Intreruperi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
ibitsv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 30, 2011 5:20 pm

Mesaj de ibitsv » Mie Iun 20, 2012 12:32 pm

Salutam,

Aceeasi problema,vreau sa ridic si eu,...intre 1800 si 2200 rpm, masina se ,,zdruncina'',smuceste...ca vechile dacii atunci cand se infundau jigloarele,...in bord nu indica nimic,nu am pierderi de ulei ,nu scoate fum...mai jos de 1800 si mai jos de 2200,merge absolut senzational, specific ca indifernet de treapta de viteza in care ma aflu...
ce am facut pana acum:
- dat jos EGR-ul,curata,functioneaza impecabil
- pus aditivi MYNN'S pentru curatare injectoare.

Detin un MITSUBISHI PAJERO SPORT 2,5 TDI, an de fabricatie 2004.

Un sfat?..

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Iun 26, 2012 11:27 am

1. Diagnoza si apoi restul, in caz ca iti spune pe display ce are.

Daca nu,

2. Posibil problema de alimentare cu combustibil. Verifica/schimba filtrele + curatare la sorb rezervor.
3. Tot-odata, 1800-2200 rpm e turatia la care turbina intra in sarcina. Vezi sa nu fie si de la ea.
Dar, pt inceput, poti sa o iei de la punctul 1.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Apr 30, 2013 3:34 pm

Parerea mea, filtru de motorina.Fii atent dupa ce schimbi filtrul de motorina daca mai face acele intreruperi.Daca mai face,inseamna ca motorina-i proasta,filtru de motorina prost si prinde aer pe la imbinari sau instalatia prinde aer si-ti da acele smuncituri,ca urmare a unei alimentari defectuoase,la turatii mici.Daca accelerezi mai puternic si fortezi pompa,smunciturile sant foarte greu sesizabile.Scuze pentru intarziere,abia acum am citit...succes. Sa stii ca pompa nu are nimic.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Apr 30, 2013 8:11 pm

Tot la fel imi face si mie Pajero Sport, de aproximativ 100.000 km! Acum are putin peste 200.000. Eu nu am umblat la EGR, dar din ce am citit in perioada cand au inceput smuciturile el este vinovat! M-am obisnuit, evit mentinerea la 1800-2000 ture si astept in continuare sa vad ce pica! De vre-o 4 zile pierde gaze la evacuare, undeva pe langa captarea de gaze la turbo dar inca nu am cercetat ce si cum ca nu am timp, sunt in campanie de insamantari de primavara! Garantat nu-i filtrul de motorina sau aer fals. La mine in perioada de garantie la service au reusit sa-mi smulga un tub de la bateria filtrului si singurul simpton de aer fals era pornirea mai grea la rece!
Oricum, nu cred ca se vor mai construii masini asa de rezistente (la calitate-pret vorbesc) vreodata, ca si aceste Pajero de pana prin 2005!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Mai 15, 2013 7:52 pm

Ieri am pus filtru de motorina original la reprezentanta din Bacau.Am dat 205 ron pe el si 25 ron manopera.Pana astazi a mers perfect motorul,finut ,linistit si fara smuncituri,delicat la cea mai mica atingere a acceleratiei...ce mai,ziceai ca-i noua masina mea.....dar pe la ora 16 a inceput sa se comporte ca si inainte de a pune filtru original.Cauza deci nu e filtrul de motorina mai mult ca sigur.Asta e frate,evit si eu sa mai merg finut si fortez acceleratia si nu am probleme,sau mai nou,daca dai putin la cama dispar acele intreruperi pentru o perioada mai scurta de timp.Ramane sa verific ce-i si cu pompa de pe bateria filtrului...vds.

Avatar utilizator
Boris168
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 11, 2012 2:40 pm
Contact:

Mesaj de Boris168 » Lun Mai 20, 2013 10:50 pm

Am patit asa ceva si eu ... "smuncea" intre 1800-2000 rot/min si nu tragea mai mult de 3100-3200 rot/min ... am facut la inceput ce-ai facut si tu ... curatat EGR, verificat sita la intrare in pompa de injectie, gasit furtunas crapat la senzorul de presiune/boost, test la Bacau (sters defect si miscate mufele de la cele doua electrovalve de control vacuum la EGR si turbo), verificat sa nu fie crapate si curat/desfundat fiecare furtunas de la vacuum si pana la fiecare electrovalva, etc..
Am blocat/blind EGR ... cu rezultate, disparand "smunciturile" intre 1800-2000 rot/min.
Dar in final am inlocuit si electrovalvele ce comanda EGR si waste-gate-ul turbinei ... de aici venea in fond problema ... (am desfacut una si am vazut ca nu mai etansa pe scaunul valvei partea cauciucata si astfel punea la presiunea atmosferica sistemul de vacuum si mergea aiurea reglajul turbinei si al EGR-ului) .... acu trage de rupe asfaltul si mi-a scazut si consumul de combustibil (totusi am pastrat blind-ul la EGR).

Avatar utilizator
anton11
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 30, 2011 8:25 pm

Mesaj de anton11 » Vin Iun 14, 2013 2:10 pm

Cu asa ceva m-am confruntat si eu cu 8 ani in urma (cand aveam Pajero).
Schimbam filtre de motorina degeaba, ultima oara am schimbat 2 bucati intr-o saptamana.
Masina nu era prea alergata, doar 150 000 km reali.
Cineva mi-a dat solutia. foarte simpla.
Motoarele 2,5 au un minuscul filtru metalic de motorina "infipt" in locul unde se insurubeaza holenderul cu furtunul de alimentare, deci desfiletati holenderul care intra in pompa de injectie , se scoate si in locul gol ramas se afla un micut filtru de motorina, plasa foarte fina din alama , are forma si dimensiunile unei gume de sters (cea de la creioanele cu guma de sters) . Se scoade cu mare grija folosind o penseta sau chiar un creion, oricum ceva fin si mare grija prima oara cand umblati.
Eu am gasit acel filtru plin cu particule mici de cauciuc.
Explicatia mecanicului : noile motorine macina furtunele de cauciuc care oricum sunt vechi si nu au fost proiectate pentru combustibili E4
Solutia: montarea pe furtun intre filtrul de motorina al masinii si pompa a unui filtru decantor cu hartie (am pus un Mann)

Inainte ajunsesem sa nu mai pot tura masina mai mult de 1500 ture, foarte neplacut.
Masina era din 2000

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori