Oprirea Motorului In Mers

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Space Star
Avatar utilizator
dorinel67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 06, 2014 4:28 pm

Mesaj de dorinel67 » Joi Feb 06, 2014 4:41 pm

Buna ziua,
Sunt posesorul unui astfel de autoturism, pe aceasta cale am rugamintea de a ma ajuta in urmatoarea problema: Dupa ce rulez cu ea aproximativ 4 km., la reducerea vitezei si actionarea ambreiajului, motorul se opreste. Am facut testerul pe masina si nu sa constatat nici o problema. Daca ati intampinat o problema similara va rog sa ma ajutati.

Multumesc.


Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Feb 17, 2014 3:46 pm

La vechea masina pateam ceva asemanator, si era de vina valva de purjare. Chestia e ca nu primeam nici o eroare in bord. Aprinderea ai verificat-o, poate fi o bujie cu electrodul distantat/calaminat. De asemenea de verificat senzorul de turatie.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mie Feb 19, 2014 1:51 pm

La un VW Bora am patit ceva similar, fix in curba dar spre norocul meu, in deal; evident ca am mers drept, am tras frana de mana si m-am oprit in bordura. La service mi-au spus ca un furtunas pe unde curge combustibilul avea o gaura si pierdea motorina...astfel ca a murit motorul. Am schimbat furtunul si gata.

Avatar utilizator
80nelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 11:26 pm

Mesaj de 80nelu » Lun Ian 26, 2015 6:38 pm

QUOTE (dorinel67 @ Feb 6 2014, 04:41 PM) Buna ziua,
Sunt posesorul unui astfel de autoturism, pe aceasta cale am rugamintea de a ma ajuta in urmatoarea problema: Dupa ce rulez cu ea aproximativ 4 km., la reducerea vitezei si actionarea ambreiajului, motorul se opreste. Am facut testerul pe masina si nu sa constatat nici o problema. Daca ati intampinat o problema similara va rog sa ma ajutati.

Multumesc.
o chestier ciudata se intampla si la mine cu oprirea motorului in mers dar doar cand umblu la baterie si o tine doar in ziua respectiva asa ,a doua zi nu se mai intampla nimic totul merge normal , in 4 cazuri am patit la fel cand am umblat la baterie inclusiv cand am schimbat bacteria veche cu alta noua tin minte ca in aceea zi cam la 3 4 km parcursi inecepea sa oscileze relantiuul murea motorul in mers / a doua zi totul a revenit la normal /posibil se intampla ceva cu calculatorul la mine nust

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Ian 26, 2015 6:44 pm

Trebuie sa reinvete turatia de relanti. Da un google dupa idle learn si incearca data viitoare cand schimbi bateria sa o lasi la relanti pana atinge temperatura de functionare, si apoi sa variezi sarcina electrica pornind diversi consumatori puternici (degivrare, incalzire, lumini etc)

Avatar utilizator
80nelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 11:26 pm

Mesaj de 80nelu » Lun Ian 25, 2016 2:32 am

QUOTE (Alex44 @ Jan 26 2015, 06:44 PM) Trebuie sa reinvete turatia de relanti. Da un google dupa idle learn si incearca data viitoare cand schimbi bateria sa o lasi la relanti pana atinge temperatura de functionare, si apoi sa variezi sarcina electrica pornind diversi consumatori puternici (degivrare, incalzire, lumini etc)




multumesc pt sfat ,cand va fi cazul o sa fac asa si o sa vad

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Lun Ian 25, 2016 7:39 am

La unele modelele Mitsubishi pe benzina in momentul in care se scoate borna pentru o anumita perioada de timp se produce o restare a ecu.
Aceasta resetare este responsabila si pentru unele disfunctionalitati cum ar fi de exemplu un ralanti neregulat ...
Remedierea este simpla si este recomandata dupa fiecare decuplare a bateriei si se cheama INVATARE.
Invatarea se face pornind motorul, se lasa sa fnctioneze in gol cca. 30s un minut apoi se merge cu ea cu sarcini mici crescand progresiv turatia pana se incalzeste motorul, daca este deja cald se accelereaza in treapta 2 si apoi in trei de la 2000 la 5000rpm cursiv cam cu 25% din pedala eventual crescand apasarea odata cu cresterea turatiei dar nu depasiti 50%. Se face de cateva ori 2-3 ori treaba asta in treapta 3 si e invatata80-90% restul se face de la sine in cca. 250Km parcursi.

Avatar utilizator
remusrm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 29, 2016 11:05 pm

Mesaj de remusrm » Vin Ian 29, 2016 11:12 pm

QUOTE (80nelu @ Jan 26 2015, 08:38 AM) o chestier ciudata se intampla si la mine cu oprirea motorului in mers dar doar cand umblu la baterie si o tine doar in ziua respectiva asa ,a doua zi nu se mai intampla nimic totul merge normal , in 4 cazuri am patit la fel cand am umblat la baterie inclusiv cand am schimbat bacteria veche cu alta noua tin minte ca in aceea zi cam la 3 4 km parcursi inecepea sa oscileze relantiuul murea motorul in mers / a doua zi totul a revenit la normal /posibil se intampla ceva cu calculatorul la mine nust


Nu vreau sa fiu rau and am observat ca in romania majoritatea au idea daca masina este prea turata "pusca" motorul. Tatal meu face la fel pe Mazda2. Masinile moderne sunt diferite. Ii poti da mai multe turati, si as zice sa schimbi dupa 2000-2500. Dar si se poate ca masina ta in special trebuie sa reinvete schimbarile.

Avatar utilizator
80nelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 11:26 pm

Mesaj de 80nelu » Lun Feb 22, 2016 12:44 am

QUOTE (remusrm @ Jan 29 2016, 11:12 PM) Nu vreau sa fiu rau and am observat ca in romania majoritatea au idea daca masina este prea turata "pusca" motorul. Tatal meu face la fel pe Mazda2. Masinile moderne sunt diferite. Ii poti da mai multe turati, si as zice sa schimbi dupa 2000-2500. Dar si se poate ca masina ta in special trebuie sa reinvete schimbarile.
in nici un caz nu fac schimburile la asemenea turatii ,am motorizare de 1,3 ,schimb la cel putin 3mii ture iar in panta peste 3.500 si asta la mers economic zic eu ,multumesc pt sfaturi ,problema era acea ,,reinvatare "a ecu si le multumesc inca odata lui Alex44 si Sebastian_rc .Din cate stiu motoarele in 8valve ,,trag"mai de jos ca cele in 16 valve ,12 ,24 poate la aceste motoare sa schimbi la 2000, 2500 ture sau motoarele mai mari de peste 1,6 litri



Avatar utilizator
dannis
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 10, 2013 7:24 pm

Mesaj de dannis » Lun Apr 03, 2017 6:10 pm

salutare
am un mitsubishi space star 2001 1.6 16v benzina ,si am o problema ciudata la el si anume cand calc frana oscileaza relantiul pana la 1100 -1200 si 400-500 pt ca da semn ca s-ar opri iar in trafic cand am apasat si frana si ambreiajul mi s-a oprit de 2 ori, are cinevao idee cam ce ar putea fi???

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Space Star”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori