Lancer X 2.0 Di-d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Space Star
Avatar utilizator
vlad_acd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 15, 2016 8:48 pm

Mesaj de vlad_acd » Joi Iun 02, 2016 9:06 pm

Salutare!

De curand (3 saptamani) am devenit posesorul unui Lancer X 2.0 DI-D - 140CP (momentan).

Prima inmatriculare a masinii a fost in Februarie 2009 (Germania), adusa in tara in 2012, vanduta in 2014 si cumparata de mine acum (al 4-lea proprietar).

Nu stiu exact modelul echiparii, dar pot spune ca are de toate, exceptand trapa

Masina are la momentul actual 182000 KM si merge super! Tinand cont ca upgrade-ul a fost facut de la un 1.6 benzina 105 cp.

Poze: http://imgur.com/a/lDu4D

Upgrade-uri de viitor:
- Bara fata + spate + capota + eleron Rally Art
- Evacuare dubla (exista pentru diesel?)
- Soft upgrade


Vlad

Avatar utilizator
vlad_acd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 15, 2016 8:48 pm

Mesaj de vlad_acd » Joi Iun 02, 2016 9:16 pm

Sper sa nu fie considerat SPAM dar nu am vrut sa fie in acelasi post ca si cel de prezentare:

Am ceva probleme cu filtrul de particule - se infunda foarte foarte des.

Am fost nevoit sa ii fac o regenerare fortata la reprezentanta (era intrat in limp mode) iar dupa fix o saptamana a picat iar (iar intrat in limp mode). La o zis de la a 2-a regenerare s-a aprins check DPF in bord (pe displayul central) in timp ce mergeam spre munca. Dupa serviciu am iesit putin din Ias (~20 KM) in care am mers constant cu a 3-a la ~2.800 ture si a disparut intr-un final.

Tin sa precizez ca inainte sa pice a 2-a oara s-a aprins acel senzor/martor si am mers constant la ~2.800 ture (eram pe Iasi - Bacau) si si-a revenit. La intoarcerea spre Iasi s-a aprins iar senzorul/martorul...am mers iar constant cu aceeasi turatie, dar surpriza in ~20 minute a intrat in limp mode.

Frica mea acum e sa nu apara iar martorul si de data asta sa nu ii pot da de cap iar. Am intrebat pe ici pe colo si am inteles ca un DPF e garantat ~150.000 KM si dupa intra la categoria de consumabile si trebuie schimbat (in jur de 1.500 euro unul la reprezentanta).

Ideea e ca in cazul in care se infunda iar, nu prea imi convine sa merge o data pe saptamana la reprezentanta si sa platesc o regenerare fortata si as merge pe eliminarea lui (fizic+soft).

Este prima masina diesel cu DPF asa ca orice sfat e bine venit!

Also, pe consola centrala, intre suportul de pahare si schimbator, este un locas mic (probabil suportul pt cheie). Am scos acel "buzunaras" afara si am gasit 3 mufe agatate sub el. Aveti idee pentru ce sunt acele mufe si la ce sunt de folost?

Multumesc!

Stima,
Vlad

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Iun 03, 2016 10:43 pm

Salutare.

DPF se poate anula atat fizic cat si din soft....de fapt nu se poate una fara cealalta.

Cele 3 mufe pe care le-ai gasit in consola centrala, avand in vedere faptul ca instalatia electrica este identica pentru toate modelele de lancer, rallart si exo x, sunt ( cel putin cea din dreapta) pentru sistemul AWC de pe evo x...celelalte 2 tot pentru ceva optiuni sau echipari de pe evo x sau ralliart trebuie sa fie.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Sâm Iun 04, 2016 7:14 am

La acest model DPF nu prea face probleme la km astia.
DPF cade mult mai repede daca este ajutat, iar cele mai probabile cauze pe care te rog sa le verifici sunt:
- EGR
- debitmetru
- pierdere de aer intre turbo si motor
Anularea de DPF din soft, cresterea de cuplu si putere nu sunt o problema se rezolva usor.

Avatar utilizator
vlad_acd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 15, 2016 8:48 pm

Mesaj de vlad_acd » Sâm Iun 04, 2016 6:38 pm

Multumesc de raspunsuri!

Stiu ca nu e bataie mare de cap la anulat si resoftat. Dar ar fi avantajos sa fac asta acum? Ce avantaje/dezavantaje ar avea oare?

Legat de acele mufe: ma gandeam ca o fi o alta intrare la sistemul audio RF :">

Multumesc!

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Iun 19, 2016 8:05 pm

Cele 3 mufe din consola nu au nicio treaba cu sistemul audio. Pentru intrarea de aux. a sistemului audio, posibil sa ai cabluri trase in spatiul de sub butoanele de la clima, practic in spatele lui unde vin (la anumite echipari) intrarile aux.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Space Star”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori