Despre benzina nu pot sa spun prea multe pentru ca nu prea am condus masini pe benzina, iar ce am condus a fost dacia si cielo.
bafta tuturor si multzi km parcursi fara evenimente
Salut, baieti.
Felicitari posesorilor de Lancer - ser cat mai curand sa devin si eu unul. am o intrebare: Dece ati preferat, si am vazut ca destul de multi, varianta diesel? pentru cai in plus? pe de alta parte, tinind cont de taxele extra(impozit, Casco, etc) cat si de pretul extra, nu era mai covenabil un 1.8 sau chiar 1.5? pana la urma, toti vrem o masina sport - si este, dar care sa ne-o permitem...altfel nu lansau un Lancer "de sosea", nu? sunt sigut ca rtoti va visati, pardon, ne visam la volanul unui EVO, dar totusi...asa ca, ;amuriti-ma si pe mine...benzina sau matotina...daca imi puteti argumenta ar fi super...Multumesc
salut
eu sunt posesor de lancer 2.0 did de 8 zile , am facut deja 1700 km si a avut un consum pe ultimul drum cu aerul pornit de 6l/100km, am mers si cu unul pe benzina de 1,5 aprox 200km si se simte diferenta de cuplu si cel putin in depasiri nu este asa de sprinten(diferenta de 30 cp). Acum daca vrei sa faci economie la bani cumperi alte masini cu motoare mai mici pe motorina si mai ieftine(eu am utilizat mult timp un megane 1,5 pe diesel si la consum se cunoaste destul de mult diferenta, dar nu are tinuta de drum si elasticitatea lancerului).
Sincer eu prefer dieselul pt putere la turatii joase si consum mai redus, in plus lancerul cu 2.0 did are motor de origine germana si ma gandesc ca este mai usor sa gasesc daca este cazul piese de schimb, m-am gandit si la revanzare avand in vedere faptul ca la noi a inceput sa se caute mai mult motorizarea diesel. Despre benzina nu pot sa spun prea multe pentru ca nu prea am condus masini pe benzina, iar ce am condus a fost dacia si cielo.
bafta tuturor si multzi km parcursi fara evenimente
Cauciucuri, zgomot de fond, antifonare....
La o comparatie dintre poza cauciucurilor de la Lancerul meu si cele de pe site-ul tirerack.com
a rezultat ca modelul exact este Advan A10B (eu pe lateraul cauciucului nu am gasit decat A10).
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ADVAN+A10B
Pana acum toate bune si frumoase, cauciucul e situat in lista de "Ultra high performance summer", ceea ce macar in teorie suna bine.
Uitandu-ma insa la note si la topul respectiv, am gasit si motivul zgomotului ingrozitor facut de respectivele cauciucuri la viteza mare sau pe betoane/pietre/etc.
Nota 4.1 la zgomot ? (din 46 de modele, doar 4 au acest calificativ sau mai prost). Ma gandesc serios sa le marit....sau sa le fac ghivece de flori...
Gasiti mai jos topul (A10B la pozitia 36).
http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... p?type=UHP
Sunt de asemenea pe site clasamente pentru toate sezoanele si toate tipurile de pneuri.
La o comparatie dintre poza cauciucurilor de la Lancerul meu si cele de pe site-ul tirerack.com
a rezultat ca modelul exact este Advan A10B (eu pe lateraul cauciucului nu am gasit decat A10).
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ADVAN+A10B
Pana acum toate bune si frumoase, cauciucul e situat in lista de "Ultra high performance summer", ceea ce macar in teorie suna bine.
Uitandu-ma insa la note si la topul respectiv, am gasit si motivul zgomotului ingrozitor facut de respectivele cauciucuri la viteza mare sau pe betoane/pietre/etc.
Nota 4.1 la zgomot ? (din 46 de modele, doar 4 au acest calificativ sau mai prost). Ma gandesc serios sa le marit....sau sa le fac ghivece de flori...
Gasiti mai jos topul (A10B la pozitia 36).
http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... p?type=UHP
Sunt de asemenea pe site clasamente pentru toate sezoanele si toate tipurile de pneuri.
Intrebare pentru posesorii de Lancer.
V-ati cumparat cumva covorasele de cauciuc sau textile de la dealer?
Eu am primit covorasele universale de 2 lei care nu acopera decat jumate din suprafata normala si vreau sa imi cumpar un set original care pare croit dupa forma podelei.
Ce recomandati? Cele de cauciuc sau cele textile? Se acopera intr-adevar toata podeaua? Cele textile ar avea avantajul ca sunt 4 la pret mai mic.
V-ati cumparat cumva covorasele de cauciuc sau textile de la dealer?
Eu am primit covorasele universale de 2 lei care nu acopera decat jumate din suprafata normala si vreau sa imi cumpar un set original care pare croit dupa forma podelei.
Ce recomandati? Cele de cauciuc sau cele textile? Se acopera intr-adevar toata podeaua? Cele textile ar avea avantajul ca sunt 4 la pret mai mic.
Eu am cuparat unele de la nevasta-mea de la serviciu(sunt distribuitori)...din cauciuc si sunt ajustabile....poti sa tai din ele sa vina exact pe forma podelei...
O intreb maine ce firma sunt si poate gasesti in magazine...Eu le prefer pe cele de cauciuc....pentru ca se spala mai repede....desi alea textile sunt mai elagante.....
O intreb maine ce firma sunt si poate gasesti in magazine...Eu le prefer pe cele de cauciuc....pentru ca se spala mai repede....desi alea textile sunt mai elagante.....
Chiar ieri am primit covorasele de cauciuc special pentru Lancer si sunt foarte multumit de cum se aseaza. Azi o sa pun si niste poze dupa ce fac curat . Le recomand pe cele din cauciuc pentru ca sunt mult mai usor de intretinut, se incadreaza perfect in locul pe care il au si sunt dintr-un cauciuc destul de moale ca sa dea o senzatie placuta cand stai cu picioarele pe ele.
tocmai am vazut la tv ca au lansat noul peugeot 4007.
shoc si groaza!
iata o poza de la interior:
iata una si din lancer:
deci cine zicea de corcitura germano-japoneza poate sa adauge si franceza in amalgam
:shock:
LE: mda, m-am documentat si am aflat ca psa a facut cu mitsubishi la suv-uri ce a facut cu toyota la mini-uri (c1/107/aygo). ce prostituati
shoc si groaza!
iata o poza de la interior:
iata una si din lancer:
deci cine zicea de corcitura germano-japoneza poate sa adauge si franceza in amalgam
:shock:
LE: mda, m-am documentat si am aflat ca psa a facut cu mitsubishi la suv-uri ce a facut cu toyota la mini-uri (c1/107/aygo). ce prostituati
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator