Probleme Ac, Baga Caldut

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
crystyy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:03 pm

Mesaj de crystyy » Mar Iul 03, 2012 4:48 pm

Salut la toata lumea, am o problema la pinini al meu este din 2001 , 1.8 GDI, am facut toate cele la instalatia de aer ( unplere, ungere, etansare, vidare) si totul este ok, doar ca nu baga suficient de rece si in momentu in care dau ventilatia pe parbriz si picioare , pe parbriz vine rece iar la picioare cald. Are careva o ideie ce asi putea sa ii fac?

Avatar utilizator
gic_trucker
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm

Mesaj de gic_trucker » Mar Iul 03, 2012 4:54 pm

s-ar putea sa ai o probleme la clapetele care directioneaza aerul(parbriz,frontal si la picioare) probabil ca nu mai sunt reglate bine.

Avatar utilizator
crystyy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:03 pm

Mesaj de crystyy » Mar Iul 03, 2012 5:51 pm

Se poste face ceva?

Avatar utilizator
gic_trucker
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm

Mesaj de gic_trucker » Mar Iul 03, 2012 6:17 pm

e posibil sa fi scapat ceva in interiorul bordului , vre-un obiect care nu lasa o anumita clapeta sa se inchida. zic...
cred ca ar trebui desfacut bordul si verificat cu atentie sistemul de climatizare
daca nu te pricepi sa desfaci bordul nu te baga ca s-ar putea sa o strici mai rau

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mie Iul 04, 2012 1:10 am

Cand pornesti AC, muri clapeta de temperatura aer la rece ?
Incearca sa-l dai pe recilculare.

Avatar utilizator
crystyy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:03 pm

Mesaj de crystyy » Joi Iul 05, 2012 11:41 am

Am ajuns pana la urma cu masina in service, intial s-a crezut ca nu inchide bine clapeta de caldura, pt a putea verifica asta a trebuit dat bordu jos, clapeta functioneaja perfect. Dupa ceva timp baieti au zis ca este problema electrica pt ca nu merge in permanenta compresoru , merge 40 de secunde se opreste dupa care iar porneste,mergand pe traseu am observat ca pe radiatoru de aer din bord este o rezistenta de temperatura care da comanda la compresor, am scos rezistenta si am pus una norma si functioneaza ok, intrebarea mea este : compresoru trebuie sa mearga in continuu atat timp cat este AC pornit s-au are niste perioade in care se opreste si porneste din nou?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Iul 05, 2012 12:44 pm

Compresorul de AC functioneaza pana cand in habitaclu se ajunge la temperatura setata de pe consola. Acea rezistenta de temperatura e de fapt un termometru care iti masoara temperatura in habitaclu. Daca e arsa sau pozitionata incorect(poate a cazut de pe suportul ei), atunci Compresorul va functiona eronat.

Avatar utilizator
crystyy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 25, 2012 3:03 pm

Mesaj de crystyy » Joi Iul 05, 2012 1:03 pm

De pe suportu ei nu este cazuta sigur, in momentu cand o conectez merge putin se opreste si tot asa, inlocuita cu o rezistenta mica compresoru merge in continuu, acum nu stiu daca las sa merga incontinu compresoru daca nu apar alte probleme?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Iul 05, 2012 1:26 pm

Singura problema ar fi sa consume mai mult carburant, ca doar AC-ul pornit inseamna de la un litru in sus la consum.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iul 05, 2012 1:51 pm

QUOTE (crystyy @ Jul 5 2012, 01:03 PM) De pe suportu ei nu este cazuta sigur, in momentu cand o conectez merge putin se opreste si tot asa, inlocuita cu o rezistenta mica compresoru merge in continuu, acum nu stiu daca las sa merga incontinu compresoru daca nu apar alte probleme?

Ce ati facut voi acolo a fost cea mai ieftina metoda sa transformati un aer conditionat automat intr-unul cat se poate de manual.

De cautat in manualul de service care e domeniul minim si maxim de rezistenta pentru acel senzor. Daca manualul e scris ca lumea, probabil va specifica ceva de genul:
- X Ohmi la Y grade Celsius.

Se masoara, daca nu e in limite, cumperi altul si gata.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori