Cumpar Pajero
Pai la 4000 E si minim 93 sa te bucuri daca gasesti un Pajero stock inmatriculat si functional, fara hibe. Daca gasesti si esti langa el, sa-mi dai un tel si iti spun pe unde sa te uiti si ce anume sa verifici. @Nerv1 tocmai si-a vandut Sambata Pajero lui, stock, din 91, fara troliu, in... 4000 E . Oricum, mai jos de atat, un mk 2, slabe sanse, decat cu numere de prin vecini...
Daca te tenteaza, il pot vinde pe al meu, sub 4000E, dar e din 85 si vine la pachet cu inca un munte de piese. Nu stiu ce intelegi prin "tiganeala", poate consideri ca si al meu are, dar tot ce e pe/sub/in el, este folositor 100% in momentele de kk. In rest, e masina ideala pentru coclauri, tractari pe oriunde, si drumuri mici/medii pe sosea (chiar si prin oras e folositor, nu trebuie sa mai astepti sa-ti dea cineva prioritate, doar scoti umpic fierul la inaintare)...
LE: Toate Pajero au reductor de fabrica, ca standard (1:1.89 reductie, respectiv 1:1.91). Acuma difera daca e sau nu blocabil (diferentialul central) si daca gasesti si cu blocant spate (functional). Daca vrei sa-l folosesti la teren, cauta cu rapoartele in grupuri cat mai mari, cel putin 4.89 sau 5.12. Ideal e 5.29 (cum e al meu), dar sunt rare si au fost puse doar pe primele modele mk 1, editiile Dakar (cele cu priza aer pe capota) sau pe cele exportate in Australia. Te ajuta foarte mult la discul de ambreiaj combinat cu gumele mari in diametru si agresive
Sunt foarte multe de vorbit despre Pajero, dar totul depinde de ce ai tu de gand sa faci cu el.
Daca te tenteaza, il pot vinde pe al meu, sub 4000E, dar e din 85 si vine la pachet cu inca un munte de piese. Nu stiu ce intelegi prin "tiganeala", poate consideri ca si al meu are, dar tot ce e pe/sub/in el, este folositor 100% in momentele de kk. In rest, e masina ideala pentru coclauri, tractari pe oriunde, si drumuri mici/medii pe sosea (chiar si prin oras e folositor, nu trebuie sa mai astepti sa-ti dea cineva prioritate, doar scoti umpic fierul la inaintare)...
LE: Toate Pajero au reductor de fabrica, ca standard (1:1.89 reductie, respectiv 1:1.91). Acuma difera daca e sau nu blocabil (diferentialul central) si daca gasesti si cu blocant spate (functional). Daca vrei sa-l folosesti la teren, cauta cu rapoartele in grupuri cat mai mari, cel putin 4.89 sau 5.12. Ideal e 5.29 (cum e al meu), dar sunt rare si au fost puse doar pe primele modele mk 1, editiile Dakar (cele cu priza aer pe capota) sau pe cele exportate in Australia. Te ajuta foarte mult la discul de ambreiaj combinat cu gumele mari in diametru si agresive
Sunt foarte multe de vorbit despre Pajero, dar totul depinde de ce ai tu de gand sa faci cu el.
- ionutt daniel
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 17, 2010 10:26 pm
Salut. Am un Pajero lung, an 1998, motor 2.5 turbo intercooler(diesel), climatronic fata/spate, 7 locuri, mp3, carlig remorcare, 4 geamuri electrice, trapa electrica mare, anvelope A/T stere ok, alarma/inchidere, servo, scaune reglabile, cutie automata, 4x4, 4x2 scurt/lung, blocabil central si spate etc. volan pe dreapta, stare excelenta, inmatriculat Bulgaria pe firma romaneasca cu sediul in Ruse. Daca te intereseaza poti suna la 0726710853 si fac niste poze pe care le pun pe email. pret 3500E
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori