Lant Distributie Rupt - Pajero 3,2 2088

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
bigfo2003
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 16, 2011 5:18 pm

Mesaj de bigfo2003 » Lun Dec 17, 2012 7:02 pm

mi s-a oprit din mers pe autostrada la 130 km/h si cei de la service imi spun ca s-a rupt lantul. e posibil asa ceva?
eu am tot incercat sa o pornesc si la automat nu imi dedea ca ar fi motorul blocat...

Avatar utilizator
catalinn2003
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 6:42 pm

Mesaj de catalinn2003 » Vin Dec 21, 2012 9:21 pm

Salut
Am patit-o pe 19 noiembrie . S-a oprit din mers . Masina mea are 150000 si de la vechiul proprietar am aflat ca s-a mai intamplat odata la 100000km . Norocul e ca nu au fost afectate supapel. Am schimbat distributia (2500 ron kitul) si merge. Sa vedem cat timp !!!!!

Avatar utilizator
sorflor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2013 9:21 am

Mesaj de sorflor » Sâm Ian 12, 2013 10:10 am

nimeni nu spune, dar din cand in cand trebuie verificata un ghidaj al lantului care este sus( trebuie dat capacul de la culbutori jos), acesta fiind acoperit cu un plastic mai dur....cand acel plastic se sparge, lantul freaca de metal....si in scurt timp se intampla acel inevitabil....
Pe afara am observat ca acest lucru se verifica la 100 k, eu personal am facut acest lucru si am observat ca era crapat si costa doar 70 ron la repezentanta...(numai piesa)

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Lun Ian 14, 2013 10:07 pm

la 100km? eu am schimbat toata distributia in octombrie si ca sa dea capacul de la tacheti jos a durat aprox 4ore la mcar pe metalurgiei dar inainte de asta am cerut si sfatul celor de la romexpo care mi-au spus sa schimbam acea patina de sus care cica ar costa in jur de 200ron+manopera dar care tot asa ar fi durat ceva pt ca trebuia capacul dat jos.sa verifici acea patina la 100km este o aberatie cum la fel m-i se pare ca la acesta masina sa schimbi distributia la 70000km cum am patit eu.la fel nu au stiut sa-mi spuna de ce s-a intamplat la km astia.acea patina de sus nu avea absolut nimic cum nici celelalte 3 nu aveau nimic singura problema fiind lantul care era aproape cu o za mai lung decat cel nou.parerea mea ca astea sunt masini care sub 200000km nu ar trebui umblat la distributie tinand cont ce intrebuintare au aceste masini si binenteles de modul de intretinere.eu am ajuns sa schimb distributia dupa ce am schimbat 3 intinzatoare de lant din 15000km in 15000km pt ca zornaia distributia si meseriasii de acolo spuneau ca ala era de vina dar cum ultimele 2 le-au schimbat in garantie atunci au decis sa umble la distributie.eu am toata distributia veche acasa daca vreti v-o pot arata mai putin intinzatorul care a fost pe garantie si nu mi l-au dat.

Avatar utilizator
sorflor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2013 9:21 am

Mesaj de sorflor » Lun Ian 14, 2013 10:57 pm

eu vb de 100 000 km iar schimbul lantului la 70000 si mie mi se pare o aberatie. Din ceea ce spuneti tind sa cred ca aveti modelul nou(dupa 2006), al meu fiind 2004 iar capacul de la culbutori mi a luat 30 minute sa l dau jos, nefiind mecanic de meserie. Probabil ca mai toate firmele auto...au incercat sa faca reduceri de preturi la materiale, motiv din care fiabilitatea lor scade. Un mecanic de reprezentanta chiar mi a confirmat ca masinile lor au fost fiabile pina in 2006...

Avatar utilizator
titel cojocaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 30, 2010 6:43 pm

Mesaj de titel cojocaru » Mie Ian 16, 2013 9:39 pm

am inteles dar am vazut 100k si am crezut ca este vorba de 100km.intradevar masina mea este din 2008 si ca sa dai acel capac jos mai bine renunti

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori