Salut,
Mi s-a fisurat si rupt capacelul de la butonul de la recirculare aer.
Stiu ca o sa zambiti, insa pe mine ma deranjeaza sa vad o gaura intre butoane:))
Daca stie/are cineva chiar si second, cumpar acel capacel, ideal e sa fie pe varianta de argintiu.
Sau cumpar toate daca au alta culoare.
Numai bine.
Laurentiu
Cumpar Capacel Buton Recirculare Colt 2005
Sincer nu am facut nimic special...
Motivul pentru care a cedat ...capacele sunt formate din 2 parti : fetele sunt dintr-un plastic f subture chiar daca in poza buza pare groasa.
Cotul are niste porcarii de butoane... mai putin cele de la geamuri.
- butonul de la lampa ceata sparte a inceput sa se fisureze in diagonala si nu l-am actionat mai mult de 10 ori.
Eu cred ca s-a crapat pentru ca santurile longitudinale respectiv gaura din centru nu sunt bine aliniate, astfel ca la fiecare apasare capacul se defoema si a cedat la un moment dat.
- butonul de pe Cd ce schimba modul la computerul de bord se exfoliaza.
Daca mai citesc si alti colegi postul asta, atentie tuturor cat de des si tare va apasati pe butoane.
De fapt el nu este decat un capac, restul de angrenaj e in spate.
Ca sa se poata scoate, mai intai se trage (mai cu forta, ca pina la urma iese) de plasticul translucid cu care se modifica zona de iesire a aerului.
Apoi se spoate protectia argintie (plasticul pe care sunt afisate cele 4 zone de ventilare) cu atentie, ca are si citeva clipsuri in lateral
Si in final poti sa scoti si capacul.
Pe spate arata asa:
Multumesc inca o data.
Laurentiu
Motivul pentru care a cedat ...capacele sunt formate din 2 parti : fetele sunt dintr-un plastic f subture chiar daca in poza buza pare groasa.
Cotul are niste porcarii de butoane... mai putin cele de la geamuri.
- butonul de la lampa ceata sparte a inceput sa se fisureze in diagonala si nu l-am actionat mai mult de 10 ori.
Eu cred ca s-a crapat pentru ca santurile longitudinale respectiv gaura din centru nu sunt bine aliniate, astfel ca la fiecare apasare capacul se defoema si a cedat la un moment dat.
- butonul de pe Cd ce schimba modul la computerul de bord se exfoliaza.
Daca mai citesc si alti colegi postul asta, atentie tuturor cat de des si tare va apasati pe butoane.
De fapt el nu este decat un capac, restul de angrenaj e in spate.
Ca sa se poata scoate, mai intai se trage (mai cu forta, ca pina la urma iese) de plasticul translucid cu care se modifica zona de iesire a aerului.
Apoi se spoate protectia argintie (plasticul pe care sunt afisate cele 4 zone de ventilare) cu atentie, ca are si citeva clipsuri in lateral
Si in final poti sa scoti si capacul.
Pe spate arata asa:
Multumesc inca o data.
Laurentiu
- Fişiere ataşate
-
- IMG_3801.JPG (258.55 KiB) Vizualizat de 5605 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 39 vizitatori