Pagina 1 din 1

Scris: Vin Mar 01, 2013 7:06 pm
de YRY
Am avut o perioada un zgomot pronuntat de tabla sub masina care se accentua cand acceleram pana la aproximativ 2000 ture. Dupa o cercetare mai minutioasa am vazut ca era vorba de doua table care inconjoara filtrul de particule si a caror prindere este chiar de corpul acestuia. Ambele table, cea superioara si cea inferioara, aveau urechile de prindere pe aceeasi parte ruginite si rupte. Am inteles ca cele doua table au rol de protectie mecanica a filtrului cat si rol de ghidaj al aerului, pentru o mai buna racire. Le-am demontat ca sa vad daca gasesc sa le inlocuiesc dar mi s-a spus ca vin doar cu filtrul de particule.
A mai trecut cineva prin aceeasi problema ? Se pot confectiona din tabla normala ? Pot sa merg fara ele, stiind ca filtrul mai are deasupra o protectie termica ? Le gasesc de cumparat ?

Scris: Vin Mar 01, 2013 9:09 pm
de cristi4x4
Tablele alea nu au rol de dirijare al aerului pentru racire ci sunt un soi de protectie termica a componentelor din vecinatatea lui.Cind intra in autocuratire DPF-ul atinge in interior cam 600 de grade.Mergi linistit fara ele si nu lua in seama bazaconiile astora de prin service inclusiv a celor de la reprezentanta.

Scris: Joi Mar 07, 2013 9:19 pm
de titel cojocaru
si eu am avut aceasta problema si am fost la un sudor dibaci si m-i le-a sudat daca nu pot fi sudate si le dai jos totusi ar fi bine sa ai grija sa nu lovesti dpf. am avut problema asta si la toba finala si am renuntat la acea tabla.asa ca nu te mai lua dupa mecanicii extraordinari pe care ii avem

Scris: Joi Mar 07, 2013 9:33 pm
de Alex44
Dintr-o alta tabla nituieste o bucata deasupra zonelor afectate, da gaura si pune-le la loc. Sau daca nu sunt asa mult rupte gaurile pune saibe mari. E bine sa le ai, nu degeaba le-au pus acolo fabricantii. Probabil protejeaza filtrul de socuri termice atunci cand treci prin balti.

Scris: Vin Mar 08, 2013 5:51 pm
de YRY
Multumesc !


Multumesc !

Multumesc !