Pagina 1 din 2

Scris: Mar Iul 03, 2012 4:48 pm
de crystyy
Salut la toata lumea, am o problema la pinini al meu este din 2001 , 1.8 GDI, am facut toate cele la instalatia de aer ( unplere, ungere, etansare, vidare) si totul este ok, doar ca nu baga suficient de rece si in momentu in care dau ventilatia pe parbriz si picioare , pe parbriz vine rece iar la picioare cald. Are careva o ideie ce asi putea sa ii fac?

Scris: Mar Iul 03, 2012 4:54 pm
de gic_trucker
s-ar putea sa ai o probleme la clapetele care directioneaza aerul(parbriz,frontal si la picioare) probabil ca nu mai sunt reglate bine.

Scris: Mar Iul 03, 2012 5:51 pm
de crystyy
Se poste face ceva?

Scris: Mar Iul 03, 2012 6:17 pm
de gic_trucker
e posibil sa fi scapat ceva in interiorul bordului , vre-un obiect care nu lasa o anumita clapeta sa se inchida. zic...
cred ca ar trebui desfacut bordul si verificat cu atentie sistemul de climatizare
daca nu te pricepi sa desfaci bordul nu te baga ca s-ar putea sa o strici mai rau

Scris: Mie Iul 04, 2012 1:10 am
de Klez
Cand pornesti AC, muri clapeta de temperatura aer la rece ?
Incearca sa-l dai pe recilculare.

Scris: Joi Iul 05, 2012 11:41 am
de crystyy
Am ajuns pana la urma cu masina in service, intial s-a crezut ca nu inchide bine clapeta de caldura, pt a putea verifica asta a trebuit dat bordu jos, clapeta functioneaja perfect. Dupa ceva timp baieti au zis ca este problema electrica pt ca nu merge in permanenta compresoru , merge 40 de secunde se opreste dupa care iar porneste,mergand pe traseu am observat ca pe radiatoru de aer din bord este o rezistenta de temperatura care da comanda la compresor, am scos rezistenta si am pus una norma si functioneaza ok, intrebarea mea este : compresoru trebuie sa mearga in continuu atat timp cat este AC pornit s-au are niste perioade in care se opreste si porneste din nou?

Scris: Joi Iul 05, 2012 12:44 pm
de Klez
Compresorul de AC functioneaza pana cand in habitaclu se ajunge la temperatura setata de pe consola. Acea rezistenta de temperatura e de fapt un termometru care iti masoara temperatura in habitaclu. Daca e arsa sau pozitionata incorect(poate a cazut de pe suportul ei), atunci Compresorul va functiona eronat.

Scris: Joi Iul 05, 2012 1:03 pm
de crystyy
De pe suportu ei nu este cazuta sigur, in momentu cand o conectez merge putin se opreste si tot asa, inlocuita cu o rezistenta mica compresoru merge in continuu, acum nu stiu daca las sa merga incontinu compresoru daca nu apar alte probleme?

Scris: Joi Iul 05, 2012 1:26 pm
de Klez
Singura problema ar fi sa consume mai mult carburant, ca doar AC-ul pornit inseamna de la un litru in sus la consum.

Scris: Joi Iul 05, 2012 1:51 pm
de driverx
QUOTE (crystyy @ Jul 5 2012, 01:03 PM) De pe suportu ei nu este cazuta sigur, in momentu cand o conectez merge putin se opreste si tot asa, inlocuita cu o rezistenta mica compresoru merge in continuu, acum nu stiu daca las sa merga incontinu compresoru daca nu apar alte probleme?

Ce ati facut voi acolo a fost cea mai ieftina metoda sa transformati un aer conditionat automat intr-unul cat se poate de manual.

De cautat in manualul de service care e domeniul minim si maxim de rezistenta pentru acel senzor. Daca manualul e scris ca lumea, probabil va specifica ceva de genul:
- X Ohmi la Y grade Celsius.

Se masoara, daca nu e in limite, cumperi altul si gata.