Pensionarul - 4 Sale
3700 E-uri nitel negociabili.
Masina este pregatita pentru vopsit la cuptor, pe Joia viitoare o asamplez si trantesc pozele noi.
Au mai fost facute ceva modificari la caroserie, esapament, rezervor. Noile anvelope sunt : 4 X Bridgestone Desert Dueler si 1 X Dunlop Rally Trak 1C toate cu marimea 10R15 ( US: 32/11.5/15 sau EU : 275/75/15)
Mai ramane de schimbat doar parbrizul (pt pretentiosi), e 380 Ron unul nou cu tot cu montaj si garantie. Pe mine nu ma deranjeaza fisurile din el, daca vrea viitorul client, cadem la o intelegere.
Se accepta si schimburi cu moto enduro de 125 cmc neinmatriculat (Kawa KMX, Aprilia Tuareg, etc) + diferenta.
Masina este pregatita pentru vopsit la cuptor, pe Joia viitoare o asamplez si trantesc pozele noi.
Au mai fost facute ceva modificari la caroserie, esapament, rezervor. Noile anvelope sunt : 4 X Bridgestone Desert Dueler si 1 X Dunlop Rally Trak 1C toate cu marimea 10R15 ( US: 32/11.5/15 sau EU : 275/75/15)
Mai ramane de schimbat doar parbrizul (pt pretentiosi), e 380 Ron unul nou cu tot cu montaj si garantie. Pe mine nu ma deranjeaza fisurile din el, daca vrea viitorul client, cadem la o intelegere.
Se accepta si schimburi cu moto enduro de 125 cmc neinmatriculat (Kawa KMX, Aprilia Tuareg, etc) + diferenta.
Nu am mai circulat cu el de cateva luni bune, sunt prins pana peste cap cu alte activitati, si masina sta parcata. Duminica ce am mai iesit putin cu el pe nisip.
Deci a vost vopsit, nu are rugina, arata bine si merge si mai bine. Nu e nici caruta, dar nici limuzina. I-am mai facut cate una-alta pe la el in limita timpului disponibil, proiectoare, proiector pe haion, bancheta spate plus, anvelope in mintile lor, etc.
Ce-i mai trebuie: ITP, RCA, 2 telescoape fata, bucsat semi-caseta, eventual parbriz, un casetofon si un plin de motorina.
PRET valabil saptamana asta 2500 E doar masina cum e, sau 2800 E in care mai intra:
- ITP, fisa fiscala, identificare RAR, toate actele necesare schimbarii proprietarului, o gramada de piese de motor, CV, caroserie, elemente interior, plus astea de aici: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=6504
Se poate face test drive, am padurea la 500 metri de mine, am service-uri auto pe langa mine, se poate urca pe elevator, RAR SV e la 1 km de mine, deci se poate verifica seriile pe loc, tot tacamul la dispozitie.
Contact: 0745.91.31.61 sau 0760.677.903
Deci a vost vopsit, nu are rugina, arata bine si merge si mai bine. Nu e nici caruta, dar nici limuzina. I-am mai facut cate una-alta pe la el in limita timpului disponibil, proiectoare, proiector pe haion, bancheta spate plus, anvelope in mintile lor, etc.
Ce-i mai trebuie: ITP, RCA, 2 telescoape fata, bucsat semi-caseta, eventual parbriz, un casetofon si un plin de motorina.
PRET valabil saptamana asta 2500 E doar masina cum e, sau 2800 E in care mai intra:
- ITP, fisa fiscala, identificare RAR, toate actele necesare schimbarii proprietarului, o gramada de piese de motor, CV, caroserie, elemente interior, plus astea de aici: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=6504
Se poate face test drive, am padurea la 500 metri de mine, am service-uri auto pe langa mine, se poate urca pe elevator, RAR SV e la 1 km de mine, deci se poate verifica seriile pe loc, tot tacamul la dispozitie.
Contact: 0745.91.31.61 sau 0760.677.903
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0035.JPG (99.45 KiB) Vizualizat de 6478 ori
-
- IMG_0034.JPG (131.88 KiB) Vizualizat de 6481 ori
-
- IMG_0033.JPG (87.18 KiB) Vizualizat de 6483 ori
-
- IMG_0032.JPG (84.73 KiB) Vizualizat de 6477 ori
-
- IMG_0032.JPG (84.73 KiB) Vizualizat de 6486 ori
-
- IMG_0031.JPG (97.29 KiB) Vizualizat de 6487 ori
-
- IMG_0030.JPG (66.32 KiB) Vizualizat de 6484 ori
-
- IMG_0029.JPG (94.01 KiB) Vizualizat de 6468 ori
-
- IMG_0028.JPG (121.68 KiB) Vizualizat de 6468 ori
-
- IMG_0028.JPG (121.68 KiB) Vizualizat de 6476 ori
-
- IMG_0027.JPG (112.53 KiB) Vizualizat de 6480 ori
-
- IMG_0026.JPG (114.94 KiB) Vizualizat de 6499 ori
-
- IMG_0025.JPG (127.97 KiB) Vizualizat de 6513 ori
Sunt aceleasi care sunt postate si AICI Fiind putin blond, am incurcat linkurile, scuze.
@Directoru: Nu are rost pentru 300-400 E sa o tin in curte si sa fac 20-30 km pe luna. Prefer sa mai las la pret, o vand, scap si eu de probleme si pana in toamna o sa o termin pe cealalta pentru competitii, ca pe asta ma doare inima sa fac offroad contra timp. Motivul vanzarii e ca nu mai am timp sa ma mai plimb cu ea, si daca am timp, nu am bani (pt ITP, RCA, motorina, palinca, etc).
@Directoru: Nu are rost pentru 300-400 E sa o tin in curte si sa fac 20-30 km pe luna. Prefer sa mai las la pret, o vand, scap si eu de probleme si pana in toamna o sa o termin pe cealalta pentru competitii, ca pe asta ma doare inima sa fac offroad contra timp. Motivul vanzarii e ca nu mai am timp sa ma mai plimb cu ea, si daca am timp, nu am bani (pt ITP, RCA, motorina, palinca, etc).
2500 E:
- Masina echipata, toate actele (inclusiv fisa fiscala),
2800 E:
-Masina echipata, toate actele, ITP proaspat si in plus:
- 4 jante + "anvelope normale"
- chiulasa echipata + injectoare
- interior CV + CT (pinioane, sincroane, rulmenti, etc)
- cardane
- grup fata + grup spate
- 4 portiere
- 4 aripi
- hayon
- bord, ceasuri si elemente
- geamuri laterale + chedere
- o gramada de alte piese (nu cred ca incap toate in masina dintr-un singur drum)
O scurta recapitulare a masinii:
Pajero mk 1, 1985, 186.000 km reali, inscris pf, motor schimbat in 2009, trecut in acte, proaspat vopsit de o luna si ceva, cu modificari destule, a vazut offroad soft-mediu dar fara supra-turari si mulari de copaci. Porneste la cheie, nu clancane, nu bate, impozitul e cam 800 ron/an, consumul cam 9% ext, 11% int, 4 l/h in offroad mediu.
Negative: Nu are telescoape fata, semi-caseta are umpic de joc, caseta picura ulei pe la simering (1 litru la 4-5 luni), parbriz fisurat, frana de mana nu tine, portiera dreapta e foarte putin sifonata, trebuie o revizie la mufa silenoizi-telecomanda (nu a avut capac, a intrat zapada si noroi si sa oxidat), mocheta e murdara in portbagaj (am plimbat un motor in spate si mi-a curs ulei din el).
Sapt asta o duc la piata, e pacat sa nu ramana intre noi, la un forumist.
Contact: 0745.91.31.61 sau 0760.677.903
- Masina echipata, toate actele (inclusiv fisa fiscala),
2800 E:
-Masina echipata, toate actele, ITP proaspat si in plus:
- 4 jante + "anvelope normale"
- chiulasa echipata + injectoare
- interior CV + CT (pinioane, sincroane, rulmenti, etc)
- cardane
- grup fata + grup spate
- 4 portiere
- 4 aripi
- hayon
- bord, ceasuri si elemente
- geamuri laterale + chedere
- o gramada de alte piese (nu cred ca incap toate in masina dintr-un singur drum)
O scurta recapitulare a masinii:
Pajero mk 1, 1985, 186.000 km reali, inscris pf, motor schimbat in 2009, trecut in acte, proaspat vopsit de o luna si ceva, cu modificari destule, a vazut offroad soft-mediu dar fara supra-turari si mulari de copaci. Porneste la cheie, nu clancane, nu bate, impozitul e cam 800 ron/an, consumul cam 9% ext, 11% int, 4 l/h in offroad mediu.
Negative: Nu are telescoape fata, semi-caseta are umpic de joc, caseta picura ulei pe la simering (1 litru la 4-5 luni), parbriz fisurat, frana de mana nu tine, portiera dreapta e foarte putin sifonata, trebuie o revizie la mufa silenoizi-telecomanda (nu a avut capac, a intrat zapada si noroi si sa oxidat), mocheta e murdara in portbagaj (am plimbat un motor in spate si mi-a curs ulei din el).
Sapt asta o duc la piata, e pacat sa nu ramana intre noi, la un forumist.
Contact: 0745.91.31.61 sau 0760.677.903
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori